Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1628. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.046.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16261627162816291630
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlıkla alakasız ama buranın takipçisi çok diye buraya yazıyorum.


    Yeni pasaport alıyorum.
    Eski pasaportun süresi doldu ve içinde bir sürü süresi dolmuş eski vizelerim var.
    Başvuruda eski pasaporta el koyup alıyorlar mı? ?????????
    Schengene veya ABD'ye müracat edince eski pasaportumu yanında versem hem uzun hemde multi giriş alırım ama el koyarlarsa kısa süreli vize verirler diye çekiniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adeep

    En son hangi serilerde görüldü bootloop? 600 ve sonrasında yaşayan var mı?

    an itibari le ben 602k
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömürcan

    Hizli sarj cihazi ariyorum baktiklarimin hepsi usb type-c tipi. Goren duyan bulan varsa pm lutfen

    Hocam bende var hızlı şarj aleti daha buğün geldi şarj tam dolmadan bootlop oldu istersen satabilirim
  • ArabaSevdası37 kullanıcısına yanıt
    Haklarınızı bilin zerre kadar geri adım atmayın. Böyle firmalar bunu hakediyor çünkü. İstediğiniz zaman PM ile destek alabilirsiniz.

    Anlaşılan görevli sizi sınamak istemiş. Kullanıcı hatası dese de demese de 20 isgununu dolduracaklar. Ve bu iş hakem heyetinde bitecek.

    Sizin daha 4 aylık cihaz olduğu için satıcıdan bedel iadesi isteme hakkınız vardı. Ama artık servise vermişsiniz. 20 isgununun dolmasını bekleyin. 21 günü fatura ve servis formu ile beraber hakem heyetine başvurun. Eğer 20 iş günü içinde kullanıcı hatası deyip para isterlerse cihazı ve servis raporunu alıp hakem heyetine başvurun. 3-5 ay beklersiniz ama böyle ukala firmalara hakkınızı kaptırmamiş olursunuz.

    Satış sonrası hizmetler yönetmeliği 4 (d ) maddesine gore;

    d) İş günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,


    Yani cumartesi günleri isgününe dahildir.


    Bu da Garanti Belgesi Yönetmeliği;

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cglynfrk -- 15 Kasım 2016; 13:59:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    Turizmciyim ve vize işlemleri de yapmaktayım. Eski pasaportunuza el koymuyorlar. Başvuruda eski pasaportunuzu da evraklarınızla beraber teslim edeceksiniz. Daha önceki vizelerinizi doğru bir şekilde kullandıysanız, eski vizelerinize nazaran daha fazla zamana ait vize alabilirsiniz.
  • artık şu bootlooader kilidini çözen biri çıksın yahu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömürcan

    Hizli sarj cihazi ariyorum baktiklarimin hepsi usb type-c tipi. Goren duyan bulan varsa pm lutfen

    Ben n11den aukey aldım gayet güzel sorunsuz hızlı şarj özelliğini kullanabiliyorum.
  • Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum ama LG KVK ile anlaşmış. Sanırım Ocak ayından sonra Türkiye operasyonlarının bir kısmını KVK ya devir edecekler. Teknik servis ve cihazların ithal edilmesi vs. Belki KVK daha iyi teknik servis hizmeti verir. Almanya'da 100bine yakın G4 geri dönmüş bugün mobilite de söylüyorlardı. LG'nin Samsung'dan farkı yok bence bu kriz olayında. Tek farkı kimse LG'nin G4 ile yaşadığı sorunları önemseyip de haber yapmıyor Neyse arada girip bakıyorum foruma ama sadece bootloop ve tüketici hakları yazılarından neredeyse başka bir şey yok. Artık sıkıcı oldu bence, telefonu sevip kullanan ve sorun yaşayıp buradan cevap arayanlar için bence başka bir konu başlığı açılmalı




  • Telefonu sinirlendigimde atiyorum saga sola, batarya bir yere kapak bir yere firliyor, isinsin diye saatlerce stress test yapiyorum, hic sevmedigim halde isinsin da bootloop olsun diye cesitli oyunlar oynuyorum.. Ama yok.. Isiniyor ama asla bootloop olmuyor. Hemen hemen hergun yapiyorum bu zorlamalari.. (Atmak haric)..

    Kesin dunyanin en saglam G4'u bana denk geldi. Telefon 507 serisi.. Garantisi bittikten sonra da bozulur kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç süper ay fotosu çeken olmadı mı yani G4 ile?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lg g4 ü hızlı şarj aleti ile uzun süreli kullanan var mı? ben daha yeni xioami nin Quick Charge 2.0 powerbankının siparişini verdim. Kullandığım telefon 601k serisi h815p android 5.1. Bide yeni güncelleme (V20f) ile gelen hatalar neler?
  • sirius_black kullanıcısına yanıt
    Benimki 506 serisi idi ve 11 ay sonra bootloop oldu. Telefonumda oyun oynamayı bırakın oyun kurulu bile değildi. Sadece whatsapp, twitter, banka uygulamaları.

