Şimdi Ara

LPG ye geçiş ısısı herkesin dikkatine ! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
0
Favori
69.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tek noktamı çok noktamı enjeksiyon?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    arkadaşlar yeni zavolı marka tüp taktırdım.. ısı derecesı 40 a ayarlı geçis süreside 25 sanıye olarak ayarlı... takan yetkilki kişi normal ayarı bu dedi... 2 gündür kullanıyorum geçişlerde bi problem yok gibi..sizce normalmi bu değerler???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    tek noktamı çok noktamı enjeksiyon?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    arkadaşlar yeni zavolı marka tüp taktırdım.. ısı derecesı 40 a ayarlı geçis süreside 25 sanıye olarak ayarlı... takan yetkilki kişi normal ayarı bu dedi... 2 gündür kullanıyorum geçişlerde bi problem yok gibi..sizce normalmi bu değerler???







    gerçekten hiç bilmiyorum araç golf 98 model 1.6 comf. enjeksıyonun tekmı cok noktamı oldugu konusunda bı fıkrım yok...




  • Slm arkadaşlar. Gaza geçiş süresinin uzun olması sabahları benzinde 1-2 km yol yapmak berbat, hele yol kısaysa. Gördüğüm kadarıyla lpg gaz halinde olmadan yanması motora zararlı ve geçiş ısısını düşürmek mantıklı değil. Peki; soğuk motorda benzin ve mazotun ısıtılarak motora gönderildiğini biliyoruz. Derdimiz gazın sıvı olmasıysa gazı ısıtamazmıyız. Sizce neden bu konuda kimse yoğunlaşmıyor. Motor suyu sıcaklığı 40 derece olana kadar gaz enjektörlerine gelen gaz rahatlıkla ısıtılabilir gibi geliyor.
  • evet arkadaşım bu fikir bir iki kere ortaya atıldı ve geliştirme yanlısı olmadı kimse.
    quote:

    Orjinalden alıntı: fikretaslan

    Slm arkadaşlar. Gaza geçiş süresinin uzun olması sabahları benzinde 1-2 km yol yapmak berbat, hele yol kısaysa. Gördüğüm kadarıyla lpg gaz halinde olmadan yanması motora zararlı ve geçiş ısısını düşürmek mantıklı değil. Peki; soğuk motorda benzin ve mazotun ısıtılarak motora gönderildiğini biliyoruz. Derdimiz gazın sıvı olmasıysa gazı ısıtamazmıyız. Sizce neden bu konuda kimse yoğunlaşmıyor. Motor suyu sıcaklığı 40 derece olana kadar gaz enjektörlerine gelen gaz rahatlıkla ısıtılabilir gibi geliyor.
  • malum yaz geldi ve havalar ısındı ben lpg geçiş ısısını 30 dereceye ayarlattım tavsiye ederim
  • merhaba arkadaşlar bende bmw 3.20İ bir araç var ve aracımda lavato normal tüp var araçta ilk çalşmada yaz kış hiç bi sorun yok ama çalıştıkta 5-6 dk sonra tüp beyni buzlanma yapıyor havalar soğukken ve araç tekleme ve stop etme yapıyor ama motor isindıktan sonra sorun ortadan kalkıyor bu buzlanma sorununu yapılacak bir işlemle veya takılcak bir aparatla çözme yöntemi varmıdır bildiğiniz.
  • Arkadaşlar nacizane benimde bir sorum olacak..

    Araç 1,4 Renault Toros Stw.Lovato sistem var..

    Şimdi bu aracımız trafik sıkışıklığı esnasında sıcaklıgı baya artıyor.Risk oluşturacak düzeyde değil tabi.Benim anladıgım kadarıyla bu sıcaklıklarda Lpg en buharlaşmış halde oluyor.

