Şimdi Ara

LPG ve BUJİ seçimi (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
998
Cevap
30
Favori
375.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: superminator

    Nusret Bey merhabalar. Benim 2004 model 1.6 peugeot 307 otomobilim var. Rica etsem bana da otomobilim ile uyumlu lpg buji kodunu, hatta online satış varsa linkini verebilir misiniz?

    Merhabalar efendim tabi yazmak isteremimdearac 307(T5) mi? motor numarası? ve 1,6 i 16v mi? Ve KW nedir? yazar veya en olmadı oto-parca.net sitesini ararsanız arkadaslarım yardımcı olacaklardır bundan hiç süpheniz olmasın.
    Tel:02642914444



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nusret- -- 7 Mart 2011; 22:54:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Nusret-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mugo66

    Merhaba arkadaşlar ben öyle sizden link flan istemiyorum sadece aracıma şu buji uygunmudur... ? aracım 2004 model fiat marea 1.6 liberty motor 182 B 6.000

    http://www.oto-parca.net/CNGLPG-Buji-0242236571,PR-59.html


    Doğru buji iyi günler dilerim.


    çok teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mugo66


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Nusret-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mugo66

    Merhaba arkadaşlar ben öyle sizden link flan istemiyorum sadece aracıma şu buji uygunmudur... ? aracım 2004 model fiat marea 1.6 liberty motor 182 B 6.000

    http://www.oto-parca.net/CNGLPG-Buji-0242236571,PR-59.html


    Doğru buji iyi günler dilerim.


    çok teşekkür ederim...


    Rica ederim.İyi gunler dilerim.
  • Aracımda rolantide titreme olduğu için bakım olayına gireyim dedim. Bu süre içinde bir süre benzinle kullanıp benzin ecu haritası otursun sonra tekrar ayar yaptırayım diye benzin motorcraft buji taktırdım.
    Lpg'deki performansı lpg bujilerine göre düştü. Bir süre sonra ayar yaptırıp tekrar lpg bujilerine döneceğim sanırım.
    Alt devirde ki toparlanma lpg bujilerinde çok daha iyi.
  • Merhaba Arkadaşlar.
    Aracımın üzerindeki bujiler NGK IZFR6K11 Laser Iridium.
    Bu bujilerin takım fiyatı 130-160 TL aralığında.

    Aracım artık LPG'li ve Bosch'tan LPG'li araçlar için uygun olan bujileri bulup fiyatlarını araştırdığımda ise üçte bir fiyata denk gelen bir rakamla karşılaştım.

    NGK sitesinden LPG için arama yaptığımda da karşıma benzinli olanla aynı buji çıktı (NGK IZFR6K11)


    Böyle olunca da içine kurt düşüyor insanın.
    NGK 150 TL iken LPG'ye özel Bosch bujileri nasıl 50 TL oluyorlar?
    Acaba aradaki 100 TL'lik farkı görmezden gelip NGK mı kullanmalıyım?

    Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevineceğim.
    (Aracım Honda Accord 2,4 190 HP. K24A3 motor)

    Sevgiler...
  • Benim 1.6 carismaya bosch marka platin lpg bujisi aldım. Alt devirlerde canladığı doğrudur ama benim lpg'nin ayarında mı bir sorun var anlamadım, bir türlü istediğim yumuşak sürüş tarzını yakalayamadım. Ayrıca yakıtı da daha fazla yakmaya başladı. Ben de eski denso bujileri geri taktırdım sanayide. Şimdi sorunsuz kullanıyorum. Bence aracın orijinal bujilerini kullanmaya devam edin arkadaşlar.

    Şimdi 4 adet toplam 45 TL'ye aldığım bujiler aracımın bagajında yatıyor. Bazen gereğinden fazla bilinçli olduğumu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541
    Benim 1.6 carismaya bosch marka platin lpg bujisi aldım. Alt devirlerde canladığı doğrudur ama benim lpg'nin ayarında mı bir sorun var anlamadım, bir türlü istediğim yumuşak sürüş tarzını yakalayamadım. Ayrıca yakıtı da daha fazla yakmaya başladı. Ben de eski denso bujileri geri taktırdım sanayide. Şimdi sorunsuz kullanıyorum. Bence aracın orijinal bujilerini kullanmaya devam edin arkadaşlar.

    Şimdi 4 adet toplam 45 TL'ye aldığım bujiler aracımın bagajında yatıyor. Bazen gereğinden fazla bilinçli olduğumu düşünüyorum.

