Şimdi Ara

LG Optimus 4X hd P880 ANA KONU (226kişi) (1084. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23.951
Cevap
97
Favori
1.076.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10821083108410851086
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arbeit Macht Frei

    Telefon sizde de ağır mı çalışıyor,arka planda hiçbir uygalama aktif olmamasına rağmen 650-700 mb ram yiyor heleki 2 program çalıştırdığım zaman 800-850 mb ramlere ulaşıyor sürekli ram temizliği yapıyorum ama sonuç aynı kasa kasa ilerliyor,hafızayı ne zorluyor bu kadar fazla birşey de yüklü değil toplasan en fazla 250-300 mb uygulama var anlamadım gitti.

    Linkten yazdığım yazıyı oku anlayacaksın hocam
    Tıkla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır




  • Ben guncelleme kontrolu yaptigimda telefondan guncel versiyon diyor. V20d bilgisi nerede yaziyor ?


    quote:

    gigabit78



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sevimoğlu -- 11 Şubat 2014; 14:37:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu

    Ben guncelleme kontrolu yaptigimda telefondan guncel versiyon diyor. V20d bilgisi nerede yaziyor ?


    quote:

    gigabit78


    telefonum yanımda değil o yüzden tam olarak şu şu diyemeyeceğim ezbere yazıyorum
    hata olabilir
    ana ekrandayken sağ alt tuşa bas sistem seçenekleri gibi birşey yazıyordu onu seç
    yeni açılan pencerede en alta in
    en sondaki yada bir üstündekiydi orada gerekli açıklamalar kernel imei vs bilgiler vardı
    telefonu yanında olanlar kesin olarak söyleyebilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu

    Ben guncelleme kontrolu yaptigimda telefondan guncel versiyon diyor. V20d bilgisi nerede yaziyor ?


    quote:

    gigabit78


    telefonum yanımda değil o yüzden tam olarak şu şu diyemeyeceğim ezbere yazıyorum
    hata olabilir
    ana ekrandayken sağ alt tuşa bas sistem seçenekleri gibi birşey yazıyordu onu seç
    yeni açılan pencerede en alta in
    en sondaki yada bir üstündekiydi orada gerekli açıklamalar kernel imei vs bilgiler vardı
    telefonu yanında olanlar kesin olarak söyleyebilirler

    Bende v20a olarak gorunuyor suan nasil guncelleyecegim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hehe133 -- 11 Şubat 2014; 19:57:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada iter değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır

    Son v20d den bahsediyorum zaten bende :) LG duy sesimizi güncelleme lafı çıktığında heyecanlanan arkadaşlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuc olarak ven v20a dan v20d ye nasil gececegim ? :) Ayrica ekrandaki 4 adet toz nedeniyle bende garantiye vermeyi dusunuyorum telefonu ve gecen gun olu piksel gordum bi tane sonra kayboldu sıkıntı cikarirlarmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır

    Son v20d den bahsediyorum zaten bende :) LG duy sesimizi güncelleme lafı çıktığında heyecanlanan arkadaşlar var

    güncelleme için pek umut yok özelikle kitkat için nedeni de lg değil nvidia
    kitkat için gerekli kaynakları yayınlamadı dolayısıyla kit katın gelmeme sebebi lg olmayacak
    ama 4.2 gibi bir güncelleme alma durumumuz yüksek
    yada nvidia üzerindeki baskılardan kurtulmak için kitkat için gerekli kaynak kodları yayınlayacak çünkü çok tepki aldı
    sonucu bekleyip göreceğiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır

    Son v20d den bahsediyorum zaten bende :) LG duy sesimizi güncelleme lafı çıktığında heyecanlanan arkadaşlar var

    güncelleme için pek umut yok özelikle kitkat için nedeni de lg değil nvidia
    kitkat için gerekli kaynakları yayınlamadı dolayısıyla kit katın gelmeme sebebi lg olmayacak
    ama 4.2 gibi bir güncelleme alma durumumuz yüksek
    yada nvidia üzerindeki baskılardan kurtulmak için kitkat için gerekli kaynak kodları yayınlayacak çünkü çok tepki aldı
    sonucu bekleyip göreceğiz

