Şimdi Ara

Lpg hiç bu kadar avantajlı olmamıştı. (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
387
Cevap
2
Favori
25.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mcadirci M kullanıcısına yanıt
    Dayıoğlu sen misin?

    Sensen eğer polatlıdan selam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jorge -- 12 Şubat 2018; 0:43:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç çeşit araç kaç çeşit motor var ama hepinize göre dizel kötü/gereksiz öyle mi? C segment benzinli veya lpgli araçlarınızın hepsi İstanbul trafiğinde 40-45 kuruş yakar. Benim 9 yaşında 2000 cc tork konvertörlü otomatik 1600 kg D segment aracım da 42 kuruş yakıyor. 1,6 veya altı özellikle 3 yaşa kadar dizel araçlar yaptığınız kuruş hesaplarında hepinize tur bindirir akıl var nizam var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60

    Boş konuşuyorsun deyince senin gibi arkadaşlar kızıyor işte. benim aracım az yakıyor diye nerede yazdım bir göster hele golf 7 lt yakıyor dedim. 1.6 atmosfrik lpg de 30 kuruş altı yakmaz dedim burda senin aracın çok benim aracım az yakıyor diye bir sidik yarışında neden bulunuyum ki

    Bak güzel kardeşim her zaman haklı olmayı düşünme. Haklı çıkmak içinde konuyu farklı farklı yerlere çekmeye çalışma. İnsanları emin olmadan yalancılıkla itham ediyorsun ki bu durum benim kültürüme ters. Ne kadar kolay insanlara yalancı demek. Bu söylediklerimi sakin kafa düşün belki ilerde işine yarayacak şeyler çıkarırsın. Bak tekrar söylüyorum kendi aracının şehir içi 7 litre benzin yakacağına inanıyorsun, bunu her yerde yazıyorsun, başkası aynı şartlarda 11 litre lpg yaktığı zaman direk yalancı damgası vuruyorsun. Ne kolay peh... belki sakin kafa düşünürsen ne demek istediğimi anlarsın. Bunu sadece yakıt olarak düşünme, hatta formu da boşver, ama insanlara yalancı derken iyi düşün. Fazla söze gerek yok.

    Ben deneyimlerimle konuşuyorum. Ayrıca bir çok lişinin fikrini alarak ortak bir düşünceyle giderim bir olaya bir şeye 1 kişi + 10 kişi - diyorsa çoğunluk haklı çıkar bu kadar basittir 30 yaşındayım 12 yıldır sayamıyacağım model araç kullandım bir çoğu da lpgliydi. Envayi tür yakıt hesplayan gördüm şunun altını bastırarak diyebiliyorum 1.6 C sınıfı bir araç şehir içi 30 kuruş altı yakmaz. İster inan ister inanma sen yalan lafına takılmışsın gönlün olsun kimseyi kormak istemem şu uç günlük dünyada lafımı değiştiriyim yalancı değil sadece kendini kandırır. Tamam oldumu ? Test meselesine gelirsek ben edirnedeyim her zaman beklerim gel test edelim birde ciğer ısmarlarım

    auris 1.33 araç aldım sıfır km yazın 5 kişi klima açık gezdim 6.000 km ortalamam 9.4 lt idi. ayrıca araç fiyatı da 60.750 tl idi biraz aksesuar eklemiş üstüne bayi 63500 e geldi bana garantisi metalik rengi farkı . prins marka 1800 tl ye tüp taktırdım. 42 lt tank simit . şimdi şöyle söyliyeyim 9.4 lt x 1.2 çarpanı = 11.3 lt lpg x 2.79 tl =31.5 tl yakıyor haklısınız benim arabam 30 kuruşun altında yakmıyor 31,5 kuruş ama inanın dikkat etsem 30 kuruş yaktırabilirim gelelim güncel fiyattan benzin hesaplamasına 9,4 lt x 5.65 tl=53 tl yapıyor 22 kuruş kar yapıyorum. km de allah bereket versin ortalama 60 bin kullanıp satsam ortalama yakıttan 12 bin tl kar yapmış olurum bence güzel o zamanda yaklasık 3-4 sene sonra gider varsa yeni kasa hibrid alırım.

