Bildirim
Lpg'li Arabam Sabah Stop ediyor?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
2 dakika hafif gaz verip çslıştırdığınız halde gaz pedalından çeker çekmez stop efiyorsa LPG ustasına götürün. -
tekrar ayar yaptırın ,ilk zamanlar basit sorunlar olabiliyo,brc kaliteli bir lpg kitidir -
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...quote:
Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58
tekrar ayar yaptırın ,ilk zamanlar basit sorunlar olabiliyo,brc kaliteli bir lpg kitidir
-
Kit Brc de olsa ustada iş yoksa hayır gelmez. 1000 km kullanıp ayara gelin demedi mi usta ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 26 Temmuz 2014; 22:38:15 > -
Lpg ye gecis isisi cok dusuk ise ondan olabilir...
Benzinden lpgye erken gecer tup beyni yeteri kadar isinmadigi icin gaz yeterince buharlasmaz, tekleme ve stop etme olabilir -
Üstad aynı sorun bendede var ama benim benzinde de lpg de de oluyor. Sabah demişsiniz ama ilk calistirmada lpg'ye geçmeden yapıyorsa boğaz kelebegi veya ateşleme sistemiyle alakali olabilir ama araç daha çok yeniymis. Eğer lpg'ye yapıyorsa bi fikrim yok -
1000 kmyi geçtim yinede devam ediyor.Bayram sonu baska bı servıse baktırmayı dusunuyorum.quote:
Orijinalden alıntı: meganers
Üstad aynı sorun bendede var ama benim benzinde de lpg de de oluyor. Sabah demişsiniz ama ilk calistirmada lpg'ye geçmeden yapıyorsa boğaz kelebegi veya ateşleme sistemiyle alakali olabilir ama araç daha çok yeniymis. Eğer lpg'ye yapıyorsa bi fikrim yok
Yarın bır daha denıcem muhtemelen yıne olacak. Dedıgınız gıbı kıt ne kadar BRC'de olsa takan kişi önemli.
Farklı servıre bırakıp hallolmasını beklicez artık. -
Benim Subaru daima LPG de çalışıyor, hiç benzin kullanmıyorum ve bu havalarda sabah çalışma sorunu olmuyor. -
Arabayi gece biraktim simdi ilk calistirmada 4 kez stop etti.Hepsinide gaza gecince yapıyor. -
Hayret ettim tuvnera arti almis. :o -
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
Bende taktırdıgım yeri soruşturmuştum fakat pişman oldum sonra. Bende farklı bir bayiye gittim,şuan sorunsuz hersey.Taktırdıgınız markanın baska bayisi varsa götürün.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
Bende taktırdıgım yeri soruşturmuştum fakat pişman oldum sonra. Bende farklı bir bayiye gittim,şuan sorunsuz hersey.Taktırdıgınız markanın baska bayisi varsa götürün.
sizin aracınızda ne tür sorunlar çıktı ve çözümünü nasıl buldular son götürdügünüz servis ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
Bende taktırdıgım yeri soruşturmuştum fakat pişman oldum sonra. Bende farklı bir bayiye gittim,şuan sorunsuz hersey.Taktırdıgınız markanın baska bayisi varsa götürün.
sizin aracınızda ne tür sorunlar çıktı ve çözümünü nasıl buldular son götürdügünüz servis ?
Sabahları ilk çalıştırmada sönme,stop etme. Gün içerisnde 2 saatt kullanınca yine stop etme.
Taktırdıgım bayii sürekli bahaneler uyduruyordu,bende BRC ana bayiye götürdüm. Adamlar en baştan montajını yaptı ve şuan sıfır sıkıntı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
Bende taktırdıgım yeri soruşturmuştum fakat pişman oldum sonra. Bende farklı bir bayiye gittim,şuan sorunsuz hersey.Taktırdıgınız markanın baska bayisi varsa götürün.
sizin aracınızda ne tür sorunlar çıktı ve çözümünü nasıl buldular son götürdügünüz servis ?
Sabahları ilk çalıştırmada sönme,stop etme. Gün içerisnde 2 saatt kullanınca yine stop etme.
Taktırdıgım bayii sürekli bahaneler uyduruyordu,bende BRC ana bayiye götürdüm. Adamlar en baştan montajını yaptı ve şuan sıfır sıkıntı.
aslında haklısınız .romano türkiye temsizlcisiyle telefonda irtibata geçtiler sonra ben adamla konuştum, adam ilk gün madem rölantide dalgalanma oluyor, ozaman bogaz kelebegi demişti bugünde bobinler diyor..aslında gazın hiç bir problemi yoktu ww servise gazlı araba almıyor diye söktürüp srvisten sonra taktırdık ondan sonra bu problem çıktı ..150 tlde para alındı.
