Şimdi Ara

LG GC-M502HLHM alınacak yorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
4.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • Bu buzdolabını alıcagım kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.



    _____________________________
  • Hocam 1 ay önce aynı ürünü satın aldım... İnternet sayfalarında ses 46 desibel görünüyor ama ürünün kapağında 40 desibel yazıyor, gayet sessiz... Yıllık enerji tüketimi 286 kwh... Net hacim buzluk 115 litre, alt 323 litre.. Yalnız dikkat edin kapısı gayet büyük, eğer buzdolabını koyacağınız yerin yanında kapıya denk gelecek duvar varsa, kapağı tam açamadığınız için sebzelik ve sıfır derece bölmesi kapağın contalarına takılıp tam acılmayacaktır, canınızı sıkabilecek bir durum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanx1 -- 14 Haziran 2015; 3:24:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i7 4770K 3.8 GHZ // ASUS PZ87 PRO // CORSAİR H80İ // SEASONİC 750 W MODULER GÜÇ KAYNAĞI// CORSAİR 128 GB SSD //CORSAİR VENGAENCE PRO 1866 MHZ 8 GB //CORSAİR 500R // ASUS HD 7870
  • aslanx1 kullanıcısına yanıt
    Cevabiniz için cok tşk ederim. Yer sorunu yok şükür dün cevahir teknosaya samsung buzdolabi almak için gitmiştim. gözüme lg takildi geçen yil lg çamaşır makinasinida almıştım. çok memnunum,buzdolabinda dizayn ve malzeme olarak lg daha guzel geldi. Ustelik A++ olmasi büyük avantaj led aydinlatma gri renkde hoş sizin yorumunuzdan sonrada bugün almaya karar verdim. Tekrar tşkler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Horoz Nuri

    Cevabiniz için cok tşk ederim. Yer sorunu yok şükür dün cevahir teknosaya samsung buzdolabi almak için gitmiştim. gözüme lg takildi geçen yil lg çamaşır makinasinida almıştım. çok memnunum,buzdolabinda dizayn ve malzeme olarak lg daha guzel geldi. Ustelik A++ olmasi büyük avantaj led aydinlatma gri renkde hoş sizin yorumunuzdan sonrada bugün almaya karar verdim. Tekrar tşkler.

    Dolabı aldınız mı? Memnun musunuz? Yorumlarınız nelerdir? Teşekkürler.
    _____________________________
    Türkiye'nin ilk Mazda forumu Klap'tır. Geri kalan ne varsa; Garaj'dır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanx1

    Hocam 1 ay önce aynı ürünü satın aldım... İnternet sayfalarında ses 46 desibel görünüyor ama ürünün kapağında 40 desibel yazıyor, gayet sessiz... Yıllık enerji tüketimi 286 kwh... Net hacim buzluk 115 litre, alt 323 litre.. Yalnız dikkat edin kapısı gayet büyük, eğer buzdolabını koyacağınız yerin yanında kapıya denk gelecek duvar varsa, kapağı tam açamadığınız için sebzelik ve sıfır derece bölmesi kapağın contalarına takılıp tam acılmayacaktır, canınızı sıkabilecek bir durum....

    Aynen arkadaşın dediği gibi bizde herşeyiyle memnun kaldık bu dolaptan tek sıkıntı kapak tam açılmayınca sebzelik sorun oluyor yarım açarak alabiliyoruz.
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3600-Tuf Gaming B550-Plus-Corsair 465x Black*G.Skill 16GB(2x8) Trident Z RGB 3600mhz CL17-Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme-Samsung 960 EVO NVMe 250GB -High Power Element Bronze 700W-Sound BlasterX AE-5-Marantz SR-5500 Receiver-Center Tannoy Mercury Mxc-Main Magnat Art Tower/170W-Rear Tannoy Mercury MX-Magnat Alpha 30A Active Sub Woofer
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.