Şimdi Ara

LG Optimus 4X hd P880 ANA KONU (226kişi) (1085. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23.951
Cevap
97
Favori
1.076.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10831084108510861087
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım


    bu arada kargo ile gönderdiyseniz kesinlikle kargo fişinizi kaybetmeyin
    hatta kargodan ürünün karşıya teslim edildiği ile ilgili tarih belirten bir fiş alın tabi değişim hakkı çıkarsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133




    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım


    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    20 gün geçtikten sonra para iadesi istesen bile zordur ancak belli kurumlara şikayet ettiğinde gerçekleşebilir sanirim, garantiye kargo ile yolladim faturasınıda yolladım tabi işleme alındığına dair kagit veriyorlarmi 2 3 defa garantiye giderse sonra demesinler ilk defa garantiye yolladınız diye :S bide sadece toz nedeniyle gitmedi bir ölü piksel vardi güç ve ses tuşları hassaslığını kaybetmişti benimki aldığımdan beri kusurluydu pil desen bir canavar 3 4 saatte biter g2 gibi mucize değil yani ve aşırı ısınması surekli donması vardi güncel programları önceden yüklediğimde böyle işkence çekmemiştim taki 20d güncelleyene kadar :@

    umarım gelmez evet :)))

    20 iş gününü geçerse kaçıncaya servise gittiğinin bir önemi yoktur isterse 21 de göndersinler kabul etmezsiniz yasal hakkınız elbette oz aman tüketici haklarından yardım alacaksınız kimse size güle oynaya "alın cihazınızın bedeli" demez
    ama prosedüre uyduğunuz zaman elleri mahkum vermek zorundalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133









    20 iş gününü geçerse kaçıncaya servise gittiğinin bir önemi yoktur isterse 21 de göndersinler kabul etmezsiniz yasal hakkınız elbette oz aman tüketici haklarından yardım alacaksınız kimse size güle oynaya "alın cihazınızın bedeli" demez
    ama prosedüre uyduğunuz zaman elleri mahkum vermek zorundalar

    anladım teşşekür ederim bunları ögrenmem iyi oldu yanlız kargo fişi duruyorda verildiğine dair fiş almadim gönderim numarasıyla sorgulama yapılıyordu ama sistemden kalkmadıysa fotorafını çekerim
    bakalım toz sorunu ne kadar ugraştıracak 6 7 tane toz vardi rahatsız edici bu durum tüm 4x lerde var sanırım bu durum lg g2 yada flex alsak bile yine bu sorunlar çıkarmı hiç güveni kalmiyor insanın şirkete artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133




    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım


    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim

    3 defa aynı sorundan giderse 20 iş gününü beklemene gerek yok elbette alabilirsin tabi bu 3 servise yollayış aynı yıla tekabül edecek ama büyük olasılıkla optimus g pro lite teklif ederler para iadesi alamazsınız derler yasal haklarınızı kullanırsanız alırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133




    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım


    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim

    3 defa aynı sorundan giderse 20 iş gününü beklemene gerek yok elbette alabilirsin tabi bu 3 servise yollayış aynı yıla tekabül edecek ama büyük olasılıkla optimus g pro lite teklif ederler para iadesi alamazsınız derler yasal haklarınızı kullanırsanız alırsınız

    1 yıl kaldi garanti ilk defa yolladım aynı yıla denk gelir :)
    pro lite bu telefondan daha düşük özeliklere sahip kesinlikle almam para iadesi olursa o süreçte tabiki şikayetvar sitesinden ve tüketici haklarından yardim talep ederim ilk başlarda elbette dogal hakkımız olmasına ragmen ipnelik yapacaklardır ama koyun değiliz :) yemeyiz artık nvidanın mı lgnin yüzündenmi kitkatda gelmiyecek bu telefon artık bir hiç olacak sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    eğer lgnin resmi yetkili servisine gönderdiysen
    http://lg.tech-im.com sitesine gir oraya telefonunun imei numarasını gir garanti kapsamındamı değilmi öğren




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133




    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım


    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim

    3 defa aynı sorundan giderse 20 iş gününü beklemene gerek yok elbette alabilirsin tabi bu 3 servise yollayış aynı yıla tekabül edecek ama büyük olasılıkla optimus g pro lite teklif ederler para iadesi alamazsınız derler yasal haklarınızı kullanırsanız alırsınız

    1 yıl kaldi garanti ilk defa yolladım aynı yıla denk gelir :)
    pro lite bu telefondan daha düşük özeliklere sahip kesinlikle almam para iadesi olursa o süreçte tabiki şikayetvar sitesinden ve tüketici haklarından yardim talep ederim ilk başlarda elbette dogal hakkımız olmasına ragmen ipnelik yapacaklardır ama koyun değiliz :) yemeyiz artık nvidanın mı lgnin yüzündenmi kitkatda gelmiyecek bu telefon artık bir hiç olacak sanırım.