    Yani bootloop olması ısınması ile alakalı değil.
  • Valla ben yaşadım 609k serisi de bootlop oldu servis arıza kısmına telefon açılmıyor telefon problemi yazdı kapanmıstı serviste onarım yapılamıcagı icin degisime almıslardı
  • ben de 509 K serisi telefon var ve şu ana kadar bootloop olmadı.

    bakalım piyasadaki tüm g4 kartları ne zamana bitecek.

    o zaman mecbur g5 verirler , ya da tüketici mahkemesinden ücret iadesi olabilir.

    deliler gibi nba mobile oynuyorum telefonla.

    spotify, whatsapp, twitter, facebook, instagram, bankacılık uygulamaları vs baya yoğun kullanıyorum.

    2 hafta sonra telefonu alalı 1 yıl olacak.

    bakalım merakla bekliyorum, ne zaman bootloop olacak diye.
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    bugün delta servise gittim kağıtta darbeler var yazıldığını söyledim. cihazı getirdi köşesinde sıyrık varmış ben görmemiştim ama yinede darbeler var olarak geçiyor kağıtta. sonuç olarak ben bu cihaza güncelleme attıktan sonra kapandı köşesindeki sıyrıktan garanti dışımı edilecek cünkü delta servsinin arkasındaki kağıtta şuna benzer bir madde yazıyor 'su veya darbe almış cihazlar : tekrar aynı sorunu yaratabileceği için garanti dışı bırakılır' delta servis 10 iş günü sonra aynı özellikte ücretsiz telefon veriyormuş geçici olarak onu almaya gitsemmi. sence garanti dışı bırakırlarmı telefonu o köşedeki sıyrıktan. Telefon yazılımsal sıkıntıdan dolayı bu sıkıntıya düşüyor neden darbeden garanti dışı bırakılsın.3-4 ay da onunla uğraşmak istemiyorum ama haksızlık. belki garanti dışı bırakılmaz bilmiyorum
  • Arkadaşlar yardıımmm edin 2 kez cihaz degisimi yaşadım gelen telefonda arızasından dolayı degisime alınıp ertesi gün 610k serisine karsılık 606c yollanmıştı bende değişim kabul etmedim ücret iadesi istedim islemleri yaptılar her neyse dün servis facebook sayfasından size onayı verirse bize mail atacak ve biz de işlemleri devam ettirebileceğiz.
    şu anda onların onayı olmadan biz bir şey yapamıyoruz. dedi daha yeni konuştugumda kendisi musait degilmis ücret iadesi olmucakmıs öyle söylediler bana ücret iadesi için hakem heyetine basvurmam gerektigini söylediler simdi ben ne yapmalıyım ? 2 tane degistigine dair servis formu var + son degisimdede servis formu verdiler kutulu degisim diye imeidan kontrol ediyim diye cıldırmak üzereyim bilgili arkadaşlar lütfen yardımmm




  • ankarada fırat elektronik mi güneş elektronik mi
  • Maşşallah de de bari nazar değmesin.
    Benim lg g4 13. ayında bootloop oldu mesela, bu telefonların her an süpriz yapması olasıdır.
  • Ekran süresi olarak genelde 3:30 civarı alıyorum. Son güncelleme şarj bakımından pek iyi gelmedi HIBERNATION MANAGER kullanıyordum onun etkisini azalttı sanki ben de sildim SHUTAPP kurdum deniyorum.

    Bir farklı konu ise Huawei P9'da gece çekiminde yıldıza benzer bir iki tane noktacık çıktığı tespit edilmiş sanki. Kamerası rakip olduğu için yazdım. Sorunsuz cihaz yok anlaşılan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli
    ankarada fırat elektronik mi güneş elektronik mi ? Cihazımda biraz ısındıktan sonra aşağıdaki şekilde olmaya başladı defalarca kahramanmaraş servisine gitmeme rağmen kesinlikle kabul etmedi geçiyorsa sorun yok demeye diretti lg nin gönderiği bi belge öne sürdü orda dakikalar sonra geçiyor benim cihazım soğuduktan sonra 5-6 saat ekranda leke kalıyor siyah sayfaları okuyamıyorum dememe rağmen pek oralı bile olmadı işte lg böyle servisler yüzünden kaybediyor buarda servis yetkilisi para sanki kendi cebinde çıkıyormuş gibi müşteriyi başından savıyor bende bir arkadaşım vasıtasıyla ankaraya gönderdim cihazı yarın servise verecek o yüzden hangi servise vermesi daha iyi olur sizden yardım istiyorum?




  • 
Sayfa: önceki 16261627162816291630
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.