Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1391. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.047.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13891390139113921393
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üretim yeri neresi 603'ün?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefonda hafiften ghost screen var. Bildirim çubuğunu aşağı indirince zar zor belli oluyor. Kameranın lensini kapatıp karanlık bir fotoğraf çektim. Ekran parlaklığını 100 e getirip siyah fotoğraf üzerinde denedim ghostscreen belli olmuyor. Sadece bildirim çubuğunda belli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abimin telefonu 30 gundur serviste degisim cihazi bekliyor. lg yeni stoklara girdigini söylemiş. yakinda servise gelir telefon. kirmizi vermisti kırmızı isterim demis stoklarda var demişler.
    bakalim servis kırmızı mi verecek.... önünüzdeki hafta sonuna kadar belli olur sanirim.
    benim 506 serisi hala taş gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egemen_e kullanıcısına yanıt
    haftaya g4 ler g5 ile değişecek denildi lg tarafından bir cok arkadasa hocam ben de dahil... abiniz ne zaman hangj servise vermisti ? en son ne zaman gorustu lg ile?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seloo_79 kullanıcısına yanıt
    Benim elimde eğer 1500 tl bir bütçe olsa gider samsung s6 alırdım , hatta sıkı pazarlıkçı isen s6+ bile alabilirsin o paraya
  • matrax05 M kullanıcısına yanıt
    Sanyrym o sadece bizi oyalamak için uydurulan bir yalan , ayryca stoklara girdi mi cihazlar ?
  • @Adeep,

    "Değişim onayı bekleniyor" durumunda gözüküyorsa tamirinin mümkün olmadığını belirlemişler/kabul etmişler demektir ve bu hâlde Garanti Belgesi Yönetmeliğinin 9/1-c bendine göre seçimlik hakkınız yeniden doğmuştur.


    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    ...
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    Seçimlik hakkı kendilerine aitmiş gibi değişim kararı almışlar. İlk önce arayıp Yönetmeliği okuyun, değişim değil bedel iadesi istediğinizi ifade edin; kabul etmezlerse hakkınız olanı almak üzere ihtarname çekeceğinizi ve gerekirse sonrasında Tüketici Hakem Heyetine başvuracağınızı belirtin.

    İadeli taahhütlü postanın içeriğinin ispatlanabilmesi için gönderi kartına "TKHK ve GBY uyarınca ayıplı mal bedel iadesi ihtarıdır." gibi bir yazı yazarsanız kanıtlama açısından bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Elbette en ideal yol noter aracılığı ile ihtarname çekmektir.




    quote:

    Orijinalden alıntı: aliemreyegin

    Hocam bunun gibi maddeleri paylaşıp paylaşıp duruyorsunuz biz bilgileniyoruz da önemli olan bilgisiz cahil servislerin bilgilenmesi. Bizim bilmemiz bir şey etki etmiyor servis yine para iadesi kabul etmiyor, yaparsa kanunda yer almayan %10 kesinti yapılıyor böyle bir şey yok kanunda diyince laubali bir şekilde var araştırın görürsünüz diyor, kafasına göre sormadan işlem yapıyor. Biz ne yapalım yani 1 haftadır sürekli arayorum para iadesi için 1 gram ilerleme olmadı, sonunda arayıp söveceksin anca bu işe yarıyor.

    @aliemreyegin,

    Bilseler de bilmeseler de, kabul etseler de etmeseler de Kanun ve Yönetmelik bu şekilde. Siz, servis ile muhatap olurken ilgili Kanun ve Yönetmelik maddelerini olduğu gibi okuyun, talebinizi beyan edin, ihtarname çekeceğinizi söyleyin. Çamura yatmaya çalışırlarsa onların bileceği iş olduğunu söyleyip ihtarnamenizi çekin, Kanunu ihlal etmeye devam ederlerse Tüketici Hakem Heyetine dilekçenizi verin, hakkınız olanı alın.




