Şimdi Ara

★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★ (300. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.020
Cevap
82
Favori
543.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klavye içi gboard tavsiye ederim kullanışlı ve LG klavye ye göre daha çok emoji seçeneği var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    Netflix için bahsettiğiniz DRM Info uygulamasından baktım Level 3 yazıyor fakat netflix i HD ve Ultra HD kalitede gerek mobil veri gerekse wifi ile net bir şekilde izliyorum ilginçtir. Netflix uygulama ayarında yürütme özellikleri kısmında Widevine: L3, Yürütme Maximum: SD, HDR: Hiçbiri yazmasına rağmen

    Ayrıca uygulamada yaptığım ayar hücresel veri kullanımını otomatikten maksimum veri ye ayarlamak bir de indirme görüntü kalitesini yüksek yapmak

    Not: Telefonda root / custom rom / bootloader kilidi açmak gibi işlemler yapılmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohosoni -- 11 Eylül 2020; 11:3:33 >
  • ohosoni O kullanıcısına yanıt
    Valla ne diyeyim hocam, umarım yayın gerçekten de HD olarak geliyordur cihaza ama ben biraz şüpheliyim bu konuda Bir de -bu dediğim saçma gelecek size belki ama- ben Netflix'te her izlediğimiz şey için HD ve SD arasında aman aman bir kalite farkı olduğunu düşünmüyorum, bu yüzden de fark göremiyor olabiliriz

    Tüm şüpheli/çelişen bilgiler bir yana, "streaming" yayınları illa HD izlemek istiyorsanız bu L1-L3 mevzusunun ileride bir şekilde problem olacağını düşünüyorum ama inşallah öyle olmaz. Nette ufak bir araştırma yaptım, benzer bir problemi G6'da da yaşayan birkaç kişi olmuş... Önce telefonu bulabildikleri en eski sürüme döndürüp sonra telefona güncel sürümü yüklemek yoluyla düzeltmişler problemi. İsterseniz siz de bir deneyin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 11 Eylül 2020; 14:49:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    şöyle söyliyeyim;

    yayın SD başlayıp internet hızına göre çok kısa sürede değiştiği için net olarak HD ve Ultra HD ye geçtiğini gözlemliyorum. Yanlış anlaşılmasın ama SD-HD-Ultra HD arasında bence bayağı fark var gözle görülür biçimde,

    zaten asıl saçmalık telefona hiç müdahale etmeyip custom rom, bootloader vs. orginal yazılımla kullanırken telefon üreticisinin verdiği güncellemelerle kendi kendine L-1 den L-3 e geçmesi ama tabi bir de şu var gerçekten cihazı sıfır olarak ilk aldığımda L-1 miydi ??

    öneriniz için teşekkür ederim, şimdilik bir ihtiyaç hissetmiyorum fakat ilerde bir problem olursa dediklerinizi not aldım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohosoni -- 11 Eylül 2020; 15:26:18 >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.Ben herhangi birini yapmadım ama level 3 gözüküyor.
    Hayalet ekranda da 5 dakika biraz acımasız olmuş ama çektiğim videomu gösteririm umarım kabul ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen sarj olurken Whatsapp bildirimi geldi aod ekranında üst orta kısımda whatsapp ikonu ghost screen olusturdu 1 2 saatte kayboldu. ilerisi icin pek umit vermedi bu durum bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oğuzhan2338 O kullanıcısına yanıt
    Üstte ohosoni rumuzlu arkadaşımıza yazdığım gibi LGUP ile en eski sürüme dönüp sonra yine LGUP ile güncel sürüm yüklerseniz bir ihtimal düzelebilir hocam Düzelmezse de düzelmesini sağlamak firmanın görevi, kusura bakmasınlar yani

    Eski bir Nokia 8 kullanıcısı olarak zamanında ben de ekran yanığından çok çektim ve şunu söyleyebilirim: 5 dakika uzun bir süre değil aslında. Tabii ki 5 dakika değil 30 saniye görünmesi bile inanılmaz can sıkıcı; lakin bir yerden sonra o yanık öyle bir hale geliyor ki saatlerce geçmeyebiliyor ve üretici eninde sonunda o paneli değiştirmek zorunda kalıyor. Değiştirmezse de ver elini THH Ancak işin bu raddeye gelmesi çok sevimsiz oluyor.

