Şimdi Ara

LG & SAMSUNG 2023-2024 OLED TV QNED TV QLED TV (BABA KONU) SATIN ALMA BİLGİ PAYLAŞMA. (228. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
21.367
Cevap
400
Favori
632.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben daha önce hiç internet üzerinden satış yapan sitelerin, bu ürünün "parçası değişti" veya "servisten geldi" tarzından cümlelerle belirttiğini görmedim. Yani büyük ihtimalle LG Türkiye'yi dinlemeden kafalarına göre satıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    Emekli adamsınız aman dikkat edin tansiyon filan yükselmesin çünkü Teknosa o tv yi iade almayacak. Servise yönlendirecek. İnternetten aldıysanız başka tabii. Geçmiş olsun umarım çözülür sorun.
    Hocam hiç fark etmıyor mağza yetkilisini müdürünü bulun gitğinizde alıyor iade bilginiz olsun.
    Geçen ay yaşadık müşterimiz media marketten samsung marka bir tv alıyor ve alırken soruyor bunun kumanda üzerinden türkçe komut varmı diye ordaki samsung personeli var dıyor ürünü alıyor 13 gün boyunca kullanıyor ve ordan sonra fark edıyor bu olayı mediamarketE gidiyor mağza müdürüne konuyu anlatıyor ve iade ediyor ürünü gelip bizden OLED 55C9 alıyor.Media marketin stoğunda ürün olmadı için bizi tercih ediyor yane demek istediğim şu istedinmi iade alınabilıyor.
    Ama olayın şu boyutu var iade alınan o samsung ürünü ne oluyor sizce kapalı diye diğer müştriye satış yapılıyor.
    Bizden alınan ürün olsa o şekilde işlem olmaz yetkili servis raporunu tutar o ürün fabrikaya iade gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultras1943

    Ben daha önce hiç internet üzerinden satış yapan sitelerin, bu ürünün "parçası değişti" veya "servisten geldi" tarzından cümlelerle belirttiğini görmedim. Yani büyük ihtimalle LG Türkiye'yi dinlemeden kafalarına göre satıyorlar.

    Aynen öyle oluyor bunu anlıyan ürünü iade edıyor anlamayan o şekilde kullanıyor.
  • Nasıl anlaşılıyor ki bu durum? Yani servis menüsünden kullanım süresini dahi sıfırlıyorlar diye biliyorum.
  • Hocam bu arada işten güçten izin alamayınca maalesef Ankara'ya gelemiyorum.
  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Hocam onu yapmıyor yetkili servis zaten en ufak bir şey içinize sinmıyorasa kesinlikle servis saatine baktırın orada ortaya çıkar neyin ne olduğunu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Sorun yok nezaman müsaitseniz osaman beklerim mağzamıza hocam. 🇹🇷

