Şimdi Ara

LPG Montajı ve Kullanımı ile ilgili herşey, LPG & Dizel Mukayeseleri (96. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.204
Cevap
8
Favori
903.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters


    quote:

    Orjinalden alıntı: MaviBodrum

    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    kardeş,

    kimse kartalı küçümsemiyor. hatta orum başlığını açan mavibodrum un da arabası kartaldı sanırım. mesele şu kiherkes kendi aracını özel yapım zannedip benimki şu benimki bu diyor. oysa motor ya da teknik konusunda bu forumda 32 sayfa boyunca çok şey konuşuldu tartışıldı. insanlar aynı şeylere aynı cevapları yazmaktan sıkıldılar. onur foruma burada başladı, mesaj sayısına bak... işi gücü bıraktı, üçyüzküsür cevap yazdı. ama bir yere kadar. aynı sorulara kimse cevap vermek istemiyor ve bence haklılar. azcık okursan soruna yanıt bulabileceğine eminim. kimse kötü niyetli değil.

    ölçüm cihazları ile çok ince ayar yapabilen sistemler var. onlara ayarlatıp deneyiver bi. olmadı bazı ustalar göz kulak ile ayar yapıyor ama çok güzel tutturuyorlar. bilime inanan birisi olarak kabul etmek istemiyorum ama adamlar da beceriyor hani. onları bir dene. benim arkadaşın 2000cc tempra 350 bin benzin yerken şimdi 160-180 bin lpg yiyo.. senin de ortalama tüketiminin öyle olmasını beklerim..



    quote:

    Orjinalden alıntı: crazytown_

    cehennem senin araba çok az yakıo ya kartalla 20 ytlik gazla anca 100 km o da bitene kadar gidersem...bi allahın kulu da kalkıp yol göstermio bana ya valla adamdan saymıolar iyi mi kartalım var die





    Selamlar,

    Sadrazamın dediği gibi bende KArtal var ve bu araç hayvan gibi benzin yakıyor !

    LPG montajını yaptıkdan sonra resmen ekonomim düzeldi ve yüzüm güldü, önceden aracımı kullanmaya korkar ve kilometreleri sayardım, ama LPg'ye geçince artık rahat rahat bol bol kullanabiliyorum.

    Benzin ile kilometrede 25 kuruş civarı yakıyor Kartal, LPG ile bu 10 kuruş civarına düştü. depoyu doldurunca bir hafta rahat rahat geziyorum ve LPG yeterli oluyor.

    Benim araç eski olduğu için kışları karbüratör biraz sorun oluyor LPG ile, fakat aracı akşam park ederken benzine alırsam ve sabah soğukken benzinde çalıştırırsam bir sorun olmuyor.
    Neredeyse arabada benzin kullanmıyorum bile deponun yerini unuttum

    LPG kullanımını kesinlikler herkese tavsiye ederim, Ekonomi için cüzdanınız için bunu düşünün, güvenlik konusunu endişe etmeyin çünkü yeni nesil LPg sistemleri çok güvenli ve sorunsuzlar. Üstelik performansdan da ödün vermiyorsunuz ve benzin mi gazmı kullanıyorsunuz anlamıyorsunuz bile.

    Bugün yeni araç alacak olsam benzinli bir model alırım ve hemen gidip LPG taktırırım, yada gider Fiat Albea'nın LPG'li modelini alırım.

    Dizel LPG ile baş edemez ekonomi konusunda, zaten Dizel ve Benzin arasındaki fiyat farkı da giderek kapanıyor. O yüzden bu akaryakıt fiyatlarını düşünürsek en ideali LPG.






    LPG li araç kullanmama rağmen diesel araçlar (özellikle son teknoloji olanlar) kesinlikle LPG li araçlardan hatta çoğu benzinli araçlarda 1 2 gömlek üstün hem çekiş hemde ekonomi yönünden , hem öyle kilometrede 10 kuruş yakan LPG li araç yok abartmayın senin kartalın enjeksiyonlu ise kilometrede minimum 14 kuruş değilse minimum 20 kuruş yakıyordur. abartmayın.

