Şimdi Ara

LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
8.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kullanıcı hatası falan değil. 12 yıllık Vodafone abonesiyim. Son 1 ay içinde başıma 3 defa geldi.

    Vodafone müşteri hizmetlerinden sonuç alamayınca BTK üzerinden yaptığım şikayete dair Vodafone'un gönderdiği yanıt:

    quote:

    GSM No 542xxxxxxx
    Servis Adı İddaali Videolar
    Durum İptal
    Abonelik Başlangıç 15.12.2016 10:22:51
    Abonelik Son İşlem 15.12.2016 11:30:17
    Abonelik Kanalı yenilanding
    UserAgent Mozilla/5.0 (Linux; Android 4.4.2; SM-G313HU Build/KOT49H) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Chrome/30.0.0.0 Mobile Safari/537.36 (ID: 446802)
    Ip Adres 176.219.37.41


    Gerçek UserAgent bilgilerim:

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ


    -Telefonumda lisanslı norton var,
    -Reklam engelleyici var, uygulamalar dahil reklam çıkmaz
    -Telefondan 2-3 site dışında girdiğim başka site yok
    -Çok nadir mobil internet kullanan biriyim ama bu abonelik mobil internet üzerinden yapılmış,
    -Burada görünen UserAgent bilgileri benim cihazıma ait değil.
    -Bu abonelik ben uyurken yani telefonumu kullanmıyorken yapılıyor.

    Üstte verdiğim UserAgent bilgisi bu olayın dolandırıcılık olduğunun kanıtıdır.
    Benim asla "Samsung Galaxy S Duos 3 SM-G313HU" modelinde bir telefonum olmadı. Olsa Vodafone bunu görüyor zaten.
    Telefonum Android 4.4.2 değil 5.

    Yani siz bakmayın bu konu altında yapmışsındır, tıklamışsındır, çocuk, amcan tıklamıştır diyenlere.
    Ortada alenen yapılan bir dolandırıcılık var. Vodafone bunu görüyor ve sesini çıkarmıyor.
    Açın bakın şikayet var sitesine. Vodafone hakkında bu tür şikayetlerden geçilmiyor.
    Ama diğer operatörlerde aynı sorun Vodafone'a göre çok çok düşük oranlarda yaşanmış ve hepsinde operatörler para iadesi yapmış.

    Vodafone ne yapıyor peki? Hiçbir şey. Girin şikayet var sitesine kendiniz bakın.

    Müşteri hizmetlerine para iadesi değil bu olayın araştırılması gerektiğini defalarca söylememe rağmen papağan gibi bizimle ilgisi yok bu servisi aramalısınız yanıtını veriyorlar.
    Arıyorsunuz dakikası 60 kuruştan 10 dakika bekliyorsunuz. İptal ettik diyorlar sonraki gün başka bir numaradan tekrarlanıyor.

    Benden size tavsiye. Hiç uğraşıp sinirlerinizi yıpratmayın. Başka operatör mü yok.



    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynısı annemin başına gelmiş, benim anlamadığım sadece evet dediğimiz zaman bunlar telefon numarasını nasıl görüp para alıyorlar, bu numarayı veren vodafone mudur? Bilen bir arkadaş bilgilendirirse çok iyi olur.
  • bombilibom193 kullanıcısına yanıt
    İçerik servislerinin hepsi operatörlerle anlaşmalıdır. Operatörler ödeme başına bunlardan komisyon alıyor. Mobil internet üzerinden girdiğinizde telefon numaranızı görebiliyorlar.
  • sözde abone olmuşusuz, geçen ay 14 lira ,iptal ettirdim arkasından bu ay da 28 tl borç gönderdiler.

    parasını geri alabilen var mı?

