DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Lpg'lide sabah çalışmıyor..Çözüm..
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
12.266
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> Lpg'lide sabah çalışmıyor..Çözüm..
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5852 Mesaj
      27 Kasım 2009 00:07:28 Konu Sahibi
      Arkadaşlar abimin dogan slx aracı var ve lpg'li.Aracını bana verdi sabahları çalıştırırken araç çalışmıyor 3-5 ıkınıyor duruyor 10-12 denemede ancak çalışıyor.Benzine geçince 8-9 seferde çalışıyor ayrıca motor ısınmazsa stop ediyor ara ara.Neler tavsiye edersiniz çabuk çalışması için Teşekkürler



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3652 Mesaj
      27 Kasım 2009 00:13:52
      çabuk çalışması için önce benzinle çalıştırmak şart.radyatör su sıcaklığının en az 25-30 derecelere gelmesi gerek.

      aracın durup dururken stop etmesinin nedeni ani basınç düşüklüğü yaşayan lpg gazının regülatörü dondurmasından kaynaklanıyor.

      bu nedenle kışın radyatör suyu ısınmadan lpgye geçmeyin ve sürekli radyatör su seviyesini yoklayın radyatör suyu eksikse regülatör hatta karbüratöre kadar kaputun altı kartopuna dönüyor.
      |
      |
      _____________________________

      parmağını bastığında izi ayyıldız çıkanlar
    • Yarbay
      11123 Mesaj
      27 Kasım 2009 00:15:06
      Marşa basıp tam araç çalışacağı sırada gaza bas çalışınca da gazı kesme bir süre boşta devir çevirsin ısınınca zaten sönmeyecektir
      |
      |
      _____________________________

      Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı duyduğun ve inandığın bu otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Evinden çık, karşı cinsten biriyle tanış, gereksiz alışverişleri ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl, bir kavga başlat, yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın. Artık uyarıldın...
    • Yarbay
      3652 Mesaj
      27 Kasım 2009 00:18:39
      karbüratörlü aracı zırt pırt bi lpg bi benzine çevirirsen araç boğulur.

      benzinle çalıştırdığında benzin otomatiği karbüratörün şamandıra odasını benzinle doldurur.şanadıranın görevi de bu odadaki yakıt seviyesini sabit tutmaktır.bu sırada lpgye geçiş yaparsan araç boğulur ve stobeder.aynı anda hem üstteki mikserden hem de karbüratör jetinden yakıt geleceğinden bujilere kadar ıslanır ve çalışmaz.

      benzinden lpgye geçiş yapılacağı zaman araç rölantide çalıştırılmalı ve şanadıra odasındaki benzinin tükenmesi beklenmeli hafif tekleme geçtiğinde araç lpg kullanımına hazır olacaktır.
      |
      |
      _____________________________

      parmağını bastığında izi ayyıldız çıkanlar
    • Yarbay
      5852 Mesaj
      27 Kasım 2009 00:55:03 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: daturkishulan



      benzinden lpgye geçiş yapılacağı zaman araç rölantide çalıştırılmalı ve şanadıra odasındaki benzinin tükenmesi beklenmeli hafif tekleme geçtiğinde araç lpg kullanımına hazır olacaktır.


      Peki bu bahsettiğiniz durum güncel sıralı sistemli 2007-2010 model falan araçlar içinde geçerli mi?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Kasım 2009 01:06:03
      sıralı sistemli araçların beyni motorun yeterli sıcaklığına gelene kadar ( 40 derece gibi ) benzin ile çalışması şeklinde ayarlıdır.
      benim aracım yazın 30 saniye içinde ısınıyor ve araç giderken hiç stop etmeden kendi halinde lpg'ye çeviriyor
      |
      |
      _____________________________

      [DH] TOYOTA KULÜBÜ


      1993 Toyota Corolla 1.6 GLi 114 HP
      ahhhhhh ciğerimin,,, aman ciğeriiiimin köööşesiiiii....
    • Yarbay
      4024 Mesaj
      27 Kasım 2009 01:20:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: Sodömizer

      sıralı sistemli araçların beyni motorun yeterli sıcaklığına gelene kadar ( 40 derece gibi ) benzin ile çalışması şeklinde ayarlıdır.
      benim aracım yazın 30 saniye içinde ısınıyor ve araç giderken hiç stop etmeden kendi halinde lpg'ye çeviriyor



