Şimdi Ara

LG Optimus 4X hd P880 ANA KONU (226kişi) (784. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23.951
Cevap
97
Favori
1.076.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 782783784785786
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • forumu sureklı takıp edıyorum sureklı yazmasamda.ben sahsı fıkırlerımı ıletmek ıstıyorum(telıme degısım kararı cıkdı nexus beklıyorum aynısı gelırse dırek satıcam)

    -telefonda ısınma problemı dıyorlarr evet her telefonda oldugu gbı bundada var ama asırı deıl.
    -kamerasına laf edılıyor kamerasıda bence gayet guzel
    -oyunlarda donma falan dıyorlar sahsen bende hıc donma gbı bı durum soz konusu olma(ısınma var ve oturup pcdekı gbı 1 saat oyun oynamıyorum max 20dk)
    -lakın gel gelelım tasarımı sorunlu. ekrana toz alması cozulemedı benımkınde. 2 kere parca deıstı ve toplamda 6 kere servıse gıttı. ama yok arkadas o toz ılla gırıyor. en son geldıgınde boyle kullanayım dedım 1 haftada yıne ekran doldu tozla.
    -sarzı bana 1 gun hertulu yetıyor 2 gun de kullandıgım oldu cok kere.
    -jb ıle ram kullanımı arttı fakat bunun bence sarza yada performansa etkısı olmadı. hatta estetık acıdan daha cekıcı bır hal aldı. gecısler daha akıcı oldu.tek sıkıntı arama ekranında ekran kararmasıydı oda cozuldu zaten gızlı menuden.

    not: farklı rom hıc kullanmadım. hep orjınal guncellemelerı kullandım. ekrana toz almasaydı eger degıstırmek ıstemezdım. nexus 4ude pek ısteyerek almıyorum fakat bezdım artık toz olayından. 5 ayda 6 kere servıs ne demekdır arkadas?

    umarım faydalı olmusumdur. ha dersenızkı alalımmı fıyata gore alınacak telefon ama ben olsam s3 yada note2 alır keyfıme bakardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kagan55kagan -- 22 Mayıs 2013; 19:13:16 >




  • Birçok söyledigine katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    Allah aşkına şuradan Galaxy S4 problemlerini okuyun. Biran bizim başlığı okuyorum zannettim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_72147061/mpage_205/tm.htm


    S4 de baya sorunlu çıkmış bazı olaylar bizden beter

    mesele sorunlu cıkması değil sorunların sonradan düzeltilmesi..

    en iyi örnek htc nin one x de yaptıgı gibi.

    one x ilk çıktıgında shadow da kasıyordu aşırı. 4x de ilk çıktııgındada kasmıyordu 4x one den daha iyi durumda çıktı piyasaya ama şimdi sonuç ortada...

    one x haala 1500 e satılıyor ..4x düşüyor sebep sorunlar haala devam ediyor
    hatta jb ile tam içine ettiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi servetxy -- 22 Mayıs 2013; 20:33:13 >




  • Ana ekrani takilarak calisan bir kullanici sadece wipe dalvik cache yaparak problemin halloldugunu bildirmis. Bu islem sonucu program ve verileriniz de aynen korunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_4141

    arkadaşlar telefona 850 lira veren var sizce telefonu satayımmı bu fiyatı bıktım yemin ederim bu ısınmadan kasmadan :D

    sat, aynı paraya bana da müşteri bul (telefon beyaz kılıf siyah) ben kılıfı da hediye ederim yanında hatta yakında gelirse 6 tane ekran koruyucu filmi de hediye ederim (belki 12 adet gelir)

    Abi belli sende benim kadar bikmissin 1200 liraya.aldik 850ye.vericem belki bir 25 lira daha yukseltirim. Artik ne kadar yuksek satsak kar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Nillkin ve doormoon arasında kararsız kaldım. Karar verince birisini alacağım. @engin_er_26
  • Tegra pişmanlıktır gerçekten pişmanım.

    inşallah şu işe bi çözüm bulunur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QMechanic -- 22 Mayıs 2013; 21:05:51 >
  • Az önce cyanogenmod en son çıkan nightly sürümü yükledim şuanlık iyi gibi ama ara yüzünü hiç beğenmedim ilk custom rom deneyimim Optimus UI 3.0 ara yüzü gerçekten güzeldi bunun cyanogenmod'a uyarlanmışı yok mu? yada güzel bir tema ara yüz v.s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    Allah aşkına şuradan Galaxy S4 problemlerini okuyun. Biran bizim başlığı okuyorum zannettim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_72147061/mpage_205/tm.htm


    S4 de baya sorunlu çıkmış bazı olaylar bizden beter

    mesele sorunlu cıkması değil sorunların sonradan düzeltilmesi..

    en iyi örnek htc nin one x de yaptıgı gibi.

    one x ilk çıktıgında shadow da kasıyordu aşırı. 4x de ilk çıktııgındada kasmıyordu 4x one den daha iyi durumda çıktı piyasaya ama şimdi sonuç ortada...