    Trafik sıkışıklığı gecip 4 ve 5. vitese geldiğimde hararet göstergesi resmen dibe vuruyor.Yani yakıt tüketimim daha mı çok oluyor?
  • benda zavoli sralı takılıslmlar arkadaşlar ısısını bilemiyorum ama geçenlerde zavoli servisinde benzinden gaza geçişi 25 saniyeden 10 saniyeye indirdiler zararı olmazmı die sordum bişey olmaz dediler bu arada benim gaza geçerken normalde bir kere çıt edip araya sonra gaza geçerken araç soğukken bene bu sayı artıyor ve çıtçıtçıt gibi bir kaç kereden sonra anca geçiyor başına gelen yada fikri olan varmı geçenlerde filtreleri değiştirdim ama bişey değişmedi fikri olan varsa yardımınızı bekliyorum
  • brc sıralı var...
    motor çekirdek sıcaklığı 40 derece civarı olduğunda lpg ye geçiyor...
    zaten sokağı dönünceye kadar motor 40 dereceyi bulmuş oluyor...

    geçen şunu farkettim...
    40 derece iken motor sıcaklığı lpg de iken basınca gaza ani olarak 1 saniye falan geç cvp veriyor..
    ama 60 dereceye falan geldiğinde motor böyle birşey kalmıyor...
  • motor ısındıkça lpg performansı artıyor bende. şu an 20 dereceye ayrlandı hemen lpg ye geçiyor. ama havalar malum yaz gibi.
  • arkadaşlar son durum nedir tecrübe edenler yada değişiklik yapanalr varmı ben bugün ayarları değiştirdim aslında ben değil servis değştirdi şöyleki benzin sarfiyatının fazla olduğunu söyledim onlarda geçiş ısısnı 25 yada 30 derece gibi bişey yaptılar motor sıcakken stop edip çalışma ısısınıda 3 saniyeye indirdiler ama kafama takılan bir soru var akşam eve geldiğimde araba uzun bir süre çalışmadı 3 yada 4 saat kadar tekara bir yere gitmem icab etti çalıştırdığımda yine 3 saniye içinde lpg ye geçti ama rolanti yüksekti 1000 devirde çalışıyordu ve hararet göstergesi dipteydi anladığım kadarı ile motor çok sıcak değildi fakat hemen gaza geçti acaba bir sorunmu oldu yada motor yeterince sıcakmıydı anlamadım niye böyle hemen geçti

    birde şu var ben bakımları yeni yaptırdım radyatatör suyu ve antifiriz yeni değişti acaba bunun bir etkisi olabilirmi
  • derecenin 30-40 civarı olması hususunda hem fikir olunmuş. bu güzel

    fakat, aracı ilk çalıştırdığımızda hareket etmeli miyiz, yoksa rolantide gaza geçtikten sonra mı haraket etmeliyiz bu konuda bir mütabakat göremedim.

    ben sabahları bilhassa 1-2 dk rolantide çalıştırıp gaza geçtikten sonra hareket ediyorum. eğer motor sıcaksa zaten 10 sn ayarlı olduğu için -yine- gaza geçince hareket ediyorum.

    bu konudaki görüşlerde de bir fikir birliği sağlansa da vatandaş huzurluca evinde uyusa

    saygılar, faydalı bir başlık olmuş teşekkürler tüm bilgilerini paylaşanlara...




  • yaz geldi zaten hemen LPG ye geçiyor sende 30 dereceye ayarlat arkaşım saygılar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cok_yasa_kamil

    derecenin 30-40 civarı olması hususunda hem fikir olunmuş. bu güzel

    fakat, aracı ilk çalıştırdığımızda hareket etmeli miyiz, yoksa rolantide gaza geçtikten sonra mı haraket etmeliyiz bu konuda bir mütabakat göremedim.

    ben sabahları bilhassa 1-2 dk rolantide çalıştırıp gaza geçtikten sonra hareket ediyorum. eğer motor sıcaksa zaten 10 sn ayarlı olduğu için -yine- gaza geçince hareket ediyorum.

    bu konudaki görüşlerde de bir fikir birliği sağlansa da vatandaş huzurluca evinde uyusa

    saygılar, faydalı bir başlık olmuş teşekkürler tüm bilgilerini paylaşanlara...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    yaz geldi zaten hemen LPG ye geçiyor sende 30 dereceye ayarlat arkaşım saygılar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cok_yasa_kamil

    derecenin 30-40 civarı olması hususunda hem fikir olunmuş. bu güzel

    fakat, aracı ilk çalıştırdığımızda hareket etmeli miyiz, yoksa rolantide gaza geçtikten sonra mı haraket etmeliyiz bu konuda bir mütabakat göremedim.

    ben sabahları bilhassa 1-2 dk rolantide çalıştırıp gaza geçtikten sonra hareket ediyorum. eğer motor sıcaksa zaten 10 sn ayarlı olduğu için -yine- gaza geçince hareket ediyorum.