    Hocam sorumu yineliyorum :)


    Sonuc olarak ben v20a dan v20d ye nasil gececegim ? :) Ayrica ekrandaki 4 adet toz nedeniyle bende garantiye vermeyi dusunuyorum telefonu ve gecen gun olu piksel gordum bi tane sonra kayboldu sıkıntı cikarirlarmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır

    Son v20d den bahsediyorum zaten bende :) LG duy sesimizi güncelleme lafı çıktığında heyecanlanan arkadaşlar var

    güncelleme için pek umut yok özelikle kitkat için nedeni de lg değil nvidia
    kitkat için gerekli kaynakları yayınlamadı dolayısıyla kit katın gelmeme sebebi lg olmayacak
    ama 4.2 gibi bir güncelleme alma durumumuz yüksek
    yada nvidia üzerindeki baskılardan kurtulmak için kitkat için gerekli kaynak kodları yayınlayacak çünkü çok tepki aldı
    sonucu bekleyip göreceğiz

    Hocam sorumu yineliyorum :)


    Sonuc olarak ben v20a dan v20d ye nasil gececegim ? :) Ayrica ekrandaki 4 adet toz nedeniyle bende garantiye vermeyi dusunuyorum telefonu ve gecen gun olu piksel gordum bi tane sonra kayboldu sıkıntı cikarirlarmi ?


    tekrardan yazayım telefonum teknik serviste olduğu için tam olarak yerini nokta atışı ile söyleyemem ama yinede dilimin döndüğünce anlatayım
    ekrandayken sağ alt tuşa basıyoruz çıkan pencereden sistem seçeneklerini seç
    açılan pencerenin en altındakini seç
    orada yazılım güncelleme gibi bir seçenek olacaktı onu seç
    şimdi güncelle diye bir bölüm olacak onu seç kısa bir aramadan sonra sana ya son sürümü kullandığını yada yeni bir sürüm olduğunu söyler direktifleri uygularsın 10-15 dakikada günceller kendini
    NOT:sarjın dolu olsun bu önemli birde mümkünse iyi çeken bir kablosuz ağ açık olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheWade


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilos

    Arkadaşlar gece yatmadan telefonda biraz internet açık facebook falan takılıdktan sonra şarja takıyorum genellikle telefon ısınmış oluyor sabah kalktığımda şarjım %94'e kadar şarj olmuş oluyor prizden fişi çekip tekrar takıp %100'e kadar şarj ediyorum bu sıkıntı V20D geldikten sonra başladı ve telefon sıcakken şarja taktığımda karşılaşıyorum.Hiçbir rom yüklü değil toz sorunundan ötürü telefonumu garantiye vermiştim(Ankara Fırat Elektronik) bana yeni p880 vermişlerdi bu yüzden birdaha mı garantiye göndersem diye düşünmeye başladım belki bir umut üst model bir lg cihazı verirler..

    Hocam bi sıkıntı değil bence o, çünkü bende de güncelleme yaptiktan sonra böyle bir şey olmaya başladı hani gece takarsın sarja sabah baktığımda benimde yüzde94 lerde falan yüzde 100 olduğunda bence telefon sarj almayı kesiyor batarya yı korumak için

    Hocam guncelleme mi geldi ?

    en son bize 20D geldi şimdilik başka bir güncelleme duymadım hayırdır

    Son v20d den bahsediyorum zaten bende :) LG duy sesimizi güncelleme lafı çıktığında heyecanlanan arkadaşlar var

    güncelleme için pek umut yok özelikle kitkat için nedeni de lg değil nvidia
    kitkat için gerekli kaynakları yayınlamadı dolayısıyla kit katın gelmeme sebebi lg olmayacak
    ama 4.2 gibi bir güncelleme alma durumumuz yüksek
    yada nvidia üzerindeki baskılardan kurtulmak için kitkat için gerekli kaynak kodları yayınlayacak çünkü çok tepki aldı
    sonucu bekleyip göreceğiz

    Hocam sorumu yineliyorum :)


    Sonuc olarak ben v20a dan v20d ye nasil gececegim ? :) Ayrica ekrandaki 4 adet toz nedeniyle bende garantiye vermeyi dusunuyorum telefonu ve gecen gun olu piksel gordum bi tane sonra kayboldu sıkıntı cikarirlarmi ?