    one x haala 1500 e satılıyor ..4x düşüyor sebep sorunlar haala devam ediyor
    hatta jb ile tam içine ettiler

    Dedigin dogru telefon ıcs de ram bu kadar şişmezken şişsede herhangi bi can sıkma olmazken jbde agzına mıçtı LG ye güvendik boş çıktı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HillHold

    Tegra pişmanlıktır gerçekten pişmanım.

    inşallah şu işe bi çözüm bulunur

    +1 tegra 3 pismanliktir bidaha tegra falan almam donanimsal olarak iyi olup yazilimsal olarak bu kadar batirilabilen baska gpu yok sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    quote:

    Orijinalden alıntı: #NexUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    quote:

    Orijinalden alıntı: #NexUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    "Storm Bringer"ın kullandığı Stability Test programı ile Classic Test'i çalıştırdım. (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.into.stability )

    Gerçekten 41 C üzerine çıkınca CPU frekansı kademeli olarak 475'e kadar düşüyor ama sonra tekrar yükseliyor.

    Bu frekans düşüşü telefonda kullandığınız sıradan programları pek etkilemiyor ama oyunları bir anda tepetaklak yapacağı kesin. Sıradan programlar 102 MHz'de çalışan Shadow Core'da bile çalışabiliyorlar.

    Ama telefon bu frekans düşürme işlemiyle 4 CPU haldır haldır çalışırken bile sıcaklığı tekrar 40 C'lere geri düşürmeyi başarıyor. Sıcaklık 40 - 43 C arasında dalgalanıyor.

    Telefonun 4 CPU'yu birden %100 kullanarak 41 C sıcaklığa çıkması 10 dakika kadar sürüyor.

    Bunu şunun için kalın yazdım.

    Resim ve video işleme gibi yoğun matematik işlemler yapan uygulamalar dışındaki günlük kullandığımız hiçbir uygulama 4 CPU'yu birden sürekli %100'de kullanmaz.

    Oyun bile olsa, işlemciyi bu şekilde kullanan bir uygulamanın optimizasyona ihtiyacı vardır.

    Isınmayı azaltmak ve takılmaları engellemek için bu şekilde problem olan oyunlarda çekirdek sayısını 2'ye veya 1'e düşürün. Daha uzun süre takılmadan oyun oynayabilirsiniz.

    Bunun için Tegra Overclock (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tegraoverclock) programını tavsiye ediyorum. (Root gerektirir)

    Para vermeden önce denemek isterseniz apkmania'ya bir uğrayın.



    Abi zaten oyunlarda tek veya iki çekirdek kullanmasına izin veriyor kernel storm bringerin mesajında var bir daha oku istersen.

    Kernel bir programın oyun mu yoksa başka bir uygulama mı olduğunu anlayamaz.

    Stability Test uygulaması 4 çekirdeği haldır haldır çalıştırabiliyorsa, herhangi bir oyun da çalıştırabilir.

    "Sanıyorum çekirdekler aktive edilirse oyunlar bir ihtimal diğer çekirdekleri kullanabilir, fakat b..tan kernelden ötürü sanki uyuglama kullanımını talep etmiyormuş gibi çekirdekler kapalı tutuluyor. Sanıyorum ki bu yüzden Sony Xperia S 'imde GTA 3 çift çekirdek kullanıyordu.
    Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum...
    Eğer GPU ağır yük altındaysa, LG yazılımı daha önceden yaşanan aşırı ısınma problemlerinin önüne geçmek için, sanki uygulama tarafından hiç ihtiyaç yokmuş gibi, diğer CPU çekirdeklerini engelliyor"
    Bu durum eski sürüme sahip kullanıcıların neden daha iyi oyun oynayabildiğini açıklıyor.

    Ve düşünceme göre oyunlar işlemci isteğinde bulunmamalı, stres altında yönetici otomatik olarak kapalı çekirdekleri devreye sokmalı ama termal kısıtlamalardan ötürü bunu yapmıyor"

    Anlaşıldı. Mantıklı bir izah. Bilgilendirme için teşekkürler.

    Fakat CPU sayısını 1'e veya 2'ye düşürmenin oyunlarda ısınma problemini azaltacağı teorim hala geçerli.

    Hocam subway zaten tek cekirdegi kullaniyor oynarken isininca hiz termal kisitlamaya takilinca kasma ve takilma basliyor oysa duzgun optimizasyonla 4 cekirdek calissa isininca hepsinin hizi minumum a dusse bile kucuk oyunlarda takilma olmaz kanimca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_colakoglu

    Elektronikte 1000 saglamin icinde 2-3 bozuk var diye hepsi kotudur denilemeyecegi gibi 1000 kullanicinin buyuk bolumu sikayet ediyor ama kucuk bi kisim ben memnunum deyince o cihaz kusursuzdur denilemez....

    Herhangi bir forumdan bir telefon hakkında istatistik çıkarmak doğru olmayabilir çünkü foruma genelde şikayetler yazılır, şikayeti olmayanlar sadece okumakla yetinir.