    aynı durumda sayılırız benim neredeyse 16 ay oldu
    10 gün önce gönderdimyapıldı denildi düzeltememişler tekrar gönderdim bakalım bu sefer ne olacak gene aynı sorunla gelirse uğraşacağız demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    eğer lgnin resmi yetkili servisine gönderdiysen
    http://lg.tech-im.com sitesine gir oraya telefonunun imei numarasını gir garanti kapsamındamı değilmi öğren

    Garanti firmasi degisik bir marka. Lg turkiye servisine gondereblirmiyim ? Gonderirsem nasil gonderebilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    eğer lgnin resmi yetkili servisine gönderdiysen
    http://lg.tech-im.com sitesine gir oraya telefonunun imei numarasını gir garanti kapsamındamı değilmi öğren

    Garanti firmasi degisik bir marka. Lg turkiye servisine gondereblirmiyim ? Gonderirsem nasil gonderebilirim ?

    en güzeli 444 6 543 ü ara durumu anlat eğer garanti kapsamına girmiyorsa telefonun
    mecburen aldığın yerle irtibata geçeceksin onların dediği yere göndereceksin
    kötü senoryolar yazmak istemiyorum ama inşallah işin sıkıntısız hal olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    eğer lgnin resmi yetkili servisine gönderdiysen
    http://lg.tech-im.com sitesine gir oraya telefonunun imei numarasını gir garanti kapsamındamı değilmi öğren

    Garanti firmasi degisik bir marka. Lg turkiye servisine gondereblirmiyim ? Gonderirsem nasil gonderebilirim ?

    en güzeli 444 6 543 ü ara durumu anlat eğer garanti kapsamına girmiyorsa telefonun
    mecburen aldığın yerle irtibata geçeceksin onların dediği yere göndereceksin
    kötü senoryolar yazmak istemiyorum ama inşallah işin sıkıntısız hal olur

    Insallah kotu bi olay yasamam hocam bu arada verdiginiz numara lg destek hizmetinin numarasi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    2haftadir yasadigim sorunu anlatayim sarj adaptorunden cizirti geliyordu birmarkanin yetkili servisinde arkadasim var sorunu ona actim ve arizali oldugunu bildirdi ve bimeksi arayip durumumu anlatamadan eko grup'a yollamami soylediler,onlarda biz ilgilenmiyoruz deyip teleservice'e yolyayin dediler yolladim verilen cevap:Hizmet verilmeyen ürün diye iade ettiler bende tekrar ekogrubu aradim tekrar bana e-tech diye isim verdiler bende sinirlenip Lg aradim onlarda cihazin imei numarasi alip sorgulayarak cihazin lg ait olup yetkili servise yönlendirdiler siz de arayip ögrenin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133





    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim



    aynı durumda sayılırız benim neredeyse 16 ay oldu
    10 gün önce gönderdimyapıldı denildi düzeltememişler tekrar gönderdim bakalım bu sefer ne olacak gene aynı sorunla gelirse uğraşacağız demektir

    2 kere göndermiş oldun 3 seferde gönderim yaparken değişim ve para iadesi isteyebilirsin tabi bu çok ugraştıracaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hehe133 -- 15 Şubat 2014; 14:40:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin1781


    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    2haftadir yasadigim sorunu anlatayim sarj adaptorunden cizirti geliyordu birmarkanin yetkili servisinde arkadasim var sorunu ona actim ve arizali oldugunu bildirdi ve bimeksi arayip durumumu anlatamadan eko grup'a yollamami soylediler,onlarda biz ilgilenmiyoruz deyip teleservice'e yolyayin dediler yolladim verilen cevap:Hizmet verilmeyen ürün diye iade ettiler bende tekrar ekogrubu aradim tekrar bana e-tech diye isim verdiler bende sinirlenip Lg aradim onlarda cihazin imei numarasi alip sorgulayarak cihazin lg ait olup yetkili servise yönlendirdiler siz de arayip ögrenin

    Ayni sıkınti benimde şarj adaptörumde va ancak pek dikkate almadim. Telefona takinca kabloyu cizirti kesiliyor. İlginç..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: seckin1781


    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    2haftadir yasadigim sorunu anlatayim sarj adaptorunden cizirti geliyordu birmarkanin yetkili servisinde arkadasim var sorunu ona actim ve arizali oldugunu bildirdi ve bimeksi arayip durumumu anlatamadan eko grup'a yollamami soylediler,onlarda biz ilgilenmiyoruz deyip teleservice'e yolyayin dediler yolladim verilen cevap:Hizmet verilmeyen ürün diye iade ettiler bende tekrar ekogrubu aradim tekrar bana e-tech diye isim verdiler bende sinirlenip Lg aradim onlarda cihazin imei numarasi alip sorgulayarak cihazin lg ait olup yetkili servise yönlendirdiler siz de arayip ögrenin

    Ayni sıkınti benimde şarj adaptörumde va ancak pek dikkate almadim. Telefona takinca kabloyu cizirti kesiliyor. İlginç..