    VODAFONE HAT ALMAYIN! . BÖYLE HIRSIZLARLA ÇALIŞARAK Bİ ŞEKİLDE DOLANDIRIYORLAR!
  • benim eşimde de aynı sorun oldu.8 yaşındaki kızımızın bu hizmeti almayı kabul ettiğini sanmıştık ama burada yazılanları okuyunca açık bir dolandırıcılık olduğunu anladım. pek çok başvuru yaptık vodafone a ama hep bizim suçlu olduğumuz söylendi. bizde paşa paşa faturamızı ödedik faturasıza geçip hattımızı aveaya taşıdık.

    vodafone korkunç paralar götürdü bu yöntemle

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mobil ödemeye kapattırın hattınızı olsun bitsin. ne zaman yeni bir operatöre geçsem ilk işim bu oluyor.
  • Aynı olay benimde başıma geldi 12.01.2017 tarihinde evde tv izlerken telefonuma mesaj geldi."Harika Tv Paketin Başladı" diye. Ücret vergiler dahil aylık 39.2 tl, Haftalık 9.8 tl diye. Ne oluyor dedim şaşırdım biranda. Sonra biraz araştırma yaptım internetten ,Dolandırıcılık vs yazılar gördüm. Hatta Vodafone ile ortak çalışıyorlar diyenlerde vardı. İptal ettim hemen ama 9.8 tl yansıdı faturama :( Telefonum S7 edge di, Satıp S2 kullanıyorum şuan. Cihazımda Sadece 3 uygulama var. Boom Beach,Mackolik ve Whatsapp. Başka da bir uygulama yok. Mesajın geldiği saatte Tv izliyordum. Vodafone dan çok soğudum, Taahhüdüm Bittiğinde Bir daha vodafone kullanmam..
  • Hiçbir onay vermememe rağmen az önce banada mesaj geldi. Ben onay vermeden bir reklam sayfasıyla beni nasıl üye yapabiliyorlar anlam veremiyorum. İptal ettim şimdi ancak haftalık ücret yansır herhalde. Ücreti iade alabilen varmı.
  • principino kullanıcısına yanıt
    Yol göstermesi açısından yazıyorum .Müşteri hizmetleriyle görüşmemden hiçbir sonuç alamamam üzerine BTK'dan şikayet oluşturdum. 2 hafta sonra dönüş yapıldı ve müşteri memnuniyeti kapsamında tutarın fatura hesabıma iade edileceği söylendi.Gelecek faturama yansır sanırım.
  • Bazı arkadaşlar mobil ödemeye kapatın demişti, ocak 15te annemin hattını mobil ödemeye kapattım, ocak 30da gene aynı şey annemin başına geldi. Yani mobil ödemeye kapatsan bile seni üye yapabiliyorlar, ne yapmamız gerek dedim müşteri hizmetlerine, pop-u reklamara hiç bir şey yapamayız dediler. Tek çözüm faturasız hatta geçip, hayta 1 kuruş bırakmamak.
  • Bu olay benim başıma geçen ay ilk kez geldi. Kendi hatamdır diye düşündüm ama içten içe de bayağı kıllandım açıkçası. Bu akşam ikinci kez durduk yerde başıma geldi. Bu sefer dolandırıcı olduklarını anladım. BTK'ya başvurmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde başımda Harika TV diye bir dert var.

    2 numarasından biri diğerine yönlendiriyor. Diğerini aradığınızda meşgul çalıyor. Sms ile iptal etmek için sms attığınızda "hatalı bir mesaj attınız" diye cevap dönüyor.

    Vodafone çağrı merkezi hiç bir şey yapamıyor. Mobil ödemeye kapatalım hattınızı dediler ama daha önceden üye olunan servisler mobil ödeme almaya devam eder dediler. Eee çözüm ne diyorum onların çağrı merkezini arayın diyorlar. Arıyorum meşgul çalıyor.

    Hattı iptal ettirmediğim sürece her ay 40 küsür lira faturalandırma yapacaklar hemde nasıl üye olduğumu bile bilmeden (hattı babam kullanıyor interneti kullanmıyor bile bizim eski samsung s3 kullandığı için sadece bağlantısı var ama mobil net kullanmayı bilmez)

    Bende iptal için başvurdum Turkcell'e geçireceğim babamı başka bir hat ile.