    Siz fabrikanızda günde kaç adet üretim yapıldığını (a) ve kaçının kusurlu olduğunu (b) biliyorsunuz ve b/a size kusurlu üretim oranını veriyor.

    Burada ne a'yı, ne de b'yi biliyoruz.

    Tek bildiğimiz başlıkta telefondan kronik olarak şikayet eden 15-20 kişi (tahminen yazdım) olduğu.

    Ama telefonda herkeste ortaya çıkmayan bir enayilik var, o kesin.

    Hocam nasıl çıkartılsın ki? Burası LG Yetkili Servisi mi?

    Edit aklıma şimdi geldi.
    Bizim forumda memnuniyet oranı %100. Sorun yaşayan 1 kişi bile yok. Yani kusurlu üretim oranı buna göre 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatin_62 -- 22 Mayıs 2013; 22:51:26 >




  • Bu belki de duruma göre buradaki son ciddi mesajım olacak. Artık şalterlerim attı.
    Hemen üstündeki mesajı bile okumayanlar, ya bu adam bu kadar şey yazmış acaba neler yazmış diye merak ederler mi bilmiyorum ama umarım herkes bu yazımı okur. 3 yıldan fazla bir süredir bu forumda bulunduğum hiçbir konuda (Galaxy S, IDEOS X5, WD TV Live, Nexus7, AuroraII v.s), bu konudaki kadar markaya yönelik linç girişimini bir arada görmedim. İçlerinde en sorunlu olan cihaz olan AuroraII'de bile bu kadar sorun çıkmıyor, linç edilmiyordu. Herkes aldığı şeyin ne olduğunu biliyor, kendisinden 2 katı fiyatı olan ürünlerle karşılaştırma yapmıyordu.
    Bu konudaki kadar emeğe saygısı olmayan üyeyi de başka bir yerde görmedim. Postacik arkadaşımız haricinde, bırakın bir Allah'ın kulunu, emek sahibinin bile sesi soluğu çıkmadı. Çünkü konuda daha sonra yazılmış mesajları var. Kimse kusura bakmasın ama madem emeğe değer verilmiyor, emek vermenin de bir anlamı yok.
    Artık kim istiyorsa, istediği her şeyi salakça, saçma, gereksiz, bir bo.. benzemiyor diye nitelendirebilir.

    Düzeyli yada düzeysiz olsun cihazı yerden yere vuran arkadaşlarımızı anlamak istiyorum ama olmuyor, anlayamıyorum. Çünkü çözüm adına birşey yapmıyorlar. Telefonu kötülemekten başka birşey yaptıkları yok. Eğer cihazınızdan memnun değilseniz verin servise, "kardeşim ben bunu alırken şu şu özelliklerine, şu vaadlerinize göre aldım. Ama bunların hiçbirini yerine getirmiyor, cihazdan hiç memnun değilim" deyin. Hiç olmazsa çözüme ulaşmak adına bir adım atmış olursunuz. Burada hergün onlarca linç mesajı okumaktan, içimiz karardı. Artık konuya girerken bile çok zorlanıyorum.

    Niye mi böyle düşünüyorum:

    Servis konusu:
    minik73 arkadaşımız yukarda yazmıştı. Öyle ki bu arkadaşımızın telefonu başka bir model ile değişti.

    quote:

    Orijinalden alıntı: minik73

    1. sefer
    30.03.2013 te teslim aldılar
    06.04.2013 de cihazı gönderdiler.
    Süre 7 gün

    2.sefer
    08-04 hemen cihazı geri gönderdim.
    13.04 de tekrar parça değişimi ile geri geldi.,
    Süre: 5 gün

    3.sefer
    16.04 de tekrar tozlanma problemi ile gönderdim.
    20.04.2013 parça değişimi ile geri geldi
    Süre: 4 gün

    4 .sefer
    30.04.2013 gönderim teslim aldıkları tarih
    07.05.2013 değişim kararı çıktı
    Süre: 7 gün

    21.05.2013 bugün nexus 4 ü teslim aldım
    Süre: 14 gün

    Servis hizmetlerini kötüleyenler ya yetkili servis görmemişler yada bunu kasten yapıyorlar. İnsaf yahu. Adamlar 4 günde, 5 günde, 7 günde hizmet veriyorlar yine de yaranamıyorlar.