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • işte bu olay çok faydalı olmuş. Yani kutuya, jelatine bakıp da emin olamayanlar için çok yararlı bir şey.
  • Hocam merhaba, birkaç ay önce lg 55uk6470 model TV aldım. Memnunum genel olarak fakat şöyle bir sorunum var. TV kapalı iken Elektrikler gidip geldiğinde TV kendiliğinden açılıyor. Bu bir sorun mu? Nasıl düzeltilebilir?
    Tesekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 kullanılan ve sorunu olmadığı halde iade edilen ürünler
    2. Kullanılan ve sorun tespit edilip iade edilen ürünler.
    Ürünün LG yetkili bayiden alındığını varsayarak Bu iki durum için süreci kısaca yazabilir misiniz? Bu tv ler hangi işlemlerden geçiyor ve tekrar nasıl satışa sunuluyor ? Sayaçları sıfırlanmıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ladinkayin -- 4 Aralık 2019; 22:15:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    2 gün önce böyle bir mesaj atmıştım, teknosadan aldığım 55 sm 8600 tv kuruldu,servis ok dedi gitti, 38 yıllık emekli elektronikci ( bu mesleğe lambalı tv ile başlamış biriyim ) hemen performans testlerine başladım, oyun oynamayan fakat film hastası biriyim, fakat mesajımda yazdığım gibi dakika bir gol bir, normal sahnede bile el-kol hareketleri slowmotion çekim gibi gölgeli geliyor, 50 hz lik tv de bile böyle birşey yok.sizden gelen tavsiyeleri uyguladım ama değişen birşey olmadı.ekran görüntüsünü alamıyorum çünkü anlık bir olay,kamera yetişmiyor o sahneye, netten tüm tavsiyeleri uyguladım. yok hangi ayarı değiştirdimse durum aynı , hiçbir şekilde tepki alamıyorum tv den, ayrıca her tv yi açtığımda kumanda yazılımı güncelleniyor diyor bekletiyor. sonunda 444 lü lg danışmayı aradım, sorun söylüyorum bi dakka diyor 3 dk sonra dönüp şu ayarı yap, yok oyun moduna al,olumuyor, yok uydu sinyallerine bak %90 diyorum iyi diyor,internetteki filmin uydu sinyali ne alakası var diyorum cevap yok,yarım saat sonra bizde kayıtlı böyle problem-sorun kayıtlı değil servis yönlendirelim dedi, bende sen sorun yok diyorsan aynısını servis diyecek,servis parası (80 Tl ) banamı monte edilecek dedim evet dedi. Ama tv den hiç anlamayan komşumu çağırdım o bile hareketlerde neden bulanıklık var dedi, yorumu size bırakıyorum.yarın tv yi iade edeceğim teknosaya, ayrıca bugün kutuyu kontrol ettiğimde kolide çift bantlama yapılmış,yani açılıp kapanmış, ama kumanda-kullanma klavuzu ve pillerin poşetleri servis tarafından açıldığını gördüm.Bugün teknosaya gittim idari hiçbir personel yoktu, yarın sabah manisa şubesinde iyibir curcuna çıkacak.başınızı ağrıttım kusura bakmayın iyi akşamlar.Yorum size kalmış artık.

    Alıntıları Göster
    DEĞERLİ DOSTLARIM; bu mesajımı bilgi için yazıyorum,
    teknoloji marketlerde son zamanlarda; teşhir ürünüdür ( bilmem kaç ) yazılımı yüklenmiştir diye ibareler oluyor, bu tamamen kaç aydır yada yıldır belli olmasın diye format atılmış yani sıfırlanmış cihazdır (ilk günkü haline getirme ) .bu özelliği belirtiyorlar artık alıp almamak tercih sebebi.ama sıfır açılmamış kutu diye iade cihazı satmak sizce ne olaki? hele kumanda-pil orjinal poşet ama tv kaput :) yani tv nin çalışma saati hikayesi yalan, bir format ve yazılım atmaya bakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhabbetcii -- 4 Aralık 2019; 23:12:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    1 kullanılan ve sorunu olmadığı halde iade edilen ürünler
    2. Kullanılan ve sorun tespit edilip iade edilen ürünler.
    Ürünün LG yetkili bayiden alındığını varsayarak Bu iki durum için süreci kısaca yazabilir misiniz? Bu tv ler hangi işlemlerden geçiyor ve tekrar nasıl satışa sunuluyor ? Sayaçları sıfırlanmıyor mu?
    bir üst mesajımda ufak bilgilendirme yaptım, senaryo değil bilginize.
  • Oet O kullanıcısına yanıt
    Selam. Sürekli bir VA-IPS tartışması oluyor, bilgim dahilinde kontrast oranı karanlık sahne performansını direk etkiliyor. Yani yüksek kontrast oranı olan tv daha başarılıdır, yanlız bir markanın ıps veya va panel olsun farketmez bir modelinin kontrast oranı ile diğer bir markanın aynı segmentteki modelinin kontrast oranını karşılaştırmak yanlış olacaktır.
    Yani kontrast oranını ancak aynı üreticinin farklı modelleri arasında kıyaslamak gerekir. Çünkü her marka kontrast oranını belirlerken aldığı kriterler ve sonuç değerleri markadan markaya farklıdır.Bu sebeple örneğin IPS veya VA panel olsun X markanın 2000 kontrast oranına sahip bir tvsi Y markanın aynı segmentteki 1500 kontrast oranına sahip modelinden daha vasat bir görüntü verebilir. Yani düşük kontrast değerli tvnin resim kalitesini daha çok beğenebilirsiniz.
    Ayrıca resim kalitesi sadece kontrast değeri ile ölçülemez, resim kalitesini etkileyen (local dimming edge/full array gibi) çok fazla etken var iken sadece kontrastla değerlendirmek yanlış olur.

