Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

link ışığı yanıyor veri yok...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
1
Cevap
0
Favori
346
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> link ışığı yanıyor veri yok...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    211 Mesaj
    Arkadaşlar zoom x4 modem aldım bikaç gün önce,adsl hattım da bağlanmıştı önceden...büyük bi heyecanla modemimi bağladıktan sonra herzamanki gibi hüzün yaşadım.Usb den modemi bağladım telefon hattını da çektim,yazılımı yükledim sonra link ışığı yandı(devamlı).kullanıcı adı şifre falan girdim web interface den ama data led inde(sarı yanan(rxd de olabilir)) hiç hareket yok:(internet explorera adres girdiğimde ie bu sayfayı bulamadı gibi bişe diyo.modem statüsüne baktım "showtime" gösteriyo (tamam olması lazım?) ama internet bağlantım yok.ekranın sağ altındaki iki küçük ekranda veri transferi var gibi gözüküyo (yanıp yanıp sönüyolar).hattımda alcatel network yazıyodu...bugün telekoma gittim acaba kullanıcı adımı mı yanlış yazmışlar diye,onlar:"biz kullanıcı adını ilettik" dediler bi telefon verdiler ordan da kontrol edecem ama sanmıyorum yanlış yazıldığını çünkü telekomda teyit ettirdim harfler doğru...yardımcı olursanız çok sevinirim...



    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    33 Mesaj
    aynı şey benim de başıma geliyor, modemi her yeniden yüklediğimde. tam olarak neden olduğunu bilmiyorum ama, modemin sürücülerini Donanım Sihirbazından tekrar tekrar yükle. Ne bileyim sil tekrar yükle, bilgisayarı aç-kapa, bi şeyler yap. Ben böyle yapıyorum, oluyo. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama, oluyo işte :=)
    Telekomluk bi tarafı yok, çünkü Link düğmesi sürekli yanıyo diyosun.
    Bazen firewall engel oluyo, (onu da bilmiyorum neden), varsa kapat.
    Benim modemim ise Zoom 5510. Bak bi alaka var galiba :)
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,187
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.