    SİZE KISMEN KATILIYORUM KISMEN KATILMIYORUM, tamam lpg 'li araçlar 10 kuruş yakmaz bunu 14 kuruşla düzeltelim burada aynı fikirdeyiz,
    ama kesinlikle dizellerin 1-2 gömlek daha üstün olduğuna katılmıyorum, yapmayın lütfen daha dizel araç bende çok kullandım ve nasıl çektiğini çok iyi biliyorum,
    açıkçası aracın silindir hacmi, beygir gücü ve net boş ağırlıkları tamamen birer etken ...bunları gözardı etmeyin,
    ve kartallar, doğan slx'ler, fiat siena'ların büyük bir bölümü, renault 9 RNİ 'ler
    tek noktadan enjeksiyonlu, tam enjeksiyonlu değiller yani , tek manifolt girişleri var, düğmeleri farklı ve role kullanılıyor, .. ve bu araçları sıralılarla aynı kefeye koymayıon lütfen..
    yazacak çok şey var aslında ama, ilk aklıma gelenleri yazdım, sıralılarda % 4'lük güç kaybı haricinde hiçbir sıkıntı yok, bunuda hiisedebileceğinize inanmıyorum ve şu dizel hayranlığını anlamış değilim hala...
    verin kardeşim aynı araca 5000 ytl fazladan para, binin dizel araca..işte bunu anlatmaya çalışıyorum niye verelim o 5000 ytl parayı,









  • 10 kuruş ortalama demiştim zaten Yazıyı okuyunca göreceksiniz orada !
  • şen mühendislik cevap için teşekkürler
  • Anlaşılan sıralı sistem lpg kitler çok kaliteli. Bir sorum olacak: yakıt tasarrufu yönünden klasik sistemlerden bir üstünlüğü var mı? Varsa yüzde kaç?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmethlx

    Arkadaşım anladığım kadarıyla sende BRC sıralı sistem takılı marea varmış. Bende taktırdım. Aracım soğukken aracım gaza geçince gaza basınca gaz yemiyor. Tamamen ısınana kadarda devam ediyor. Tamamen ısınınca herşey normal oluyor.
    quote:

    Çok uğraştım ancak düzeltemedim. Sizin araçtada bu veya buna benzer bir olay var mı? Eğer varsa boşuna uğraşmayayım. bana yardımcı olursanız cok sevinirim. mehmethlx@e-kolay.net


    Bence uğraşma benim Polo Classicde de yapıyor. Özellikle şu sıralarda Ankarada Havalar çok soğuk. İlk LPG ye geçtiğinde ister istemez ilk gaza bastığımda titreme oluyor hatta dikkat etmezsem durabiliyor bile . Büyütülecek bir şey değil zaten sonra 2 dakika içinde sıcaklık arttığı için bir fark olmuyor. Yazın hissetmezsin bile bu farkı ....




  • 1996 dan beri başta İtalya olmak üzere Avrupa ülkelerinde LPG sıralı enjeksion sisteminin ARGE çalışmalarına başlandı. Ülkemize geçen yıl giren bu sistem sayesinde artık OTO LPG çok nokta enjeksionlu araçlar için problem değil çözüm sundu.
    Avrupa genelinde bu sistemi uygulamak isteyen vatandaşa devlet tarafından 1100€-3000€ arasında teşvik yapılıyor. Kanadanın çoğu yerinde kapalı yerlerde LPG dışında araçların çalışmasına izin verilmiyor. Italya da Euro 4 normlarına uymayan araçların yalnızca LPG ile kullanılmasına izin veriliyor. Ayrıca Avrupa da hemen hemen tüm otomobil firmaları artık fabrika çıkışı LPG'li araçlar için çalışmalar başlatmış,çoğu da bu sisteme geçmiş pozisyonda.
    LPG sistemi artık daha işlevsel ve daha güvenli. Tabi uygun ürün uygun eller tarafından uygulanırsa...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burçak

    Anlaşılan sıralı sistem lpg kitler çok kaliteli. Bir sorum olacak: yakıt tasarrufu yönünden klasik sistemlerden bir üstünlüğü var mı? Varsa yüzde kaç?


