Şimdi Ara

LG servis ile yaşadığım korkunç deneyim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
95
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • LG G5 Servisle ilgili deneyimler...
    Telefonu 1 sene önce aldım ve 8 ay falan kullandım. Bu telefondaki sorunlar ghost screen parmak izi çalışmama power tuşu çalışmaması felan lanet getirdi. İlk bu sorunlardan verdim servise 20 gün sonra yenisi geldi 6 ay içinde bu sorunlar çıktığı için.19 Ağustos'ta verdiğim telefonsa hala elimde yok.1900 tlye alınan telefon 1 senede milyon tane sorunu oluştu.Para iadesi talebi oluşturmuştum 1.5 hafta önce arayıp soruyoru mmerkezden bilgi bekliyoruz mail attık cevap bekliyoruz diyip duruyorlar. 2 gün önce bidaha aradım meğersem para iade mailini yeni atmışlar.Böyle bir rezalet olamaz.Tüketici hakları mahkemesine başvurmamız gerekiyor para iadesi alabilmemiz için sanırım.Kimse yardımcı olamıyor , müşteri hizmetlerini aramam birşeyi değiştirmiyor.Müşteriye hizmet rezalet.
    LG G5i s7yle aynı özelliklere sahip olduğu için almıştım fakat büyük bir hataymış. Bu kadar sorunlu bir telefon olamaz.Olursa da G4 ya da G3'tür.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.