Şimdi Ara

LoL'mü HoN'mu DotA'mı Avo Heroes'mu (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
785
Cevap
6
Favori
46.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilentDoom


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randy Blythe*

    HoN ve diğer oyunu oynamadım. HoN'daki heroların çoğunun DotA'dan olduğunu biliyorum sadece. DotA mı LoL mü dersen LoL derim direkt. DotA sistemi çok fazla olan bir oyun değil. Ayrıca herolar arasında aşırı dengesizlik var. 1v5 girip rampage alan mı dersin, int heroların str ve agilere göre useless olması mı dersin, oyunun gidişatının değişmesinin imkansız olması mı dersin... LoL'de uğraşmak zorunda olduğun en az 5 skill oluyor, 2'si summoner spell olmak üzere. Bazı championlarda bu sayı 9'a bile çıkıyor. DotA'da al Mortred, al Centaur, yardır gitsin. 2 tane skill var. Al SK, tek skille yardır. LoL o yüzden DotA'dan çok daha zor bir oyun. Bir metası var. DotA'da support yok, nc gidebilecek hero sayısı az mesela. Combatlar çok daha hızlı gelişiyor LoL'de. Hızlı düşünme yeteneğinizin olması şart. DotA'nın, mapteki gotik havasını seviyorum. LoL o konuda baya kötü bence. Çizgi film gibi grafikler. Ama oyun mekaniği kesinlikle LoL'de daha iyi

    Skiller konusunda katilmiyorum. Invoker oynadin mi hic?

    Tek Invoker var. Başka var mı? Ben sana Lee sin, Nidalee, Elise, Jayce diyebilirim mesela

    Edit: DotA'da maksimum 4 skill ile uğraşıyorsun. LoL'de minimum 5 skill



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Randy Blythe* -- 15 Aralık 2012; 20:05:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam dotada support yok demiş. Tey tey neyse. Şu an dota 2`nin önündeki en büyük engel berbat match making sistemi. Noobları oyundan soğutmamak adına, iyi oyuncular belli bir win yüzdesine ulaşınca bu noobları, match making iyi oyuncuların olduğu oyuna bilerek atıyor. Bu sayede karşı taraf 1-0 önde başlamış gibi oluyor. Ne kadar zorlasanızda bu 1-2 noob yüzünden yeniliyorsunuz ve w/l yüzdeniz 50`lere doğru düşüyor. Amaç w/l yüzdesini %50 civarı tutmak. Eğer valve bu salak sistemde ısrarla devam ederse çok oyuncu kaybeder. Dev forumlarında 300 sayfa oldu. Ortalığı kan götürüyor kaba tabiri ile. Şu an beta diye birçok kişi "neyse eyvallah" deyip devam ediyor. Ama iyice cılkı çıktı.

    Onun dışında bir senelik kapalı beta (ve öncesi kimbilir ne kadar süre geliştirme süreci) olmasına rağmen daha heroların hepsi gelmedi. Oyunda birçok eksik ve bug var. Geliştirmesi de yavaş ilerliyor. Buna rağmen oyuncu sayısı hızla artıyor. Bu demektir ki valve birşeyleri doğru yaptı ve yapıyor. (mm hariç)

    Edit: Majestyca`nın yazdıklarına imzamı atarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KovenanT -- 15 Aralık 2012; 20:17:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randy Blythe*

    HoN ve diğer oyunu oynamadım. HoN'daki heroların çoğunun DotA'dan olduğunu biliyorum sadece. DotA mı LoL mü dersen LoL derim direkt. DotA sistemi çok fazla olan bir oyun değil. Ayrıca herolar arasında aşırı dengesizlik var. 1v5 girip rampage alan mı dersin, int heroların str ve agilere göre useless olması mı dersin, oyunun gidişatının değişmesinin imkansız olması mı dersin... LoL'de uğraşmak zorunda olduğun en az 5 skill oluyor, 2'si summoner spell olmak üzere. Bazı championlarda bu sayı 9'a bile çıkıyor. DotA'da al Mortred, al Centaur, yardır gitsin. 2 tane skill var. Al SK, tek skille yardır. LoL o yüzden DotA'dan çok daha zor bir oyun. Bir metası var. DotA'da support yok, nc gidebilecek hero sayısı az mesela. Combatlar çok daha hızlı gelişiyor LoL'de. Hızlı düşünme yeteneğinizin olması şart. DotA'nın, mapteki gotik havasını seviyorum. LoL o konuda baya kötü bence. Çizgi film gibi grafikler. Ama oyun mekaniği kesinlikle LoL'de daha iyi