    size hesaplamasını anlatayım , aracınız mesela 100 km de 8 lt benzin yaksın, peki bu araç (sıralı ama) lpg montajından sonra ne kadar yakacak;
    8*1,1 =8,8 lt lpg yakar, birim fiyatları yerine koyun gerisini siz hesaplayın artık,
    % 50 değil ama kesinlikle, % 40-45 lere yakın bir tasarrufunuz olur ve sadece % 4 lük güç kaybı ile,
    saygılarımla
  • BRC marka olmuş bir ürün biz de uygulamasını ve dağıtımını yapıyoruz. Ancak ZAVOLİ,PRİNS ve E-GAS ı tavsiye ediyorum şiddetle. BRC geçen yıl yaşadığı bir talihsizlik yüzünden enjektörlerinde problem yaşıyor. Normalde şu an PRINS'in kullandığı KHEIN Enjektörler kullanmayı planlarken son anda anlaşamayıp problemli enjektörlerle piyasaya çıkmış durumda. Bu yüzden BRC de enjektör problemi yaşanıyor. Ancak onun dışında pek problemi olduğu söylenemez.
    Zavoliye gelince BRC den farkı enjektör probleminin olmaması. İşte bu yüzden artık çok fazla tercih ediliyor. Prins ise genelde 230 beygirin üzerindeki araçlara uygulanması mantıklı geliyor bana. Standart bir araba için ekstra masraftan başka bişey değil. E-Gas ise şu an geliştirilmiş en son sistemde çalışıyor. Hem montajcılar için hem de kullanıcılar için çok karmaşık olmayan bir yapısı var. Kalibrasyonun da kolay olmasından dolayı her montajcının kolaylıkla uygulayabileceği bir sistem işte bu yüzden de tercih ediliyor. Bizim şov amaçlı uyguladığımız araçlarda en iyi sonuçları veren E-Gas oldu. Hatta Italyada Bugatti (LPGli)ile katıldığımız bir yarışta benzinli 9 araç ile yarıştık ve ikinci geldik. Şu ana kadar Avrupada yapılmış bir sürü testlerimiz ve şovlarımız var ilgili olan arkadaşlar için MSN den ulaşmalarını tavsiye ederim.
    MSN: ozgur@steplpg.com




  • Açıklamalarınız için teşekkür ederim. Lpg olayı gerçekten çok tasarruflu. Ayda bin km'den yılda 12 bin yapan birisi için yaklaşık olarak 1200 ytl tasarruf .

    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: burçak

    Anlaşılan sıralı sistem lpg kitler çok kaliteli. Bir sorum olacak: yakıt tasarrufu yönünden klasik sistemlerden bir üstünlüğü var mı? Varsa yüzde kaç?


    size hesaplamasını anlatayım , aracınız mesela 100 km de 8 lt benzin yaksın, peki bu araç (sıralı ama) lpg montajından sonra ne kadar yakacak;
    8*1,1 =8,8 lt lpg yakar, birim fiyatları yerine koyun gerisini siz hesaplayın artık,
    % 50 değil ama kesinlikle, % 40-45 lere yakın bir tasarrufunuz olur ve sadece % 4 lük güç kaybı ile,
    saygılarımla