      Hocam doğan bu ne sıralısı ne beyni ne enjeksiyonu


      Bende de durum aynı,sıralı sistem,ama eski tiplerde böyle olabiliyor.
      |
      |
      _____________________________

      Referanslarım için profilimi açınız.Orada hatırlayabildiğim tüm referanslarım yazmaktadır.
      Güzide ses sanatçısı Sevim Tanürek'in ölümünü lütfen araştırınız.Araştırınız dedim araştırmadınız,tekrarlıyorum araştırınız!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Kasım 2009 01:26:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: reason666



      Alıntıları Göster




      Hocam doğan bu ne sıralısı ne beyni ne enjeksiyonu


      Bende de durum aynı,sıralı sistem,ama eski tiplerde böyle olabiliyor.

      Hacı bi üstümdeki mesaja alıntı cevap yazdım
      |
      |
      _____________________________

      [DH] TOYOTA KULÜBÜ


      1993 Toyota Corolla 1.6 GLi 114 HP
      ahhhhhh ciğerimin,,, aman ciğeriiiimin köööşesiiiii....
    • Emekli Yönetici
      2837 Mesaj
      27 Kasım 2009 14:40:01
      Ben enjeksiyonlu aracımla bu sorunu yaşamıştım. Sıralı lpg vardı. Her yolu denedim en son benzin deposunu sürekli dolu tutmak ve 400-450 km de bir yaklaşık 200 km benzinle kullanarak sorunu çözdüm.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3652 Mesaj
      27 Kasım 2009 15:16:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: shadow99tr



      Alıntıları Göster



      Peki bu bahsettiğiniz durum güncel sıralı sistemli 2007-2010 model falan araçlar içinde geçerli mi?


      hayır karbüratörlü araçlar için geçerli.sıralı sistemi ecu su bulunmayan araca takamazsınız.
      |
      |
      _____________________________

      parmağını bastığında izi ayyıldız çıkanlar
    • Teğmen
      201 Mesaj
      05 Aralık 2009 23:20:23
      1990 model karbiratörlü torosum var.Afyonun kışını bilen bilir.Sıcaklık -5 in altına inmemişse iyi ayarlı aracım 1-2 basışta çalışır.Aracımda 72 amper bosch akü var.Eğer sıcaklık -5 in altındaysa su ısıtıcısında suyu ısıtır ve gazın geçtiği yuvarlak merkeze dökerim.Eğer çalıştıktan sonra araç stop ederse gazın düğmesini kapatır.Gaza basarım.Tam çalışacağı sırada düğmeyi açarım.Böylece hiç ama hiç benzin kullanmadan yaz kış çalışma problemi yaşamıyorum.
      Gaz kışın hemen donuyor.Çünkü depodan motora doğru harekete geçen gaz dış ortamdan kat kat fazla soğur.Ve hemen donar.Yani gazın donması büyük ölçüde harekete geçmesindendir.
      |
      |
      _____________________________

      Türkiye dervişler ve müridler ülkesi değildir.
    • Onbaşı
      32 Mesaj
      19 Mart 2017 18:27:41
      Bende peugeot 405 var.Karbüratörlü doğal olarak.Bu geçtiğimiz son bahardan beri arabam soğuk havada lpg ile çok zor çalışıyor.10 gün önce arabanın ön takımı ile ilgili İzmir'de bir ustaya gitmiştim.Arabayı zor çalıştırdığımı görünce bana bir akıl verdi.Arabayı çalıştıracağım zaman BENZİN / LPG düğmesini ortaya al.Bir elin düğmede olsun diğer elin kontakta.Marş yaptığında araba hemen çalışır saniye kaybetmeden düğmeyi LPG ye al dedi.Denedim gerçekten çalışıyor.Keşke havaların çok soğuk olduğu zamanda öğrenseydim.Şu an aşırı soğuk yok.Ama doğuda iç anadoluda hala ayaz vardır.Oradakiler bu yöntemi deneyip paylaşabilirler.
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
modasor
SEO
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
3,725
1.2.162

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.