    Kendim Vodafone'a geçmeyi düşünüyordum onu zaten kesinlikle çıkardım aklımdan. Ensarcı mensarcı ama çağrı merkezi hemen her sorununuzu çözüyor Turkcell'de. Hala rakipleri yok maalesef Türkiye'de..

    Ayrıca Vodafone ve Retro Medya denen şirket hakkındada dolandırıcılık suçlamasıyla savcılığa başvuracağım.




  • lİVETV değil sadece, mobil reklamlarda bunlardan çok var uzun zamandır başıma gelmedi ama bu olayı 3 kez yaşadım .

    Reklam çıkıyorum ekran neresıne tıklarsan tıkla abone ediyor seni . Zamanında avea ile çok uğraştım ücret iadesi alamadım en son haftalık 14 tl gibi bir para kesilecek dedi.

    Yanlız şöyle birşey olma ihtimali var bu reklama tıklayınca üye oldunuz haftalık 14 tl ödeyeceksiniz iptal için bilmem hangi numaraya mesaj atın diyorya . Tahminimce olay orda kopuyor iptal için mesaj attığında parayı alıyor diye düşünüyorum tam emin değilim şimdi öyle reklamlardan görünce ekrana ellemeden direk telefonu kapatıyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARTHUR. -- 14 Şubat 2017; 10:11:7 >
  • Aynısı başıma geldi nasıl kurtulucaz bu illetten? İptal yazmalımıyız mesaja?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    Ben hiç bir operatörde çalışmadım ama seninle aynı fikirdeyim. Her hangi bir operatörün avukatı da değilim.

    Benim gördüğüm kadarıyla Genelde insanlar şu hataları yapıyorlar;

    1- Telefonlarını oynasınlar ve seslerini kessinler diye çocuklarına veriyorlar. Çocuk ekranda çıkan her şeye basarsa fatura kabarır.

    2- Kullanıcılar kendileri internete girdiklerinde ekrana çıkan reklamı kapatmaya çalışırken hata yapıyorlar.

    3- Senin dediğin olaya geliyor.

    Bir de yan bayiler veya alt bayilerden telefon alırken satıcı uyarmıyor, kullanıcı da "internetli cihaz aldım." diye sevinirken müşteri hizmetlerini arayıp internet ile ilgili soru sormuyor. Soruyu ancak kabarık fatura geldiğinde veya konturleri eksildiğinde soruyor. Yani telefon almadan önce sormuyor. Sadece Vodafone için deGIl büTÜn operatörler için böyle.

    tek tıkla üye olunması saçmadır.
    Çocuğumun/çocuklarımın telefonu kullanması da problem değildir.
    Şimdi bu tür dolandırıcı işi işlerde aylık üyelik bedeli 100 bin tl olsa napacaz aaa ödeyecez mi ?

    yönetmelik çıkacaksa benden onay istemek zorunda ya imzalı sözleşme yahut bu hizmeti almak istiyorsanız evet yazıp şu numaraya mesaj çekin demeleri gerekir. bir tıkla faturaların şişirilmesi üçkağıtdır dolandırıcılıkdır.




  • Çağrı merkezi çalışanıydım Vodafone da .Bunlardan sonra hala Vodafone değil de vatandaşın hatası pes derim.

    1. Abone oldugunuz Ozel Servisleri hakkinda :

    Abonelikler ekte yer alan resme göre sağlanmaktadır. Yazı o kadar küçük ki bilgisayar da bile zor okunmaktadır. Halbu ki 12 Punto yazı karakterinde olması gerekmetedir. Bilgisayar da bile zor okunuyorsa, telefonda bu ücretlendirmeyi görmek imkansız. Abone bu ücretlendirme kısmını görmediğinden dolayı onay vermekte ve ücretlendirme yansımaktadır. Bilişim Teknoloji Kurumuna şikayeti belirtmeniz size yarar sağlayabilir . Eğer ki yüksek miktar da para kaptırdınız ise tüketici haklarına gitmeniz gerekir.

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ

    Engel olabilmek için ;

    Tarayıcı- Ayarlar - Gelişmiş - Java Script ve Çerezleri Kabul et kapalı olması gerekiyor. Hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız onu kapalı duruma getirin.