    Hayatımda böyle sallama bir yorum görmedim
    1v5 girip rampage almak için zaten oyunda fark atmış olman gerekiyor, hiçbir hero eşit farmlarda 1v5 alamaz, imkanı yoktur.
    Int heroları oyunda en büyük rolü oynarlar. Early game'de Carry'nin temelini oluşturur, oyun sonu kastığı itemler ya da skilleriyle disablerlığı üstlenirler. Carrynin ölmemesi için kendini feda edebilir, herkesin ortasına atlayıp onu kurtarabilir ya da canını vererek carryi güçlendirir.
    Oyunun gidişatının değişmesi imkansız değildir. Ne maçlar var 2-3 laneden barrack kaybedip de çevrilmiş, küçük bir hata ile karşı takımı 15-0 yenerken carrye rampage vererek 15-5 den giderek kaybedilmiştir. Mortred'in bir Blade Mail, Centaur'unda bir BKB'lik işi vardır. Teamfightlarda Centaura odaklanarak başlarsanız zaten kaybedersiniz, mantıklı düşünmek ve doğru kişiye saldırmak lazım. 2 skilleri olduğu gibi counterları da kolay. SK tek mana burn'e bakıyor.
    DotA'da support yok sözüne cevap yazmıyorum
    NC gidebilecek hero sayısı az değil, tüm herolarla nc gidebilirsin, 1 levelda dahi. Ama bunu en rahat yapabilecek herolar 110, hatta DotA 2'deki 95 herodan 10 tanesidir. Bu az bir sayı değil.
    Combatlar hızlı gelişiyor yorumuna tek cevabım :http://www.youtube.com/watch?v=ttFbw0PdRuE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyraél -- 15 Aralık 2012; 20:19:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkest earth

    Dota bunların babası niteliğinde o yüzden ona saygı göstermek gerek ama dotadan daha iyi grafikler ve oynanış sunan bi oyun varsa o da Hon'dur. Şimdi kesin hon ve lol çarpışması çıkacak konuda o yüzden lolde bulunmayıp honda bulunan şeyleri yaziyim.

    Bi kere hon'un grafikleri lol'den daha gelişmiş ve gerçekçi.
    Honda deny diye bir olay var. Lol'de bu olay yok.
    Lol'de ward da yok.
    Ayrıca lol f2p olduğu için rated olmayan maçlar deli gibi noob çıkabiliyor. Hon'da noob yok mu derseniz tabii ki var. Ama parayla oynadıkları için çoğununki yemiyor.

    ve bunun gibi daha aklıma gelmeyen bir çok şey var.

    Avalon heroes pek tutmadı ondan bahsetmicem. Zaten 5 dakika civarı oynamıştım onu da.

    Bence en iyisi hondur.
    Bu ne biçim bir hortlatmadır ben de klasik fanatik bir oyuncu gibi saldırıya geçiyorum direk akşam akşam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahri -- 15 Aralık 2012; 20:26:11 >
  • LoL'da ward mı yok??? Yeter lan yeter bırakıyorum forumu bu ne ya

    Edit : İmla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RX 480 -- 15 Aralık 2012; 20:33:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randy Blythe*

    quote:

    Orijinalden alıntı: SilentDoom


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randy Blythe*

    HoN ve diğer oyunu oynamadım. HoN'daki heroların çoğunun DotA'dan olduğunu biliyorum sadece. DotA mı LoL mü dersen LoL derim direkt. DotA sistemi çok fazla olan bir oyun değil. Ayrıca herolar arasında aşırı dengesizlik var. 1v5 girip rampage alan mı dersin, int heroların str ve agilere göre useless olması mı dersin, oyunun gidişatının değişmesinin imkansız olması mı dersin... LoL'de uğraşmak zorunda olduğun en az 5 skill oluyor, 2'si summoner spell olmak üzere. Bazı championlarda bu sayı 9'a bile çıkıyor. DotA'da al Mortred, al Centaur, yardır gitsin. 2 tane skill var. Al SK, tek skille yardır. LoL o yüzden DotA'dan çok daha zor bir oyun. Bir metası var. DotA'da support yok, nc gidebilecek hero sayısı az mesela. Combatlar çok daha hızlı gelişiyor LoL'de. Hızlı düşünme yeteneğinizin olması şart. DotA'nın, mapteki gotik havasını seviyorum. LoL o konuda baya kötü bence. Çizgi film gibi grafikler. Ama oyun mekaniği kesinlikle LoL'de daha iyi

    Skiller konusunda katilmiyorum. Invoker oynadin mi hic?

