Şimdi Ara

lifan pony lf 100-c 3r (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
177
Cevap
7
Favori
44.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet üçerlere götürdüm 30 tl aldılar şimdilik hiçbir orjinal aksesuarı yok ben uydurma birşeyler taktırıyorum. şimdi camla koruma demiri bakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukk53

    evet üçerlere götürdüm 30 tl aldılar şimdilik hiçbir orjinal aksesuarı yok ben uydurma birşeyler taktırıyorum. şimdi camla koruma demiri bakıyorum.

    ücret neden peki ? garanti kapsamında değilmi ? 1000km olmadan götürdüğün içinmi yada,, motor sanki honda cb 125'in motoruna benziyo keşke parçalarda uysa .) honda parçaları takardık.
  • ilk kontrol 500 km de yapılıyor normalde ücretsizmiş ama yağ parası ücretiymiş dedi 30 tl bir tamirci motoru denedi ilkkez gördüğü için bana aynı hondaya benziyor sesi motorun dedi
  • Hurdaya ayrılan cbr'ların motorlarını çinde tamir ettirip bunlara mı takıyolar acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLMaNNN

    Hurdaya ayrılan cbr'ların motorlarını çinde tamir ettirip bunlara mı takıyolar acaba

    xxdsssseasd ads adas dsad asd as dsad sa dsa dasda
  • bu motor Honda Ape nin kopyası sanırım. 50 cc ve 100 olarak iki modeli var. modifiyelere bakarmısınız mükemmel. keşke Türkiye de satılsaydı. ön far çıplak olarak çok seksi durmuş. Bende lifan alıp ön farı soyup honda etiketi basıp asfalt lastiği takmassam namerdim çok beğendim kesin almalıyım.

    http://motorcycle.goobike.com/motorcycle/bike/honda__ape/summary.html

     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r





     lifan pony lf 100-c 3r



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halisakal -- 19 Haziran 2013; 20:44:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukk53

    ilk kontrol 500 km de yapılıyor normalde ücretsizmiş ama yağ parası ücretiymiş dedi 30 tl bir tamirci motoru denedi ilkkez gördüğü için bana aynı hondaya benziyor sesi motorun dedi

    benim daha 300 km henüz oldu :) dün gidip 28 tl ye castrol power1 4t 10/40 tam sentetik yağ alıp ,yağ değişimini kendim yaptım,servislerin ne yağ koyduğu meçhul genelde varilleri var ve ordan alıp yağ değişimi yapıyorlar. o yüzden hem 500 km dolmasını beklemedim hemde bildiğim yağı koydum.vites geçişleri bile daha güzel oldu,motor sessizleşti azda olsa.Hala yüksek devirlere çıkarmadım motorumu,sadece bir kez denedim o zamanda 98 km gördü ben kendim gazı bıraktım,buda demek oluyor ki motor 500-1000 km olduğunda 100-110 rahat görür,zaten biraz zaman geçsin ilk işim ön dişiliyi değiştirmek olacak üzerinde 15 dişli var ben 16 lık takacağım çünkü 4.viteste giderken motor bir vtes daha olsa gidecek gibi.bunuda 16 lık dişli ile çözerim sanırım.

    şimdilik benden bukadar.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halısakal

    bu motor Honda Ape nin kopyası sanırım. 50 cc ve 100 olarak iki modeli var. modifiyelere bakarmısınız mükemmel. keşke Türkiye de satılsaydı. ön far çıplak olarak çok seksi durmuş. Bende lifan alıp ön farı soyup honda etiketi basıp asfalt lastiği takmassam namerdim çok beğendim kesin almalıyım.

    http://motorcycle.goobike.com/motorcycle/bike/honda__ape/summary.html

     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r


     lifan pony lf 100-c 3r





     lifan pony lf 100-c 3r


    evet birebir ape'nin aynısı. bencede çok güzel modlanır bu motorlar ilk iş arka çatalı uzatıp asfalt lastiği ile değiştirmek ama 15-16 inç falan.

    bu arada lifanın bu modelini almayı düşünüyorsan için rahat olsun.çok keyifli kullanışlı ve sorun yaşatmayacak bir motor.