    Fiyat konusu:
    Hiçbir kimse, hiçbir kimseyi herhangi bir cihazı almak için başına silah dayayıp zorlamıyor. Herkes hür iradesiyle kafasına uyan, cebine uyan, mantığına uyan araştırıp, özelliklerini öğrendiği cihazı alıyor. Aldığımız birşey bazen beklentilerimizi karşılamayabilir, hayal kırıklığına uğrayabiliriz. Yeterli araştırma yapamamış olabiliriz. Bu bizim şanssızlığımız, bahtsızlığımız, hatamız, yanlış kararımız olabilir. Daha ucuza alabilmek adına yanlış kararlar verebiliriz. Hatta bazen açıkgözlük yapacağız diye yada verilen bilgilere göre dolandırılabilir, kandırılabiliriz. Bu, şahıslar, firmalar, üreticiler tarafından yapılmış olabilir. Ortada bir dolandırma, kandırma varsa başvurulacak mercii bellidir. Ayıplı bir ürün varsa başvurulacak mercii bellidir. Bir arıza varsa başvurulacak mercii bellidir. Diğer kişileri uyarmak adına da elbette bulunulan her ortamda, sosyal ağlarda olsun, forumlarda olsun, şikayet sitelerinde olsun bunu dile getirir, insanları uyarırsınız. Ama ben uyarımı yapıyorum, hakkımı arıyorum, bana vaadedileni istiyorum diye başka hiçbir şey yapmadan, hergün buraya onlarca mesaj yazamazsınız. Böyle bir hakkınız yok.

    Karşılaştırma konusu:
    Yukarda bir arkadaşımız yazmış. Bu telefondan kurtulup S4 alacağım diye. Yazacak laf bile bulamadım. Yahu 1999 liranız vardıysa niçin bu salak telefonu aldınız? Niye daha baştan önlem almak yerine, hem kendi sinirlerinizi hem bizim sinirlerimizi bozuyorsunuz? Ha eğer böyle olduğunu bilmiyordum diyorsanız kendinize daha fazla ayıp ediyorsunuz. Araştırmadan etmeden niçin paranızı çöpe attınız?
    HTC OneX ile kıyaslayan arkadaşlar. Madem donanım aynı niye onu almak yerine bunu aldınız? Niye 300-500TL daha fazla para verip mutlu! mesut! yaşamadınız?
    S3 ile kıyaslayan arkadaşlar, madem alabiliyordunuz niçin 300-500TL fazla para verip lag'sız! ısısız! S3 alıp mutlu! mesut! yaşamadınız?
    Bu cihazların da güllük gülistanlık olduğunu sanıyorsanız da çok ama çok yanılıyorsunuz ya, bundan bahsetmiyorum bile. Bugün 10 dakika kadar Xperia Z'ye bakma fırsatım oldu. Bırakın uygulama açmayı, sadece menülerde, uygulamalar ekranında, widget ekranlarında, ayarlarda gezdim. Bazı önemli ayarları, püf noktalarını anlattım. Sonra da gitmek zorunda olduğundan başka şeyler yapamadım. Evet hiç takılma v.s. olmadı ama bu 10 dakika içerisinde, benim 1 saat internete gezdiğimde aldığım ısıdan daha fazla ısındı.
    Herkes şapkasını önüne koysun. Kimse, bu telefonu alarak yaptığı hatanın ceremesini burada bizlere yüklemesin. Aramızda bir Allah'ın kulu, ben LG markasını sevdiğim için aldım, özellikleri tüm rakiplerinden daha iyi olduğu için aldım, fiyatına falan hiç bakmadım, aynı fiyata S3, OneX, XperiaZ olsa yine de LG'yi seçerdim diyebilir mi?
    600TL'ye S3 satan dolandırıcılara kanarak alışveriş yapıp sonra da gelen telefonun sahte olduğunu bas bas bağırmanın ne anlamı var. Evet biraz uç örnek verdim. Çünkü sinirden yazacak daha iyi birşey bulamadım. Evet sizler telefona sinirlendiğiniz gibi bizler de sizlere sinirlenebiliyoruz. Her zaman ucuz olan kötüdür diye bir olay yoktur ama ucuz etin yahnisi diye de bir deyimimiz var. Niye en baştan, bu fiyata bu cihaz olur mu diye sorgulayıp, vardır bir zamazingosu demediniz?
    1800TL'den alan ve memnun olmayan arkadaşlarımız niçin yaptığınız hatanın, araştırmadan etmeden yediğiniz kazığın ceremesini biz çekiyoruz?
    LG'nin zaten güncelleme ile ilgili sabıkası olduğunu biliyorken niçin burada güncelleme vermiyor diye ortalığı ayağa kaldırıyordunuz?
    Bunların hiçbirini kabul etmiyorsanız, yok kardeşim ben bunu şu özellikleri için, şunu şunu yapmak için aldım, ama bunları yapamıyorum, bu cihaz sorunlu diyorsanız da Servis'in telefonu belli yeri-yurdu belli. Vaadettiği şeyleri yapamıyorsa ayıplı mal demektir. Çözümü de bellidir. Görüldüğü kadarıyla sorunlar öyle güncelleme ile falan düzelecek gibi de değil. Eee o zaman zaten seve seve iade alacaklar demektir. İade edin gitsin. Siz de kurtulun biz de.
    Siz burada telefonu yerden yere vurdukça, elinizden çıkarabilme ihtimalini de gömdüğünüzün farkına varın artık. Bu yazıları okuyan birisi bu telefona 500TL'den fazla verir mi sanıyorsunuz? Eğer üzümlerde sorun varsa bağı yakmak, bağcıyı dövmek yerine üzüm olması için kazmak mı gerekiyor, ilaçlamak mı gerekiyor, sarmak mı gerekiyor, her neyse gerekenleri yapın. Yoksa bağı yakar, bağcıyı döverseniz üzümü nereden yiyeceksiniz?

