Şimdi Ara

LOGITECH Z-5500 İçin Ses Kartı Gerekli Mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arakdaşlar, logitech Z-5500 ses sistemim var lakin, ben bu ses sistemini ps3 de kullanmak için almıştım.Ses sistemimi pc de de kullanmak istiyorum.Ses sistemini pc ye dijital olarak bağlayacağım.(Anakartın arkasında olan kırmızı ışık yayan giriş).Şimdi ben bu ses sistemini anakartta bulunan dijital girişten bağlasam çok ses kaybı yaşar mıyım?Yani ses kartı illa gerekli mi?Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.(Anakarttan dijital olarak bağlayınca dolby digital den yoksun mu kalacağım?)



    _____________________________
  • insan için oksijen ne kadar gerekliyse o kadar gerekli
    _____________________________
  • Ben laptop a bagladim diger dandik 5+1 lernden farksiz caliyor..Mecbur external creative ses karti siparis ettim...SES KARTSIZ bes para etmez bi sistem.
    _____________________________
    SAAB 9.3 2.0t - MSI GE 60 - Xperia Z White
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rap_üstad

    insan için oksijen ne kadar gerekliyse o kadar gerekli



    %100 katılıyorum
    _____________________________
    Nikon D90 + Nikon MB-D80 + Nikon Nikkor AF 50mm f/1.8D + Sigma 10-20mm f/4-5.6 DC EX HSM + Sigma AF 105mm f/2.8 EX Macro + Sigma AF 70-300mm f/4-5.6 DG APO Macro + Tamron AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical IF + Nikon SB-600 + Lowepro-CompuTrekker AW + Logitech Z5500 + Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook + Creative Labs USB Sound Blaster Audigy2 External Sound Card + Monster Notebook + Nokia N95 8GB...
  • cvp kesin ve net.
    _____________________________

    1881-193∞
  • Ankartına ve işletim sistemine biraz bağlı.

    Onboard ses kartın kartın HD ise vista kullanıyorsan onboard iç güveysinden hallice oluyor.
    (yani bi süre idare eder)
    ama ses cipi hd değilse yada işletim sistemin xp ise hemen en az düz 2. el audgy1 alman lazım gerisi bütçene bağlı.


    HD olmayanlar realtek için 2. sayısı 5 olanlardır.
    örnek ALC650 ALC850
    HD olanlar realtek için 2. sayısı 6 ve 8 olanlardır.
    örnek ALC662 ALC888
  • on boardla hiç bişekilde verim alamazsın kardeş z5500 ile. creative x-fi al. sonra deneme yap aradaki farkı göreceksin!!!!
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • z5500 alacak bütçen varsa eğer ses kartı almayı zaten bir borç bileceksin. yoksa bu sete ayıp edersin.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    z5500 alacak bütçen varsa eğer ses kartı almayı zaten bir borç bileceksin. yoksa bu sete ayıp edersin.



    bencede , düzgün bir ses kartı olmassa iyi bir ses sistemi almanın ne anlamı olur ki
    _____________________________
  • ben laptop kullanıorm bu sıstem ıcın onerebılıcegınz bı ses kartı varmı ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: necapogas

    ben laptop kullanıorm bu sıstem ıcın onerebılıcegınz bı ses kartı varmı ?

    z5500 için soruyorsanız;
    Audigy2 nx ten başlarız,
    Audigy2 zs notebook ile bir üst model deriz,
    x-fi xmod ile bitiririz dersek uygun olabilir.

    Arada başka alternatifler de var ama bilinen uygun şekilleri bunlar.
    _____________________________
    Everything that has a beginning has an end
  • hocam forumda guvenilir arkadaslar ikinci el de temiz ürünler satıyorlar en basitinden onlara yonelebilirsiniz

    laptop icin fazla tercih yok sanırım en azından ben bir tek nx serisi kartları biliyorum o kadar
    _____________________________
    3800 x2 // mf4 ultra-3 // 6600 gt // 512*2 // 160 sata2 // dvd rw // h600b // giga500 // Z5500// 2zs platinum pro// vg2230 wm

    http://suganzm.deviantart.com/
    http://www.fotokritik.com/kullanici/?id=103519
  • bugun mavı bılgısayara gıttım laptop ıcın ses kartı sormaya 2 urun vardı 1.Sound Blaster Digital Music SX 2.bide live external dıe 1 urun vardı hangısını tercıh edersınz z5500 icin ?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.