    Tek Invoker var. Başka var mı? Ben sana Lee sin, Nidalee, Elise, Jayce diyebilirim mesela

    Edit: DotA'da maksimum 4 skill ile uğraşıyorsun. LoL'de minimum 5 skill

    Olsun cogu heronun 2-3 aktif skilli olsa da cok yaratici skiller :D (op olduklarini gozardi edersek) Her ne kadar LoL 4ever desem de bir Wisp'in ultisini hicbir seye degismem mesela :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca dotada şöyle birşey vardır ki çok zevklidir

    http://www.youtube.com/watch?v=5V6mG5RZmB0

    http://www.youtube.com/watch?v=t_greux-7Kc
  • Konu Hakkında yorumlarım;
    Dota ve Lol birbirinden ayrı iki oyundur ama dota ile hon %90 a yakın benzerlik taşır.
    Lol içerisinde çok farklı oyun mekanikleri vardır rage energy gibi. Sürekli yenilik üzerine kurulu denge temalı bir oyundur. Bkz; haftalık nerf ve buff lar. Oyunda para ile alabilceğiniz şeyler ancak göresel etkilere sahiptir. Oyuna direk etki eden Rune'lar sadece oyunlardan kazandığını IP puanlarıyla alına bilir. Oyun çıktığından beri f2p dir. HON paralı bir oyun olarak çıkıp başarısızlığını kabul ederek f2p olmuştur. Lol de taktik vardır 3-5 ve 4-5 oyunların sayıca az takım tarafından kazanıldığına çok şahit oldum. Lol ün stat sitemi %75 olarak wow un stat sistemine benzer buyüzden başarıyı yakaladığını düşünüyorum.
    Hon a gelirsek hon tamamen çakma bir oyundur hon oynayacagınıza gidin dota oynayin herolarına baktıgımda %70 i dota herolarının kopyasıdır. Neden yeni bir oyun yapıp farklı bi firmanın çakmasını yaparsınız anlamam. Bu yuzden hon benim gözümde ucuz uzak doğu f2p lerinde farkı yoktur. Bu konuda açıklamam gereken bi konuda DOTA; hon ve lol ün temel taşıdır benzerlikler oyunlarla benzerlikler görülebilir benim tercihim benzerliğin %50 in altında olmasıdır bunuda lol sağlamaktadır. Grafik konusunada cok fazla konuşan olmuş lol tasarım aşamasındayken daha çok anime karakterleri gibi gözükeceği konusunda bilgi vermiştir yani oyunun grafiklerinin bu halde olmasının sebebi budur. Grafik konusunda tatmin olmak isterseniz benim tercihim dota2 dir. Arkasında Valve gibi büyük bir firma bulunan dota2 gerçekten güzel görsellere sahiptir. Başlangıçta belirttiğim gibi Lol ve hon birbirinden farklı 2 türdeki oyundur. Bu konuda farklılıklarını belirtmek gereklidir lakin başlık altında gördüğüm sadece fan-boy luktur.
    Yukarda belirtiğim gerekçeler nedeniyle Hon oynamiyorum lakin Dota 2 ve LOL oynuyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • tabiki dota



