Bildirim
LPG DEPOSU TAM DOLUNCA TAKIR TAKIR SES GELİYOR
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Pompanın basıncı yüksek olduğundan %80 lik kısımın sonrası şamandıra zorlanarak doluyor.
İşte bu ses şamandıranın sesi.
Siz siz olun o sesi duyunca dolumu kesitirin.
Hem tehlikeli hemde şamandırayı bozuyor._____________________________ İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid -
O tıkırtı sesi şamandıradan gelmektedir ve bir zararı olmaz.Tıkırtı başlayınca dolumu kestirin.Çok rahatsız ederse şamandırayı değiştirttirebilirsiniz. _____________________________ ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤ -
bende atiker marka var. full yapınca tırrrrr diye tüpten ses geliyor sonra da dolum ibresi bu titreme nedeni ile bozuluyor. _____________________________ İrfan ulu -
quote:
Orijinalden alıntı: cekmez
bende atiker marka var. full yapınca tırrrrr diye tüpten ses geliyor sonra da dolum ibresi bu titreme nedeni ile bozuluyor.
Sende full yapma o zaman, Depo tırt yapınca sende pompacıya pırt yap kessin dolumu.
Hemde şamandıran bozulmamış olur
_____________________________ İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid -
En azından full yapabiliyorsunuz. Ben hep 25 liralık alıyorum ve şehiriçi 120 km yapıyorum. _____________________________ saydam bardakların üzerindeki diş izleri gibi -
Üstad depo küçük olunca full yap demek kolay oluyor.
quote:
Orijinalden alıntı: R.Korkmazz
En azından full yapabiliyorsunuz. Ben hep 25 liralık alıyorum ve şehiriçi 120 km yapıyorum.
_____________________________ ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤ -
benim depo 60 litrelik neti 48 litre ve bugüne kadar 2 kez fulle diyebildim onuda uzun yola çıkacağım için artık gerekmedikçe fulleyemiyorum genelde 20-30 tl alıyorum, ortalama ayda bir kezde 20 tl benzin alıyorum havalar ısındı artık benzin alımınıda 2-3 ayda bir yaparım sanırım _____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






