Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

llutfen okuyun yardim edin param gitti

15
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> llutfen okuyun yardim edin param gitti
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2142 Mesaj
      13 Şubat 2005 21:45:48 Konu Sahibi
      arkadaslar eminim icinizde tuketici haklarini benden daha iyi bilenler vardir ocak ayinin ilk haftasinda aldigim telefonum (sony ericsson p910i ) ayni ayin son haftasinda tamire birakildi 2 sorunundan birini duzelttiler ancak 2. sorunu(kapak yerine tam oturmuyor yamuk duruyordu ) duzeltirken telime yeni kasa takmislar fakat sorun duzelmemis gonderdikleri labaratuvardan da boyle sorun mu olur deyip geri yollamislar simdi ankaraya gonderdiler
      aletin faturasi tanidik yerden alinmis oldugu icin ocak ayi icerisinde herhangi bir tarihe kesilebilir henuz kesilmedi cunku ve ben beni oyalamaya calistiklari belli olan(yamuk kasali teli geri vermeye calistilar almadim ) bu adamlardan parami geri almak istiyorum
      acaba bunu tuketici ve sonyericsson kanunlarindan yararlanarak yapabilir miyim mesela biryerde okumustum 3 hafta icerisinde boyle mallar sorgusuz iade edilebiliyormus ama ben boyle konularda cok bilgisizim bana ne yapmam gerektigini soylerseniz cok sevinirim lutfen cok gecmeden yardim edin yoksa bu tel yamuk haliyle elimde kalicak



      |
      |
      _____________________________
      DeLiCe_DoLuCa




    • Yarbay
      2542 Mesaj
      13 Şubat 2005 22:12:47
      arkadaşoım eğer kvk yada genpanın servisine bıraktıysan makina faturasız olsa dahi sorunu çözerler çözemez yada problem yaşarlar ise
      ürünü yenisiyle değiştirirler
      ama tutupta hikayeden bir yere verdiysen servise garanti kalkar
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2699 Mesaj
      13 Şubat 2005 22:59:01
      telefonun garanti kıtapçığında yazar hangi şartlarda ne hakların olduğunu.yanlış hatırlamıyorsam 6 ay içerisinde aynı sorunun 2 den fazla tekrarlaması yada 1yıl içinde farklı 4 den fazla problem çıkması,servisin garanti kitapçığında yazılan azami tamir süresini(yanllış hatırlamıosam 30gün) aşması ve problemin çözülememesi durumunda mal ayıplı sayılır ve tüketicinin bu maldan yararlanmasının mümkün olmadığı gerekçesiyle yenisi ile değiştirilmesi gerekir,Ayrıca tamir süresi boyunca da sana aynı özelliklerde bir aletin tamir sütresi boyunca kullanılmak üzere verilmesi gerekir.
      |
      |
      _____________________________
      i lol'ed alot
    • Yarbay
      10242 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:04:50
      quote:

      Orjinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

      arkadaslar eminim icinizde tuketici haklarini benden daha iyi bilenler vardir ocak ayinin ilk haftasinda aldigim telefonum (sony ericsson p910i ) ayni ayin son haftasinda tamire birakildi 2 sorunundan birini duzelttiler ancak 2. sorunu(kapak yerine tam oturmuyor yamuk duruyordu ) duzeltirken telime yeni kasa takmislar fakat sorun duzelmemis gonderdikleri labaratuvardan da boyle sorun mu olur deyip geri yollamislar simdi ankaraya gonderdiler
      aletin faturasi tanidik yerden alinmis oldugu icin ocak ayi icerisinde herhangi bir tarihe kesilebilir henuz kesilmedi cunku ve ben beni oyalamaya calistiklari belli olan(yamuk kasali teli geri vermeye calistilar almadim ) bu adamlardan parami geri almak istiyorum
      acaba bunu tuketici ve sonyericsson kanunlarindan yararlanarak yapabilir miyim mesela biryerde okumustum 3 hafta icerisinde boyle mallar sorgusuz iade edilebiliyormus ama ben boyle konularda cok bilgisizim bana ne yapmam gerektigini soylerseniz cok sevinirim lutfen cok gecmeden yardim edin yoksa bu tel yamuk haliyle elimde kalicak


      sonyericsson u ara birazfırçala emin im sana yardımcı olacaklardır. ben rica ettim hemen sorunumu düzeltmişlerdi.
      |
      |
      _____________________________
      GM 5 Plus




    • Yarbay
      10242 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:11:48
      bu arada canını sıkma ürün sonyericsson olduğu için hiç bir sorun kalmadan halledilir bir şekilde.

      sen sonyericsson u ara deki arkadaşıom 1.3 bin verdim bir ay kullanamadım mağrudurum servis dediğiniz insanlar işimizi 1 ay da halletmediler ya yeni bir tel yada sorunum en kısa zamanda hallolmasını istiyorum. bu arada istersen teknode nin de ismini verebilirsin eski ericssonculardandır kendisi. yardımcı olurlar
      |
      |
      _____________________________
      GM 5 Plus
    • Yüzbaşı
      748 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:14:06
      eğer bu sorunlar sen telefonu aldığın zaman da varsa tüketici kanunundaki ayıplı mal hükümleri uygulanır