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ

    Ayarlar - Uygulamalar - Hepsi - Mesajlaşma uygulamas adı altında yer alan izinler kısmını hiç bir zaman olarak değiştirin. Unutmayın 4 haneli servis numaralarına mesaj atamazsınız. Operatör mesajları da dahil.

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ


    Daima izin ver kısmını, Hiç bir zaman izin verme demeniz yeterli olacaktır.


    2. Mobil Odeme servisi hakkinda :
    Cocugunuza telefonu veriyorsaniz ve oyun oynattiriyorsaniz, oyun ile ilgili bir seyler satin almasini yada alisveris yapmasini engelleyebilirsiniz bunun icin MOBILODEME KAPAT 7878 atabilirsiniz.

    3. Ek kart cikarma hakkinda :
    HAttiniz kayboldu ve hattiniz faturasiz ise tasiyin baska operatore sizden istenilen ek ucreti odememis olursunuz :) ama unutmayin tasima 3 ile 6 gun surmekte.

    4. Faturasiz hatta TL yukleme hakkinda :
    TL yuklemeden once internet ayarlarinizi kapali hale getirmeniz gerekmektedir. Ayarlar - Kablosuz ve Aglar yada Diger Aglar - Mobil Aglar - Veri dolasimi ve veri kullanimi kutucuklarinda ki Isareti yani Tiki kaldirin ki . Telefonunuz akilli cihaz oldugu icin 11 TL kesinti yasamayin bu yuzden tarifeniz yenilenmiyor bu yuzden de magdur oluyoruz buna dikkat edelim.

    5. Aradiginiz abone baska operatore gitmis uyarisi hakkinda :
    Numara taşınabilirliği uyarı tonu 1 Ocak 2016 tarihine kadar istemeyenlere verilmeyecek, bu tarihten sonra ise sadece isteyenlere verilecektir.
    Aramalarınızda uyarı tonu duymak istiyorsanız E, duymak istemiyorsanız H yazarak 2222’ye ücretsiz kısa mesaj gönderebilirsiniz.
    Bunu yapmadiginiz zaman ilerde aylar da aradiginiz kisi vodafone zannedip konusup yasiyacaginiz extra ucretlendirme yasabilirsiniz.

    6.Kampanyalar hakkında mesaj almamak hakkında :
    IPTAL yazıp 1000'e ve VAZGEC yazıp 4000'e ücretsiz olarak yollamanız yeterlidir.

    7. % 80 ve % 100 mesajları hakkında :
    Bu mesajlar faturasız hatlarda hemen gelmekte iken, faturalı hatlarda hemen gelmemektedir.
    Bu yüzden aşım yapmamıza sebep olmaktadır. Halbu ki vodafone sitesinde % 80 ve % 100 kullanım hakkına ulaştığınız anda gelir denilmektedir.
    Ama geç geliyor. Faturanız bu yüzden yüksek gelirse itiraz etme hakkınız bulunmaktadır. Tarifenizin detayları bölümünü inceleyebilirsiniz.

    8. 7010 TL yükleme servisi :
    Müşteri Hizmetlerini aradınız size. Faturasız hatta lira yüklemek için 7010 numarası verdiler bu firma alokontor adlı firmadır. Buradan yaptığınız alışverişte kredi kart bilgilerini verdiğiniz an sizden aylık 11 TL üyelik ücretini kredi kartınızdan alıyor. Öyle hızlı söylüyorlar ki bunu telefonda anlamanız imkansız. Dikkatli olun.

    9. Tarife değişikliği yaptığınız an Cepavans aktif hale gelir. Cepavans, Liralarınız -6'ya kadar düşmesini sağlayan servistir.Size tarife değiştiğinde mesaj gelir Cepavans aktif hale gelmiştir IPTAL yazıp 7505 atın diye. Bu şekilde iptal olmamaktadır AVANSIPTAL yazıp 7505 atmanız gerekiyor. Buda vodafone diğer bir üçkağıtı.