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 15 Aralık 2012; 20:54:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lorrid



    ne olduğunu anlamayanlar için özet;

    nehirden gelen kırmızı takımda ilk naga siren giriyor ultisi ile(ultisi geniş bir alanı etkiliyor ve düşmanların hareket etmesini, skill kullanmasını engelliyor, stun gibi çalışıyor ama bu ulti etksindeyken damage/spell de yemiyorlar) ve yeşil takımı çok zor bir durumda bırakıyorlar. arkasından yine kırmızı takımdan dark seer, vacuum skilli ile dağınık halde bulunan yeşil takımı ortaya topluyor. tam bu sırada naga siren ultisini kapatıyor ve kapattığı anda yeşil takımdan 3 kişi muazzam bir refleks gösteriyor. yeşil takımdan enigma bkb basıyor(magic spellerden koruyan bir item, çoğu stunu da engelliyor), juggernaut, garen gibi dönmeye başlıyor(bu skill de magic immune olmanı sağlıyor) ve rubick, force staff kullanarak uzaklaşıyor tehlike bölgesinden. aynı anda kırmızı takımdan tidehunter(büyük yeşil hero) ulti atıyor(geniş bir alana stun). yeşil takımdan 3 kişi etkilenmiyor yukarıda yazdığım sebeplerden. eğlenceli kısım burada başlıyor bence, hemen ardından yeşil takımdan enigma ulti atıyor, ultisi kırmızı takımı stun'lıyor. aynı anda rubick ultisi ile(spell steal, karşı takımdan bir heronun attığı son spell'i çalıyor) tidehunter'ın ultisini çalıyor ve kullanıyor. fight'ı gank yiyen ve yenilecek gibi görünen yeşil takım kazanıyor.

    bu gibi oyunlar neden lol'da olmaz? çünkü oyunun derinliği yok.

    Bir bakıma haklısın ama LoL'un Dota2 den daha çok tutulduğu belli açıkca ortada.Ve grafik olarak da gayet yeterli seviyede ki senin dediğin şu fight LoL'de olmayabilir ama LoL'de olan fight lar ganklar Dota2'de olmayabilir.Bilmiyorum herkesin fikri farklı ama bence LoL.Hem bunu ben demiyorum çoğu dergi de sürekli en çok oynanan online oyun diye yazılmış.Üstelik LoL sürekli yenilenen monoton kalmayan bir oyun nerdeyse haftada bir hero gelmeye başladı.Bide HoN'a gelelim grafik olarak üst düzey bir oyun ama bir LoL bir Dota2 zevkini vermiyor nedense oyun değişik geliyor.Ama ginede Dota2 ye saygım var sonuçta O harita kimden çıktı Blizzard dan kim geliştirti Riot sonra binlerce oyun çıktı.Ama dediğim gibi 4EVER LOL

    Artı LoL de ward yok diyen arkadaş birazcık araştırsın :S
  • HoN değil.
  • dota ' da support yok = F
    LoL kompeks bi oyun = A
    oyunda denge yok = I
    LoL daha zor = L



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frostmourne Hungers -- 15 Aralık 2012; 22:48:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostmourne Hungers

    dota ' da support yok = F
    LoL kompeks bi oyun = A
    oyunda denge yok = I
    LoL daha zor = L
    Kesinlikle katilmiyorum. DotA 2'de creeplerin arasinda tek kal da goreyim seni. Cok zor ya oyun kafayi yedim. Last hit falan cok zor geliyor, ayrica skill damageleri oyle AP gibi seylerle falan artmiyor. Invoker ustasi olmak istiyorum ama rahat bi yazimi alir. :D
  • konu hortlamış buradan devam edelim.hiç dota oynamasam da gördüğüm kadarıyla

    dota = gran turismo . milyonlarca ayarlama yaparsın.motoru tekerliği yarışın uzunluğu falan. ama oyunda dakikalarca sadece x tuşuna basarsın . düz simülatör.

    lol=need for speed. arcade bir nevi .anlık olaylara bağlı bir oyun. fazla strateji içermez. oyuncu yeteneğini öne çıkarır. her şey bir anda değişebilir.

    bir de arkadaşım dan izlediğim kadarıyla allah olmuş bir heroyu durdurmak neredeyse imkansız. lol de ne kadar kasmış olsa da bir şeyler yapılabiliyor gibi.
    ayrıca dotadaki heroları bilmediğim için deny olayını bilemeyeceğim ama lole şu anda deny sistemi getirseler oyunu 1 kişi dahi oynamaz.karakterler arasında inanılmaz dengesizlik olur
  • LOL veya HON 'a başla sen dotanın oyuncu kitlesi bu oyunlar çıktıktan sonra seviyesel anlamda yükseldi. Eğer ki ben botlarla falan öğrenmeye uğraşamam milletin oyununa girerim milleti deli ederim diyosan Dota oynama LOL oyna hafiften öğrenince eğer dotayı oynarsan bidaha oynamazsın zaten LOL falan.
    not: dota vs. oyunlar grafik oyunları değildir LoLün grafiği yüksek falan diye boş boş konuşmayın burda, dotada millete ezilen 14 yaşındaki çocuklar burda bilip bilmeden konuşmasın lütfen
  • DOTA > HON + LOL
  • LOL oynayan biri olarak DOTA diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XeonExceldus

