Şimdi Ara

Linç yiyeceğimi biliyorum ama, tıp yazanların vizyonsuzluğunu gelin inceleyelim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
1.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
5 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NOT: BEN DÜNYA ÇAPINDA ŞÖYLE CERRAH OLUCAM DEVLET KURUMUYLA İŞİM OLMAZ DİYEN ARKADAŞLARIMI TENZİH EDİYORUM.


    Çoğu ülkede mühendislik sıralamalarının tıptan yüksek olduğuna şahit oluyoruz. Türkiye'de ise durum tamamen tersi yönde seyrediyor.


    Peki bunun sebebi ne? Doktor olmanın aşırı saygıdeğer bir iş olması mı? Hayır.


    Kamuda açık olduğu için aileler evlatlarını tıpa teşvik ediyor. İş garanti, mayış da eh işte. At kapağı devlete ohhh.


    Bu bağlamda bakacak olursak tıp okuyan biri ile milyon sıralamadan kpss icin zarttirizort okuyan arasında ne fark var? Sadece biri açık yüzünden daha yüksek mayış alacak.

    İkisi de eşit vizyona sahip.


    Sanane lan para paradır, kamuya da kapak atarım enflasyon kadar zam yapıyorlar diyenlere seslenelim bir de. Bir doktor maasının en düşük memur maaşına olan son 5 senelik korelasyonunu araştırıp inceler misiniz? Gerçekten emek-kazanç oranınızın ne kadar düştüğünün farkında değil misiniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurlukheykeli -- 22 Temmuz 2023; 12:39:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Ben bir şeylere çare bulmak, yeni bir şey geliştirmek konusunda tıpın daha avantajlı olduğunu düşünüyorum eğer vizyonerlik buysa (bence tam anlamı bu değil), çünkü eğer gerçekten bazı şeyleri yapabilecek kapasiteye sahipsen ve bu yolda emek verdiysen geliştirme safhasında önün çok açıktır. Her türlü imkan bu işle ilgilenen büyük firmalar tarafından sana sağlanır. Kafanı sadece yaptığın işe verecek şartları sana sağlarlar. Ama tabii ki bunu yapabileceğini görmeleri lazım.
  • Tam osurdugum sırada bu konuyu buldum sen de osuruken mi konuyu açtın hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Auuuv Oh ya Hayat güzel yaşamak güzel

    Sıkıntı gelirse arkadaşım umursama Kafana şapkadan başka bişi takma

    onu demek istedim auuuuuvv
  • Eğer belli bir sıralaman yoksa tıp yazmak en mantıklısı. Saygınlığı diğer bölümlere göre çok daha iyi ve vasat bir doktor olsan bile devlet garantisi altındasın. Benim lisede hayalimdi tıp kazanamadım, şimdiki bebeler bilmez o zamanlar tıp kazanmak zordu 16 binle en kötü tıpa girememiştim. Ama şu anki aklım olsa başarılı olduğum bir senaryoda, 18 yaşında bilkent ee'ye başlamak isterdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8C712C975 -- 22 Temmuz 2023; 12:39:24 >
    _____________________________
  • çukurova makineyi bitiremeyip zart zurt ekon bölümüne geçince erkekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    //DR//
  • Çoğu ülkede müh sıralamaları tıptan önde değil yanlış bilgi.

    Müh olup dandik bir şirkette çalıştığın zaman çok vizyoner oluyorsun 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • beymen müdavimi kullanıcısına yanıt

    öğrenci halimle senden fazla kazanıyorum şu an ahraz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurlukheykeli -- 22 Temmuz 2023; 12:41:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bu ülkede sırtını devlete yasla,devlet baba mantığı bitmediği sürece her zaman böyle olacaktır.Devlet hastaneleri kapatılıp tüm hastaneler özelleştirilirse ülkemiz için daha iyi olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • adamkararsız kullanıcısına yanıt

    Tebrik ediyorum hocam dh forumda aklı başında birileri de varmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • eski kullanıcı adına sakın bakmayın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • TornadoOfSouls0 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Çyls Ç kullanıcısına yanıt

    benzer sıralamalardan mühendislik tercih edip mesleğini benimseyen birinin vasat bir yerde çalışmasına imkan yok.


    Ancak tıp tercih edenler kendilerinin vasat olduklarını bildikleri için garantiye atlıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • beyler bu adam cukurova makine girisli, bitiremiyorum olmuyor diye agladı yıllarca.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    //DR//
  • 4. Mezun senesinde taşrada tıp kazanan mesutun serzenişleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-48A4D6762 -- 22 Temmuz 2023; 12:44:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • beymen müdavimi kullanıcısına yanıt

    tüm sırrı ifşa ettin ya. ama yanlış hatırlıyorsun hikayeyi. küçük beynin hafızayı sağlam tutmamış olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ozgurlukheykeli kullanıcısına yanıt

    20bin olan adam balıkesir tıpa giriyor 55k maaşla işe başlıyor diğeri Eskişehir teknik cenge gidiyor 3 yıl iş bulamıyor sonra asgari ücretin biraz fazlasına işe başlıyor.Sonra eve gidip ben vizyonerim olsun diyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çyls -- 22 Temmuz 2023; 12:47:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kamuya atandıktan sonra twitter'da ay başı tag yapacak maaslara zamla bakanim huuuu reisim huuuuu diye haberi yok :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ozgurlukheykeli kullanıcısına yanıt

    Cahil birinin kölesi olacaksın.maaş zammı için yalakalık yapacak mısın  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çyls Ç kullanıcısına yanıt

    eskişehir'de her gun rave partisine mi gitmiş bu arkadaş, hiç bir şey yapmamıs mı kendi için?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ozgurlukheykeli kullanıcısına yanıt

    Ne alakası var dostum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kendi işimin yanında aile varlıgımı yönetmeyi planlıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurlukheykeli -- 22 Temmuz 2023; 12:48:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.