-
LPG nazlı yakıt ateşleme sistemindeki düzensizlik hemen kendini belli ediyor. Ateşleme kablosu, boğaz kelebeği liste uzar gider.Servise sorup bu parçaların normal değişim periyodu ne ise onların yenilenmesi iyi olur.quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: MA11
quote:
Orijinalden alıntı: derinlik34000
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
Bana Kalırsa İlk Kontrol Etmeniz Gereken Sabahları Benzinde Çalıştırıdığınız Zaman Motor Soğukken Rolantide Dalgalanma Tekleme Gibi Sorunları Motorun Yaşayıp Yaşamadığı Şayet Böyle Birşey İle Karşı Karşıyaysanız İlk Öncelikle Buji Kablololarınızı Ve Ateşleme Sistemini Sonrasında İse Boğaz Kelebeğini Kontrol Ediniz Eğer Aracın Benzinde Çalışmasında Bir Anormallik Yok İse Ve Lpg de Soğuk Motor Stop Ediyorsa Gaz Geçiş Sıcaklığını Ve Rolantideki Enjektörlerin Kaç MS Yakıt Gönderdiği Nacizhane Fikrim Lpg Ayarına Gittiğiniz Zaman Otomatik Kalibrasyon Yerine Aracın Rolantideyken Benzinde Kaç MS Yakıt Püskürttüğü Not Edilir Sonrasında İse Gaz Konumuna Geçildiğinde Lpg Enjektörleri Aynı Değere Yakın Bir Seviyede Ayarlanır Bu Şekilde Rolanti Ayarı Yapıldığı Taktirde Ve Gaz Fazına Geçmesi 40 C İse Stop Etme Sorunuz Ortadan Kalkacağı Görüşündeyim Saygılarımla...
arkadaşlar golf 6 1.4 tsi 160 hp dsg aracımda romano lpg var..ışıklarda stop etme sorunu başladı.ve rölantide sanki araç yeniden yeniden çalışıyormuş gibi dalgalanma yapıyor..servise götürdüm ayarlama falan yaptılar iki kez ama sorun düzelmedi.aracın çekişide hoşuma gitmiyor .romanodaki adam bobinler diyor bujiler diyor vs..
düz yolda giderken yapmıyor ama ışıklarda durduğunuzda bazen pırpır edip stop ediyor..boğaz kelebegimi bobinmi bujimi aranızda varmı benzer sorunu yaşayan. araç benzindeyken yapmıyor.
Bence sorun LPG montajından kaynaklanıyor.Başka bir servise götürün en başdan kontrol ettirin derim.
montajı derken ayrıntı verirmisiniz? taktırdığım yeri bayağı övmüşlerdi.
Bende taktırdıgım yeri soruşturmuştum fakat pişman oldum sonra. Bende farklı bir bayiye gittim,şuan sorunsuz hersey.Taktırdıgınız markanın baska bayisi varsa götürün.
sizin aracınızda ne tür sorunlar çıktı ve çözümünü nasıl buldular son götürdügünüz servis ?
Sabahları ilk çalıştırmada sönme,stop etme. Gün içerisnde 2 saatt kullanınca yine stop etme.
Taktırdıgım bayii sürekli bahaneler uyduruyordu,bende BRC ana bayiye götürdüm. Adamlar en baştan montajını yaptı ve şuan sıfır sıkıntı.
aslında haklısınız .romano türkiye temsizlcisiyle telefonda irtibata geçtiler sonra ben adamla konuştum, adam ilk gün madem rölantide dalgalanma oluyor, ozaman bogaz kelebegi demişti bugünde bobinler diyor..aslında gazın hiç bir problemi yoktu ww servise gazlı araba almıyor diye söktürüp srvisten sonra taktırdık ondan sonra bu problem çıktı ..150 tlde para alındı.
Alıntıları Göster
Bazen problemin çözümü bujide yatabilir. LPG bujisi alınması ya da bujilerin temizlenip tırnak aralıklarının normalden birkaç kademe düşürülmesi etkili olabiliyor. (Örneğin normali 0.9 mm ise 0.7 mm yapılması gibi)
-
Aynı sorun bendede vardı.Birçok şey yapıldı,denendi.Bilgisayara bağladığınd herşey normal gözüküyordu.Araca bahane bulundu.Sıcaklığını artırdık fayda etmedi.SONUNDA lpg ısı termostadını değiştirdik ve normal yapılması gereken ayarı yaptılar ve sonuç mükemmel.Motor sıcakken bilgisayarda faal gözüktüğünden arıza tespiti yapamıyorlar.Isı termostadını değiştirmeyi deneyin ve normal ayarlarını yaptırın.Ben dünya varmış dedim umarım sizde dersiniz.
Benzer içerikler
- 10 40 motor yağı ile 20 50 arasındaki fark
- durduk yere akü bitmesi
- dizel motor titremesi neden olur
- araba kalkarken neden titrer
- amortisörden gelen gıcırtı sesi
- tesla iç dizayn
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X