Şimdi Ara

LİSEYE BAŞLADIĞINIZ İLK GÜNÜ YAZIN (ESKİ ÇÖMEZLER.GİF)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
206
Cevap
2
Favori
18.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben lise-2 ye geçtim
    Büyük arkadaşlarda yazarlarsa 1'e geçen arkadaşlar biraz daha soğukkanlı olurlar.
    Ben başliim:


    Okuldan nerdeyse herkesi tanıdığın için hiç yabancılık çekmemiştim üstüne bide basketçi olunca çok popüler oluyo insan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 18 Eylül 2007; 16:29:23 >



    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • _____________________________
    psn
    acaltun17
  • _____________________________
  • hemen herkezi tanırdım zaten...
    sorun olmadı...
    2. sınıfta da feni seçerek birçok arkadaşımdan ayrıldım ama sorun etmeyin,sıcak kanlı olun geri planda kalırsanız ezilirsiniz

    ha bide SADECE converse giyen gruplardan uzak durun
    _____________________________
  • Ben kimseyi tanımıyordum.İlk günler işte tanışma fastı filan olunca ister istemez bi bakmışsınız ki kaynaşmışsınız herkesle.İlk önce kalabalık bir grup halinde gezerken daha sonra bakmışsınız ki bu gruplarda bölünmüş.grup grup arkadaşlıklar ortaya çıkmış.Bende bunların birinin içinde buldum kendimi

    Şimdi Lise3üm.Ve başka şehire taşındık.Pazartesi günü bende yeni başlıyo gibi hissediyorum kendimi.Lisede kimseyi tanımıyorum.Ve lise 3 herkesin sıkı fıkı olduğu bi sınıf.Bakalım bu sefer nolcak.
    _____________________________
  • ben çok az kişiyi tanıyodum.çok popüler olduğun bi okuldan sonra yeni bi okula gitmek çok zor olmuştu ama 2. sene eski halime dönmüştüm
    _____________________________

    ( BARIŞ AKARSU - SENİ UNUTMAYACAĞIZ...! )
  • ben disiplinli okuldur diye [yani anadolu lisesi ya o bakımdan] okul uniformalarının hepsını gıymıstım o sıcaktagömlek gravat suveter ustune sıyah kalın hırka butun çömler de oleydı zaten sonra soyunmaya basladık ıste
    _____________________________
    Kendin için yanarsan, seni cehennem bile yakmaz...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Üniversitede ilk günler.
    13 yıl önce açıldı
    Lise İlk Gün Ne Yapıcam
    10 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • düştüğüm sınıfı tanıdığım için sorun olmadı Lise2 ye geçtiğimdede bütün okulu tanıyodum zate
    _____________________________
    "Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
    Mustafa Kemal ATATÜRK
  • En büyük tavsiye: o gördüğünüz lise3 taş hatunlar size bakmazlar boşuna heveslenmeyin
    _____________________________
  • iğrenctı ve hala iğrenc dvm etmekte
    _____________________________
  • lise1 de kimseyi tanımıyodum. Gittim en arkaya oturdum kimse de ilgilenmemişti benle. Çok sıkılmıştım da. 10 dk geçti kızlar doluştu yanıma hemen. Hepsi bişey soruyodu heycanlanmıştım utnamıştım fln , sonra sınıfın erkekleri geldi zaten toplam 5 kişi. 25 de kız vardı. Öyle öyle sınıfta sevilenlerden olmuştum
    _____________________________
  • ilk 1 hafta öğretmenin sınıfa gelmesi için beklersin hep. Çünki yanında oturanla dahi yeni tanışmışsındır ve konuşulacak fazla bir şey yoktur.

    Anadolu lisesi ise ilk günlerde herkesde bir resmi olabilme çabası vardır takma sonra sonra yoluna giriyor.
    _____________________________
  • lise 1 e geçenler nasıl heyecanlıdır şimdi ya.onarın yerinde olmak istemezdim
    _____________________________

    ( BARIŞ AKARSU - SENİ UNUTMAYACAĞIZ...! )
  • hatırlıyorum okulun en kısasıydım dalga geciyorlardı 1 bucuk sene sonra en güzel kızlarla cıkmaya basladım gıcık oldular
    _____________________________
    Sadece Galatasaray.
  • hatırlamammı hele sınıftakileri görüp hayallerimin yıkıldığı an


    neyse lise 2yiz yeni bi sınıf olacak
    _____________________________
  • oks kazananlar çok fazla bir şey beklemesin çalışmaktan başınızı kaşıyacak vaktiniz olmayacak.
    _____________________________
  • lise ilk gün felaket iğrenç bi gündü
    _____________________________
    "...Satılmışlığın, kahbeliğin, Riyakarlığın, Adiliğin ve Her Çeşit Yabancılaşmanın Karışımı Olan Karanlık Denizin Ortasında, Güneşi Batmayan Bir Ada, Ben Ne Şuralıyım Ne Buralı Adalıyım Adalı. Adam, Ormanlıktır. Dostluk, Yoldaşlık, Mertlik Ormanı. Bütün Adamı Kaplar Erdemin Güneşi, Yirmidört Saat Aydınlatır Adamı. Biz Ada Sakinleri Bilmeyiz KARANLIĞI..." MAHİR ÇAYAN.
  • o değil lise bitince çok koyuyor adama birde 4 sene okuyanlar bilir orta okuldan daha fazla bir birliktelik ailemden çok arkadaşlarımı görüyodum.zaten duygusalım yaw
    _____________________________

    BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

    Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.
  • Sınıfta yanıma oturan Eda isimli bir kızla tanışmıştım. Bütün teneffüslerde hep sohbet ettik. Saat 3 gibi okuldan çıkışta "Gezelim mi" dedim kabul etmişti. Belgrad Ormanı' na gitmiştik.
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    Sınıfta yanıma oturan Eda isimli bir kızla tanışmıştım. Bütün teneffüslerde hep sohbet ettik. Saat 3 gibi okuldan çıkışta "Gezelim mi" dedim kabul etmişti. Belgrad Ormanı' na gitmiştik.


    eeeee
    _____________________________

    BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

    Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.