    Orijinal Denso'lar da iridiyum buji miydi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: erci541
    Benim 1.6 carismaya bosch marka platin lpg bujisi aldım. Alt devirlerde canladığı doğrudur ama benim lpg'nin ayarında mı bir sorun var anlamadım, bir türlü istediğim yumuşak sürüş tarzını yakalayamadım. Ayrıca yakıtı da daha fazla yakmaya başladı. Ben de eski denso bujileri geri taktırdım sanayide. Şimdi sorunsuz kullanıyorum. Bence aracın orijinal bujilerini kullanmaya devam edin arkadaşlar.

    Şimdi 4 adet toplam 45 TL'ye aldığım bujiler aracımın bagajında yatıyor. Bazen gereğinden fazla bilinçli olduğumu düşünüyorum.

    Orijinal Denso'lar da iridiyum buji miydi acaba?



    Erci bey aldığınız bujilerin doğruluğu yapıldı mı ve yakıta gelince bir ayarsızlık söz konusu olabilme olasılığı yuksek bunu lpg ustanıza danışmanızı öneririm ve eski bujileriniz lpg bujisimidir bilmiyorum ama denso iridyum buji ise aynı canlanmayı yakalamış olmalısınız. (Elektrot ucları diğer bujilere göre sivri olurlar) Boschta densoda Ngk da dunyanın en iyi buji ureticileridir fakat fabrikalar buji kullanım ömurleri vermiştir ve ona göre üretmiştir bazılarında uzun iken bazılarında kısadır.Bunu satıcı arkadaslar bilirler.Bu aractan araca değişir.İyi günler dilerim.
  • Sayın -Nusret-
    Benim mesajım hakkında yorumunuz ne olacaktır acaba?
    Bilgilendiriseniz mutlu olurum.
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Sayın -Nusret-
    Benim mesajım hakkında yorumunuz ne olacaktır acaba?
    Bilgilendiriseniz mutlu olurum.
    Saygılar...


    Aşağıda yazdıklarım ruhsatınızla çakıyor mu zira bazı eksik bilgi verdiğinizden boyle yazdım.

    Marka: HON
    Model serisi: Accord Tourer [CM]
    Üreticinin model serisi: CL/CN/CM
    Araç tipi: Accord 2.4 Tourer
    Üretici tanımlaması: CM2
    Araç türü: Kombi
    Üretim yılı: 02/2003-08/2008
    Güç: 140 kW / 190 PS
    Kaporta/sürücü kabini tipi:
    Kaporta/sürücü kabini numarası:
    Motor No: K24A3
    Motor adı:
    Diğer motor tipleri:
    Motor üreticisi:
    Silindir hacmi: 2,4l (2,354l)
    Silindir: 4
    Motor türü: Benzinli motor, Emme motor
    Yapı şekli: Seri motor
    Karışım hazırlama: Benzin enjeksiyonlu
    Araç içi gerilim: 12 V

    Piyasaya sürme pazarı:
    Menşei: J
    RB anahtarı: HON 994

    Bu bilgilerin doğruluğunu tehid ettiyseniz eğer aracınızda kullanılan bosch buji 0242245571 Cng/Lpg Bujisi olarak gözükmekte fakat yindede yetkili satıcı arkadasa mutlaka tehit ettiriniz.
    Yukarıdada bahsettiğim üzere buji kullanım ömürlerinden dolayı ve diğer maliyet girdilerinden dolayı yuksek veya düşüktür.Bosch sitesinide incelerseniz size daha ayrıntılı bilgi verecektir.Almak için ararsanız abdullah bey size fazlasıyla teknik bilgi verecektir.Saygılarımı sunarım.
    Oto-parca.net
    02642914444
  • Bahadır bey merhaba sizinle konuşmak isterim.Özelden mail adresinizi rica edebilirmiyim.Saygılarımı sunarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nusret- -- 10 Mart 2011; 19:01:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Nusret-

    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Sayın -Nusret-
    Benim mesajım hakkında yorumunuz ne olacaktır acaba?
    Bilgilendiriseniz mutlu olurum.
    Saygılar...


    Aşağıda yazdıklarım ruhsatınızla çakıyor mu zira bazı eksik bilgi verdiğinizden boyle yazdım.