    Amac bilgilendirme, olusan magduriyeti onlemek amaciyla yazilmistir. Magdur olmaniza sebep olan seyleri paylasalim ve biliyorsaniz cozumlerini paylasalim.

    Bayilere dikkat edin beyler işte size sebepler :

    1. Tarife hakkında sizi yanlış bilgilendirebilirler. Duran tarife derler durmaz devreden derler devretmez bu yüzden tarifenin detaylarını bizzat siz vodafone.com.tr adresinden inceleyin.

    2. Size sözleşmeli telefon satarlar. Derler ki size şu kadar gelecek başka gelmeyecek. Size şunun bilgisini vermezler cihaza indirim uygulanır ama tarifeye indirim uygulanmaz bu yüzden dikkatli olun.

    3. Faturalı hat satarlar size derlerli hat ücretsiz. Halbuki hat ücretlidir 12 ay boyunca hattınıza 60 / 12 = 5 TL yansıma olur.

    4. Faturalı hatta çıkan yüksek faturanıza fatura tutarına göre taksitlendirme yapılabiliyor. Bunun için fatura son ödeme tarihinden 35 gün geçmesi gerekir. Bayiye gidiyorsunuz bayi taksit yapmaz biz tek çekeriz size banka taksit yapacak ama banka taksit yapmaz.

    5. Numara değişikliği müşteri hizmetlerini aramadan da bayiden yapabiliyorlar ama ucunda para yok bu yüzden bu işlemle uğraşmak istemezler.

    6. Faturalı hattınıza yanlış indirim kodu uygularlar sonra derler ki sözleşme imzaladınız. Yapılan hatayı da düzeltmezler.

    7. Bugün bayiye gittim cihaz alsak kaç gün içinde cayma hakkımız var diye sorduğumda cayma hakkınız bulunmuyor fatura kesildiği an iş bitmiştir diyor. Halbuki 7 gün içinde aldıgınız ürünü iade hakkınız bulunuyor. Kutusu ambalajı ve her şeyi durduğu sürece

    8. O kadar reklam yaparlar memnun kalmazsanız iade diye. Şebeke sorunu yaşarsınız götürüp iade etmek istersiniz derler ki alırken form doldurmanız lazımdı. Siz bunu belirtmediniz ki

    9.Yabancı uyruklu ve yaşı tutmayanlar kişilere, kendi üzerine açtıkları hattı satarlar yada siz zannedersiniz ki benim üzerime, pat bi bakarsın hat bayi sahibinin üzerine açılmış ve 3 ay sonra başka operatöre taşınmış. Sonra başkasına o hattı tekrar satıyor.

    10.Hattınızı taşıdınız ve faturalı tarifenizi seçtiniz. Vodafone geçişiniz tamamlandıktan sonra bayimize yada müşteri hizmetlerini arayarak 12 ay sözleşmenizi yapmanız gerektiği bilgisi verildi. Buraya kadar her şey tamam. Siz bayiye gidip 12 sözleşmenizi sms kontratlama ile yaparlar yanlış kodu gönderir ve telefonu elinizden alıp onaylarlar bir bakarsınız yanlış indirim sağlamışlar 10 TL değil de 5 TL olan indirimi girmişler. Fatura da fark ettiniz ve geri gittiniz bayiye. Artık bunu değiştiremezsiniz. 542 ararsınız onlarda telefon sizin sorumluluğunuzda onaylamışsınız o bu şu bizi ilgilendirmez derler. Mağdur yine siz.


    Bayilere dikkat edin beyler işte size sebepler :

    1. Tarife hakkında sizi yanlış bilgilendirebilirler. Duran tarife derler durmaz devreden derler devretmez bu yüzden tarifenin detaylarını bizzat siz vodafone.com.tr adresinden inceleyin.

    2. Size sözleşmeli telefon satarlar. Derler ki size şu kadar gelecek başka gelmeyecek. Size şunun bilgisini vermezler cihaza indirim uygulanır ama tarifeye indirim uygulanmaz bu yüzden dikkatli olun.

