Şimdi Ara

Lian Li'den oyuncular içi yeni kasa; Armorsuit PC-P50

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Popüler kasa üreticilerinden Tayvan merkezli Lian Li, oyuncular için hazırladığı mid-tower formundaki yeni kasasını duyurdu. Firmanın Armorsuit serisi dahilinde hazırladığı PC-P50 kod adlı Alüminyum kasa, Siyah renkli tasarıma sahip. 210 x 495 x 490 mm boyutlarında olan ve 9 adet 5.25" harici sürücüye ev sahipliği yapabilen kasa, titreşim engelleme özelliğine sahip, hareket ettirilebilir sabit disk rafıyla geliyor.


    Optik sürücüler ve diğer kasa içi donanımlar için alet gerektirmeden kuruluma olanak tanıdığı belirtilen kasa, su soğutma sistemleriyle uyum için iki adet özel su soğutma boşluğunu da üzerinde barındırıyor. Önde ve arkada 1200 devir/dakika hızında çalışan iki adet 120mm'lik fan ayrıca üst kısma konumlandırılan ve 1000 devir/dakika hızında çalışan iki adet 140mm'lik fan ile donatılan kasanın yine üst kısmında harici donanımlarla hız bağlantı için iki adet USB ve ses konnektörleri yerleştirilmiş.


    Lian Li'nin satışına Mayıs sonunda başlamayı planladığı Armorsuit PC-P50, biri standart diğeri ise AMD temalı iki farklı versiyonla gelecek ve fiyatlar sırasıyla 170$ ile 240$ olacak.










  • Çok güzel bir kasa olmuş...
  • mid olması kötü olmuş ama kasa gerçekten şık ve kaliteli duruyor..
  • Kasa çok güzel.
  • basit görünümlü bir kutu sadece, hiçbir albesi yok. Kaliteli olduğuna eminim ama göze hitap etmiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: husNUKE

    basit görünümlü bir kutu sadece, hiçbir albesi yok. Kaliteli olduğuna eminim ama göze hitap etmiyor


    Janjanlı görünüm senin için kaliteden daha mı önemli ?

    JanJan isteyen TT'ye bakacak. TT, Lian Li kadar kaliteli değil ama Janjana önem verenler için ideal.
  • antec 900 ün biraz değiştirilmiş hali ama artık bu dizayn daha iyi
  • çok sağlam duruyor, alüminyum olması da soğutmada çok faydalı olmuş. Lianli alüminyum kasa işinde 1 numara zaten
  • Bayılıyorum bu firmaya ya. Bu kadar mı zarif kasa üretilir..

    @husNUKE; sizin gözünüzü kıstas almayacağız. Bu işte uzman bile olsanız teknik bir konu değil güzellik.
  • şu kadar kaliteli bir kasa yapmışlar şu kapağı saydam yapsalar olmuyomuydu husnuke arkadaş doğru demiş basit görünümlü bir kutu işde büyük kasalarda bence biraz janjan aramak lazım zira böle kasa kullnanların çoğu kasayı masaüstüne koymak ister bende öleyimdir şimdi bir masanın üstüne siyahtan yapılmış bir kutu koymakdan farkı ne bunun. hani olsa saydam kapaklı içini ışıklarlan falan süslemek iyi olmazmıydı. hem kalite hemde görüntü olarak süper olurdu.
  • cm stacker canlandı gözümde...
  • valla bu psu altta olayını seviyorum,bütün firmalar anlamaya başladı
  • Gerçekten tasarımı çok güzel bir kasa olmuş. Hele üstteki 2 adet 14cmlik fanlar daha güzel olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevidaL -- 12 Nisan 2009; 16:19:03 >
  • Lian Li'den sade ve şık bir tasarım daha, Kaliteli olduğunu belli etmese olmaz sanki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BiLgiSeaRcheR -- 12 Nisan 2009; 16:21:29 >
  • Büyük soğutucuları takmak için anakartı sökmek zorunda bırakmayan kasaların sayısının artması güzel bir gelişme.
  • gerçekten güzel olmuş

    internette biraz bakındım ama bulamadım lian li kasa satan biryer Türkiye de

    eskiden fiirebal geitriyordu sanırım ama şu anda gözükmüyor

    tedarik kesildi mi acaba
  • lian li kasalar güzelde bide satan yer bulunsa.
  • arkadaşlar bu tarz bir kasa istiyorsanız ve janjanda olsun derseniz kalitenin yanında şu haf 932 ye bir göz atın tbi bu kasa işi göreceli iş herkesin göz zevki başka :)
  • Lian li ve silverstone bu işin üstadları gercekten...
    Umarım firebal tekrar getirir..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: safe-e

    arkadaşlar bu tarz bir kasa istiyorsanız ve janjanda olsun derseniz kalitenin yanında şu haf 932 ye bir göz atın tbi bu kasa işi göreceli iş herkesin göz zevki başka :)



    cm de bişi yok bunu anlatamadık bi malzeme kalitesi bile belli ediyor ne bi parlatma nebir ek parca nede plastik kalitesi

    lianli hakikaten bi başka bende stc-01 vardı arkadaşımdaki lianli den sonra anladım cm hikayesini
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.