    Marka: HON
    Model serisi: Accord Tourer [CM]
    Üreticinin model serisi: CL/CN/CM
    Araç tipi: Accord 2.4 Tourer
    Üretici tanımlaması: CM2
    Araç türü: Kombi
    Üretim yılı: 02/2003-08/2008
    Güç: 140 kW / 190 PS
    Kaporta/sürücü kabini tipi:
    Kaporta/sürücü kabini numarası:
    Motor No: K24A3
    Motor adı:
    Diğer motor tipleri:
    Motor üreticisi:
    Silindir hacmi: 2,4l (2,354l)
    Silindir: 4
    Motor türü: Benzinli motor, Emme motor
    Yapı şekli: Seri motor
    Karışım hazırlama: Benzin enjeksiyonlu
    Araç içi gerilim: 12 V

    Piyasaya sürme pazarı:
    Menşei: J
    RB anahtarı: HON 994

    Bu bilgilerin doğruluğunu tehid ettiyseniz eğer aracınızda kullanılan bosch buji 0242245571 Cng/Lpg Bujisi olarak gözükmekte fakat yindede yetkili satıcı arkadasa mutlaka tehit ettiriniz.
    Yukarıdada bahsettiğim üzere buji kullanım ömürlerinden dolayı ve diğer maliyet girdilerinden dolayı yuksek veya düşüktür.Bosch sitesinide incelerseniz size daha ayrıntılı bilgi verecektir.Almak için ararsanız abdullah bey size fazlasıyla teknik bilgi verecektir.Saygılarımı sunarım.
    Oto-parca.net
    02642914444


    İlginize teşekkür ederim.
    Ben de araştırmalarım sonucu aynı bujileri bulmuştum.
    Fakat tereddüt ettiğim nokta NGK'da takımının 160, Bosch'ta ise 50 TL olmasıydı ki bunu da yaptığım araştırmaar sonucu NGK bujilerin 120.000 (yüzyirmi bin) kilometre ömürlü olmarına bağladım.
    Düşünün ki aracım 8 yaşında ve hala ilk bujileri kullanılmakta.

    "Bosch kullanarak bir sıkıntı yaşamaz hatta LPG sebebiyle daha da verim alırsınız diyoranız" bu bujileri satın alacağım.

    Saygılar...
  • @-Nusret- hocam, bujilerimin doğru olduğunu düşünüyorum çünkü bosch'un websitesinden aracıma uygun olan bujinin kodunu alarak internet üzerinden bu kodla satılan ürünleri sipariş vermiştim. Ama dediğiniz gibi ince ayarlarla tekrar tekrar denemek gerekebilir.

    Daha önceki bujilerimin iridyum olup olmadığını sormuş @sicakyuz arkadaşım. Standard bujileri kullanıyordum. Denso marka. Bosch'ları bir müddet denedikten sonra eski bujilerime geri döndüm. Aracımın lpg sistemi biraz eski, beyin ve tank değişimi yapacağım. Ondan sonra güzel bir ayarla tekrar deneyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Nusret-

    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Sayın -Nusret-
    Benim mesajım hakkında yorumunuz ne olacaktır acaba?
    Bilgilendiriseniz mutlu olurum.
    Saygılar...


    Aşağıda yazdıklarım ruhsatınızla çakıyor mu zira bazı eksik bilgi verdiğinizden boyle yazdım.

    Marka: HON
    Model serisi: Accord Tourer [CM]
    Üreticinin model serisi: CL/CN/CM
    Araç tipi: Accord 2.4 Tourer
    Üretici tanımlaması: CM2
    Araç türü: Kombi
    Üretim yılı: 02/2003-08/2008
    Güç: 140 kW / 190 PS
    Kaporta/sürücü kabini tipi:
    Kaporta/sürücü kabini numarası:
    Motor No: K24A3
    Motor adı:
    Diğer motor tipleri:
    Motor üreticisi:
    Silindir hacmi: 2,4l (2,354l)
    Silindir: 4
    Motor türü: Benzinli motor, Emme motor
    Yapı şekli: Seri motor
    Karışım hazırlama: Benzin enjeksiyonlu
    Araç içi gerilim: 12 V

    Piyasaya sürme pazarı:
    Menşei: J
    RB anahtarı: HON 994

    Bu bilgilerin doğruluğunu tehid ettiyseniz eğer aracınızda kullanılan bosch buji 0242245571 Cng/Lpg Bujisi olarak gözükmekte fakat yindede yetkili satıcı arkadasa mutlaka tehit ettiriniz.
    Yukarıdada bahsettiğim üzere buji kullanım ömürlerinden dolayı ve diğer maliyet girdilerinden dolayı yuksek veya düşüktür.Bosch sitesinide incelerseniz size daha ayrıntılı bilgi verecektir.Almak için ararsanız abdullah bey size fazlasıyla teknik bilgi verecektir.Saygılarımı sunarım.
    Oto-parca.net
    02642914444


    İlginize teşekkür ederim.
    Ben de araştırmalarım sonucu aynı bujileri bulmuştum.
    Fakat tereddüt ettiğim nokta NGK'da takımının 160, Bosch'ta ise 50 TL olmasıydı ki bunu da yaptığım araştırmaar sonucu NGK bujilerin 120.000 (yüzyirmi bin) kilometre ömürlü olmarına bağladım.
    Düşünün ki aracım 8 yaşında ve hala ilk bujileri kullanılmakta.

