Şimdi Ara

LG UK6470 Can Sıkan Tekrarlayıcı Görüntü Sorunu[Cihaz Değişimi Yapıldı]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ağustos sonu gibi aldığım LG UK6470 televizyonum 10 Aralıkta görüntü vermeyi kesip sadece ses vermeye başladı. Ertesi gün çağrı merkezini arayıp servis talep edip televizyonu garantiye yolladım. Bulunduğum şehirde parça olmadığı için televizyon İstanbula gönderildi ve bir hafta sonra ayın 17sinde televizyonu teslim aldım. Panel onarım merkezinde led bar değişimi yapıldığına dair tamir formu sundular bana.
    Daha iki gün kullanmıştım ki bugün yine aynı arızayı veriyor televizyon. Ayın 17sinden bu yana en fazla 6 saat kullanılmıştır televizyon.

    Basit bir sorun belki ve her ne kadar teknolojide şans unsuru önemli olsa da bu kadar sık arıza yapması oldukça can sıkıcı yarın bir gün garanti dolunca ciddi bir masraf bekliyor gibi gözüküyor. Ayrıca Istanbula kargo ile gidip geliyor her ne kadar zarar görse yardımcı olacaklarını bilsem bile bu oldukça can sıkıcı.

    Cihazı geri alacaklarını bilsem geri vereceğim çok soğudum LG'den.


    Güncelleme: Yetkili servis cihaz değişimi için talep oluşturdu iki gün sonrasında LG Türkiyeden arızalı ürün değişim/iade formu elime ulaştı. Hemen o gün cihazı satın aldığım İncehesap firmasına gerekli belgeleri e-mail ile gönderdim firma iki gün sonra cihazı kargoya verdi. Yurtiçi Kargo 400km mesafeye 3 güne getirdi. Saat 17.40 gibi kurulum talebi oluşturduğum cihaz 19.00 gibi kurulmuştu.
    LG Yetkili servisin tutumu, hızlı davranışı oldukça memnun etti beni.
    İncehesap firmasına ürünü iade alıp fiyat farkını verecek daha büyük boyutta bir cihaz almak istedim ama hiç olur olmaz demeden aynı cihazı geri yollamaları hoşuma gitmedi. En azından arayıp mümkün değil demelerini beklerdim. Cihaz sıfır kapalı kutuda geldi ancak garantisi ilk aldığım cihazın satın alma tarihinden itibaren geçerliymiş yeni fatura kesilmedi. İncehesap firması ayrıca kargo firmasına kata çıkma ücreti ödememiş birkaç liranın hesabını yapmaları da küçük ama göze batan bir detaydı.
    Çözüm oldukça kısa sürdü umarım tekrar bir sorun yaşamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InvisibleLord -- 4 Ocak 2020; 13:58:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Üst üste aynı arızayı veren ürünleri ayıplı mal kategorisinde iade işlemi isteyebilirsiniz. Bunu kullanmaya bakın derim.
  • hsanlukk H kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam peki nasıl bir yol izlemeliyiz? Çağrı merkezinden aynı arıza tekrar ediyor diye servis kaydı açtırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servis cihaz değişimi için talep oluşturdu iki gün sonrasında LG Türkiyeden arızalı ürün değişim/iade formu elime ulaştı. Hemen o gün cihazı satın aldığım İncehesap firmasına gerekli belgeleri e-mail ile gönderdim firma iki gün sonra cihazı kargoya verdi. Yurtiçi Kargo 400km mesafeye 3 güne getirdi. Saat 17.40 gibi kurulum talebi oluşturduğum cihaz 19.00 gibi kurulmuştu.
    LG Yetkili servisin tutumu, hızlı davranışı oldukça memnun etti beni.
    İncehesap firmasına ürünü iade alıp fiyat farkını verecek daha büyük boyutta bir cihaz almak istedim ama hiç olur olmaz demeden aynı cihazı geri yollamaları hoşuma gitmedi. En azından arayıp mümkün değil demelerini beklerdim. Cihaz sıfır kapalı kutuda geldi ancak garantisi ilk aldığım cihazın satın alma tarihinden itibaren geçerliymiş yeni fatura kesilmedi. İncehesap firması ayrıca kargo firmasına kata çıkma ücreti ödememiş birkaç liranın hesabını yapmaları da küçük ama göze batan bir detaydı.
    Çözüm oldukça kısa sürdü umarım tekrar bir sorun yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.