Şimdi Ara

(LG G4)Tüketici Hakem Heyetine Şikayet Edilmiş Telefon Hakkında Değişim Kararı Verilmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
1.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    22 iş günü içerisinde tamir edilmeyen LG G4 telefonum için Tüketici hakem heyetine gitmiştim.

    Ürünü teslim etmemden 56 gün sonra değişim kararı çıktı ve servise ulaştırılmış.

    Şimdi ben bu ürünü alsam ve karar lehime çıksa ne gibi birşey olur? Otomatik olarak şikayet düşermi

    Çünkü davanın 6 ay gibi bir süre sürdüğü davalar olmuş. Ben kendime General Mobile Android one alarak sorunumu çözdüm ve karar lehime çıkıcaksa 1 yıl dahi beklerim.

    Aslında red kararı çıkarsada mahkemeye taşımayı düsünüyorum. Çünkü hem ürünün arızasının onarılamaması (değişim kararı verilmesi onarılamayacağı anlamına geliyor), hemde 20 iş günü geçmesi sebebiyle 2 haklı sebebim var.

    Ama servis 15 gün içinde almazsan kaybolursa karışmayız gibisinden konuşuyor.

    Açıkcası hem ürünün kaybolmamasını sağlayıp hem ücretimi alıp ürünü iade edebileceğim bir çözüm arıyorum. Bilgisi veya tecrübesi olanlar fikir verebilirlermi?

    Dava ettiğim kurum MediaMarkt ve aldığım şubeleri kapatmışlar. Ben ayrıca ödediğim kasko parasınında iadesini istedim. Hem yanlış servise yönlendirdiler hem ilgilenmediler vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9F28630F0 -- 11 Eylül 2016; 14:21:18 >







  • Hocam hakem heyetinde karar tabi ki sizden yana çıkacaktır istek olarak ürün bedel iadesi istediyseniz ve telefon almışsanız kesinlikle bekleyin. Ben de aynı süreci yaşıyorum hakem heyetine verdim ve ücret iadesi istedim isterse 1 yıl sürsün bekleyeceğim ve paramı geri alacağım.
  • Bu durumda ben servisle hiçbir şekilde muhattap olmayıp sonucu bekliyorum. Ancak 2 aşamada da red alırsam ve telefon kaybolursa diye de düşünmeden edemiyorum?
  • Merhaba; cihazı teslim almanız durumunda yasal haklarınızı kullanamazsınız.

    Korkmanıza gerek yok, 20 iş günü geçtiyse sonuç sizin lehinize çıkar. Ben de sizin gibi tedirgindim, ama hakem heyeti para iadesine karar verdi.
  • Bende aynı durumdayım değişimden telefon geldi thh ye başvurmuştum telefonu alıp almamakta çok kararsızım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 2 aylık süreci ben de yaşadım. Tamire verdikten 10 gün sonra değişim çıktığı ve G5 verileceği söylendi. Ta ki geçen haftaya kadar. 56 gün sonra pişkince G4 göndermişler. Ben de hakem heyetine başvuracağım. Bile bile arızalı, fabrikasyon hatalı ürünlerini insanlara satıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    Merhaba; cihazı teslim almanız durumunda yasal haklarınızı kullanamazsınız.

    Korkmanıza gerek yok, 20 iş günü geçtiyse sonuç sizin lehinize çıkar. Ben de sizin gibi tedirgindim, ama hakem heyeti para iadesine karar verdi.

    Teşekkür ederim.

    İmzanızdan gördüğüm kadarıyla sizde benzer bir süreç yaşamışsınız veya yaşıyorsunuz. Sizin nasıl sonuçlandı acaba süreç? İlk defa ben böyle birşey yaşıyorumda bilgi sahibi olmam adıma ve forumdaki benzer sorunlar için iyi olur diye düsündüm. Hadi LG kronik te Sony demi böyle şeyler yapmaya başladı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    Merhaba; cihazı teslim almanız durumunda yasal haklarınızı kullanamazsınız.

    Korkmanıza gerek yok, 20 iş günü geçtiyse sonuç sizin lehinize çıkar. Ben de sizin gibi tedirgindim, ama hakem heyeti para iadesine karar verdi.

    Merhaba; cevap için teşekkürler.

    Acaba sizin dava süreciniz ne kadar sürdü ?

    Ve sony de LG gibi mi olmaya başladı .
  • Sony'de LG gibi olmaya başladı mı bilemem ama en rezil firmanın Sony olduğu kesin. Müşteri hizmetlerini arıyorsun sanki telefonu samsung'dan almışım ama sony'den yardım ediyormuşum gibi davranıyorlar, üstüne üstün Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını görmezden geliyorlar.

    Ben de telefonumu tüm sony'ler de bulunan kronik kasa açıklığı ve ışık sızması sorunundan dolayı servise vermiştim. Kasa açıklığından ne olacak? diyebilirsiniz ama bu su geçirmez bir telefon için risk. Su geçirince anakart parasını kullanıcıdan alıyorlar ben de önlem için vermiştim.

    Tam 3 kez servise yolladım hep tamir edildi denilip, dahada batırarak geri gönderdiler. Günümün bir çoğu serviste geçmeye başlamıştı, Arvato Teleservice ve Sony Türkiye'yi arıyor mail yağdırıyordum hiçbir şey değişmiyordu.

    Kasayı slikonla yapıştırıp geri gönderiyorlar ertesi gün slikonun yapışkanı eriyip tekrar açılıyordu :( üstelik servis bu tüm sony'ler de var esneme payı gibi saçma birşey söylemişti. Neyse ki şans benden yana gitti 20 iş günü süresini aştılar, 21.gün hemen hakem heyetine başvurdum.