    Benim tavsiyem IPS veya VA panel olsun en iyi seçim yanınıza alacağınız temiz HD,4K test videoları ile mağazada oturup test etmeniz. Öyle bir şansınız varsa gittiğiniz mağazadakaranlık, çok parlak ve hareketli sahnelerin bol olduğu farklı videoları her denediğiniz modeli sinema/film moduna getirip seyredin, öyle karar verin.(sinema/film moduna getirmenizin nedeni neredeyse tüm tv markaları en doğru ve doğal renkleri bu modda verir)

    iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunan44

    Selam. Sürekli bir VA-IPS tartışması oluyor, bilgim dahilinde kontrast oranı karanlık sahne performansını direk etkiliyor. Yani yüksek kontrast oranı olan tv daha başarılıdır, yanlız bir markanın ıps veya va panel olsun farketmez bir modelinin kontrast oranı ile diğer bir markanın aynı segmentteki modelinin kontrast oranını karşılaştırmak yanlış olacaktır.
    Yani kontrast oranını ancak aynı üreticinin farklı modelleri arasında kıyaslamak gerekir. Çünkü her marka kontrast oranını belirlerken aldığı kriterler ve sonuç değerleri markadan markaya farklıdır.Bu sebeple örneğin IPS veya VA panel olsun X markanın 2000 kontrast oranına sahip bir tvsi Y markanın aynı segmentteki 1500 kontrast oranına sahip modelinden daha vasat bir görüntü verebilir. Yani düşük kontrast değerli tvnin resim kalitesini daha çok beğenebilirsiniz.
    Ayrıca resim kalitesi sadece kontrast değeri ile ölçülemez, resim kalitesini etkileyen (local dimming edge/full array gibi) çok fazla etken var iken sadece kontrastla değerlendirmek yanlış olur.

    Benim tavsiyem IPS veya VA panel olsun en iyi seçim yanınıza alacağınız temiz HD,4K test videoları ile mağazada oturup test etmeniz. Öyle bir şansınız varsa gittiğiniz mağazadakaranlık, çok parlak ve hareketli sahnelerin bol olduğu farklı videoları her denediğiniz modeli sinema/film moduna getirip seyredin, öyle karar verin.(sinema/film moduna getirmenizin nedeni neredeyse tüm tv markaları en doğru ve doğal renkleri bu modda verir)

    iyi forumlar.
    ah be kardeşim iyi diyorsunda gittiğin mağazada şu kanalı açarmısın dediğinde; abi anten sisteminde problem var diyorsa, şu usb yi takarmısın videoya bakalım dediğinde müdür yasakladı abi , cevaplarını almış biri olarak kıyaslama nasıl olacak :) zaten almak istediğin tv o mağazada yok ise halin harap, kıyaslama olayı sıfır yani, tüm mağazalar özel ve güzel kameralarla çekilmiş görüntüler harici kıyaslama yapma imkanı tanımıyor size.