  • ÖNEMLİ DUYURUDUR ARKADAŞLAR......
    forumu uzun süredir takip eden arkadaşlar mutlaka onur'u tanır ve bize katkılarını herkes biliyor,
    önümüzdeki pazartesiye kadar yorum yazamayacak ve foruma katılamayacak kesinlikle bırakıp gitmedi ya da ilgisiz falan davrandığını düşünmeyin, küçük bir tartışmadan dolayı pazartesiye kadar onur olmadan idare edicez artık, umarım onun yerini doldurabilirim,
    ONUR : En kısa zamanda seni tekrar aramızda görmek istiyoruz,
    saygılarımla,
    Metin KOCABATMAZ
  • !!!!!!!!!!!!!!!ÖNEMLİ DUYURUDUR ARKADAŞLAR...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    forumu uzun süredir takip eden arkadaşlar mutlaka onur'u tanır ve bize katkılarını herkes biliyor,
    önümüzdeki pazartesiye kadar yorum yazamayacak ve foruma katılamayacak kesinlikle bırakıp gitmedi ya da ilgisiz falan davrandığını düşünmeyin, küçük bir tartışmadan dolayı pazartesiye kadar onur olmadan idare edicez artık, umarım onun yerini doldurabilirim,
    ONUR ; En kısa zamanda seni tekrar aramızda görmek istiyoruz,
    saygılarımla,
    Metin KOCABATMAZ
    Mak.Müh.
  • Benim lpg li araçta ilk çalıştırırken 30 sn marşa basıyorum sürekli öyle çalışıyor. Bunun bir çözümü olamaz mı?
  • Sn. OGM,
    2A Mühendislik A.Ş. 10 yıldır BRC' nin Türkiye distribütörü ve otogazın ülkemizde kullanılmaya başladığından bu yana sektörde hizmet veriyor.
    Siz BRC enjektörlerinde sorun olduğunu nereden biliyorsunuz? Khein ile niye çalışılmadığı konusunda nasıl ahkam kesersiniz? Dışarıdan ağızdan dolma tüfek gibi dedikodulara bakıp yorum yapmayın. Bu ticari ahlaka da hiç uymuyor.
    Mesela siz;
    1- KHEIN marka LPG ve CNG enjekörlerini üreten JAPON firmasının Avrupa distribütörünün Hollandalı PRINS firması olduğunu,
    2- PRINS firmasının LPG ve CNG sektöründe BRC' nin en büyük rakibi olduğunu,
    3- Arıza yapan enjektörlerin kullanılan LPG' ye kusur bulunarak PRINS tarafından garanti kapsamında değiştirilmediğini,
    4- Bunun üzerine BRC' nin daha üstün bir enjektör üretip bunun patentini aldığını,
    5- Piyasadaki gerçek enjektörler (Elektrovalften bozma enjektörler değil !) içerisinde BRC enjektörlerinin en düşük Ti -ON ve Ti-Off değerine ve 3 milyon cycle ile en yüksek ömre sahip olduğunu biliyor musunuz?
    6- Ayrıca KHEIN enjektörlerle BRC çalışmaları devam etmekte ve İtalya' daki sıfır JAPON otomobillere takılmaktadır. Bu seçim otomotiv firmasının tercihi olup bizde isteyen müşterilerimize KHEIN enjektör de teklif etmekteyiz. Ancak KHEIN enjektörler PRINS' in bir pazarlama taktiği olarak ve rakibini marke etmek düşüncesiyle BRC enjektörlerinden %50 daha pahalıya satılmakta ve garanti kapsamında yenisiyle değiştirilmemektedir.
    Biz de şimdi bu ZAVOLI veya E-GAS' da kim, ne zaman çıktı, kaç senedir bu sektördeler, hangi otomotiv firmasına mal satabiliyorlar, hangi otomotiv firmasınca onaylanmış OEM üretici kategorisindeler? Kaç kişi çalıştırıyorlar?, AR-GE sinde kaç beyaz yakalı var? kaç tane patentli ürüne sahipler? Kaç m2' lik bir yerde üretim yapıyorlar? Yoksa çoğu İtalyan firması gibi sağda solda fason mal üretip millete yutturuyorlar gibi sorular sorsak uygun olur mu?
    Sizin yapmanız gereken varsa ürününüzün üstünlüklerini anlatmak ve başka markalara çamur atmamak. Aksi halde attığınız çamur hedefini şaşırır ve siz çamurlu ellerinizle kalırsınız.!
    Bizim bugüne kadar hiç bir marka için olumsuz bir yorum yapmadığımızı tüm sektör bilir. Etik olanı da budur.
    Size tavsiyemiz bilginiz olmayan konularda, hele hele BRC hakkında bir karalama gayretinde bulunmayın.
    Ayrıca siz bahsettiğiniz BRC uygulamalarını ve dağıtımını nasıl ve ne sıfatla yapıyorsunuz?
    Öğrenmek istediğiniz, merak etiğiniz bir konu varsa bize yazın. Biz sizi aydınlatalım. İletişim bilgilerimizi bu forumda daha önce yazdıklarımızı okuyarak bulabilirsiniz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: OGM