    3. Faturalı hat satarlar size derlerli hat ücretsiz. Halbuki hat ücretlidir 12 ay boyunca hattınıza 60 / 12 = 5 TL yansıma olur.

    4. Faturalı hatta çıkan yüksek faturanıza fatura tutarına göre taksitlendirme yapılabiliyor. Bunun için fatura son ödeme tarihinden 35 gün geçmesi gerekir. Bayiye gidiyorsunuz bayi taksit yapmaz biz tek çekeriz size banka taksit yapacak ama banka taksit yapmaz.

    5. Numara değişikliği müşteri hizmetlerini aramadan da bayiden yapabiliyorlar ama ucunda para yok bu yüzden bu işlemle uğraşmak istemezler.

    6. Faturalı hattınıza yanlış indirim kodu uygularlar sonra derler ki sözleşme imzaladınız. Yapılan hatayı da düzeltmezler.

    7. Bugün bayiye gittim cihaz alsak kaç gün içinde cayma hakkımız var diye sorduğumda cayma hakkınız bulunmuyor fatura kesildiği an iş bitmiştir diyor. Halbuki 7 gün içinde aldıgınız ürünü iade hakkınız bulunuyor. Kutusu ambalajı ve her şeyi durduğu sürece

    8. O kadar reklam yaparlar memnun kalmazsanız iade diye. Şebeke sorunu yaşarsınız götürüp iade etmek istersiniz derler ki alırken form doldurmanız lazımdı. Siz bunu belirtmediniz ki

    9.Yabancı uyruklu ve yaşı tutmayanlar kişilere, kendi üzerine açtıkları hattı satarlar yada siz zannedersiniz ki benim üzerime, pat bi bakarsın hat bayi sahibinin üzerine açılmış ve 3 ay sonra başka operatöre taşınmış. Sonra başkasına o hattı tekrar satıyor.

    10.Hattınızı taşıdınız ve faturalı tarifenizi seçtiniz. Vodafone geçişiniz tamamlandıktan sonra bayimize yada müşteri hizmetlerini arayarak 12 ay sözleşmenizi yapmanız gerektiği bilgisi verildi. Buraya kadar her şey tamam. Siz bayiye gidip 12 sözleşmenizi sms kontratlama ile yaparlar yanlış kodu gönderir ve telefonu elinizden alıp onaylarlar bir bakarsınız yanlış indirim sağlamışlar 10 TL değil de 5 TL olan indirimi girmişler. Fatura da fark ettiniz ve geri gittiniz bayiye. Artık bunu değiştiremezsiniz. 542 ararsınız onlarda telefon sizin sorumluluğunuzda onaylamışsınız o bu şu bizi ilgilendirmez derler. Mağdur yine siz. z



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 17 Şubat 2017; 23:37:14 >




  • BTK çoğu defa bunlardan dolayı mesaj attım engelleyici bir şey getirin diye malesef pek önemsemiyor. Halk sömürülmeye açık. Vatandaşa sorarım bunları hiç kendiniz işaretlediniz mi yoksa at imzayı al hattı mı yaptınız ? Kusura bakmayın imza attım ben derseniz başınıza gelenlere katlanırsınız. Kırmızı ile işaretlediğim bu üyelikleri kabul ediyorum demek. Turk Telekom sözleşmesinden bir örnek size.
    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 17 Şubat 2017; 23:35:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flort

    Arkadaşlar kullanıcı hatası falan değil. 12 yıllık Vodafone abonesiyim. Son 1 ay içinde başıma 3 defa geldi.

