Şimdi Ara

Logitech H110 alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bütçem biraz düşük sizce H110 işimi görür mü cs tarzı oyunlar oynuyorum.Müzik ve filmde izlerim.TS Skype vs tarzı programlarıda kullanırım.Tavsiyeniz var mı veya bu kulaklık iyi midir ?



    _____________________________
  • http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.

    Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hiroshima-


    quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.

    Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?

    Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Hiroshima-


    quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.

    Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?

    Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var.

    Aanirim artik satilmiyor.Hicbir yerde bulamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hiroshima-


    quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Hiroshima-


    quote:

    Orijinalden alıntı: peters

    http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.

    Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?

    Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var.

    Aanirim artik satilmiyor.Hicbir yerde bulamadim.

    Demekki kalmamış yada piyasadan çektiler ürünü.Teknosadan almıştım ürünü.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Gigabyte Laptop Alınır mı?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.