    bu konudaki görüşlerde de bir fikir birliği sağlansa da vatandaş huzurluca evinde uyusa

    saygılar, faydalı bir başlık olmuş teşekkürler tüm bilgilerini paylaşanlara...



    orası ok sayın frozenrealm... benim asık sorduğum;
    quote:


    fakat, aracı ilk çalıştırdığımızda hareket etmeli miyiz, yoksa rolantide gaza geçtikten sonra mı haraket etmeliyiz bu konuda bir mütabakat göremedim.
    buna cevap arıyorum




  • arkadaşım bu konu hakkında kesin bir mütabakat yok fakat araçların kullanma kılavuzlarını okudugunda bile gördüğün çalıştırdıktan sonra hareket etmek beklemenin bir manası yok bende böyle yapıyorum herkeste böyle gördüm ha durdugu yerde arabayı ısıtan yokmu war fakat ne diyorlar?

    aracı 30 sn rölantide ısıtmakla harcadıgınız benzinle 1 km yol alabilirsiniz ?
  • Benim 2003 Model Honda Civic var FIVESTAR Sıralı sistem taktırdım. 30 Dereceye ayarlı olmasına rağmen temmuzda dahi 1800 metreden aşağı tüpe geçmedi. Şimdi ise 2100 metrede falan geçiyor bu normalmi? Bazıları 300-500m den bahsediyor nasıl oluyor bu iş? Bizim Hondaların motorumu geç ısınıyor acaba? 20-25 derece yapıp bi deneyeyim diye düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar...
  • kardeş japon arabaları çabuk ısınır bunu herkes bilir benim aracım vw malum en geç ısınanlardan fakat benim 25derecede ve yaz sıcagında 300 metreden felan geçiyo normalide bu zaten yeniden ayar yaptırın bide lpg ye geçme devri var onuda en düşük 600 atikerde ona ayarladı usta sende öyle yaptırabilirsin saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: radarsoftware

    Benim 2003 Model Honda Civic var FIVESTAR Sıralı sistem taktırdım. 30 Dereceye ayarlı olmasına rağmen temmuzda dahi 1800 metreden aşağı tüpe geçmedi. Şimdi ise 2100 metrede falan geçiyor bu normalmi? Bazıları 300-500m den bahsediyor nasıl oluyor bu iş? Bizim Hondaların motorumu geç ısınıyor acaba? 20-25 derece yapıp bi deneyeyim diye düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    kardeş japon arabaları çabuk ısınır bunu herkes bilir benim aracım vw malum en geç ısınanlardan fakat benim 25derecede ve yaz sıcagında 300 metreden felan geçiyo normalide bu zaten yeniden ayar yaptırın bide lpg ye geçme devri var onuda en düşük 600 atikerde ona ayarladı usta sende öyle yaptırabilirsin saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: radarsoftware

    Benim 2003 Model Honda Civic var FIVESTAR Sıralı sistem taktırdım. 30 Dereceye ayarlı olmasına rağmen temmuzda dahi 1800 metreden aşağı tüpe geçmedi. Şimdi ise 2100 metrede falan geçiyor bu normalmi? Bazıları 300-500m den bahsediyor nasıl oluyor bu iş? Bizim Hondaların motorumu geç ısınıyor acaba? 20-25 derece yapıp bi deneyeyim diye düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar...




    Honda Civic çabuk ısınıyo diyolar ama yazılanlara bakılırsa en geç yine bizimkisi ısınıyo Hele 40 dereceye ayarlıyken 2400-2600 metrede geçiyodu tüpe. Birde bizim arabaların termostatı motordaki devir daimi belli bir dereceye gelmeden yapmıyo herhalde, yani sıcaklık yükselirken tüpün beynine giden hortumdaki su sıcaklığı sabit kalıyor ve devir daim başlayınca sensör algılayıp tüpe geçiriyor diye zannediyorum. Bu işi termostatla çözmek mümkün olabilirmi acaba? Aldığımız tüp kadar benzin de alıyoz bu nasıl iş? Niye taktırdık tüpü o zaman




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci

    bi espri yapalım dedik ama anlamadın hocam...

    rütbeyse 509 mesajlı dondurmacı nicini bıraktık dondurmaci olduk



    murat hocamızı darlatmayın
  • özür dilerim haddimi aşarak konuşmuşum hocam tekrar özür diliyorum..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.