    Toparlamak adına:
    Evet bu telefonda bazı serilerde üretim hatası olabilir. Bunu da Storm Bringer arkadaşımız ortaya koydu ve bunu kabul etmemek mümkün değil. Şimdi bu cihazlara sahip olan arkadaşlarımızın yapması gerekenler:
    1. Önce telefon servise yollanır bunları bunları yapmıyor denir. Sorun eğer üretim hatası ise zaten birşey yapamadan ya size geri yollayacak ya başka bir cihaz ile değiştirecek yada iade alacaklar. Yok sorun arızalı bir parça ise o parça değişecek, sorununuz giderilecektir.
    2. Servis, söylediğiniz problemleri kabul etmiyor, sizin hatanız, yüklediğiniz uygulamalar, kullanım alışkanlıklarınız v.s. gibi nedenlerle telefonu iade almıyor, başka bir cihaz ile değiştirmiyor ve mahkemeye verdiğiniz halde mahkeme sizi haksız buluyorsa yada böyle bir çekinceniz varsa, telefonunuzu satılığa çıkartır, olabilecek en yüksek fiyattan satmaya çalışır, zararın neresinden dönülse kardır hesabı en az zararla kurtulmaya çalışırsınız.

    Amaaaa şunu unutmayın ki siz burada hergün onlarca mesaj yazarak telefonu linç edip yerin dibine soktukça fiyatı da yerin dibine gidiyor. Buna en fazla sizlerin engel olup fiyatı düşürtmemeniz gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatin_62 -- 22 Mayıs 2013; 23:34:28 >




  • Beyler jbden sonra subwayda donma var 20 dakika felan oynadıktan sonra sizdede varmı o kasılmalar oluyor oynanmaz hale geliyor oyun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_colakoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    quote:

    Orijinalden alıntı: #NexUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    quote:

    Orijinalden alıntı: #NexUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    "Storm Bringer"ın kullandığı Stability Test programı ile Classic Test'i çalıştırdım. (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.into.stability )

    Gerçekten 41 C üzerine çıkınca CPU frekansı kademeli olarak 475'e kadar düşüyor ama sonra tekrar yükseliyor.

    Bu frekans düşüşü telefonda kullandığınız sıradan programları pek etkilemiyor ama oyunları bir anda tepetaklak yapacağı kesin. Sıradan programlar 102 MHz'de çalışan Shadow Core'da bile çalışabiliyorlar.

    Ama telefon bu frekans düşürme işlemiyle 4 CPU haldır haldır çalışırken bile sıcaklığı tekrar 40 C'lere geri düşürmeyi başarıyor. Sıcaklık 40 - 43 C arasında dalgalanıyor.

    Telefonun 4 CPU'yu birden %100 kullanarak 41 C sıcaklığa çıkması 10 dakika kadar sürüyor.

    Bunu şunun için kalın yazdım.

    Resim ve video işleme gibi yoğun matematik işlemler yapan uygulamalar dışındaki günlük kullandığımız hiçbir uygulama 4 CPU'yu birden sürekli %100'de kullanmaz.

    Oyun bile olsa, işlemciyi bu şekilde kullanan bir uygulamanın optimizasyona ihtiyacı vardır.

    Isınmayı azaltmak ve takılmaları engellemek için bu şekilde problem olan oyunlarda çekirdek sayısını 2'ye veya 1'e düşürün. Daha uzun süre takılmadan oyun oynayabilirsiniz.

    Bunun için Tegra Overclock (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tegraoverclock) programını tavsiye ediyorum. (Root gerektirir)

    Para vermeden önce denemek isterseniz apkmania'ya bir uğrayın.



    Abi zaten oyunlarda tek veya iki çekirdek kullanmasına izin veriyor kernel storm bringerin mesajında var bir daha oku istersen.

    Kernel bir programın oyun mu yoksa başka bir uygulama mı olduğunu anlayamaz.

    Stability Test uygulaması 4 çekirdeği haldır haldır çalıştırabiliyorsa, herhangi bir oyun da çalıştırabilir.

    "Sanıyorum çekirdekler aktive edilirse oyunlar bir ihtimal diğer çekirdekleri kullanabilir, fakat b..tan kernelden ötürü sanki uyuglama kullanımını talep etmiyormuş gibi çekirdekler kapalı tutuluyor. Sanıyorum ki bu yüzden Sony Xperia S 'imde GTA 3 çift çekirdek kullanıyordu.
    Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum...
    Eğer GPU ağır yük altındaysa, LG yazılımı daha önceden yaşanan aşırı ısınma problemlerinin önüne geçmek için, sanki uygulama tarafından hiç ihtiyaç yokmuş gibi, diğer CPU çekirdeklerini engelliyor"
    Bu durum eski sürüme sahip kullanıcıların neden daha iyi oyun oynayabildiğini açıklıyor.