    LG, para iadesi konusunda eli sıkı ve biraz "inat" bir firma olsa da parça değişimi, bozulan ve artık üretilmeyen cihaz yerine bir üst modeli verme gibi konularda -bence- bonkör sayılabilir aslında. Ancak ekranlarında problem yüzdesi görece yüksek ve ekranın kendisi de ucuz bir parça değil. Bu yüzden zaman zaman abuk subuk bir "prosedür" icat edip insanı uğraştırabiliyorlar. İnşallah sizi fazla uğraştırmadan probleminizi çözerler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bugün ayrıca bir arkadaşın LG G4 cihazına DRM Info ile baktım L-1 di çok ilginç bizim G7 lerde L-3 görünmesi, benim kullandığım G7 de Netflix i HD ve Ultra HD olarak izleyebiliyorsam şöyle bakabilirmiyiz acaba;

    aslında cihaz L-1 fakat yazılımsal bir saçmalıktan ötürü L-3 görünüyor ne dersiniz bu teori ye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohosoni -- 11 Eylül 2020; 20:44:3 >
  • ohosoni O kullanıcısına yanıt
    Aslında bu teori benim de aklımdan geçmedi değil, sadece önceki cevaplarıma yazmadım mesajı iyice kalabalıklaştırmamak için Düşük bir ihtimal olsa da dediğiniz gibi bir şey olabilir hocam, en iyisi telefonu yedeklemek ve çok zaman/uğraş gerektirmeyecekse telefona hard reset atmak. Şöyle bir ihtimal de olabilir: DRM anahtarının kendisinde problem yoktur ama güncelleme, persist partisyonunu (persist.img) bozmuştur. DRM ile ilgili sorunlar genelde ya anahtarın bozulması/kaybolması ya da persist partisyonundaki bozulmalar sonucu oluşur çünkü. Böyle bir şey söz konusuysa daha sonra bu partisyonu düzeltecek bir güncelleme ile sorun çözülebilir. Hard reset, LGUP üzerinden dönebileceğiniz en eski sürümlere dönüp sonra en güncel sürümü yüklemek v.s. problemi çözmüyorsa sorunu LG'ye bildirip geri bildirim almak lazım. Servise gönderin derlerse servis, yeni anakart takıp sorunu çözer zaten muhtemelen Yok eğer LG derse ki "problemin farkındayız ve bunu bir güncelleme ile çözeceğiz", bir sonraki güncellemede zaten çözülür. Tek problem LG'nin güncelleme konusunda biraz yavaş olması. Sonuç olarak bu DRM problemi için yığınla farklı senaryo yazabiliriz; lakin teknik bilgimiz ve telefonun sistem dosyalarına erişimimiz kısıtlı olduğu için kök problem konusunda söyleyeceklerimiz biraz havada kalıyor şu an maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 12 Eylül 2020; 1:43:14 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    güzel bir beyin fırtınası oldu teşekkürler, fakat şuan kendi kullandığım G7 den son derece memnunun hem yazılım hem donanım olarak L-3 yazmasına rağmen sanki L-1 miş gibi problemsiz çalışıyor