      Alınan hizmet ya da malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün içinde satıcı firmaya geri vererek, değiştirilmesini, ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamir edilmesini talep edebilir. Tüketici bu taleplerden herhangi birini tercihte serbesttir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1574 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:14:47
      www.sikayetvar.com a yazabilirsin. Sony ericsson dan birileri seninle irtibat kurar kanımca.
      |
      |
      _____________________________
    • 14 Şubat 2005 00:22:59
      ARKADAŞLAR BU VE BUNUN GİBİ TÜM SORUNLARINIZI ÇÖZEBİLECEĞİNİZ BİR TUKETİCİLERİ KORUMA DERNEĞİ VAR MESSENGER DA ONLİNE OLARAKTA DİREKT ŞİKAYETLERİNİZE YARDIMCI OLUYORLAR sikayet@tuketiciler.org
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      11004 Mesaj
      14 Şubat 2005 00:27:18
      sony ericsson müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi çalışıyor garantisiz(amerikadan gelen) K700i suya düştü 15 milyona telefonu gıcır gıcır yaptılar.....!!!!

      bence talebini kibarca belirt halletsinler

      ben cihazımın değişmesini taleb ediyorum dersen ortada sorun kalmaz
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1225 Mesaj
      14 Şubat 2005 01:26:57
      telefon zaten 2 sene grantilidir yapmak zorundalar.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      450 Mesaj
      14 Şubat 2005 21:01:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: VXR

      sony ericsson müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi çalışıyor garantisiz(amerikadan gelen) K700i suya düştü 15 milyona telefonu gıcır gıcır yaptılar.....!!!!

      bence talebini kibarca belirt halletsinler

      ben cihazımın değişmesini taleb ediyorum dersen ortada sorun kalmaz

      artık spotlarıda tamir ederlermi?
      kıbrıstaki sonyericsson bayii ye gittiğimde spot olduğu için beni geri çevirdiler ve sorun her ne olursa olsun tamir veya güncelleme yapamayacaklarını söylediler. türkiyedede durum böylemi???
      |
      |
      _____________________________


      kıbrıslıyık biz... molehiya nedir bilin be gomma?
    • Yarbay
      10624 Mesaj
      14 Şubat 2005 21:11:08
      Teknik servise telefon girer, ama çıkacak yada toplam masraflar senden nakit olarak karşılanır, tel garantili ise senden bu para karşılanmaz fark bu .
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      10624 Mesaj
      14 Şubat 2005 21:18:11
      Bu arada geçmiş olsun arkadaşım ..
      Tahminimce, müşteri hizmetleri ile görüşmen sonunda, senin cihazını yenisi ile değiştireceklerdir, yada en kötü ihtimalle tahminen , tamamen tamiri yapıp sorunu giderirler, birdaha tekrarlarsa ise sorun hemen değiştireceklerdir ..

      Bu konuda sıkılmaman dilegiyle, saygılar..
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      64 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:20:40
      garanti belgesinde yazan şu eğer telefonuna göre değişmiyorsa; garantiye giden telefon 1 ayda geri gelmezse yenisini vermek zorundalar ayrıca telefon garantideyken sana gecici kullanmak üzere ona yaklaşık bi telefon vermek zorundalar... Garanti belgesini bi oku ama gene de gerekli telefonları ara direk görüşmek gibisi yoktur.. Yetkili kişi ile kesinlikle bi görüşme yap... BENCE... bu arada bole telefon firmalarına
      |
      |
      _____________________________
      DevilDragon




    • Yarbay
      2542 Mesaj
      15 Şubat 2005 15:23:47
      arkadaşım telefon eğer yetkili serviste ise gerekirse yenisi verilir
      bunun telefonun kaçak olmasıyla alakası yok
      ama telefon yetkili servis dışında bir yerde açıldıysa
      garanti gider

      verdiğin yer se nin anlaşmalı servisi ie dert etme se ya nazikçe bir mail yaz

      ama yetki dışı bir servisse git bir bardak su iç
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2005 20:44:24
      geçmiş olsun kusura bakma ama ayvayı yemişsin daha önceki telim 7ay içinde hiç elime değmeden 9 kez gidip geldi servise heryere tel açtım şikayette bulundum üst düzey bir sonyericsson yetikilisiyle bağlantıya geçtikten sonra ikikez daha tel gidip geldi ve yenisiyle değiştiler tabii kapak eski kapak sadece içi değişmiş sıfır öyle oluyormuş.yasal hakkın 3 farkı 5 kez aynı nedenle giderse yada tam tersi tam hatırlamıyorum sen servise 3kez gönder belgelerini sakla ve hiç vakit kaybetmeden tüketici derneğine başvur anında ya paranı yada telin sıfırını alırsın sakın tel açmakla uğraşma çünkü rahat 200-300 ytl lik tel açtım ve sonuç 0....
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Blogio
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.