  • bu gün vinteke gittim.yeni telefon gelecek ama ne zaman gelecek tarih veremiyorum dedi arkadaş.bende g5 verilecekmiş galiba diye sordum ama bi bilgisi yok görevlinin.bende ücret iadesi istediğimi belirttim.görevli lg merkezi arayıp talebinizi belirtin onlar bize mail atacaklar ücret iadesi için dedi.bende lg yi aradım ve ücret iadesi istediğimi söyledim oradaki arkadaş şu anda (cumartesi) görevli kişi burada değil hafta içi gelince bakması için ona mail atacam oda durumu inceleyip ücret iadenizi onaylayacak yada onaylamayacak dedi. Ve bende o anda patladım; kardeşim nasıl yani birinin insiyatifine mi kaldı bu olay, ürünü değiştirmeyi kabul etmişsiniz demek ki arıza garanti kapsamında. ben sizin ayıplı ürününüzü istemiyorum, peşinizde de koşmakta istemiyorum,paramı istiyorum....... falan yardırdım. bakalım pazartesi ne olacak görecez.
    bu arada g5 verileceği kesin mi arkadaşlar? ben vintekte sordum alternatif olarak takas imkanım var mı diye, nakit 1300 lira verirseniz g5 alabilrsiniz dedi görevli .ŞAKA GİBİ...(bu sebepten g5 vereceklerini sanmıyorum)
    Not: Allah bizede lg de çalışanlarada sabır versin..
    g5 verecez denen arkadaşlar telefonları servise ne zaman bıraktınız bide ilk kez mi servise bıraktınız bu arıza yüzünden??




  • Arkadaslar yaklasik uc aydir g4 kullaniyorum cihazda cok sukur ghost screen bootloop gobi sorunlari gormedim ama benim sorunum herkesin ovdugu kameranin iyi cekim yapamamasi ikinci telefonum g3 un kamerasi bundan daha iyiydi acaba benim yapamadigim bir ayar falan mi var yoksa yazilimdan mi v20c yazilim kullaniyorum cihaz tayvan cihazi bu kamera konusunda yardımlarinizi bekliyorum ne yapayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HeRoGaki kullanıcısına yanıt
    bana salı günü söylenen hocam 10 gün içinde g5 verileceği ben de tamam dedim artık bununla da milleti kandırıyorlarsa söylenecek söz yok ne diyim :)
  • drburka D kullanıcısına yanıt
    ilk kez 9 temmuzda şengüllere verdim hocam hala değişim bekliyorum....salı günüde lg bana 10 gün içinde g5 verileceğini söyledi onun için şu an bekliyorum ben ...
  • arkadaşlar servis yolu ghost screenden dolayı bana da gorundu. pazartesı verıcem tr garantılı benımkı. lg den maalesef kurtulmanın olu g5 almak degıl. eger tamır surenız 20 gunu gectıyse tuketıcı hakem heyetine gıdın paranızı alın. ne gerek var okadar gun beklemeye.34 gundur bekleyen gordum forumda. g4 den cokmu menün. yenı cıhazda verseler g5 e yukseltselerde baslarına gelıcek sıkıntılar bellı. bıraz sabır edın bekleyın. hakem heyyetınden paranızı alın. lg servıs %10 kullanım ucretı dıye bırsey kesıyo dıye birseler okudum konuda. arkadaşlar bu kanuna aykırı bır durum.
  • Ercan Eren kullanıcısına yanıt
    20 iş günü beklemek seçimlik haklarınızdan ücretsiz onarım hakkınızı seçtiyseniz bir anlam ifade eder, bu durumda 20 iş gününün sonunda tekrar seçimlik hakkınız doğar. Ancak, seçimlik haklarınızdan bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarımdan herhangi birini seçmekte özgürsünüz.