    "Bosch kullanarak bir sıkıntı yaşamaz hatta LPG sebebiyle daha da verim alırsınız diyoranız" bu bujileri satın alacağım.

    Saygılar...


    Rica ederim.Doğru bir bağıntı kurmuşsunuz.Bosch ta bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum fakat bu üç buji firmasından saşmayınız.Ben demiyorum tüm dünyadaki araç üreticilerinin tercihi.Bosch Ngk ve Denso bujilerini eğer lpg kullanıyorsanız bu firmaların Lpg bujilerini kullanmak doğrudur.Saygılar sunarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

    @-Nusret- hocam, bujilerimin doğru olduğunu düşünüyorum çünkü bosch'un websitesinden aracıma uygun olan bujinin kodunu alarak internet üzerinden bu kodla satılan ürünleri sipariş vermiştim. Ama dediğiniz gibi ince ayarlarla tekrar tekrar denemek gerekebilir.

    Daha önceki bujilerimin iridyum olup olmadığını sormuş @sicakyuz arkadaşım. Standard bujileri kullanıyordum. Denso marka. Bosch'ları bir müddet denedikten sonra eski bujilerime geri döndüm. Aracımın lpg sistemi biraz eski, beyin ve tank değişimi yapacağım. Ondan sonra güzel bir ayarla tekrar deneyeceğim.


    Lpg sisteminizi gözden geçirmeniz çok doğru bir karar.Bujileriniz eğer doğru ise ince bir ayarla sorunsuz çalışabilmesi gerekiyor.Saygılarımla.
  • Nusret hocam,
    Şimdi benim 2004 model 307 için model olarak 1.6 16v seçersem herhangi bir servis kısmında herhangi bir buji modeli, kodu çıkmazken 1.6i seçersem bujiyi buluyor. Şimdi hangisini seçmeli..? Neden iki motor modeli var sizce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Nusret hocam,
    Şimdi benim 2004 model 307 için model olarak 1.6 16v seçersem herhangi bir servis kısmında herhangi bir buji modeli, kodu çıkmazken 1.6i seçersem bujiyi buluyor. Şimdi hangisini seçmeli..? Neden iki motor modeli var sizce ?


    Ruhsatınızdaki motor numarasıyla sistem motor numaraları tutuyormu?Tutuyorsa bujiniz için sorun yok demektir.Bu konu hakkında size bilgi veremeyeceğim için üzgünüm:( Ama kendi görüşüm arac iki tip üretilmiş olup pazar yapan araç bilgileri yazılmış olduğunu düşünmekteyim.Bu soruya yanıtı en net yetkili satıcı arkadasımız abdullah bey verebilecektir.Saygılarımı sunarım.
  • Bu bujilerden alıp da sıkıntı yaşayan var mı? Varsa yaşadığı sıkıntıları yazabilirler mi?

    not: ben de aldım, 11000 km oldu sorun yok.
  • Arkdaşlar ben aldım fakat bugün taktırmaya gidince samimi olduğum usta takmaktan beni vazgeçirdi.
    Orjiladen şaşma dedi bende takmadım.

    0242240653 kodlu 4 adet LPG BOSH bujisi elimde kaldı.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtroy -- 12 Mart 2011; 22:42:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtroy
    Arkdaşlar ben aldım fakat bugün taktırmaya gidince samimi olduğum usta takmaktan beni vazgeçirdi.
    Orjiladen şaşma dedi bende takmadım.

    0242240653 kodlu 4 adet LPG BOSH bujisi elimde kaldı.

    Saygılar



    Sevgili drtroy.
    Ne yazık ki "samimi ustalar"ımız genelde modern şeylere karşı bir duruş sergilerler, klasik şeylerin en iyisi olduğunu savunurlar.

    En güzel örneği:
    Aracımı nereye subap ayarı için götürsem, her seferinde "bunlarda valf ayarı otomatiktir aaağğbiii" cevabı alıyorum.
    Bunların içinde "bu bölgedeki en iyi usta (!)" diye tanıtılanlar da var.

    Bir başka örneği de 1980'lerin ortalarında çıkan Renault 9'lar için yıllar boyu "Renault 12 varken R9 alınmaz. Bunlarda beyin varmış" söylemleridir. Şimdi hangi usta R12'ye biniyor?

    Takın bujilerinizi, kullanın.
    Beğenmezseniz ertesi gün sökün. Ustaların kelamlarını biraz da kulak arkası etmeyi bilin.

    Naçizane görüşüm bu şekilde.
    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Febr -- 13 Mart 2011; 11:10:09 >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.