Bildirim
Logitech H110 alınır mı ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: peters
http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.
Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: -Hiroshima-
quote:
Orijinalden alıntı: peters
http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.
Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?
Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: peters
quote:
Orijinalden alıntı: -Hiroshima-
quote:
Orijinalden alıntı: peters
http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.
Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?
Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var.
Aanirim artik satilmiyor.Hicbir yerde bulamadim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: -Hiroshima-
quote:
Orijinalden alıntı: peters
quote:
Orijinalden alıntı: -Hiroshima-
quote:
Orijinalden alıntı: peters
http://www.goldmaster.com.tr/bilgisayar-ve-cevre-birimleri/hp-41-titresimli-kulaklik/401/detay Ben bundan kullanıyorum özellikle ses gücü bass gücü o fiyatta hiçbir kulaklıkta yok 40tl gibi bir fiyattan 2012 yılında aldım.Sünger derisi soyulduğu için kötü gözüktü biraz bana başka al diyorlar ama o kalitede o fiyata kulaklık yok.Senin dediğin kulaklığı kullanmadım ama bunun yanında çok zayıf kalıyor.Çok kulaklık eskittim ama zevk meselesi tabi.
Mikrofon performansi nasil peki ve ürün saglammi yani mikrofon ve kablolar dayanikli mi?
Ürün sağlam kablosuda uzun.Şimdiye kadar bir arızasını görmedim mikrofonunu pek kullanmıyorum ama indirdiğin zaman ağzının ortasına gelmiyor kulaklık ayrıyetten usb girişinden güç alıyor üç yere bağlıyorsun kulaklığı iki kademe bass ayarı var kulaklarına fazla bass veripte başını ağrıtırsa kapatabiliyorsun.Mikle konuştuğum zaman karşımdaki duyuyor mik açma kapama butonuda var.
Aanirim artik satilmiyor.Hicbir yerde bulamadim.
Demekki kalmamış yada piyasadan çektiler ürünü.Teknosadan almıştım ürünü._____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