    ben lpg yi kötülemem sadece 30 kuruş altı yakmaz diyorum sizin hesabınızda bunu kanıtlar nitelikte :) bakın herkesin bir bütçesi vardır. benim aracım 40 kuruş civarı yakıyor 10 kuruş için atmosferik arabayı tercih etmem bu tamamen kişisel tercihim. sizin tercihinize de saygı duyuyorum. Devir ekonomi devri ben tsı alırken daha önce tecrübe etmediğim için tereddüt ederek aldım. Atmosferik motorlu bir araç alsaydım bende lpg taktırırdım. böyle bir ortalama tutturduğum için gerek duymuyorum yıllık ortalama 12 bin km yapıyorum.Tercih meselesi kimisi markayı sevmez kimisi yakıta takılır bu işlerin sonu gelmez. Keşke benzin 3 TL olsa hepimiz en az 2000 motorlara binsek sıfır araç alırken 2 araç parası vermesek ama bizim millet alışmış bu duruma yapacak bir şey yok.kazasız belasız sürüşler dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Benim arkadaşımın 3 yaşında arabasını LPG mahvetti.Servisten çıkmıyor.Kısa sürede olmasa bile uzun vadede motorun ömrünü kısaltıyor.

    Merdiven altı tarzı yerde taktırıtsan böyle olur . Artık LPG takmadan önce arabanın motor koduna göre takılıyor. Mesela Atiker Gold subapları erimesi olan motorlara daha uzun ömür verir ama subapları magnezyum olanların çelikle değişmesi şart. Her türlü LPG avantajlı olur yılda 15bin yaparsanız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmah


    quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Benim arkadaşımın 3 yaşında arabasını LPG mahvetti.Servisten çıkmıyor.Kısa sürede olmasa bile uzun vadede motorun ömrünü kısaltıyor.

    Merdiven altı tarzı yerde taktırıtsan böyle olur . Artık LPG takmadan önce arabanın motor koduna göre takılıyor. Mesela Atiker Gold subapları erimesi olan motorlara daha uzun ömür verir ama subapları magnezyum olanların çelikle değişmesi şart. Her türlü LPG avantajlı olur yılda 15bin yaparsanız

    LPG takilan yerlerin hepsi merdiven alti.3-5 tane sanayiden usta toplanip tabela asilinca kurumsal mi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmah


    quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Benim arkadaşımın 3 yaşında arabasını LPG mahvetti.Servisten çıkmıyor.Kısa sürede olmasa bile uzun vadede motorun ömrünü kısaltıyor.

    Merdiven altı tarzı yerde taktırıtsan böyle olur . Artık LPG takmadan önce arabanın motor koduna göre takılıyor. Mesela Atiker Gold subapları erimesi olan motorlara daha uzun ömür verir ama subapları magnezyum olanların çelikle değişmesi şart. Her türlü LPG avantajlı olur yılda 15bin yaparsanız

    LPG takilan yerlerin hepsi merdiven alti.3-5 tane sanayiden usta toplanip tabela asilinca kurumsal mi oluyor?