    Bu konuyu izah ettiğim mesajlarım:
    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_451//tm.htm#118966427
    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_451//tm.htm#118977612
    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_458//tm.htm#119139655
    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_462//tm.htm#119248411




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44cihan44

    Arkadaslar yaklasik uc aydir g4 kullaniyorum cihazda cok sukur ghost screen bootloop gobi sorunlari gormedim ama benim sorunum herkesin ovdugu kameranin iyi cekim yapamamasi ikinci telefonum g3 un kamerasi bundan daha iyiydi acaba benim yapamadigim bir ayar falan mi var yoksa yazilimdan mi v20c yazilim kullaniyorum cihaz tayvan cihazi bu kamera konusunda yardımlarinizi bekliyorum ne yapayim

    Isyerinde bir arkadasin g4 un kamerasi da cok kotu çekiyordu lg servise gitti sadece kamera ayarlarindan sıfırlayarak duzelttiler basit bir islem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacksss


    quote:

    Orijinalden alıntı: 44cihan44

    Arkadaslar yaklasik uc aydir g4 kullaniyorum cihazda cok sukur ghost screen bootloop gobi sorunlari gormedim ama benim sorunum herkesin ovdugu kameranin iyi cekim yapamamasi ikinci telefonum g3 un kamerasi bundan daha iyiydi acaba benim yapamadigim bir ayar falan mi var yoksa yazilimdan mi v20c yazilim kullaniyorum cihaz tayvan cihazi bu kamera konusunda yardımlarinizi bekliyorum ne yapayim

    Isyerinde bir arkadasin g4 un kamerasi da cok kotu çekiyordu lg servise gitti sadece kamera ayarlarindan sıfırlayarak duzelttiler basit bir islem

    Hocam cevabiniz icin tesekkurler benim kamera cok kotu degil ama bir g3 kamerasi kadar da degil bana gore cihaz paralel ithalat delta garanti eger sorun kamera ayarlarindansa onun icin ankaraya göndermeden kendim yapabilir miyim acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44cihan44


    quote:

    Orijinalden alıntı: blacksss


    quote:

    Orijinalden alıntı: 44cihan44

    Arkadaslar yaklasik uc aydir g4 kullaniyorum cihazda cok sukur ghost screen bootloop gobi sorunlari gormedim ama benim sorunum herkesin ovdugu kameranin iyi cekim yapamamasi ikinci telefonum g3 un kamerasi bundan daha iyiydi acaba benim yapamadigim bir ayar falan mi var yoksa yazilimdan mi v20c yazilim kullaniyorum cihaz tayvan cihazi bu kamera konusunda yardımlarinizi bekliyorum ne yapayim

    Isyerinde bir arkadasin g4 un kamerasi da cok kotu çekiyordu lg servise gitti sadece kamera ayarlarindan sıfırlayarak duzelttiler basit bir islem

    Hocam cevabiniz icin tesekkurler benim kamera cok kotu degil ama bir g3 kamerasi kadar da degil bana gore cihaz paralel ithalat delta garanti eger sorun kamera ayarlarindansa onun icin ankaraya göndermeden kendim yapabilir miyim acaba

    Bir yerden ayari vardi size mesaj yazdıktan sonra baktim fakat bulamadim kamera ayarlari nasil sifirlaniyordu arkadaslar??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • blacksss kullanıcısına yanıt
    Ayarlar>Uygulamalar>Kamera>Depolama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontratak kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.mesajlarınızı inceliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    Benim telefonda hafiften ghost screen var. Bildirim çubuğunu aşağı indirince zar zor belli oluyor. Kameranın lensini kapatıp karanlık bir fotoğraf çektim. Ekran parlaklığını 100 e getirip siyah fotoğraf üzerinde denedim ghostscreen belli olmuyor. Sadece bildirim çubuğunda belli oluyor.

    Gri renkte bakın. Bende yarım saat GTA oynayınca ekranda tüm sağlık, para, tușlar falan kalıyor bayağı sinir bozucu bi durum gitgide artıyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstfgnay -- 7 Ağustos 2016; 0:06:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HomeScreen

    Ayarlar>Uygulamalar>Kamera>Depolama

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13891390139113921393
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.