Şimdi Ara

LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
3.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


    sonlara doğru istemeden bunlarda tuzu biberi



    _____________________________




  • Lig Beşiktaş'ın kupa bizim.

     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK
    _____________________________
  • Yalaaaan bunlar ligde bizim kupada kb gs kb bjk gg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    “Elimizde 3 katrilyonluk yolsuzluk dosyası var, savcılığa verdik.”

    Mansur Yavaş
  • Kafan güzelmiş canım, güle güle kullan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andres Escobar

    Yalaaaan bunlar ligde bizim kupada kb gs kb bjk gg
    Gs maci bjk nin en kolay maci olacak gs ye dusmanlıgım yok ama bu isler boyle sen gs den medet umuna kadar isi bitirecektin gs nin fb ye zerre faydasi olmaz tr liginde.
    _____________________________
  • kANKA TBRLER, TOTEM MOTEM bu işi götürdünüz sevinmek hakkınız.
    _____________________________
    BABALAR HEP ÖNDE GİDER ÇÜNKÜ EVLATLAR YOL BİLMEZ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaklardan Gelen

    kANKA TBRLER, TOTEM MOTEM bu işi götürdünüz sevinmek hakkınız.
    ligde, türkiye kupasıda bizim değil, bakalım bu sefer aziz yıldırım napıcak, bi defolup gitsede kurtulsak şundan
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Lıgte, kupada fenerın,
    Bız pereıra kanserıne ragmen ısımıze bakacagız, besıktas puan kaybetsın kaybetmesın, cubuklu ruhu bunu gerektırır.
    Galatasarayın 2sene avrupaya gıdememesı tramvaya neden olur. Isımıze gelır.
    Ama katıldıgım bır nokta var. Besıktastan ne dost olur ne dusman. Oyle antıpatık bır kulup. Galatasarayı 100kere tercıh ederım besıktasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    anderson’dan masallar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dx

    ligde, türkiye kupasıda bizim değil, bakalım bu sefer aziz yıldırım napıcak, bi defolup gitsede kurtulsak şundan

    Alıntıları Göster
    Bu saatten sonra Beşiktaş'ın rakibi kendisi olduğunu göstermiştir. Eğer kendini yenemez ve baskı altında ezilirse, rakibin kim olduğunun önemi yok Şampiyon Fener olur.

    Fakat bu rehaveti ve stresi kaldırırsa kupayı da kaldırır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PERENAL.

    Lıgte, kupada fenerın,
    Bız pereıra kanserıne ragmen ısımıze bakacagız, besıktas puan kaybetsın kaybetmesın, cubuklu ruhu bunu gerektırır.
    Galatasarayın 2sene avrupaya gıdememesı tramvaya neden olur. Isımıze gelır.
    Ama katıldıgım bır nokta var. Besıktastan ne dost olur ne dusman. Oyle antıpatık bır kulup. Galatasarayı 100kere tercıh ederım besıktasa.

    bizi tercih etmediğiniz için teşekkürler , tercih etsen üzülürdük yani o kadar mı düştük diye .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brockman

    quote:

    Orijinalden alıntı: PERENAL.

    Lıgte, kupada fenerın,
    Bız pereıra kanserıne ragmen ısımıze bakacagız, besıktas puan kaybetsın kaybetmesın, cubuklu ruhu bunu gerektırır.
    Galatasarayın 2sene avrupaya gıdememesı tramvaya neden olur. Isımıze gelır.
    Ama katıldıgım bır nokta var. Besıktastan ne dost olur ne dusman. Oyle antıpatık bır kulup. Galatasarayı 100kere tercıh ederım besıktasa.

    bizi tercih etmediğiniz için teşekkürler , tercih etsen üzülürdük yani o kadar mı düştük diye .

    Siz ne zaman cok yukseldinizki o kadarmi dustuk diyorsun anlamadım ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brockman

    quote:

    Orijinalden alıntı: PERENAL.

    Lıgte, kupada fenerın,
    Bız pereıra kanserıne ragmen ısımıze bakacagız, besıktas puan kaybetsın kaybetmesın, cubuklu ruhu bunu gerektırır.
    Galatasarayın 2sene avrupaya gıdememesı tramvaya neden olur. Isımıze gelır.
    Ama katıldıgım bır nokta var. Besıktastan ne dost olur ne dusman. Oyle antıpatık bır kulup. Galatasarayı 100kere tercıh ederım besıktasa.

    bizi tercih etmediğiniz için teşekkürler , tercih etsen üzülürdük yani o kadar mı düştük diye .

    Alıntıları Göster
    Aziz'in Dursunla konuşup anlaşma yapması lazım. Eğer BJK'ye çalım atarsan buyur kupa senin.. Atamazsan ne 5. olursun, ne de Türkiye kupasını rüyanda görürsün. Bu GS kupa falan alamaz hayal görmeyin.
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3600 + Scythe Fuma 2 | MSI B450 Tomahawk MAX | Sapphire Nitro+ 5700 XT 8gb | G.SKill Trident Z Neo 8x2gb ddr4 3600 mhz CL16 | LG 27GL850-B 27" UltraGear QHD 144hz Nano IPS HDR10 1ms | Samsung 970 Evo Plus | Cooler Master MB511 650w 80+| Plantronics RIG 500 PRO 50mm | Corsair K68 | SteelSeries Rival 710 | SteelSeries Qck Heavy Large




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scription

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Güldürdü genç.
    _____________________________
  • Melo emre resminde film koptu bende

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hadi beyler anlaşak işte.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Bmw.

    Melo emre resminde film koptu bende

    Melo Volkan'a gelince übere gectin o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Fenerbahçe'ye adandık bunun için yaşıyoruz, tıpkı Obradovic gibi..." -Gigi Datome



    "İnsanların dünyada nefesleri sayılıdır ve ölümsüzlük kapısı kapalıdır." -Fatih Sultan Mehmet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Desmond

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Bmw.

    Melo emre resminde film koptu bende

    Melo Volkan'a gelince übere gectin o zaman.

    Alıntıları Göster
    podolski gomez kankysi için nasıl hırsla oynadı bizim derbide. bjk-gs maçında görücem ben onu
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Aziz'in Dursunla konuşup anlaşma yapması lazım. Eğer BJK'ye çalım atarsan buyur kupa senin.. Atamazsan ne 5. olursun, ne de Türkiye kupasını rüyanda görürsün. Bu GS kupa falan alamaz hayal görmeyin.

    Gören de sanacak Fener uçuyor,hatırlatırım iki maçta da yenemediniz bu yıl.İşin içine bir de Türkiye Kupası giriyor hani daha önce 4 kez finalde karşılaşıp 4'ünü de kazandığımız final,hele en sonuncusunda 5 atarak.Kadıköy muhabbeti neyse Türkiye Kupası da odur.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Aziz'in Dursunla konuşup anlaşma yapması lazım. Eğer BJK'ye çalım atarsan buyur kupa senin.. Atamazsan ne 5. olursun, ne de Türkiye kupasını rüyanda görürsün. Bu GS kupa falan alamaz hayal görmeyin.

    Daha ne kadar düşeceksiniz acaba iyiki berabere kaldık diğer türlü zevkli olmuyordu havaya girinde öyle olalım şampiyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F763346C1

    Melo emre resminde film koptu bende
     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK




     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK


     LİG FENERİN KUPA CİMBOMUN #EBEDİDOSTLUK #2BÜYÜK




    En sondakini tatlı niyetine ekledim. Kurduğunuz hayaller üzerine iyi gider.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.