    Vodafone müşteri hizmetlerinden sonuç alamayınca BTK üzerinden yaptığım şikayete dair Vodafone'un gönderdiği yanıt:

    quote:

    GSM No 542xxxxxxx
    Servis Adı İddaali Videolar
    Durum İptal
    Abonelik Başlangıç 15.12.2016 10:22:51
    Abonelik Son İşlem 15.12.2016 11:30:17
    Abonelik Kanalı yenilanding
    UserAgent Mozilla/5.0 (Linux; Android 4.4.2; SM-G313HU Build/KOT49H) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Chrome/30.0.0.0 Mobile Safari/537.36 (ID: 446802)
    Ip Adres 176.219.37.41


    Gerçek UserAgent bilgilerim:

    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ


    -Telefonumda lisanslı norton var,
    -Reklam engelleyici var, uygulamalar dahil reklam çıkmaz
    -Telefondan 2-3 site dışında girdiğim başka site yok
    -Çok nadir mobil internet kullanan biriyim ama bu abonelik mobil internet üzerinden yapılmış,
    -Burada görünen UserAgent bilgileri benim cihazıma ait değil.
    -Bu abonelik ben uyurken yani telefonumu kullanmıyorken yapılıyor.

    Üstte verdiğim UserAgent bilgisi bu olayın dolandırıcılık olduğunun kanıtıdır.
    Benim asla "Samsung Galaxy S Duos 3 SM-G313HU" modelinde bir telefonum olmadı. Olsa Vodafone bunu görüyor zaten.
    Telefonum Android 4.4.2 değil 5.

    Yani siz bakmayın bu konu altında yapmışsındır, tıklamışsındır, çocuk, amcan tıklamıştır diyenlere.
    Ortada alenen yapılan bir dolandırıcılık var. Vodafone bunu görüyor ve sesini çıkarmıyor.
    Açın bakın şikayet var sitesine. Vodafone hakkında bu tür şikayetlerden geçilmiyor.
    Ama diğer operatörlerde aynı sorun Vodafone'a göre çok çok düşük oranlarda yaşanmış ve hepsinde operatörler para iadesi yapmış.

    Vodafone ne yapıyor peki? Hiçbir şey. Girin şikayet var sitesine kendiniz bakın.

    Müşteri hizmetlerine para iadesi değil bu olayın araştırılması gerektiğini defalarca söylememe rağmen papağan gibi bizimle ilgisi yok bu servisi aramalısınız yanıtını veriyorlar.
    Arıyorsunuz dakikası 60 kuruştan 10 dakika bekliyorsunuz. İptal ettik diyorlar sonraki gün başka bir numaradan tekrarlanıyor.

    Benden size tavsiye. Hiç uğraşıp sinirlerinizi yıpratmayın. Başka operatör mü yok.



    LIVETV DOLANDIRICILIĞI - BTK AÇIKLAMA GELDİ

    Hocam mesajınızı daha fazla insana ulaşması için konuya ekledim.

    https://forum.donanimhaber.com/istek-disi-abonelik-ile-dolandirilma--124152529#124152529




  • Mobil veri paylaşımı sizin cihazdan alınan IP ye telefon numarasına bağlı olarak bağlanır VPN programları açıldığında IP adresinden telefon numarasını göremez Şimdi : diyelim data hakkımı arkadaşımla paylaştığımda VPN yoksa +18 gibi sitelere girdiğinde devletin onayı altında özel servis küçük küçük yazılarla müşteriyi o an okumak değilde direk tamam a tıklayıp onay geçer Operatörlerde bu gibi servislerin kapatılması ve onay almaması için hiçbir önlem yoktur yıllarca vodafone hat kullanıyorum hiç bir zaman böyle bir duruma maruz kalmadım BTK devletin onayı altında bu gibi dolandırıcılara bir şey yapılmıyor ve sürekli son kullanıcı müşteri mağdur ettiriliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asi_genc6134 kullanıcısına yanıt
    Ben daha uzun süredir kullanıyorum başıma ilk defa 16 şubat da geldi. Üstelik farkında bile değilim. Facebook a girmem twitter a girmem. İnternetten oyun oynamam. Reklam çıkarsa dokunmamak için home tuşuyla direk çıkarım vs.. vs.. Müşteri hizmetlerine daha detaylı anlattım doğru düzgün cevap bile veremediler. Üstelik ilgili firma iptal mesajı attım aboneliğimde yokmuş vs.. vs..

    Yılan size dokunmamış olabilir ama bu çok başlı bir yılan bakalım size dokunduğunda ne yapacaksınız. Saygılarımla...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.