    önerileriniz için tekrar teşekkürler ama problemsiz çalışan bi cihazda LGUP format vs. uğraşmak istemiyorum açıkçası

    problemi gideremeyen arkadaşlar önerilerinizi dikkate alsın belki dediklerinizi yapıp DRM sorununu çözerler, burada paylaşırlar bizimde haberimiz olur
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Valla anakartla uğraşsınlar dediğiniz gibi.Ekran yanığıyla da baya net video fotoğraf çektim .Ama ekran iyice sapıttı son günlerde.Son olarak ekranın çerçeveye yakın kısımları kızarıyor arada.Yanımda her zaman ikinci telefon olmadığı için çekemedim.Bakalım kargoya vericem hafta sonunu bekledim.İki gün kargoda boş yere durmasın telefon diyr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oğuzhan2338 O kullanıcısına yanıt
    Aynı problem bendeki Nokia 8'de de oluyordu. Aslında ekran kenarlarındaki kızarma, ekran yanığının başlangıç değil gelişme aşaması denebilir. Yani problem sizde de ilerlemeye başlamış maalesef ve belli bir zaman sonra çok daha fena hale gelecektir hocam. Ama gördüğüm kadarıyla G7'deki M+ panel (RGBW), Nokia 8'deki Quantum Dot panel (RGB) kadar hızlı yanmıyor ve sorun çıkarma yüzdesi genel olarak daha az. Biraz da sizin şanssızlığınız diyebiliriz sanırım


    Nokia 8'i 6 ay - 1 sene kullanıp ekran yanığına maruz kalmayan yok gibiydi. Bu açıdan baktığımızda G7'de ilerleme var diyebiliriz ama keşke LG şu aptalca ekran sorunlarını TEMELLİ çözse artık. Zamanında s*çıp sıvasalar ve haklı olarak yerin dibine sokulsalar da V30 ve G7 ile beraber telefonlarında neredeyse hiçbir ciddi problem kalmadı ve piyasanın en iyisi olmasalar da genel olarak kullanması keyifli cihazlar yapıyorlar (bence)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yazdığınız için.Telefondan acayip memnunum.Hatta ekran olayı olmasa l3 meselesi bayadır böyle ama yollamıyordum.Garantisi bitmeden baktıralım bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil-mustafa

    Pil tasarrufu açık, bildirimini nasıl kapatıyoruz?
    Dediğimiz konuyu bende ne yaptıysam kaldıramadım. "Android sistemi / Telefon güvenliği" ve "Pil tasarrufu açık" bildirimi hiç gitmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • milliyan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, yeni bi bildirim gibi sürekli gözükmesi sıkıntı
  • Telefonu android 10'a yükselttiğimden beri birisi aradığında direk ekran kilidi açılıyor, önceden böyle bi şey yoktu, sizin telefonlarınız da mı aynı bu şekilde? Telefon çalmaya başladığında kilit açılma sesi bile geliyor, bu durumun sıkıntısı eğer telefonu duymazsam cevapsız çağrıya düştükten sonra ekran açık kalıyor, ekran zaman aşımını 2 dakika olarak ayarladım ama sadece ekranı söndürüyor, telefonu kilitlemiyor. Yok mu bunun bir ayarı, çok aradım ama bulamadım.
  • Arkadaşlarla merhaba , geçen gün talihsizlik sonucu telefonu düşürdüm ve arka camı çatladı. Arka camın servis değişim ücreti nedir? Dışarıda değiştirsem garanti dışı kalıp su geçirmez özelliği kaybolur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonda durmadan rahatsoz edici uyarılar çıkıp duruyor. Özellikle samsung internet uygulamasını kullanırken ikide bir google konum hizmetleri uyarısı çıkıp duruyor. Bazen de android 10 ile ilgli uyumluluk falan filan uyarısı çıkıp kayboluyır. Yok mudur bu zımbırtıları tamamen engelleyecek bir yol ?


    ★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı dertten bende müzdaribim samsung web browser da konumu açmamı istiyor google da arama yaparken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musty578 kullanıcısına yanıt
    Hard reset ten sonra telefonun toplaması beklenir kendini. Ben de hard reset atmayı düşünüyordum güncellemeden sonra, lakin sizde kötüye gitmiş. . Telefonda düzelme olursa bilgilendirin lütfen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.