Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (551. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.046.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Enterkonnekte E kullanıcısına yanıt
    Dostum isik yanmaya devam ediyorsa bildirim cubugunu indir kaldir gecer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    Hocalar merhaba, benim cihazda da belirdi bu ghost screen sorun. Cihaz daha 4 aylık bir cihaz. GG'den electrotrend'den mi ne almıştım sıcak fırsatlardaki g4 konusunu takip ederek. Cihaz için değişim talep edebilir miyim? 4 aylık cihazın tamir görmesi saçma olacak çünkü bana göre. :)


    Cihazin LG turkiye garantiliyse yenisini verirler degilse delta garantili ise bir ihtimal ekran degisir baska bir servisse muhtemelen cebinden ekran parasini verirsin

    Hocam yalnız cihazda darbe vesaire yok ki. Ve bu g4 lerde sorun olan bir şey. Neden öyle bir şey olsun ki? Cebimden çıkma gibi.

    Su sebepten soyledim LG Turkiye servisi iyi sorunsuz isin hallolur paralel ithalatta delta biraz iyi cihazini tamir eder ama diger bir servisse yandin kostur dur anca tuketici hakem heyetine cunku her kosulda problem cikarirlar seni bezdirirler insanlar o yuzden 300 400 fazla verip Lg Turkiye garantili aliyor senin hangi firma acaba kutuda ne yaziyor

    Simdi baktim sattigi cihazlarin servisi ritzy genelde rusyadan ithal eder senin isin zor o servise ulasmak bile zor mesela ben cihazi LG den aldim 2050 tl bozuldu verdim Lg ye 9 gunde yenisini verdiler simdi ayni cihazi 1300 e alan var onlarin cihazi bozulunca 9 gunde muhatap bile bulamiyorlar aradaki fark bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    Hocalar merhaba, benim cihazda da belirdi bu ghost screen sorun. Cihaz daha 4 aylık bir cihaz. GG'den electrotrend'den mi ne almıştım sıcak fırsatlardaki g4 konusunu takip ederek. Cihaz için değişim talep edebilir miyim? 4 aylık cihazın tamir görmesi saçma olacak çünkü bana göre. :)


    Cihazin LG turkiye garantiliyse yenisini verirler degilse delta garantili ise bir ihtimal ekran degisir baska bir servisse muhtemelen cebinden ekran parasini verirsin

    Hocam yalnız cihazda darbe vesaire yok ki. Ve bu g4 lerde sorun olan bir şey. Neden öyle bir şey olsun ki? Cebimden çıkma gibi.

    Su sebepten soyledim LG Turkiye servisi iyi sorunsuz isin hallolur paralel ithalatta delta biraz iyi cihazini tamir eder ama diger bir servisse yandin kostur dur anca tuketici hakem heyetine cunku her kosulda problem cikarirlar seni bezdirirler insanlar o yuzden 300 400 fazla verip Lg Turkiye garantili aliyor senin hangi firma acaba kutuda ne yaziyor

    Garantiyi Ritzy karşılıyor hocam. Ne olur ki durum acaba




  • Saat 14 gibi %100den cektim. V20D surumu. Sarj rezalet.V10 da boyleydi napayim simdi ben.daha 1 haftalik degil. Gunu cikarmiyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bide su olay var.ghost screen bende de var ben sorun etmiyorum da bu problem ilerde buyurmu
    .yani insani rahatsiz edecek dereceye gelirmi yoksa aynimi kalir.ona gore servise vercem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1654


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    Hocalar merhaba, benim cihazda da belirdi bu ghost screen sorun. Cihaz daha 4 aylık bir cihaz. GG'den electrotrend'den mi ne almıştım sıcak fırsatlardaki g4 konusunu takip ederek. Cihaz için değişim talep edebilir miyim? 4 aylık cihazın tamir görmesi saçma olacak çünkü bana göre. :)


    Cihazin LG turkiye garantiliyse yenisini verirler degilse delta garantili ise bir ihtimal ekran degisir baska bir servisse muhtemelen cebinden ekran parasini verirsin

    Hocam yalnız cihazda darbe vesaire yok ki. Ve bu g4 lerde sorun olan bir şey. Neden öyle bir şey olsun ki? Cebimden çıkma gibi.