    Ve düşünceme göre oyunlar işlemci isteğinde bulunmamalı, stres altında yönetici otomatik olarak kapalı çekirdekleri devreye sokmalı ama termal kısıtlamalardan ötürü bunu yapmıyor"

    Anlaşıldı. Mantıklı bir izah. Bilgilendirme için teşekkürler.

    Fakat CPU sayısını 1'e veya 2'ye düşürmenin oyunlarda ısınma problemini azaltacağı teorim hala geçerli.

    Hocam subway zaten tek cekirdegi kullaniyor oynarken isininca hiz termal kisitlamaya takilinca kasma ve takilma basliyor oysa duzgun optimizasyonla 4 cekirdek calissa isininca hepsinin hizi minumum a dusse bile kucuk oyunlarda takilma olmaz kanimca

    Evet tek cekirdek kullaniyor. O zaman cpu frekansini 1000 yapip oyle oynayin. Denemedim ama 1000 mhz'de de son derece akici calisacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZreyizZZ

    Beyler jbden sonra subwayda donma var 20 dakika felan oynadıktan sonra sizdede varmı o kasılmalar oluyor oynanmaz hale geliyor oyun..

    Gunlerdir bunun sebeplerini anlatip duruyor arkadaslar. Biraz corba kivaminda ama mesajlari bir okuyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatin_62

    Bu belki de duruma göre buradaki son mesajım olacak. Artık şalterlerim attı.
    Hemen üstündeki mesajı bile okumayanlar, ya bu adam bu kadar şey yazmış acaba neler yazmış diye merak ederler mi bilmiyorum ama umarım herkes bu yazımı okur. 3 yıldan fazla bir süredir bu forumda bulunduğum hiçbir konuda (Galaxy S, IDEOS X5, WD TV Live, Nexus7, AuroraII v.s), bu konudaki kadar markaya yönelik linç girişimini bir arada görmedim. İçlerinde en sorunlu olan cihaz olan AuroraII'de bile bu kadar sorun çıkmıyor, linç edilmiyordu. Herkes aldığı şeyin ne olduğunu biliyor, kendisinden 2 katı fiyatı olan ürünlerle karşılaştırma yapmıyordu.
    Bu konudaki kadar emeğe saygısı olmayan üyeyi de başka bir yerde görmedim. Postacik arkadaşımız haricinde, bırakın bir Allah'ın kulunu, emek sahibinin bile sesi soluğu çıkmadı. Çünkü konuda daha sonra yazılmış mesajları var. Kimse kusura bakmasın ama madem emeğe değer verilmiyor, emek vermenin de bir anlamı yok.
    Artık kim istiyorsa, istediği her şeyi salakça, saçma, gereksiz, bir bo.. benzemiyor diye nitelendirebilir.

    Düzeyli yada düzeysiz olsun cihazı yerden yere vuran arkadaşlarımızı anlamak istiyorum ama olmuyor, anlayamıyorum. Çünkü çözüm adına birşey yapmıyorlar. Telefonu kötülemekten başka birşey yaptıkları yok. Eğer cihazınızdan memnun değilseniz verin servise, "kardeşim ben bunu alırken şu şu özelliklerine, şu vaadlerinize göre aldım. Ama bunların hiçbirini yerine getirmiyor, cihazdan hiç memnun değilim" deyin. Hiç olmazsa çözüme ulaşmak adına bir adım atmış olursunuz. Burada hergün onlarca linç mesajı okumaktan, içimiz karardı. Artık konuya girerken bile çok zorlanıyorum.

    Niye mi böyle düşünüyorum:

    Servis konusu:
    minik73 arkadaşımız yukarda yazmıştı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: minik73

    1. sefer
    30.03.2013 te teslim aldılar
    06.04.2013 de cihazı gönderdiler.
    Süre 7 gün

    2.sefer
    08-04 hemen cihazı geri gönderdim.
    13.04 de tekrar parça değişimi ile geri geldi.,
    Süre: 5 gün

    3.sefer
    16.04 de tekrar tozlanma problemi ile gönderdim.
    20.04.2013 parça değişimi ile geri geldi
    Süre: 4 gün

    4 .sefer
    30.04.2013 gönderim teslim aldıkları tarih
    07.05.2013 değişim kararı çıktı
    Süre: 7 gün

    21.05.2013 bugün nexus 4 ü teslim aldım
    Süre: 14 gün

    Servis hizmetlerini kötüleyenler ya yetkili servis görmemişler yada bunu kasten yapıyorlar. İnsaf yahu. Adamlar 4 günde, 5 günde, 7 günde hizmet veriyorlar yine de yaranamıyorlar.