    İzmir'de Ege'nin en sağlam firması var. İsim vermeyim. O tarz yerler . Servislerin bile anlaşmalı olduğu yerler vs. 1 arabanın dahi zor sığdığı yerlere güvenmemek lazım . Aracım LPG kaynaklı su azaltma yapıyordu garanti kapsamında yaptırmaya gittim mecburiyetten merdiven tabiri olan yere gittim. Adam 1 hafta belki daha fazla parça beklersin benzinde binersin eğer benzinde binmem dersen 50 TL'ye değiştireyim dedi. Ben de sağol kendi ustama garantisini beklemeden yaptırırım dedim kem küm ettiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mazota 16 kuruş indirim gelince samsun yolundaki jet pet'te mazot 4,40'a düşer.
  • istanbulda ortalama hızım 26 km gösterirken yol bilgisayarında,70 tl lik gazla 300 km yol yapıyorum 24 kuruş yakmaktayım.aracım clio3 1.2 gazımıda aytemizden alıyorum şu anda litresi 2.80 tl.
  • Megane 1.6 otomatik İstanbul içi yaklaşık 10-11 lt lpg yakıyor. Şu anda class 2.63 tl satıyor. Köprü trafiği, E5, Tem Avrupa-Anadolu yakası ortalama 28 kuruş yakıyor. Kışın 30 krş, yazın lpgye indirim olursa 25 krş civarı tüketim oluyor. İlk senesini doldurdum 18 bin km hiç bir arıza gelmedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim haberi : https://www.sondakika.com/haber/haber-benzin-ve-motorine-buyuk-indirim-10560158/


    "Bu geceyarısı benzinin litre satış fiyatına 11 kuruş, motorinin litre satış fiyatına da 17 kuruş indirim yapıldı."
  • Bu ülkede uçak okuyup uçağa niye lpg takmıyoruz diyen adamlar var , herkesin mantığı kendine artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    mazota 16 kuruş indirim gelince samsun yolundaki jet pet'te mazot 4,40'a düşer.

    bugün telefonla görüştüm. yeni mazot fiyatı 4,41 lira olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmen

    Bu ülkede uçak okuyup uçağa niye lpg takmıyoruz diyen adamlar var , herkesin mantığı kendine artık.

    ... benim aklıma gelmişti, gerçek...(vizontele)
  • garmen G kullanıcısına yanıt
    Gazlı uçak zamanında denendi, başarılı da oldu ama çeşitli nedenlerden ötürü seri üretime uygulanamadı.



    Tupolev tu-155, Lng ile çalışan uçak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Gazlı uçak zamanında denendi, başarılı da oldu ama çeşitli nedenlerden ötürü seri üretime uygulanamadı.



    Tupolev tu-155, Lng ile çalışan uçak.

    Dogrudur hocam herkesin mantığı kendine göre doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Saksıyı biraz çalıştırabilirseniz bence anlarsınız. Nedenleri çok basit çünkü, anlayabilirsiniz, buna inanıyorum.

    saksının antifrizi yok malesef donmuş kendi kendine gece 1.0 tsi araba diye verdiği 100 000 bin için uykusuz kalmıştır. gelip burada terapi yapmaya çalışıyor.

    bırıncısı ben 83bıne golf comfortlıne aldım. ıkıncısı terapıye ıhtıyacım yok sızın gıbı tup derdım yok. asıl terapıye ıhtıyacı olan mercedes alıp tup taktıran adamdır benım gozumde

    83 bine benzinli araba almak, üstelik 1 litre



    60 bine 1.3 multijet var 23 bin lira benzinli arabaya daha fazla bayılmak. Arabada Focus 1.0 ecoboost olsa anlarımda golf 83 bin ve 1.0 motor

    arkadasım sız magarada mı yasıyorsunuz ? 1.0 tsi motor senın 1.3 motoru katlar ıcınden gecer. Onu gectım fiat lineayla golf kıyaslayan adamla zaten tartısmaya gerek yok bırısı elma bırısı armut. egea dizeli kıyasla , focus dızeli kıyasla , a3 , a180 kıyasla neyse dicem de anlamayacagın ıcın anlatmanı mantıgı yok

    ayrıca degerler asagıda bıraz arastırıp kendınde bulabılırsın motorların degerlerını. En cok guldugum nokta 1.0 ecoboostu ovupde 1.0 tsi laf atman

    1.3 multijet motor : 90 hp 200 NM 0-100 :13.8 sec
    1.0 tsi 110 hp 200 NM 0-100 :9.9 sec
    1.0 ecoboost 125 hp 200NM 0-100:10.9 secs.

