Şimdi Ara

LPG Rolanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, çok garip bi sorunum var.

    Aracım 92 model bmw 520i 24v 6 silindir bir araç. Üzerinde atiker lpg sistemi var sanırım eski tiplerden fast modelinden.

    Sorunum şu, araç benzinde çalışıyor 38 dereceye aldım ve zamanında lpg ye geçiyor. Başıma gelen ve çözülemeyen olay şu.

    Geçtiğinden itibaren 38 - 50 derececelere kadar araçta pek göze batan sorun yok çok az ses olarak bi dalgalanma oluyor devir ibresi kımıldamıyor. ve p1 = 1.20 , map : 0.60 değerlerinde girip geliyor.

    50 - 60 dereceleri arasında birden değerlerim değişiyor araba salaklaşıyor rolantide dalgalanma yapıyor. Değerlerine baktığımda ise p1=0.80 0.75. 0.85 değişiyor ve map = 1.10 1.15 değerlerine yükseliyor ve araç saçmalamaya devam ediyor.

    Sonra ne oluyosa arada ilerleyen dakikalarda tekrar eski haline geri dönüyor p=1.30 1.35 map 0.45 0.30 civarlarında geziyor ve herşey normal sesi dahi dalgalanma yapmıyor devir sabit.

    BU OLAY BİRDEN OLDU YANİ BİLMEDİĞİM BOZULABİLECEK PARÇALAR NELER MOTOR VEYA KİT İÇERİSİNDE ? Yani aniden bu hale geldi ve bir türlü düzelmiyor.

    Değiştirilenler ve yapılanlar :

    regulatör değişti

    lpg entegtörleri değişti

    gaz kelebeği temizliği

    debimetre temizliği

    rolanti motoru temizliği

    emme manifoldu ve gaz kelebeği oringleri değişti

    hararetten ayrı motor sıcaklığını ölçen bi sensör var o değişti.

    Yani hiç bişey kalmadı ama sorun hala sürüyor sizce ne olabilir ?








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.