    Fiyat konusu:
    Hiçbir kimse, hiçbir kimseyi herhangi bir cihazı almak için başına silah dayayıp zorlamıyor. Herkes hür iradesiyle kafasına uyan, cebine uyan, mantığına uyan araştırıp, özelliklerini öğrendiği cihazı alıyor. Aldığımız birşey bazen beklentilerimizi karşılamayabilir, hayal kırıklığına uğrayabiliriz. Yeterli araştırma yapamamış olabiliriz. Bu bizim şanssızlığımız, bahtsızlığımız, hatamız, yanlış kararımız olabilir. Daha ucuza alabilmek adına yanlış kararlar verebiliriz. Hatta bazen açıkgözlük yapacağız diye yada verilen bilgilere göre dolandırılabilir, kandırılabiliriz. Bu, şahıslar, firmalar, üreticiler tarafından yapılmış olabilir. Ortada bir dolandırma, kandırma varsa başvurulacak mercii bellidir. Ayıplı bir ürün varsa başvurulacak mercii bellidir. Bir arıza varsa başvurulacak mercii bellidir. Diğer kişileri uyarmak adına da elbette bulunulan her ortamda, sosyal ağlarda olsun, forumlarda olsun, şikayet sitelerinde olsun bunu dile getirir, insanları uyarırsınız. Ama ben uyarımı yapıyorum, hakkımı arıyorum, bana vaadedileni istiyorum diye başka hiçbir şey yapmadan, hergün buraya onlarca mesaj yazamazsınız.

    Karşılaştırma konusu:
    Yukarda bir arkadaşımız yazmış. Bu telefondan kurtulup S4 alacağım diye. Yazacak laf bile bulamadım. Yahu 1999 liranız vardıysa niçin bu salak telefonu aldınız? Niye daha baştan önlem almak yerine, hem kendi sinirlerinizi hem bizim sinirlerimizi bozuyorsunuz? Ha eğer böyle olduğunu bilmiyordum diyorsanız kendinize daha fazla ayıp ediyorsunuz. Araştırmadan etmeden niçin paranızı çöpe attınız?
    HTC OneX ile kıyaslayan arkadaşlar. Madem donanım aynı niye onu almak yerine bunu aldınız? Niye 300-500TL daha fazla para verip mutlu! mesut! yaşamadınız?
    S3 ile kıyaslayan arkadaşlar, madem alabiliyordunuz niçin 300-500TL fazla para verip lag'sız! ısısız! S3 alıp mutlu! mesut! yaşamadınız?
    Bu cihazların da güllük gülistanlık olduğunu sanıyorsanız da çok ama çok yanılıyorsunuz ya, bundan bahsetmiyorum bile. Bugün 10 dakika kadar Xperia Z'ye bakma fırsatım oldu. Bırakın uygulama açmayı, sadece menülerde, uygulamalar ekranında, widget ekranlarında, ayarlarda gezdim. Bazı önemli ayarları, püf noktalarını anlattım. Sonra da gitmek zorunda olduğundan başka şeyler yapamadım. Evet hiç takılma v.s. olmadı ama bu 10 dakika içerisinde, benim 1 saat internete gezdiğimde aldığım ısıdan daha fazla ısındı.
    Herkes şapkasını önüne koysun. Kimse, bu telefonu alarak yaptığı hatanın ceremesini burada bizlere yüklemesin. Aramızda bir Allah'ın kulu, ben LG markasını sevdiğim için aldım, özellikleri tüm rakiplerinden daha iyi olduğu için aldım, fiyatına falan hiç bakmadım, aynı fiyata S3, OneX, XperiaZ olsa yine de LG'yi seçerdim diyebilir mi?
    600TL'ye S3 satan dolandırıcılara kanarak alışveriş yapıp sonra da gelen telefonun sahte olduğunu bas bas bağırmanın ne anlamı var. Evet biraz uç örnek verdim. Çünkü sinirden yazacak daha iyi birşey bulamadım. Evet sizler telefona sinirlendiğiniz gibi bizler de sizlere sinirlenebiliyoruz. Her zaman ucuz olan kötüdür diye bir olay yoktur ama ucuz etin yahnisi diye de bir deyimimiz var. Niye en baştan, bu fiyata bu cihaz olur mu diye sorgulayıp, vardır bir zamazingosu demediniz?
    1800TL'den alan ve memnun olmayan arkadaşlarımız niçin yaptığınız hatanın, araştırmadan etmeden yediğiniz kazığın ceremesini biz çekiyoruz?
    LG'nin zaten güncelleme ile ilgili sabıkası olduğunu biliyorken niçin burada güncelleme vermiyor diye ortalığı ayağa kaldırıyordunuz?
    Bunların hiçbirini kabul etmiyorsanız, yok kardeşim ben bunu şu özellikleri için, şunu şunu yapmak için aldım, ama bunları yapamıyorum, bu cihaz sorunlu diyorsanız da Servis'in telefonu belli yeri-yurdu belli. Vaadettiği şeyleri yapamıyorsa ayıplı mal demektir. Çözümü de bellidir. Görüldüğü kadarıyla sorunlar öyle güncelleme ile falan düzelecek gibi de değil. Eee o zaman zaten seve seve iade alacaklar demektir. İade edin gitsin. Siz de kurtulun biz de.
    Siz burada telefonu yerden yere vurdukça, elinizden çıkarabilme ihtimalini de gömdüğünüzün farkına varın artık. Bu yazıları okuyan birisi bu telefona 500TL'den fazla verir mi sanıyorsunuz? Eğer üzümlerde sorun varsa bağı yakmak, bağcıyı dövmek yerine üzüm olması için kazmak mı gerekiyor, ilaçlamak mı gerekiyor, sarmak mı gerekiyor, her neyse gerekenleri yapın. Yoksa bağı yakar, bağcıyı döverseniz üzümü nereden yiyeceksiniz?