    gelelim ikinci konuya

    marketten ekran testi ile alakalı programlar var birini indir kur tüm renklerde ekranı test et eğer ölü piksel varsa teste sırıtacaktır yoksa rahat edersin(ekran parlaklığını sonuna kadar aç hatta programdakinide aç parlakken daha net belli oluyorlar benimkiler parlak olmayınca belli olmuyordu)

    tozdan dolayı telefonunu elbette garantiye gönder onca para verip aldın niye ayıplı mal kullanasın ki en fazla ne diyebilirler "telefon düşmüş kullanıcı hatası ücrete tabidir" derler kabul etmezsin telefonun geri gelir ama şu ana kadar tozdan dolayı gönderenlerde böyle bir durum olmadı ekranı değiştirdiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hehe133 -- 12 Şubat 2014; 11:18:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    nerden aldığınız önemli değildir önemli olan lg türkiye garanti kapsamında olmasıdır
    parayı yetkili servisten alacaksınız kdv kullanım süresi güncel fiyat vs gibi durumlardan kesinti olamaz aldığınız fiyattan kuruşu kuruşuna paranızı geri alırsınız
    geçici telefon alırsanız para iadesi isteme hakkınız kaybolur
    bu arada süre garantiye ulaştığı andan itibaren başlar işgünleri sayılır tatil günleri sayılmaz
    cumartesi günleride işgününden sayılıyor diye biliyorum ama kesin emin değilim yanıltmış olmayayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: üzümsuyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigabit78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe133

    Arkadaşlar telefonu toz nedeniyle garantiye yolladım da tamir iş süresi kaç gün ve süre geçerse ne gibi haklarım var ve aynı sorundan 2 defa garantiye gitmesi halinde ücret iadesi isteyebilirmiyim toz sorununa bakılınca kimse bir defada halledememiş sorularımı yanıtlarsanız sevinirim

    yetkili servise ulaştıktan 20 iş günü geçtiğinde değişim hakkın doğar o esnada ister değişim ister paranı alırsın
    tamir esnasında10 iş günü geçerse geçici telefon isteyebilirsin


    suan 8 gün oldu galiba umarım erkenden biter işim, 12 gün kaldi ama zaman geçti diyelim ben para iadesi istedim verirlermi hepsiburada sitesinden almiştim o site mi veriyor yoksa yolladığım vıntek servisimi veriyor gecici telefon iyi olurdu ama en başında verseydiler iyiydi 20 güne inmesi iyi oldu servisin teşşekür ederim bilgi için.

    Bende vermeyi dusunuyorum umarim 20 gune gelmez :D Para iadesi almak icin fatura gereklimi ???

    "umarım gelmez" biraz komik bir durum oluşturmuş
    evet garantiye gönderirken fatura problemi anlatan bir not olmalı fatura olmadan garantiden saymıyorlar
    öncelikle bir iki konuyu belirteyim 10 iş günü geçince yerine geçici telefon istersen para iadesi alamazsın ve kolay kolay hiçbir garanti para iadesini kabul etmek istemez ama değişim mi para iadesi mi seçim senin yasal hakkındır kendini düzgün ifade edersen para iadesi alırsın

    20 gün geçtikten sonra para iadesi istesen bile zordur ancak belli kurumlara şikayet ettiğinde gerçekleşebilir sanirim, garantiye kargo ile yolladim faturasınıda yolladım tabi işleme alındığına dair kagit veriyorlarmi 2 3 defa garantiye giderse sonra demesinler ilk defa garantiye yolladınız diye :S bide sadece toz nedeniyle gitmedi bir ölü piksel vardi güç ve ses tuşları hassaslığını kaybetmişti benimki aldığımdan beri kusurluydu pil desen bir canavar 3 4 saatte biter g2 gibi mucize değil yani ve aşırı ısınması surekli donması vardi güncel programları önceden yüklediğimde böyle işkence çekmemiştim taki 20d güncelleyene kadar :@

    umarım gelmez evet :)))




  • 
Sayfa: önceki 10821083108410851086
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.