    BRC marka olmuş bir ürün biz de uygulamasını ve dağıtımını yapıyoruz. Ancak ZAVOLİ,PRİNS ve E-GAS ı tavsiye ediyorum şiddetle. BRC geçen yıl yaşadığı bir talihsizlik yüzünden enjektörlerinde problem yaşıyor. Normalde şu an PRINS'in kullandığı KHEIN Enjektörler kullanmayı planlarken son anda anlaşamayıp problemli enjektörlerle piyasaya çıkmış durumda. Bu yüzden BRC de enjektör problemi yaşanıyor. Ancak onun dışında pek problemi olduğu söylenemez.
    Zavoliye gelince BRC den farkı enjektör probleminin olmaması. İşte bu yüzden artık çok fazla tercih ediliyor. Prins ise genelde 230 beygirin üzerindeki araçlara uygulanması mantıklı geliyor bana. Standart bir araba için ekstra masraftan başka bişey değil. E-Gas ise şu an geliştirilmiş en son sistemde çalışıyor. Hem montajcılar için hem de kullanıcılar için çok karmaşık olmayan bir yapısı var. Kalibrasyonun da kolay olmasından dolayı her montajcının kolaylıkla uygulayabileceği bir sistem işte bu yüzden de tercih ediliyor. Bizim şov amaçlı uyguladığımız araçlarda en iyi sonuçları veren E-Gas oldu. Hatta Italyada Bugatti (LPGli)ile katıldığımız bir yarışta benzinli 9 araç ile yarıştık ve ikinci geldik. Şu ana kadar Avrupada yapılmış bir sürü testlerimiz ve şovlarımız var ilgili olan arkadaşlar için MSN den ulaşmalarını tavsiye ederim.
    MSN: ozgur@steplpg.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2A Mühendislik -- 21 Ocak 2006 12:10:15 >




  • bu uno 1.4 ve artık brc yi taktırdım. cok tereddutlerim vardı başta bu formu okuyana kadar. burdaki arkadaslara tek tek tesekkur ederim. 10 milyonluk lpg ile 60 km. gittim. hala gaz var .. bu benim icin inanılmaz bişey.benzinde 35-40 km ancak gidiyordum.

    yanlız arabanının içinde 2-3 dk.lıgına gaz kokusu doldu gibi oldu bugun. sonra duymadım.
    bunun sebebi nedir acaba.
    bide ben 625 ytl ye taktırdım bu brc tek nokta ekjeksiyon için olan 40 lt yakıt tanlı tupu. 12 taksitle 720 ytl ye geldi.. bunun fiyatı normalmidir.
    birde muayenede stepne lastige bakılıyormu?
  • arkadaslar ...
    sehirden sehire lpg litre fiyatları cok degisiyor. Hatta ben izmirdeyim. karşıyakada 1,27 ytl iken (milangaz,aygaz), bornovayı gectikten sonra 1,42 ytl ye çıkıyor. bursaya dogru dahada arttıgını duydum. istanbulda ve ankarada fiyatlar nasıl ...
  • Ankarada 1.19 dan başlıyor 1.25 en pahalı yerde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: libra75


    O dönemde sıralı gaz enjeksiyon dönüşümü bu kadar yaygın değildi. Çok fazla seçenek yoktu. BRC Sequent24 ve yeni çıkan VOLTRAN SGI karşıma çıkan seçeneklerdi. Ankara'da ikamet etmem ve bazı hissi yaklaşımlar (servisin yaklaşımı, yerli malı sistem oluşu yabancı marka muadilleriyle aynı prensipte çalışması...) sebebiyle ben bir şekilde VOLTRAN'da karar kıldım. Veee sıkıntılı günler başladı....

    Bilirsiniz bu sistemlerin 3 ana parçası vardır: ECU, Regülatör ve Enjektörler. Şimdi sıkı durun 1,5 yıl içinde;
    5-6 defa ECU, 3 defa regülatör ve sayısını hatırlamadığım kadar çok enjektör değişti. Birkaç ay sorunsuz çalıştığı da oldu, o zamanlarda performans ve tüketimi gayet iyi idi. Ancak dediğim gibi burada anlatamayacağım kadar çok sorun yaşadım. 2 defa sırf merkezinde olsun iyisi olsun, bu son olsun diyerek Ankara'dan İstanbul'a gittim. Sonuç hep aynıydı. Bozulan enjektörler, başlarda resetleyen ECU, gaz sızdıran regülatör, yanlış bağlanmış enjektör kablosu, kopan soketler vs. vs. Biraz da benim bahtsızlığım sanırım ama artık sabrım tükendi... Bu arada VOLTRAN'a bu kadar sabırla katlanmamı sağlayan İstanbul'daki merkezlerinden Nurettin Usta'ya teşekkür ediyorum. Tüzel kişilik olarak VOLTRAN ile ya da oradan şahıslarla hiçbir problemim yok, her arızada sorgusuz parça değiştirdiler. Ancak ortada büyük bir sorun olduğu geçek. Üretici firma olmak kolay değil. Öncelikle ürününüze kendiniz %100 güveneceksiniz. Uzun testlere tabi tutacaksınız. VOLTRAN bayilerinin ne kadar büyük sıkıntılar yaşadıklarını, müşterilerine karşı ne kadar mahçup olduklarını bizzat gördüm. Hele ihracatı yapılan bir ürünün yurtdışında böyle sorunlarla karşılaşmasını düşünmek bile istemiyorum. Bu hepimizi etkileyen bir durum. "kalitesiz Türk malı" imajı yaratmaya kimsenin hakkı yok. Yoksa VOLTRAN'ın büyük hedeflerini, hayallerini gerçekleştirmesini, dünyada adından övgü ile söz ettirmesini başta bir Türk vatandaşı olarak ben en az kendileri kadar isterim...



