Şimdi Ara

LG L9 P760 Pc Bağlanma Sorunu !(MTP Device)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 28 gün 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Teknofan (3 mesaj) Vlt21 (1 mesaj) uruh (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bu forumu daha önceden takip ediyordum bu telefonu alırken ve alacağım pc için... Ama şimdiye kısmet oldu hesap açmak


    Şimdi benim telefonum başlıktada belirttiğim gibi LG L9 P760 yeni aldım ve bir sorunla karşılaştım..

    *LG PC Suite son sürümü indirdim
    *Lg Usb driver indirdim,
    *USB hata ayıklama seçili değil
    *Lg yazılımını seçtim
    Fakat hepsini yaptım ama telefonu algılamadı faka şarj etti... Aldığım sorunu aynen yazıyorum ...

    ''Bu donanımı yüklerken hata oldu:

    LGE Android Net MTP Device

    Belirtilen hizmet,yüklü olarak yok.''

    Bu hata geliyo bundan sonra Pc suite açsamda almıyo telefonu ...

    UMARIM BİLEN ÇIKAR !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknofan -- 22 Şubat 2013; 19:19:26 >



    |
    |




  • Koca forumda bi ben mi yaşıyorum sorunu
  • Kardes başka bi bilsayarda deneme şansın varsa bi dene. Sorunun nerde oldugu anlaşılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeş aynı sorun bendede olmuştu xp de sorun çıkıyor ama windows 7 de hiç problem çıkmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vlt21

    kardeş aynı sorun bendede olmuştu xp de sorun çıkıyor ama windows 7 de hiç problem çıkmıyor.

    Bu konuyu unutmuşum :D Çözmüştüm problemi zaten dediğin gibi :D
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.