  • batuqdo kullanıcısına yanıt
    MOTOR GERÇEKTEN ÇOK AZ YAKIYOR AMA PERFORMANS ÇOK İYİ DEGİL GELDİ BANA DÜZ YOLDA 90 ÇIKIYOR ONDAN SONRA ZORLANIYOR HIZ ALINCA ANCA 100 ÇIKABİLİR 110 120 ÇIKSA ÇOK GÜZEL OLURDU ARKADAŞLAR MOTORUN PERFORMANSINI ARTIRMAK İÇİN NE YAPMAK GEREKİYOR BİLEN VAR MI?
    DİŞLİ İŞİ İŞE YARARMI SEN DENE EĞER PERFORMANS GERÇEKTEN ARTARSA BENDE YAPTIRACAGIM YAPTIRINCA HABER VERİRMİSİNİZ. BUNDAN SONRA BENDE KENDİM BAKIMLARINI YAPTIRCAĞIM DEDİĞİNİZ GİBİ HİÇ DUYULMAMIŞ BİR YAĞ KOYDULAR BELKİDE EN DANDİĞİDİR. SESİ AZALDI YAĞI DEĞİŞİNCE
  • Hocam böyle bir motor için 90-100 km/s zaten iyi değil mi? Hatta fazla bile. Daha yüksek hızlar tehlikeli olmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motorun yol tutuşu iyi titresimde fazla yok 120 gidebilir bence sorunsuz 4 viteste sanki bir vites daha olsada gider gibi motor 120 bassa çok güzel olacak arabalar en azından sollamasin beni çoğu.
  • Arkadaşlar motorun yüksekliği ne kadar cm cinsinden yazabilirmisiniz, 185 boyum var çocuk motoru gibi kalmasın altımda

    Üstte yazıyormuş zaten 98 cm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi visoela -- 29 Haziran 2013; 13:19:35 >
  • Az once arkadasımla bırlıkte gıdıp uçerler'de baktigimiz. Ikimizin de hasta oldugu bi motor. Kullanmadan sadece bindiginizde bile suspansiyonlarinin rahatini hissedebiliyorsunuz. Yuksekligi 90 larda degildir tahminim. Benim boy 1.74 ayaklarim bayagi bayagi yerde. Ama hafif olmasina cok hafif kaldirip eve bile tasirim bunu :)) kismetse bu hafta alicam, detayli fotograflar yollarim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLMaNNN -- 29 Haziran 2013; 23:57:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu makine ile 3 gün once yaklaşık 300km yol yaptım. Bunun 20-30km lik kısmı stabilize-toprak yoldu. Performans olarak 120 km/h görebilirmi diye soran arkadaşlar olmuş.
    Kullandığım makinanın rodaj süresi dolmamıştı düz asfaltta 95 görüyor (kısa mesafelerde bu hızı beklemeyin alt tarafı 7.3HP lik motor) rampa aşağı 105 gördüm
    Tip olarak SM/enduro - commuter arası ortaya karışık bişeyler yapmışlar. commuterlerden nefret ederim bu makine hosuma gitti. Lastikler ufak olduğu için çukurlardan biraz fazla etkileniyor. stabilize de 2defa felan makine arkayı kaydırdı çakıl vs yüzünden. virajda yaklasık 1,5 2m kaydım. gidon kısmı geniş olduğu için denge kolay sağlanıyor. (panikataklar için geçerli değildir)
    Arka kısım monoshock amortisör tasarım güzel. yalnız süspansiyon daha çok asfalta göre tasarlanmış. Epey bi sertlik var. Yada cross la kıyasladığım için bana öyle geldi.
    ön amortisörlerde fazla esneme mesafesi yok. Belki değiştirilerek çok iyi sonuç alınabilir.
    Beğenmedim yönlerinden biri gece makineyi hafif meyilli yolda boşa atayım derseniz, ve bosta iken gaz vermeyeyim derseniz rolantide ön far çok zayıf yanıyor.
    önünüzü göremeyebilirsiniz. Harcama olarak bedavadan biraz fazla yakıyor (8-9 kurus) gibi. Mars motoru bulunmaması 2. bi dez avantaj. Kick startla tek atışta çalışıyor genelde.
    motorcu arkadas gurubunuz varsa "bu 1960 modelmi" diye geyik konusu olabilir. ama bana sorarsanız bu fiyata monoshock amortisorlü makine yok. arka çift amortisor
    oldumu benim gozume çok çirkin geliyor o makineler.. Makinede üstten egzantirikli ve devir kesici bulunuyor. devir kesici yok diyen varsa 3. viteste dipgaz yapsınlar sesten anlayacaklar. bu güzel bir olay. çubuklu sistemdeki gibi gecikme yapıp subaplar yığılmaz.(tabi egzantriği zamanında değiştirirseniz)
    Bence bu makine bu parayı hak ediyor. Kanuni satsaydı bu motoru 4 ten aşağı vermezdi heralde.. Şimdi bazı arkadaşlar haklı olarak o paraya gidip 2. El 2006 felan cbr125 alırım diyebilir. bende ona sorarım cbr125 in jantı yamulunca yeni jant kaç lira? motor ömrü ve kalite olarak honda tartışılmaz fakat bence ekonomik olarak bu makine ideal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukk53