    Su sebepten soyledim LG Turkiye servisi iyi sorunsuz isin hallolur paralel ithalatta delta biraz iyi cihazini tamir eder ama diger bir servisse yandin kostur dur anca tuketici hakem heyetine cunku her kosulda problem cikarirlar seni bezdirirler insanlar o yuzden 300 400 fazla verip Lg Turkiye garantili aliyor senin hangi firma acaba kutuda ne yaziyor

    Garantiyi Ritzy karşılıyor hocam. Ne olur ki durum acaba

    Ekrani kesin degistirirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ritzy teknik servise ornek
    8/12/2015 tarihinde 5m Migros'tan aldığım LG G4 'ü ısınma ve donarak kapanma şikayetlerinden dolayı servise verdim. Servisten aldığım gün telefonum bir daha açılmamak üzere kapandı tekrar servise gönderdim. Toplamda 1 ay bile kullanamadığım telefonum 2. kez serviste ve aradığımda yapılan işlemlerden haberdar olamıyorum. Migros'taki temsilciler "Biz bir şey yapamayız. " diyor aynı şekilde Ritzy Teknik Servis'teki müşteri hizmetleri de. Bu kadar kötü bir servis görmedim ne müşteriyle ne de sattığı malla ilgilenmiyor ve arkasında durmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gerçi ben kulaklığımı gönderdim adamlara tekinden az ses geliyordu yapıp göndermişlerdi. 4-5 aylık cihaza ekran değişimi nasıl olur bilmiyorum ama düzgün yaparlar ise olabilir değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    Hocam gerçi ben kulaklığımı gönderdim adamlara tekinden az ses geliyordu yapıp göndermişlerdi. 4-5 aylık cihaza ekran değişimi nasıl olur bilmiyorum ama düzgün yaparlar ise olabilir değil mi?

    Simdi bende bilmiyorum ezbere konusuyorumda hic basima gelmedi gelen daha iyi bilir benim anlatmak istedigim paralel ithalat alan arkadaslarda ariza cikinca muhatap bulmak zor oluyor insallah degistiriler sonucu buraya yaz bizde bilelim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ghost screen denen olay bende de varmis daha simdi fark ettim ama cok az bende ghost screenim yok diye seviniyodum:) parlakligi 100 e getirdim cok dikkatli baktim oyle bile zor gordum ghosy screen i insallah artmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar, herkes duymustur yakinlik sensorunu kapatan kirilmaz camlar arama sirasinda yakinlik sensoru sebebiyle telefonda sorunlara sebep oluyordu
    Kulaga goturunce kapanan ekran kulaktan cekince acilmasi gerekirken açılmıyordu ve telefonun pilini cikarip tekrar baslatmak gerekiyordu
    Bugun ben de o kirilmaz camlardan taktim ve bu sorun sebebiyle canim cok sıkıldı
    Koruyucuyu cikarirsam ekran zarar gorur dusuncesiyle bu sekilde idare etmeyi dusunurken biraz internetten arastirayim bu durumu dedim ve altta buldugum ingilizce metni aynen anlattigi gibi uyguladim ve suan yakınlık sensoru ekran cami tarafindan kapatilmasina ragmen duzgun calisiyor, arama sirasinda olmasi gerektigi gibi calisiyor
    Umarim bu sebeple kirilmaz cam kullanmayan ve telefonu daha dayaniksiz halde kullanmak zorunda kalan arkadaslarin sorununa care olur
    Benim telefonum 506 serisi ve suan 10d surumundeyim, root yok telefonumda
    Yaziyi paylasiyorum

    ##################################

    This issue can be solved by re-calibration proximity sensor, you still can use screen protector with sensor covered up.

    Follow steps below to re-calibrate proximity sensor(must with the glass protector is installed and which is sensor covered up)

    1. TYPE "277634#*#" in phone dialer. Hidden Menu screen will show up.

    2. Select "Device Test"->"MT", it will show "system will be restarted", then choose OK.

    3. After reboot, GENESIS MiniOS 3.1 screen will show up, press "individual item+power" while power button is pressed.

    4. Next, find "sensor test", enter it(do not block the proximity sensor), the proximity sensor will be automatically calibrated. Then block proximity sensor two times to exit.