    Hocam cızırtıyı dert etmeyin . KKablonun içinde kalan elektrikten dolayı çıkarıyor o sesi. Telefona bağladığınız anda kesilecektir o ses.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar.
    5 ay sonunda mahkeme kararı ile paramı geri alacağım inşallah. Teknosa tüm aksesuarlar ve ambalaj ile istedi. Bende ilk aldığımdan hediyeler var ve bunları yollamayacam sıkıntı çıkar mı? Yollamama nedenim bilen arkadaşlar bilir kılıf dandikti ve sürekli kırıluyordu. Ekran korıyucuyu kullandıktan sonra attım bunun gibi bu sebepten dolayı yollamayacağım sıkıntı çıkarırlarmı? Teknik Servise gidecek cihaz ve ordan onay aldıktan sonra para iadesi gerçekleşecek ama kablom zedelenmiş ve şarj etmiyor . Bi sıkıntı çıkar mı? şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mito_45 M kullanıcısına yanıt
    kardeşim aynı sorunlar bende de var. iç işlemler yeniden düzenleniyor, sım kart yok, çağrı gönderilemedi falan filan. ne arayabiliyorum ne mesaj atabiliyorum. geçenlerde fırlattım telefonu artık yere. 4 kere servise gönderdim güncelleme yapıp tekrar veriyorlar. parça değişimi olmadığı için değişim yapmıyorlar. en son aradım müşteri hizmetlerini ağzıma ne geldi ise söyledim tekrar gönderin kapsamlı bakalım dediler ama bende takat kalmadı artık. screenshotlarını aldım ekranda beliren problemlere dair. ben de başvurmak istiyorum heyete. senin donelerin neydi başvururken iletişime geçer misin benimle özelden. kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    Ben telefonu bimeksten aldim ve telefon lg turkiye garantili degil ve faturam kayip. Umarim gelmez dememin sebebi ise telefonun cok toz tutmasi ve asiri isinip bataryanin cabuk bitmesi..

    eğer lgnin resmi yetkili servisine gönderdiysen
    http://lg.tech-im.com sitesine gir oraya telefonunun imei numarasını gir garanti kapsamındamı değilmi öğren

    Garanti firmasi degisik bir marka. Lg turkiye servisine gondereblirmiyim ? Gonderirsem nasil gonderebilirim ?

    en güzeli 444 6 543 ü ara durumu anlat eğer garanti kapsamına girmiyorsa telefonun
    mecburen aldığın yerle irtibata geçeceksin onların dediği yere göndereceksin
    kötü senoryolar yazmak istemiyorum ama inşallah işin sıkıntısız hal olur

    Insallah kotu bi olay yasamam hocam bu arada verdiginiz numara lg destek hizmetinin numarasi mi ?

    evet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133





    1.189 tl ye almiştim gecici telefon almadım bunu söylemeniz iyi oldu almaya gerek yok kargo ile yollamiştim yolladığım gün ulaştı ama ertesi gün işleme aldılar bakalım toz sorunu büyük sorun oldu servis yapamiyor ekranı açtığında ztn içine toz kaçıyor ayretten yine garantiye yollama söz konusu 20 günü geçeceğini sanmamda 2 defa gitti 3 defada giderse kesin değişim veya para iadesi alabilirim dimi aynı sorunlar lüks edecekdir sanirim



    aynı durumda sayılırız benim neredeyse 16 ay oldu
    10 gün önce gönderdimyapıldı denildi düzeltememişler tekrar gönderdim bakalım bu sefer ne olacak gene aynı sorunla gelirse uğraşacağız demektir

    2 kere göndermiş oldun 3 seferde gönderim yaparken değişim ve para iadesi isteyebilirsin tabi bu çok ugraştıracaktır ben kargo kağıdını bulamadım şu resim yeterli olurmu garantiye yolladığıma dair kanıt olarak
    [simage]
    [/simage]

    garanti tarafından sana gönderilmiş olan belgeleri sakla onlar önemli
    kargo o kadar önemli değil sadece ekstra bir dayanak
    olaki evraklarda bir dalavere yapıldığında kullanabileceğin kanıt niteliğinde gönderdiğin kargoya git ulaşıp ulaşmadığını gösteren bir dekont iste onlar sana ismini kullanarak çıkarıp veririler sistemden




  • 
Sayfa: önceki 10831084108510861087
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.