  • muhabbetcii M kullanıcısına yanıt
    Elbette senaryo değil. İnternetten tv aldınız beğenmediniz iade ettiniz. O tv leri çöpe atmıyorlar. Genel merkeze gidiyor yeniden paketlenip sıfırlanıp tekrar satışa sunuluyor. Size de muhtemelen öyle bir tv gelmiştir. Ben yetkili bayiye sordum ne yapıyorsunuz o tv leri diye. Biz merkeze yolluyoruz bilmiyoruz dediler. Şunu demek istiyor aslında orada sıdırlanıp bize gelmiş olabilir bilemeyiz 😀 fabrikadan üretildiği gibi gelmiş hiç açılmamış tv olup olmadığının garantisi yok yani. Bayiden bile alsanız durum böyle maalesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    Elbette senaryo değil. İnternetten tv aldınız beğenmediniz iade ettiniz. O tv leri çöpe atmıyorlar. Genel merkeze gidiyor yeniden paketlenip sıfırlanıp tekrar satışa sunuluyor. Size de muhtemelen öyle bir tv gelmiştir. Ben yetkili bayiye sordum ne yapıyorsunuz o tv leri diye. Biz merkeze yolluyoruz bilmiyoruz dediler. Şunu demek istiyor aslında orada sıdırlanıp bize gelmiş olabilir bilemeyiz 😀 fabrikadan üretildiği gibi gelmiş hiç açılmamış tv olup olmadığının garantisi yok yani. Bayiden bile alsanız durum böyle maalesef
    tamamen haklısınız, şansınıza artık kapalı kutu, bu memlekette tüketici hakkı diye kanun var ama hakkını arama diye bir şey-kurum yok malesef. kutudan ne çıkarsa kullan işte.Ama işi bilen için öyle değil.Herkes hakkını arar ise <<ne versek yerler >> sistemi bir şekilde değişir.




  • Bir internet sitesinden uygun fiyata 49sm8600 aldım, ama nerdeyse 1 haftadır kargoda yollarda. İnşallah başına birşey gelmemiştir. Ha gelse de olur, tutarım tutanağı, gönderirim iade/değişim, kargo da çatır çatır zararını ödemek zorunda kalır.

    Bu arada LG TV lerde yenileme hızı Türkiye'de 50Hz veya 100Hz diye biliniyor. Fakat LG nin sitesine baktığımda 60Hz/120Hz olduklarını gördüm. Örneğin SM8600 100Hz diye biliyorum fakat LG.com da 120Hz görünüyor.(bilgi alabilirsek sevinirim)
    Bu ne derece önemli derseniz, 60 rakamı Hz olayında önemli, 120 de onun katı olduğunda göre. Youtube'da bu konuyla ilgili videolar var izleyebilirsiniz. Saygılar.

    LG & SAMSUNG 2023-2024 OLED TV QNED TV QLED TV (BABA KONU) SATIN ALMA BİLGİ PAYLAŞMA.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluemirror84

    Bir internet sitesinden uygun fiyata 49sm8600 aldım, ama nerdeyse 1 haftadır kargoda yollarda. İnşallah başına birşey gelmemiştir. Ha gelse de olur, tutarım tutanağı, gönderirim iade/değişim, kargo da çatır çatır zararını ödemek zorunda kalır.

    Bu arada LG TV lerde yenileme hızı Türkiye'de 50Hz veya 100Hz diye biliniyor. Fakat LG nin sitesine baktığımda 60Hz/120Hz olduklarını gördüm. Örneğin SM8600 100Hz diye biliyorum fakat LG.com da 120Hz görünüyor.(bilgi alabilirsek sevinirim)
    Bu ne derece önemli derseniz, 60 rakamı Hz olayında önemli, 120 de onun katı olduğunda göre. Youtube'da bu konuyla ilgili videolar var izleyebilirsiniz. Saygılar.

    Panel Gerçek hızı yani hardware hızı 120HZ yazılım ile 240HZ.




  • nevruz84 kullanıcısına yanıt
    İade edebiliyorsun....👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muhabbetcii M kullanıcısına yanıt
    abi sana yine de geçerli bir cevap vermiş antende problem var diye , geçen hafta teknosada tv leri incelemeye gittim bir tanesinin görüntüsü yok en iddiali tv hemde, bu niye kapalı dedim " priz yok arkasında " dediler
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.