    Her neyse sürecim şöyle işledi;


    • 8 Haziran 2016: Telefonu servise teslim ettim.
    • 11 Temmuz 2016: Hakem heyetine dosyamı teslim ederek, hakem heyeti işlemlerini başlattım.
    • 25 Ağustos 2016: Hakem heyeti beni haklı bularak ücret iadesine karar verdi.
    • 29 Ağustos 2016: Hakem heyeti kararı tarafıma ulaştırıldı.
    • 2 Eylül 2016: Hakem heyeti kararı ve gerekli tüm evrakları Arvato Teleservice firmasına teslim ederek iade işlemlerini başlattım. Aynı zamanda Sony Türkiye ile iletişime geçtim. Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını yerine getirmekte mükemmel olan Sony ücret iadesini hâlâ gerçekleştirmedi. Bayram tatili biter bitmez arayıp açıklama yapmalarına izin vereceğim, tatmin edici cevap alamazsam haciz işlemlerine başlayacağım.


    Hakem heyeti süreci toplam 49 gün sürdü. Açıkcası ben daha geç bekliyordum özellikle 15 Temmuz olaylarından sonra dedim en az 5-6 ay sonra gelir ama gayet kısa sürdü.

    Bulunulan yere göre değişiyor, bildiğim kadarıyla ortalama 3 ay içerisin de karar tarafınıza tebliğ edilir. Ücret iadesi alacağınızı düşünüyorum, bir sorununuz olursa yazmaktan çekinmeyin. Bol şanslar, umarım en kısa sürede paranızı geri alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 15 Eylül 2016; 22:20:17 >




  • Rltzy garantili telefonumu bende servise verdim 30. Is gununde hakem heyetine basvurfum banada sms yolladilar 35. Gunde teslim alin smsi geldi hakem heyetini aradim alirsaniz hicbir hak talep edem zsiniz dedi bende karari bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar benim durum.birz farkli. G4 lerdeki kronik anakart sorunu ve hayalet ekran sorunuda vardi ayrica telefonu garantiye verdim sarj yerine su kacmis diye 5 gun sonra garanti disi diye islem yapilmadan geri geldi telefon. Thh ye basvurmalimiyim ne yapmaliyim sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici Hakem Heyetine git, şikayetini geri al, telefonunu da al olsun bitsin.
    Bozulan telefonun yerine yenisini vermişler ne güzel işte.
    Bazıları 1-2 sene önce ödediği parayı geri almanın derdinde, o paradan hayır göremezsiniz söyleyim.
    Adamlar binlerce telefona bakıyorlar yogunluk olcak tabi, servise yollarken keşke araştırsaydınız en hızlı tamir eden hangisi diye.
    Ben 2 kere gönderdim 2 sinde de 3 gün icinde tamir edilip yollandı adresime.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth

    Tüketici Hakem Heyetine git, şikayetini geri al, telefonunu da al olsun bitsin.
    Bozulan telefonun yerine yenisini vermişler ne güzel işte.
    Bazıları 1-2 sene önce ödediği parayı geri almanın derdinde, o paradan hayır göremezsiniz söyleyim.
    Adamlar binlerce telefona bakıyorlar yogunluk olcak tabi, servise yollarken keşke araştırsaydınız en hızlı tamir eden hangisi diye.
    Ben 2 kere gönderdim 2 sinde de 3 gün icinde tamir edilip yollandı adresime.

    Siz şanslıymışsınız. Bizi 50 gün telefonsuz bıraktılar. ben mecburmuyum 2. telefon almaya?

    Onlar kanunen 10. gün sonrasında bana geçici telefon vermeleri gerekiyordu vermediler. Hep itici ve baştan savıcı konuştular.

    Kusura bakmayında burda mesele para alma mevzusundan ziyade onur meselesine döndü. Ben bu parayı alıp emsal olarakta burada sonuçları yayımlayacağım.

    Millet görüp cesaret alsın.

    Ayrıca telefon kronik sorunlu yarın gene aynı şeyleri yaşama ihtimalim %70-80 ise telefonu neden alayım?

    vs vs.

    "Tüketici Hakem Heyetine git, şikayetini geri al, telefonunu da al olsun bitsin." Bu üslupta hoş değil hocam. Emir kipi hiç hoş değil. Lütfen biraz daha dikkat..




  • Mahkeme lehime sonuçlandı. Karar elime ulaştı. Simdi ne yapmalıyım? İcra dairesine gidip ilamlı başvuru yeterli mi? avukata mı versem.?
  • Ayni durumdayim karar cikti icra dairesine kendim basvura biliyormuyum avukatmi lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar,
    Ben de kronik LG G4 bootloop yüzünden mys ve İntellicel'i azami tamir süresi aşıldığı için Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim.
    Bugün telefon tamir edildi diye haber geldi.Adamlar bildiğin dolandırıcıymış bozuk ürünü tamir edildi diye geri yolladıkları oluyormuş güvenemedim.(bknz.şikayetvar.com)Zaten arkadaşlara telefonla ulaşmak hiç kısmet olmadı.
    Anladığım kadarıyla telefonu teslim alırsam hakkımdan vazgeçmiş oluyorum.O yüzden yasal sürece devam edeceğim.
    Tüketici Hakem heyeti süreci sonuçlandıktan sonra icra müdürlüğüne başvuru olayını nasıl yaptınız?
  • Paramı bugün itibariyle aldım arkadaşlar. Uzun çetin bir mücadele oldu ama haklı olan kazandı. 150 civarı bir devlet kesintisiyle ücretimi geri aldım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.