Şimdi Ara

LG Mobile Değişim Merkezi Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar arkadaşlar, sizlere madur olduğum bir konudan bahsedeceğim bilgisi olan arkadaşlarında bana yardımcı olmasını istiyorum.

    Benim LG V10 marka telefonum var ya da vardı diyelim 3 kez Ankara'da ki servisine verdim 2 kez Ekran (LCD) değişimi 1 kez de anakart değişimi yapıldı, bu servisde hizmet kalitesi güzel fakat 4. kez servise gitmek zorunda kaldım ve değişim istedim servis bir hafta içinde telefonumu merkeze sundu değişim onayı için tam tarih olarak merkeze telefonum 11.11.2017 tarihinde gitti. İlk zamanlar aradığımda stok kontrolü yapılıyor deniyordu 3 gün bana bu cevap verildi e doğal olarak da sinirlendim tabi bu işlerden de anladığım için çıkışarak " Arkadaşım siz kimi kandırıyorsunuz stok kontrolü nedir gireceksin tabloya yazacaksın ürünün markasını varsa var yoksa da yok diyeceksin bu kadar " dedim ve bana stok da yok denildi Biraz mail ve telefon yolu üzerinden sık sık rahatsız etmeye başladığımda beni arayıp G5 teklif ettiler ve bu telefonda stok da yok tabi ki kabul etmedim madem farklı cihaz vereceksiniz üst donanıma sahip cihaz vermelerini söyledim G6 V20 gibi.

    Arkadaşlar bekledim bekledim aradım mail attım inanın güney kore ye ait mail adresi dahi aradım bir sonuca ulaşamadım.
    - BİMER,
    - CİMER,
    - BTK,
    - Şikayet Var,
    - LG Destek Ekibi ne şikayet yazdım gönderdim. Hiç bir sonuca ulaşamadım. Artık gerçekten kafayı yemek üzereyim, çünkü internetten yaptığım araştırmalarda 67 iş günü telefon bekleyen gördüm. Bu nasıl bir belirsizliktir anlamıyorum, nasıl olurda satışı olan telefonun stoğu olmaz ?
    Bu konuda bilgili tecrübeli olan biri varsa bana yol göstermesini rica ediyorum. Başından bu şekilde değişime dair yaşanmışlık geçen arkadaşlarda süreci anlatabilirler mi acaba ? LG Alacak arkadaşlar paranızı alın yakın daha iyi







  • Tam 103 gün bekledim baktım olmuyor hakem heyetine başvurdum en nihayetinde LG ile anlaşıp fatura bedelimin yüzde 15 eksiği ne razi olup ücret iadesi aldım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.