Şimdi Ara

Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği

    G231 kulaklığım işaretlediğim noktadan kırıldı biraz kaba davranınca.Aslında pek umudum da yoktu.Garantinin bitmesinede 1 ay kalmıştı.Yinede şansımı denemek için Logitech Supporttan ticket attım.Sorunumu sade bir dille anlattım.Bunu yaparken bir yandanda yeni kulaklıklara göz atıyordum kesin olumlu cevap gelmez diye.1 gün sonra müşteri temsilcisinden böyle bir mesaj geldi

    Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği

    Şaşırmadım desem yeri olur.Bende müşteri temsilcisinin istediklerini gönderdim.Yeni cevap 2 gün sonra geldi.Bu sefer satın aldığımı kanıtlamamı istedi.Bende Hepsiburada'dan Efatura örneğini gönderdim.Asıl olay bundan sonra başlıyor.Müşteri temsilcisi gerekli evrakları gönderdiğimi ve yeni bir ürün göndereceklerini söyledi ancak ellerinde G231 kalmadığı için G332 göndereceklerini söyledi.Cidden şaşırmadım desem yeridir.Ürün ve kargo tamamen ücretsiz.Ayrıca kırılan üründe bende kalıyor.Cidden Teşekkürler Logitech. Şansımıza salgın var ürün Hollanda'dan gelecek.Kutuyu 2 hafta ellemem

    Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği

    Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği

    Logitech Müşteri Hizmetlerinin Güzelliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SturmpioneeR -- 30 Mart 2020; 20:52:42 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.