    Bırak hocam. Bir şey bilmezler ama her şeye yorumları vardır. Hadi onu geçtim. İnsan neden Fiat fanatiği olur Tamam beğenirsin, seversin. Ama Vw kötüleyip linea, doblo övmek nedir? Egea bir tık iyi ama golf veya focusla yarışamaz. 1.3 multijeti performansta yüceltiyor adam ya. Arabaya binmemiş bunlar.

    FCA Group bünyesindeki araçlardan haberiniz yok sanırım. Ferrari'yi tasarlayan adam Doblo'yuda Fiorino'yuda tasarlıyor. Benim ihtiyacımı gören, baa en çok hitap eden araçları 500L ile Fiorino, Doblo. Kaldıkı Doblo'nun şehir içinde V8 kadar olan tüketimini dert bile etmiyorum. Fiorino'yu doblo'nun benzin parasına aldığım için aldım. Araba kendi kendini ödüyor.

    1.3 MultiJET dizel bir ünite. Her ne kadar dizeli sevmesemde siz 1.0 Turbo benzinli arabanızın arkasına bir adet 4.25 karavan bağlayın, üstüne 3-4 kişi arabaya binip bagajı doldurup tatile çıkın. O 9.9 Saniyelik değerler kaç saniyelere fırlıyor, kaç litre yakıt yakıyor benzinli motorcuğunuz görürüz hep birlikte. 1.3 mJET her ne kadar küçük bir ünite olsada arkasına karavan takıp çekmek gibi birçok duruma açık bir motor. Heleki 1.3 mJet @95HP'lik üniteyi ufak bir chip tuning işleminden geçirirseniz ortaya yaklaşık 124 hp, 240 NM gibi bir değer çıkıyor ki benim kullandığım Fiorino'ya bunu koyarsanız o araba yerinde duramaz.

    Golf'ü referans almam ancak Focus 3 daha önce kullandığım ve beğenmediğim bir araç. (Mesajımda Linea'yı övdüğüm kısmı gösterirseniz memnun olurum. 3 kere yazdığımı okudum hala Linea'yı arıyorum.)

    Bu arada evet arabaya binmedim. Henüz bir Volvo XC90, Stelvio gibi bir aracım olmadı ama son 1 senedir 3. Araç olarak hergün 1.6 TDI Caddy ile 150-180 km yol yapıyorum.

    Lpg hiç bu kadar avantajlı olmamıştı.


    Şöyle resminide koyalım.

    @ReaperVR

    Evet hocam,

    1.3 multijet motor : 90 hp 200 NM 0-100 :13.8 sec
    1.0 tsi 110 hp 200 NM 0-100 :9.9 sec
    1.0 ecoboost 125 hp 200NM 0-100:10.9 secs.

    şu değerleri birde uzun yolda yüklü halde denemek lazım. Yükü görünce hangi motor daha çok etkilenecek? 1.3 multiJET'mi yoksa 1.0 Ecoboost ile TSI'mı? Birde bunlara birer karavan yada tekne bağlayalım? Şehir içinde dur-kalk trafikten tut akıcı yoğun trafiğe kadar 1.3 mJET ile çok rahat gidiyorum. herşey 0-100 değil. Ben arabayı sadece tek amaçla şehir içinde kullanıyorum, uzun yola çıkarmıyorum çıkarsamda birşey çekmek gibi niyetim yok diyorsan hayırlı olsun

    Not, Linea nerede geçiyor mesajımda lütfen alıntılayıp gösterin. Arıyorum arıyorum bulamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Saksıyı biraz çalıştırabilirseniz bence anlarsınız. Nedenleri çok basit çünkü, anlayabilirsiniz, buna inanıyorum.

    saksının antifrizi yok malesef donmuş kendi kendine gece 1.0 tsi araba diye verdiği 100 000 bin için uykusuz kalmıştır. gelip burada terapi yapmaya çalışıyor.