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkest earth

    Lolde 3vs5 bile yenersiniz falan demiş sozlukteki arkadaş. Honda oynamasını bilirseniz orada da yenersiniz. Ayrıca Lolde 1vs5 yendiğimi hatırlarım ilk maçımdı ya da ikinci. 35 kill falan yapmıştım necturn ile. maçtan sonra vay be lol dedim

    ahsjhahahahahhahah adam 1VS5 yenmiş ya hahahahahahahah olum botlarla bile oynasan 1vs5 yenmen zor habire pushluyorlar ki bide oyuncularla 1vs5 yendim diyorsun ya hahahahahahaa anırdım ya bildigin

    Çok realist yaklaşmışsın. :) Takımdan kimse bir şey yapmıyordu demek istediğim. Casual maçlar tabii. Ama noob çok yani anladım şimdi tekrar.
  • 1v5 Neyse tabiki LoL. Şöyle konuların silinmesi lazım Avalon Heroes mu kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Majestyca

    Hala bunun tartışması mı yapılıyor. Hon ve Dota hardcore dur. Lol ise casual. O yüzden bugün lolün oyuncu kitlesi diğerlerinden kat kat fazla çünkü lolü 12-13 yaşındaki çocuklarda oynayabiliyor. En basitinden benim arkadaşlarımı örnek vereyim dota 2 ye çağırıyorum onları oyuna giriyorlar bütün gün ağlıyorlar. Çünkü oyun karışık ve zor. Item buildleri lol ü 8 e katlıyor. Str - Agi - Int kavramı var çünkü. Lolde bütün attacklara aynı item. Infinity Edge - Phantom Dancer - Blood Thirster bu değişmez. Ap içinde aynı şekil deathcap archangel zhonya. Bu 3 ünü kesin alırsın. Dota da honda öyle değil. Her heronun farklı buildi var. Hon ve Dota da crit rate maximum %25 oluyor. Lifesteal %25 oluyor ve o %25 için attacktan deli gibi geri kalıyorsunuz. Lol de crit %100 ü görebiliyorsunuz. 45 dk dan. Lifesteal %50 leri rahat geçiyor. Hon ve Dota da hata yaparsanız eziliyorsunuz. Yeri geliyor 30 dakikada bot alamıyorsunuz. Ama lol de ben adamı 10 defa öldürüyorum adam 0-10 oynuyor. Gidiyor Towerın yanında minion kesiyor bi bakıyorsun adam infinity edge ile phantom almış. Dota aynı şey oldumu adamın level ı 10 oluyor. Sizin levelınız 20. Çünkü o adama kastırtmazlar. B ye basıp geri dönülmüyor Dotada Ghost veya Exhaust basılıp geri kaçılmıyor. Çalıya 1 tane ward dikip kendinizi kurtaramıyorsunuz. Artı map büyük adam heryerden çıkabilir. Dotanın mapi lolden 2-3 kat büyük olmasına rağmen ward limiti 2. 2 tane ward aldıktan sonra bidahakini 5 dakika sonra alabiliyorsunuz. Tower 20 dakikadan sonra sizi koruyamaz. Üstüne hero öldürmek Fight kazanmak deli gibi exp veriyor. Bunları 2000 den fazla lolde match atmış biri olarak söylüyorum. Dota da en fazla 500 match attım. Beni kendine hasta etmeye yetti de arttı bile. Elimde invite var isteyen varsa 2 kişiye invite verebilirim. Ama harbiden oynayacaklara öyle 2 oyun atıp bu oyun çok zor çok karışık ben smite ımı alır jungle a giderim diyenlere vermeyeceğim.

    2000'den fazla maç attın ve AP için archangel zhonya rabaddon üçünü de kesin alırsın öyle mi?

    Dota oynamaya devam et sen.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.