Şimdi Ara

Logitech G910 Orion Spectrum RGB 'F1' ve '0' Basılı Kalma Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar klavyem daha yeni. Yurt dışı ürünü. Başlıkta da yazdığı gibi Logitech G910 Orion Spectrum RGB (V2) modeli. Klavyede şuan F1 ve Numpad kısmındaki 0 basmıyor. Bu konuyu açmadan önce uğraşırken de ikisi de sürekli olarak basılı kalıyordu. Yazı yazarken sürekli 0 yazıyor, pencerede falan gezinirken de sürekli F1'deki yardım menüsünü sonsuz sayıda açmaya çalışıyordu. Sizce ne yapabilirim sorunu nasıl çözebilirim? Tamir işleri az çok gelir elimden ancak tamir işine pek sıcak bakmıyorum. Sıvı dökülmesi falan da olmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Logitech'in garanti mevzuları çok güzel işliyor, buradaki garanti konusuna bakabilirsiniz, bir de destek bölümü ile iletişime geçin, fatura vs varsa zaten yardımcı oluyorlar.
  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    Zaten benim g710+ klavyemdeki bir sorun için mail attım bunu yolladılar. G710+ da bende G910'da. Türkiye müşteri hizmetlerini aradım g710+'u aldığınız her ile iletişime geçip g710+'ı servise yollayın. G910 için destek veremiyoruz siz g710+ için destek alabilirsiniz dediler. Çok da mantıklı tabiki ürün değişimi falan olmadı sonuçta direk yurt dışından yenisi geldi. İşin garip kısmi klavye arada sorunsuz çalışıyor. Sanırım havanın soğuk olmasından dolayı nem yapıp kisa devreye sebep oluyor. Çünkü ne zaman içini açıp temizlesem düzeliyor, ertesi gün yine aynı oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf.agcadag

    Zaten benim g710+ klavyemdeki bir sorun için mail attım bunu yolladılar. G710+ da bende G910'da. Türkiye müşteri hizmetlerini aradım g710+'u aldığınız her ile iletişime geçip g710+'ı servise yollayın. G910 için destek veremiyoruz siz g710+ için destek alabilirsiniz dediler. Çok da mantıklı tabiki ürün değişimi falan olmadı sonuçta direk yurt dışından yenisi geldi. İşin garip kısmi klavye arada sorunsuz çalışıyor. Sanırım havanın soğuk olmasından dolayı nem yapıp kisa devreye sebep oluyor. Çünkü ne zaman içini açıp temizlesem düzeliyor, ertesi gün yine aynı oluyor.
    Haa eyvallah hocam sizin durum da daha değişik olmuş
    Ama sonuçta garanti için gönderdikleri cihazın da bi garantisi var. O zaman dedikleri gibi 710 üzerinden gidip onun değişimini sağlarsanız, en azından sıfır gelirse ikisini birden bir şekilde satıp yeni bi klavye almayı düşünebilirsiniz.




  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    G910u satmam. G710+ satılabilir evet ancak satmayı hiç düşünmedim. Bilek desteği tırnağının birisi kırık. Bu halde kim alır bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf.agcadag Y kullanıcısına yanıt
    Kırık olması sorun değil bence. ben de 2. el aldım tek tırnak kırıktı. havaya doğru çekmedikçe oynamıyor kımıldamıyor. Kırık olduğunu unutuyorum çoğu zaman :D
    Uygun fiyatla alıcısı bulunur hocam
  • ButWhoHan B kullanıcısına yanıt
    Tabi orası da var. Her malın alıcısı vardır derler ya o hesap. Klavyenin baksa sorunu yok. Ha cherry Mx yüzünden midir bilmem ama bazı tuşlar yerinden kolay çıkıyor bunu da sorun olarak düşünürsek tabi. Yine de g910'un kisadevre sorununu bulmak ve halletmek istiyorum. O iki tuş anahtarını g tuslarindaki iki anahtar ile yer değiştirmeyi düşünüyorum. Havya almam gerek ama önce :) bunu da deneyeyim önce diyorum. Zaten klavye ortam ortam sıcaklığı normalken (yani ne soğuk ne sıcakken) çalışıyor. Şuan kış aylarındayiz ve baya soğuk geçiiyor. Ben klavyenin içinin nem yaptığını ve bu yüzden sorun olduğunu düşünüyorum. Eğer bu sorunu duzeltebilirsem süper olur. Aslında bende klavye de çok. Ben en iyisi hb ile iletişime geçip servise yollayayım g710u. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.