    Selamlar;

    Voltran Firması olarak siz Ankara'da ikamet eden müşterilerimizin sıkıntılarını gayet iyi anlıyor ve yardımcı olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Sizden ricam 0216 466 6096 Dahili 154'den Müşteri Hizmetleri yetkilisi Fikret ÖZKAN'a sorunlarınızı iletmeniz (musterihizmetleri@voltranlpg.com) veya bana şahsi adresime e-mail yollamanızdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GBorklu -- 21 Ocak 2006 10:09:52 >




  • [/arkadaslar ...
    sehirden sehire lpg litre fiyatları cok degisiyor. Hatta ben izmirdeyim. karşıyakada 1,27 ytl iken (milangaz,aygaz), bornovayı gectikten sonra 1,42 ytl ye çıkıyor. bursaya dogru dahada arttıgını duydum. istanbulda ve ankarada fiyatlar nasıl ...

    ]
    Bursa da fiatlar 1,42(aygaz) seviyelerinde benim anlamadığım bir şehirde 1,19 iken başka şehirde nasıl 1,42 oluyor aradaki fark kar marjımı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayhanhamza

    bu uno 1.4 ve artık brc yi taktırdım. cok tereddutlerim vardı başta bu formu okuyana kadar. burdaki arkadaslara tek tek tesekkur ederim. 10 milyonluk lpg ile 60 km. gittim. hala gaz var .. bu benim icin inanılmaz bişey.benzinde 35-40 km ancak gidiyordum.

    yanlız arabanının içinde 2-3 dk.lıgına gaz kokusu doldu gibi oldu bugun. sonra duymadım.
    bunun sebebi nedir acaba.
    bide ben 625 ytl ye taktırdım bu brc tek nokta ekjeksiyon için olan 40 lt yakıt tanlı tupu. 12 taksitle 720 ytl ye geldi.. bunun fiyatı normalmidir.
    birde muayenede stepne lastige bakılıyormu?



    fiyat normal pahalı değil yani, piyasa fiyatı oralarda geziyor, iyi tercih yapmışsınız, güle güle kullanın,
    muayenede stepne lastiğe bakılmıyor şimdilik, özelleşme sonucunda neler olur bilemem




  • Sayın Kadir Örücü

    Hiç bir firmayı veya ürünü karalama gibi bir niyetimiz yok.Dikkat ettiyseniz BRC nin enjektör dışında bir problemi olmadığını da söylediğimi mesajımda okumuş olmalısınız. Bu da aktardıklarımın hiçbir ticari kaygı içermediğini,çamur atmak için yazılan bir yazı olmadığını gösterir nitelikte.

    BRC uygulamasını biz de yapıyoruz. Ve hatta dediğim gibi başta kendi montaj atölyelerimiz olmak üzere isteyen firmalara da diğer ürünler ile birlikte gönderiyoruz. Ancak enjektör problemi de yaşamadık dersek yalan olur.Bu bir montajcı gözüyle aktarmak istediğim kişisel bir sonuç. Bir müddettir de hiç khein enjektörleriyle birlikte kullanmadık.

    Sizi tanıyor, birçok çalışmanızı izliyor ve takdir ediyorum. Hatta uzun yıllardır aynı sektörde şirketler olarak birer rakip değil meslektaş olduk. Böyle devam etmesini umuyor ve çalışmalarınızın devamını diliyorum.

    Not: Verdiğiniz cevaba karşılık BRC nin Khein ile olan münasebeti üzerine detaylı daha bir araştırma yaptım. Tarafımdan kaynaklanan bir yanlış anlaşılma var siz de açıklamanızda bunu izah etmişsiniz.

    Saygılarımla
    Özgür ERGÜN




  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.