    Toparlamak adına:
    Evet bu telefonda bazı serilerde üretim hatası olabilir. Bunu da Storm Bringer arkadaşımız ortaya koydu ve bunu kabul etmemek mümkün değil. Şimdi bu cihazlara sahip olan arkadaşlarımızın yapması gerekenler:
    1. Önce telefon servise yollanır bunları bunları yapmıyor denir. Sorun eğer üretim hatası ise zaten birşey yapamadan ya size geri yollayacak ya başka bir cihaz ile değiştirecek yada iade alacaklar. Yok sorun arızalı bir parça ise o parça değişecek, sorununuz giderilecektir.
    2. Servis, söylediğiniz problemleri kabul etmiyor, sizin hatanız, yüklediğiniz uygulamalar, kullanım alışkanlıklarınız v.s. gibi nedenlerle telefonu iade almıyor, başka bir cihaz ile değiştirmiyor ve mahkemeye verdiğiniz halde mahkeme sizi haksız buluyorsa yada böyle bir çekinceniz varsa, telefonunuzu satılığa çıkartır, olabilecek en yüksek fiyattan satmaya çalışır, bundan kurtulursunuz.

    Amaaaa şunu unutmayın ki siz burada hergün onlarca mesaj yazarak telefonu linç edip yerin dibine soktukça fiyatı da yerin dibine gidiyor. Buna en fazla sizlerin engel olup fiyatı düşürtmemeniz gerekir.

    valla üstadım çok doğru yazmışın ben bu teli bilerek ve severek aldım ve telefonumuda seviyorum..




  • Bir fikrim var. İstanbul dışındaki arkadaşlar da gelebilsinler diye Pazar günü olsun, Mecidiyeköy Merkez Servis önünde yada LG Türkiye önünde eylem yapalım. Pankartlardan anlayan arkadaşlar pankartları hazırlasınlar. Gidelim servisi yerle bir edelim, yağmalayalım, telefonları suratlarına fırlatalım yada ortada toplayıp yakalım. Yada başka fikri olan arkadaşlar varsa belirtsinler bir eylem planı hazırlayalım. Bakalım bir daha böyle cihaz üretecekler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    "Storm Bringer"ın kullandığı Stability Test programı ile Classic Test'i çalıştırdım. (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.into.stability )

    Gerçekten 41 C üzerine çıkınca CPU frekansı kademeli olarak 475'e kadar düşüyor ama sonra tekrar yükseliyor.

    Bu frekans düşüşü telefonda kullandığınız sıradan programları pek etkilemiyor ama oyunları bir anda tepetaklak yapacağı kesin. Sıradan programlar 102 MHz'de çalışan Shadow Core'da bile çalışabiliyorlar.

    Ama telefon bu frekans düşürme işlemiyle 4 CPU haldır haldır çalışırken bile sıcaklığı tekrar 40 C'lere geri düşürmeyi başarıyor. Sıcaklık 40 - 43 C arasında dalgalanıyor.

    Telefonun 4 CPU'yu birden %100 kullanarak 41 C sıcaklığa çıkması 10 dakika kadar sürüyor.

    Bunu şunun için kalın yazdım.

    Resim ve video işleme gibi yoğun matematik işlemler yapan uygulamalar dışındaki günlük kullandığımız hiçbir uygulama 4 CPU'yu birden sürekli %100'de kullanmaz.

    Oyun bile olsa, işlemciyi bu şekilde kullanan bir uygulamanın optimizasyona ihtiyacı vardır.

    Isınmayı azaltmak ve takılmaları engellemek için bu şekilde problem olan oyunlarda çekirdek sayısını 2'ye veya 1'e düşürün. Daha uzun süre takılmadan oyun oynayabilirsiniz.

    Bunun için Tegra Overclock (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tegraoverclock) programını tavsiye ediyorum. (Root gerektirir)

    Para vermeden önce denemek isterseniz apkmania'ya bir uğrayın.



    rootlamadan çekirdek sayısını düşüremiyormuyuz acaba




  • Arkadaşlar bu telefonu masaüstü bilgisiyarınızla kıyaslıyor gibisiniz 20dakika oyun oynayınca ısınıyorsa 10dakika bekleyin öyle oynayın hem kafanıza gözünüze yararı olur illa oyun oynacaksanız tablet alın sadece oyun oynayın bu telefonun kapasitesi bu daha artırılamaz 1200 tl verip hbden aldım ve çok mutluyum çevremede tavsiye ediyorum..
  • 
Sayfa: önceki 782783784785786
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.