Şimdi Ara

Lot Altı Küsuratlı Hisse Satımı Nasıl Yapılır.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
10.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ziraat yatırımda borsa Lot Altı Küsuratlı Hisse Satımı (0,72 lot) yapamıyorum. Bu hissemi nasıl satabilirim. hangi yol izlenmeli. Değerinde satmak için ne yapmam gerekiyor.




    _____________________________
    BU DÜNYA KİMSEYE KALMAZ
  • Her aracı kurum desteklemiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Piyasanın açık olduğu saatlerde banka şubelerinden yapılabiliyor

    _____________________________
  • Bir dilekçeyle bankanıza hibe ediyorsunuz.. Ben iş Bankasında öyle yaptım.

    Ondan sonra küsüratlı sermaye artıracak hisse ya almıyorsunuz ya da böllünmeden hemen önce satıyorsunuz.

    _____________________________
    HAYY'dan gelen HUU'ya gider.
  • Geç bir yanıt ama olsun. Ziraat Bankasına internet taraıcısı üzerinden giriş yaptığınızda borsa sayfasını açıp, oradaki menülerden bu işlemi bulabilirsiniz.

    _____________________________
    Ne mutlu Türküm diyene
  • Info ve Osmanlı Yatırım lot altı hisse satılabiliyor.

    Bazen aracı kurumumuz lot altı hisseleri arayüzde göstermiyor, bunları mkk sitesi üzerinden edevlet şifresi ile görebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.