|
NOT: BEN DÜNYA ÇAPINDA ŞÖYLE CERRAH OLUCAM DEVLET KURUMUYLA İŞİM OLMAZ DİYEN ARKADAŞLARIMI TENZİH EDİYORUM. Çoğu ülkede mühendislik sıralamalarının tıptan yüksek olduğuna şahit oluyoruz. Türkiye'de ise durum tamamen tersi yönde seyrediyor. Peki bunun sebebi ne? Doktor olmanın aşırı saygıdeğer bir iş olması mı? Hayır. Kamuda açık olduğu için aileler evlatlarını tıpa teşvik ediyor. İş garanti, mayış da eh işte. At kapağı devlete ohhh. Bu bağlamda bakacak olursak tıp okuyan biri ile milyon sıralamadan kpss icin zarttirizort okuyan arasında ne fark var? Sadece biri açık yüzünden daha yüksek mayış alacak. İkisi de eşit vizyona sahip. Sanane lan para paradır, kamuya da kapak atarım enflasyon kadar zam yapıyorlar diyenlere seslenelim bir de. Bir doktor maasının en düşük memur maaşına olan son 5 senelik korelasyonunu araştırıp inceler misiniz? Gerçekten emek-kazanç oranınızın ne kadar düştüğünün farkında değil misiniz? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurlukheykeli -- 22 Temmuz 2023; 12:39:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






