Şimdi Ara

''LOST'' Video Game (ÇIKTI)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
664
Cevap
0
Favori
25.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234...16...34
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)



    Tür: Aksiyon/Macera
    Yapımcı: Ubisoft
    Dağıtımcı: Ubisoft
    Platform: PC, PS3, XBox 360
    Web (Offical Site):http://lostgame.com
    Çıkış Tarihi: 29 Şubat 2008
    Medya: DVD
    Multiplayer: Yok
    Yaş Sınırı: +13
    Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=S_hNBki2AEE


    Screnshots:

     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)



    en yeni SS ler

     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)


    ÇOK ÖNEMLİ


    Bakın herkes grafiklere berbat felan dedi dimi ?

    Ama şöle bişi var rafikler günden güne deişiyo ve güzelleşiyo onlar sadece deneme amaçlı da olabilir ama dimi ?

    Şuna bi bakın lütfen :


    Bu eski SS:
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)

    Bu yeni ss:
     ''LOST'' Video Game (ÇIKTI)


    Gazete gibi bişi buldum :




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ronaldinho1 -- 26 Şubat 2008; 12:24:46 >



    _____________________________




  • gzüel haber ama oyun gerçek zamanlı olurda ambarda kodları girmek zounda kalırsak yandık
    _____________________________
  • Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,yemişim crysis'i
    _____________________________
    i bless the rains down in africa..
  • dizi müthiş bende hastalık oldu acaba oyunuda hasta edebilecekmi
    _____________________________
  • öncelşkle yorumlar için sağolun

    quote:

    Orjinalden alıntı: diciotto

    gzüel haber ama oyun gerçek zamanlı olurda ambarda kodları girmek zounda kalırsak yandık


    iyi espri
    _____________________________


  • yeni sezonda şubat gibi başlayacak sanırım
    _____________________________
  • video üst tarafta var ama yinede saol

    sayıları girme konusunda merak etmeyi
    sayılara locke ve eko basar ss lere baksanıza
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • lostun ölüsü yeter.
    _____________________________
  • bu oyun çıkınca crysis'in satışlarını sollar,kimbilir bellki bu yüzden ubisoft bu oyunu yapmaya karar verdi hani crytek eskiden bünyelerindeydi ya.
    _____________________________
    i bless the rains down in africa..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brky

    lostun ölüsü yeter.


    gerçek bi lost fanı olduğun nerden belli


    oyun için kasımı, sezon 4 i.in şubatı iple çekiyorum

    ama daha çok varrrrrr
    _____________________________
  • Görüntüler playstation kalitesinde. Eğer oyun hikayeyi çözecekse çok satılır; ama sanmam.
    _____________________________
    | INTEL Core 2 Duo E6600 | ASUS P5B | 4 GB KINGSTON DDR2 1066 | PALIT 8600GT Sonic 256MB 128Bit | WD 1TB + SEAGATE 320GB | LG 22X DVD-RW | ANTEC Neo Power 480W Power Supply | LG L194WT 19'' WideScreen |
  • oyun hikayeyi asla çözmez sezon 4 ten sonra sezon 5 düşünüyor dizi yapımcıları, 2. oyun gelebilir ama
    _____________________________
  • zaten bunlar daha önce verilmişti mevcut linkten devam edin
    _____________________________
  • eh grafikler fena değil .. umarım adventure yönü güzel ayarlanır rezil bir action oyunu olmaz..

    aslında rts tarzı bir oyunu yapılsa sanki daha hoş olurdu..

    adaya yerleş ,kampları kur ,hatcleri ele geçir, diğer adalara sefer yap falan haha
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: venomtrk

    oyun hikayeyi asla çözmez sezon 4 ten sonra sezon 5 düşünüyor dizi yapımcıları, 2. oyun gelebilir ama

    6 sezon olacak. dizinin ilk bölümünden son bölümü belliydi. arada ufak değişiklikler rollerle oynamalar olmuş olabilir ama sonu belli. 5 sezon düşünüldü fakat 24 bölümden 15e düşürüldü sezonlar bu yüzden 6 sezon.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brky


    quote:

    Orjinalden alıntı: venomtrk

    oyun hikayeyi asla çözmez sezon 4 ten sonra sezon 5 düşünüyor dizi yapımcıları, 2. oyun gelebilir ama

    6 sezon olacak. dizinin ilk bölümünden son bölümü belliydi. arada ufak değişiklikler rollerle oynamalar olmuş olabilir ama sonu belli. 5 sezon düşünüldü fakat 24 bölümden 15e düşürüldü sezonlar bu yüzden 6 sezon.


    benim bildiğim dizinin 6 değişik sonu tasarlanmış bunlardan birini seçecek ve bilecek olan kişiler ise sadece jack ve kate imiş...

    yaniz dışarı sızma da olmasın maabında son falan belli değil yani
    _____________________________




  • Bu ne leayhn
    _____________________________
    ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orjinalden alıntı: brky


    quote:

    Orjinalden alıntı: venomtrk

    oyun hikayeyi asla çözmez sezon 4 ten sonra sezon 5 düşünüyor dizi yapımcıları, 2. oyun gelebilir ama

    6 sezon olacak. dizinin ilk bölümünden son bölümü belliydi. arada ufak değişiklikler rollerle oynamalar olmuş olabilir ama sonu belli. 5 sezon düşünüldü fakat 24 bölümden 15e düşürüldü sezonlar bu yüzden 6 sezon.


    benim bildiğim dizinin 6 değişik sonu tasarlanmış bunlardan birini seçecek ve bilecek olan kişiler ise sadece jack ve kate imiş...

    yaniz dışarı sızma da olmasın maabında son falan belli değil yani

    dizinin sonu ilk bölümde gizli diyor yapımcılar. bunu yapmaları için sonunun belli olması ve baştan beri belirli olması gerekli diye düşünüyorum.
    _____________________________




  • umarım oyun çok iyi olur sevindirici bi haber saol.
    _____________________________
  • walla çok sevindim bekliordum zaten lostun oyununu çok iyi bi haber oldu bu
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234...16...34
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.