Şimdi Ara

lineage oynamak istiyorum.yardım edermisiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
5.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 10 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • crjsty (6 mesaj) elfia (3 mesaj) ryu_ayyaş (3 mesaj) ahmetninja (2 mesaj) karakazak (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili online RPG Oyunları >> Lineage II >> lineage oynamak istiyorum.yardım edermisiniz
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    oyunwww.lineage2.com dan indirdim(full clientida, betayıda). ve update yaptım(yani oyunu çaşlıştırdım o kendini otomatik update etti.1 saat falansürdü).şimdi ne yapmam gerekiyor .yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetninja -- 10 Eylül 2005, 13:10:02 >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    388 Mesaj
    kendine bi server seç sonra o server ın patch ini indir bide üyelik al.sonra oyuna başla.
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    oyunu update etmiycektin bastan kur .
    |
    |
  • Yüzbaşı
    334 Mesaj
    Ben update ettim mükemmel çalışıyor. Update etmeyle ne alakası var?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    523 Mesaj
    slm arkadaslar ben bu oyunu tam olarak nasıl ındıre bılırım anlatırmısınız
    steye girdim ve ne yapmalıyım
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Oyunu tamamen ucretsiz bir bicimde oynayabilirsin.

    l2.hsclan.com a girip oncelikle account almalısın. Sonra sol menudeki Bolumden Lineage2 aktivasyonu yapmalisin. Daha sonra lineage2.com dan oyunun client setupunu indirmelisin.ftp://l2clientdownload.lineage2.com/Chronicle03/L2_C3_Installer.zip
    1.88Gb

    Client Setupu kurduktan sonra hicbir offical update yapmadan hsclan.com updatelerini copy paste yapmalisin. Turkler bu serverda yogunluktalar. Daha sonra Yine siteden sol menuden HSC Anti-Hack Client i indirip kurmalısın. Karakter guvenligi icin extra birsey bu. Bunun sonunda oyuna login olup oynamaya baslayabilirsin.
    |
    |
  • Çavuş
    67 Mesaj
    ya ltf pm atıp daha detaylı anlatırsanız sewinirim msn adresim blade313131@hotmail.com knight onlineyi bırakıp buna geçmek istiom yarrrrdddııııımmmm pls
    |
    |




  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ya sonunda oynadım lineage ama açıkcası knightonline ile karşılaştırdıktan sonra lineage bayabi kötü gibi geldi.yada ben tam çözemedim bilmiyorum ama adamı istediğim yere götürmek bile işkence.oynanış hakkında bi kaç kelime bişeyler yazabilirseniz(oyunu sevenler) sevinirim.yoksa ben ko oynamaya devam edicem
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    dostum l2 c3 indir kur hiç bir şey çalıştırmdanhttp://ayna.gen.tr/baskamu/files/Lineage2Turkiye_Pach.exe bu yamayı indir kur masa üstüne link atıyo onu aç kullanıcı adı ve şifre isticek oyun kafanba göre ver oyuna başla
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    ben geta salandıras gönderirseniz mutlu olurumö ve arkadaşlar oyun nasıl oynanıyor
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    uuuuuuuuuuuuuuf iyi olmanı dilerim
    |
    |




  • Yüzbaşı
    618 Mesaj
    tebrik ederim karakazak bu forumda gördüğüm en garip ve gereksiz mesajı atmışsın. ne demek istediğini de anlayamadım anlayan varsa anlatsın !?! geta salandıras da umarım GTA San Andreas demek değildir
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    slm arkadaslar lineage2 yi nasil indirecez bana bi yardimci oluverin bea
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj
    1)http://www.*****.com/subscribe/login_to_dl.aspx burdan beles üyelik al.. sonra DL bölümünde en alttaki yerden indir.. bi tane indirme yardımcısı yükleniyor bilgisayara(* lı yere fileplanet yaz)

    2)http://www.***-network.net/ burdan account al(* lı yere dragon yaz ve accountta ve şifrede 4 harfi bulunmasın))

    3)2ci maddede loader yazan bi yer var ordan patchi indir ..extract yap hedef olarak c/program files/lineage2 klasörünü göster(yada neresiyse artık systemi fln gösterme direk gereken yerlere gidiyor dosyalar)

    sonra system dosyasının içinden dragon.network.exe dosyasını çalıştır.. ve oyuna gir..

    welcome to dragon network:P
    |
    |
  • Yarbay
    2580 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetninja

    ya sonunda oynadım lineage ama açıkcası knightonline ile karşılaştırdıktan sonra lineage bayabi kötü gibi geldi.yada ben tam çözemedim bilmiyorum ama adamı istediğim yere götürmek bile işkence.oynanış hakkında bi kaç kelime bişeyler yazabilirseniz(oyunu sevenler) sevinirim.yoksa ben ko oynamaya devam edicem




