Şimdi Ara

LPG DEPOSU TAM DOLUNCA TAKIR TAKIR SES GELİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba

    aracıma lpg doldurmaya giderken pompacıya fulleyelim diyorum. Normalde aracın deposu 45 litre falat 40 litre olunca takır takır ses geliyor nedeni nedir



  • Pompanın basıncı yüksek olduğundan %80 lik kısımın sonrası şamandıra zorlanarak doluyor.
    İşte bu ses şamandıranın sesi.
    Siz siz olun o sesi duyunca dolumu kesitirin.
    Hem tehlikeli hemde şamandırayı bozuyor.
    _____________________________
    İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid
  • O tıkırtı sesi şamandıradan gelmektedir ve bir zararı olmaz.Tıkırtı başlayınca dolumu kestirin.Çok rahatsız ederse şamandırayı değiştirttirebilirsiniz.
    _____________________________
    ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
    ¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
    ¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤
  • bende atiker marka var. full yapınca tırrrrr diye tüpten ses geliyor sonra da dolum ibresi bu titreme nedeni ile bozuluyor.
    _____________________________
    İrfan ulu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekmez

    bende atiker marka var. full yapınca tırrrrr diye tüpten ses geliyor sonra da dolum ibresi bu titreme nedeni ile bozuluyor.

    Sende full yapma o zaman, Depo tırt yapınca sende pompacıya pırt yap kessin dolumu.
    Hemde şamandıran bozulmamış olur
    _____________________________
    İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid
  • En azından full yapabiliyorsunuz. Ben hep 25 liralık alıyorum ve şehiriçi 120 km yapıyorum.
    _____________________________
    saydam bardakların üzerindeki diş izleri gibi
  • Üstad depo küçük olunca full yap demek kolay oluyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: R.Korkmazz

    En azından full yapabiliyorsunuz. Ben hep 25 liralık alıyorum ve şehiriçi 120 km yapıyorum.
    _____________________________
    ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
    ¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
    ¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim depo 60 litrelik neti 48 litre ve bugüne kadar 2 kez fulle diyebildim onuda uzun yola çıkacağım için artık gerekmedikçe fulleyemiyorum genelde 20-30 tl alıyorum, ortalama ayda bir kezde 20 tl benzin alıyorum havalar ısındı artık benzin alımınıda 2-3 ayda bir yaparım sanırım
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.