    MOTOR GERÇEKTEN ÇOK AZ YAKIYOR AMA PERFORMANS ÇOK İYİ DEGİL GELDİ BANA DÜZ YOLDA 90 ÇIKIYOR ONDAN SONRA ZORLANIYOR HIZ ALINCA ANCA 100 ÇIKABİLİR 110 120 ÇIKSA ÇOK GÜZEL OLURDU ARKADAŞLAR MOTORUN PERFORMANSINI ARTIRMAK İÇİN NE YAPMAK GEREKİYOR BİLEN VAR MI?
    DİŞLİ İŞİ İŞE YARARMI SEN DENE EĞER PERFORMANS GERÇEKTEN ARTARSA BENDE YAPTIRACAGIM YAPTIRINCA HABER VERİRMİSİNİZ. BUNDAN SONRA BENDE KENDİM BAKIMLARINI YAPTIRCAĞIM DEDİĞİNİZ GİBİ HİÇ DUYULMAMIŞ BİR YAĞ KOYDULAR BELKİDE EN DANDİĞİDİR. SESİ AZALDI YAĞI DEĞİŞİNCE

    ben sürekli binmediğim için henüz 350 km oldu :) 1000 km tamamladığımda ilk iş 16 lık dişli,bence 4. vitesdeki o zorlanmayı rahatlatır ve dahada hızlanır uzun yolda.tabiki 16 lık dişlinin dezavantajıda olacak,düşük viteslerde yokuş çıkarken azda olsa performans düşer tahminimce ama çokta hissedilmez.yani dişliyi değiştirmemeyi gerektirmez. kaldı ki 16 lık dişli fiyatı 20-30 tl arası bir şey denemeye değer. ) değiştirdiğimde bilgi veririm yine. modlamaya kalksak aslında yapılcak çok şey var ama bence fazlasınada gerek yok zaten motorun gücü belli ve şehir içi trafik, kaldırım,toprak yol falan için hertürlü tatminkar,biraz daha kullanıp acemi olduğum noktaları kavrayınca büyük bir motor almak daha mantıklı bence .)




  • Arkadaşlar acaba ön dişliyi bir diş büyültmek mi yada arka dişliyi bir yada 2 diş küçültmek mi daha iyi olur. Bide çift tırnaklı iridiun buji takılırsa performansı artar mı.
  • Avrupa yakasında motoru görebilecek yer var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hafta alsam gösterebilirdim de kartla alakalı problemler çıktı. Ramazandan sonraya kalıcak benim iş.
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    avrupa yakasında neredesin, yolum yada yolun düşerse istediğin kadar görübelirsin .) benim ev g.osmanpaşada işyerim maslak tarafı, ben yamaha xt 125 hastasıyım ama evdekileri birtürlü ikna edemedim,neyseki sonunda ikna oldular,satmadan görebilirsin umarım :)
  • Haliç'te oturuyorum hocam. İmkan olursa süper olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARBE -- 4 Temmuz 2013; 16:39:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.