    5. Find "Back to the MainList", enter.
    6. Press "Normal boot+power" while power butten is pressed to reboot system, done.

    Now the the problem should be solved.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar h815p model telefona herhangi bir android 6 kdz rom yüklenebilir mi mesela h815tr romu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35fatih -- 23 Şubat 2016; 21:07:47 >
  • qwerty1654 Q kullanıcısına yanıt
    Yani hocam tam olarak bende emin değilim götürüp götürmemek de çok az belli oluyor ama tamir görmesinden de endişeliyim cihazın.
  • Dilim dondugunce turkcesini anlatiim
    1-)Arama kismina girip 277634#*# bu numarayi tuslayip arama tusuna basiyoruz
    2-)Karsimiza bi menü cikiyor bu menuden sirayla "Device Test"->"MT" diyoruz ve "system will be restarted" yazisi cikiyor ok diyoruz
    Telefon yeniden baslatiliyor
    2-)Once genesis yazisi cikiyor sonra da bir menu daha aciliyor
    3-)Bu menude secim yapacagimiz tusa basmadan once güç tusuna basiyoruz ve guc tusuna basili haldeyken "individual item+power" secenegini seciyoruz
    4-)Daha sonra "sensor test" seciyoruz yine guc tusuna basiliyken seciyoruz bu secenegi de ama bu secenegi tiklarken elinizle yakinlik sensorunu kapatmamaya dikkat edin
    5-)Siz bisey yapmadan sensor kendini kalibre ediyor daha sonra elinizle yakinlik sensorunu iki defa ustunu kapaticak sekilde hareket ettirin telefonun tekrar başlatildiginda acilan menuye donmus oluyorsunuz
    6-)"Back to the MainList" secenegini seciyosunuz menunun en altinda bu secenek
    7-)Tekrar guc tusuna basili tutarak "Normal boot+power" secenegini seciyorsunuz
    8-)Telefon yeniden baslatiliyor ve telefonu kullanmaya kaldiginiz yerden devam edebilirsiniz
    Arama yaparak yakinlik sensorunu test edin kulaginiza goturup geri cektiginizde ekranin acildigini goruceksiniz
    Umarim yardimci olabilmisimdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • V10D bariz biçimde V20D den daha iyi. lg bunu nasıl başarıyor bilmiyorum G3 android 6.0 ile şarj ve stabilite çok iyi olurken G4 te rezalet yapabiliyor satış politikası gereğimi yapıyorlar kasten diye düşünmüyor değilim
  • 8 gündür G4 telefonumu kullanamıyorum özledim artık :) H818P modeliydi.13.01.2016'da alınma cihaz. Gittigidiyor'da cepport isimli kullanıcı satıyor telefonu.Telefon bazen hafıza kartını okuyor bazen okumuyordu.kendi kendine hafıza kartı takıldı,hafıza kartı çıkarıldı uyarısı veriyordu.15'inde yurtiçi kargoyla telefonu İntellicel'e gönderdim,17 sinde saat 10:00'da teslim almışlar.Sitelerinden imeiyle kontrol ettiğimde 18.02.2016'da teslim alındığını yazmışlar.Servis hakkında büyük sıkıntı olabileceğini düşündüm amaaan boşver sıkıntı olmaz deyip aldım.Şimdi yapılacaktı yapılmayacaktı diye bekliyoruz :) Sanırım uzun bir süreç beni bekliyor.Telefonu BURADAN almayı düşünenler için bilgilendirme yapacağım ilerleyen günlerde.Tüketici hakem heyeti yolu görünüyor gibi.6502 sayılı kanun bizi bekliyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asim03 -- 23 Şubat 2016; 21:44:30 >




  • Aynı telefon bendede var bende aynı yerden aldım. Durum sonuca ulaşınca benide haberdar ederseniz çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • h@mza H kullanıcısına yanıt
    Eyvallah sağolasın deneyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzafer B kullanıcısına yanıt
    Kurcalayınca seçebildim ve oldu :)

    Teşekkürler.
  • haberdar etmez olur muyum hocam.gelismeleri buradan paylasacagim.bir sorun çikarsa elimden geldigince insanları bilgilendireceğim.haliyle yasal olarakta hakkımı arayacağım.inşallah kısa sürede yapar yollarlarda beni daha uğraştırmazlar :)
  • 
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.