    bırıncısı ben 83bıne golf comfortlıne aldım. ıkıncısı terapıye ıhtıyacım yok sızın gıbı tup derdım yok. asıl terapıye ıhtıyacı olan mercedes alıp tup taktıran adamdır benım gozumde

    83 bine benzinli araba almak, üstelik 1 litre



    60 bine 1.3 multijet var 23 bin lira benzinli arabaya daha fazla bayılmak. Arabada Focus 1.0 ecoboost olsa anlarımda golf 83 bin ve 1.0 motor

    arkadasım sız magarada mı yasıyorsunuz ? 1.0 tsi motor senın 1.3 motoru katlar ıcınden gecer. Onu gectım fiat lineayla golf kıyaslayan adamla zaten tartısmaya gerek yok bırısı elma bırısı armut. egea dizeli kıyasla , focus dızeli kıyasla , a3 , a180 kıyasla neyse dicem de anlamayacagın ıcın anlatmanı mantıgı yok

    ayrıca degerler asagıda bıraz arastırıp kendınde bulabılırsın motorların degerlerını. En cok guldugum nokta 1.0 ecoboostu ovupde 1.0 tsi laf atman

    1.3 multijet motor : 90 hp 200 NM 0-100 :13.8 sec
    1.0 tsi 110 hp 200 NM 0-100 :9.9 sec
    1.0 ecoboost 125 hp 200NM 0-100:10.9 secs.

    Bırak hocam. Bir şey bilmezler ama her şeye yorumları vardır. Hadi onu geçtim. İnsan neden Fiat fanatiği olur Tamam beğenirsin, seversin. Ama Vw kötüleyip linea, doblo övmek nedir? Egea bir tık iyi ama golf veya focusla yarışamaz. 1.3 multijeti performansta yüceltiyor adam ya. Arabaya binmemiş bunlar.

    FCA Group bünyesindeki araçlardan haberiniz yok sanırım. Ferrari'yi tasarlayan adam Doblo'yuda Fiorino'yuda tasarlıyor. Benim ihtiyacımı gören, baa en çok hitap eden araçları 500L ile Fiorino, Doblo. Kaldıkı Doblo'nun şehir içinde V8 kadar olan tüketimini dert bile etmiyorum. Fiorino'yu doblo'nun benzin parasına aldığım için aldım. Araba kendi kendini ödüyor.

    1.3 MultiJET dizel bir ünite. Her ne kadar dizeli sevmesemde siz 1.0 Turbo benzinli arabanızın arkasına bir adet 4.25 karavan bağlayın, üstüne 3-4 kişi arabaya binip bagajı doldurup tatile çıkın. O 9.9 Saniyelik değerler kaç saniyelere fırlıyor, kaç litre yakıt yakıyor benzinli motorcuğunuz görürüz hep birlikte. 1.3 mJET her ne kadar küçük bir ünite olsada arkasına karavan takıp çekmek gibi birçok duruma açık bir motor. Heleki 1.3 mJet @95HP'lik üniteyi ufak bir chip tuning işleminden geçirirseniz ortaya yaklaşık 124 hp, 240 NM gibi bir değer çıkıyor ki benim kullandığım Fiorino'ya bunu koyarsanız o araba yerinde duramaz.

    Golf'ü referans almam ancak Focus 3 daha önce kullandığım ve beğenmediğim bir araç. (Mesajımda Linea'yı övdüğüm kısmı gösterirseniz memnun olurum. 3 kere yazdığımı okudum hala Linea'yı arıyorum.)

    Bu arada evet arabaya binmedim. Henüz bir Volvo XC90, Stelvio gibi bir aracım olmadı ama son 1 senedir 3. Araç olarak hergün 1.6 TDI Caddy ile 150-180 km yol yapıyorum.

    Lpg hiç bu kadar avantajlı olmamıştı.


    Şöyle resminide koyalım.

    @ReaperVR

    Evet hocam,

    1.3 multijet motor : 90 hp 200 NM 0-100 :13.8 sec
    1.0 tsi 110 hp 200 NM 0-100 :9.9 sec
    1.0 ecoboost 125 hp 200NM 0-100:10.9 secs.