    Ne nededin sen nededin lineage kötümü???kuzum sen online oyundan anlamıyorsun sanırım bu oyunu sana anlatırım ama bitmez anlatması inan bana.... KO'da sadece yaptığın birşeyi düşün birde lineage yapacaklarını düşün bunları öğrenmek içinde oyunu oyna inan bana oyuna ısındıktan sonra "KO gibi bir oyunu ben nasıl oynayabildim" gibi sorular soracaksın kendine eğer yinede bu oyundan baştan beğenmedim deyip vazgeçersen çok şey kaçırmış olursun sen bilirsin yani... ayrıca KO ve lineage'i karşılaştırma yapman bile büyük bir eksiklik çünkü Lineage Dünyanın hemen hemen her tarafında mutlaka oynanan orjinal server dışında çeşitli free serverları çok olan tek oyun üstelık lider bir oyundur yani Lineage'in rakibi nerdeyse hemen hemen hiç yoktur bir WOW vardı oda zaten düşüşte... eğer oyundaki tadacağın eğlenceyi kaçırmak istemıyorsan oyna... takıldığın yerler olursa gelırsın buraya bize sorarsın bizde sana yardımcı olmaya çalışırız... bu ara oynadığın server ve hangi clientte oynadığını yazarsan çok memnun olurum
    |
    |




  • Yüzbaşı
    325 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: St.LuCiFeR

    KO'da sadece yaptığın birşeyi düşün birde lineage yapacaklarını düşün bunları öğrenmek içinde oyunu oyna inan bana oyuna ısındıktan sonra "KO gibi bir oyunu ben nasıl oynayabildim" gibi sorular soracaksın



    aynen valla... yaklaşık 2 yıl önce KO oynuyodum... Lineage2 oynamıyacam diye inat etmiştim... ısrarlara dayanamayıp bi serverda üyelik alıp girdim oyuna, hayatım değişti başta karakter kontrolü zor gelmişti... lineage2'yi oynadıktan sonra "Knight Online.exe" iconuna bile tıklamadım geçenlerde arkadaşa KO'daki malzemelerimi verecektim, oyuna girdim ve oyun o kadar itici geldiki anlatamam... Lineage2 1 numara, oynamayanlara şiddetle tavsiye ederim
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetninja

    ya sonunda oynadım lineage ama açıkcası knightonline ile karşılaştırdıktan sonra lineage bayabi kötü gibi geldi.yada ben tam çözemedim bilmiyorum ama adamı istediğim yere götürmek bile işkence.oynanış hakkında bi kaç kelime bişeyler yazabilirseniz(oyunu sevenler) sevinirim.yoksa ben ko oynamaya devam edicem


    bak güzel kardeşim sen böle şeylere kafanı yorma we o dderli zamanını o salak knight online'da geçir tamammı kafanı yormaya çalışırsan boşuna zaman kaybedersin hade dön oturda ne kasıcaksan kas knight onlineda bidahada line age bölümünde Ko ile Lineage'i karşılaştırma...
    kardeşim bu knightçılar böle işte dünyada en ii MMORPG knight zannediolar fakat en kötü MMORPG knight online ben bile knight online'ı en fazla 2 gün oynadım ondan sonra 2D olmasına raamen Ultima Online'a döndüm ki 4 senedir oynuorum we yanısıra lineage wow Silkroad piyasadaki çou adı duyulmuş beleş MMORPG oynamışımdır Knight online kadar dandik bişi görmedim yaw hade dedim Knight Empirre biras çeki düzen werir ama uuraşmamışlar a.q Yine aynı tas aynı hamam Knight Pisliinden kurtulun size sözüm iirenç bir MMORPG MMORPG'nin adını kirletio yaw
    |
    |




  • Er
    5 Mesaj
    Bende Hayatımda KO Kadar Dandik Bir Oyun Görmedim.. Hayır sanki oyun benle kavga etmiş ya o kdr gıcığım su oyuna... aptal aptal oyun ya 2D lik Uo daha Güzel Wala Bile

    KO OYNUCAĞIMA OYUN OYNAMAM DAHA İYİ.. VERDİĞİNİZ ZAMANA YAZIK..!
    |
    |
  • Binbaşı
    1353 Mesaj
    iyi guzel soylemisinizde ko daki pk sistemi lineage den daha ii ama genel olarak lineage daha ii buda var yani
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    iyi guzel soylemisinizde ko daki pk sistemi lineage den daha ii ama genel olarak lineage daha ii buda var yani

    ewet dooru lineage'in pk sistemi we PVP sistemi kötü bunu zaten bi kaç yazımda belirtttim ama lineage oynamasam bile bi oturup ultima online oynarım daha iidir ko'dan ben hata uo oynuodum lineage'e ara werdim şimdi dün gece lineage başladım yine dewam ediorm gerçekten Ko kadar dandik bi oyun olamaz o oyun nası ouoda ayakta kalıo bilmiorum sırf oyuncularından başka bişi yok KO oynayacaıma oturup MSDOS mario oynasam daha ii
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.