    şu değerleri birde uzun yolda yüklü halde denemek lazım. Yükü görünce hangi motor daha çok etkilenecek? 1.3 multiJET'mi yoksa 1.0 Ecoboost ile TSI'mı? Birde bunlara birer karavan yada tekne bağlayalım? Şehir içinde dur-kalk trafikten tut akıcı yoğun trafiğe kadar 1.3 mJET ile çok rahat gidiyorum. herşey 0-100 değil. Ben arabayı sadece tek amaçla şehir içinde kullanıyorum, uzun yola çıkarmıyorum çıkarsamda birşey çekmek gibi niyetim yok diyorsan hayırlı olsun

    Not, Linea nerede geçiyor mesajımda lütfen alıntılayıp gösterin. Arıyorum arıyorum bulamıyorum.

    Hocam bu ülkede kaç kişi karavan kullanıyor yav işimiz yok da karavan mı taşıyacağız tsi araba ile

    Bence caddy ile devam edin ya da linea 1,3 motorla

    Şehirde yaşıyor nüfusun büyük çoğunluğu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Saksıyı biraz çalıştırabilirseniz bence anlarsınız. Nedenleri çok basit çünkü, anlayabilirsiniz, buna inanıyorum.

    saksının antifrizi yok malesef donmuş kendi kendine gece 1.0 tsi araba diye verdiği 100 000 bin için uykusuz kalmıştır. gelip burada terapi yapmaya çalışıyor.

    bırıncısı ben 83bıne golf comfortlıne aldım. ıkıncısı terapıye ıhtıyacım yok sızın gıbı tup derdım yok. asıl terapıye ıhtıyacı olan mercedes alıp tup taktıran adamdır benım gozumde

    iki sene once golf aldik esime.

    1.2 tsi az yakar diye aldik 9 lt altini gormuyor s.ici.

    dsg 9.000 km de titremeye basladi.14.000 de kavrama degisti. su anda 18.000 de ve eskisinden beter oldu.

    satip auris veya mazda alicam
    edit: rolantide titreme var , servis orali olmuyor.muhtemelen enjektor veya tiurbo vs bisi problemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 15 Şubat 2018; 21:26:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • LPG avantajı yok. Tasarruf sitesinde ve kendim hesap yaptım. Site daha güvenilir diye onu yazayım. 8.5 lt ortalama benzini 9.8 LPG diye hesaplıyor. Böylece yıllık 15000 km için 7.000 benzin,, 4.300 LPG yakar diyor ve yıllık 2.700 TL kar edersiniz diyor. Ama kendim 9.8 i LPG fiyatı ve km ile çarpınca 4.300 TL buldum. Yani benzin sarfiyatını hesaplayan yok. Güncel benzin fiyatı ile kılın 16 kuruş yazın 9 kuruş benzin eklemek lazım km başına. Bizzat 8 aylık kendi ölçümümdür. Ortalama 13 kuruş etkiler dersek 15.000 km için 2.000 TL benzin parası eder. Daha bakımı olası arızasını eklemedim ve kalan yıllık 700 lira. Bakım düşünce 650 kalır( Hele ki olası arıza sanayiye git gel derken hiç bir şey kalmaz).



    Yıllık 650 TL için LPG ye bulaşmaya değmez. Artık LPG li araç bakmak hiç mantıklı gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhdmr kullanıcısına yanıt
    2 yıldır lpg ve benzin fişlerinin tamamını biriktiriyorum. Arabamı hiç yarım deponun altına düşürmem. 1 ocakta tüm fişlerimi hesaplıyorum tek tel üşenmeden. Yıllık 15,16 bin km civarı yapıyorum. 870 TL civarı benzin almışım 3.050 TL civarı da lpg almışım. Şimdi rakamları tam hatırlamıyorum dışarıdayım ama benzin fiyatı net hatırlıyorum. Burada ciddi bir farklılık var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.