Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: mydonose13 , depc Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 2 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
39.434
Cevap
254
Favori
963.546
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> LG >> ★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    278 Mesaj

    603 serisinden sonraki serilerde henüz görülmedi , ondan önceki tüm serilerde bootloop sorunu var ve her g4 eninde sonunda bootlopu tadacaktır.
    |
    |
    seloo_79 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj

    Ben 1 Temmuz'da telefonu servise verdim. Sonrasında da sitesi üzerinden takip ettim. yanlış hatırlamıyorsam, 15 i civarında "Parça bekleniyor" olan durum "değişim onayı alındı" olarak değişti. Bir kaç gün sonra da "Merkezden değişim cihazı bekleniyor" oldu. Ben aslında değişim vs istiyorum diye belirtmedim.
    |
    |
    HeRoGaki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    Açılmıyorsa servise gönder.
    Yanlış işlemden dolayı brick olmuştur telefon.
    |
    |
    byah00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    278 Mesaj

    Ben 11 temmuzda verdim ve 1 ağustosta değişim istedim , o tarihten sonra sizce ne kadar beklerim toplam ?
    |
    |
    Günal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    Bunları daha önce de okudum yazmıştınız ama oradaki ayıplı ibaresi neye göre belirlenecek.

    Şimdi bu dediğiniz ayıplı mal şu andaki bootloop durumunu kapsamıyor sanırım.

    Ayıplı mal ibaresi tamamen farklı bir durum içindir yoksa her arıza çıktığında tamir edilme süreci var daha ilk günden ilk arızada her ürüne ayıplı tanımı koyarak herkes parasını isterse ortada hiçbir firma kalmaz ki.

    Bana da kalırsa bootloop sorunundan dolayı G4 ayıplı maldır.

    Bunun ayıplı mal olarak ilan edilmesi ve toplatılması gerekir de işte bu iş nasıl oluyor raporlar mı gerekiyor?
    Firmanın da bu raporlara göre durumu kabul etmesi ve toplatması mı gerekiyor vs vs.
    |
    |
    kontratak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj

    İronik olacak ama LG müşteri temsilcilerinin klasik lafını söyleyeyim size. Maalesef bir tarih belirtemiyoruz.
    |
    |
    HeRoGaki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Lg g4 den g5 e degisim ?

    Geçen ayin 30 undan beri beklediğim lg g4 cihazim hala stok beklerken bugun arayarak birdefa sorgulatmak istedim.

    Kullandigim cumleler bunlar ' Gecen ayin 30 undan beri telefonumu bekliyorum magdurum beklemekten bunaldim artik islemlerin hizlanmasini istiyorum dedim.

    Konustugum kisi ise Şeyda Hanım (ana merkezi aradim 444 lu numara) eger karsiniza cikarsa hatta cikarmak icin surekli arayin.

    Bu magduriyetiniz icin size 10 gun icinde g5 verilecek dedi. Inanmadim dogal olarak telefonu kapattim yaklasik 10 dakika sonra birdefa aradim durumu onaylatmak icin yani emin olmak icin. Bu seferde Irmak hanim acti telefonu.

    Dedim bana boyle boyle denildi dogrumudur bu kontrol montrol etti iste Hayir doye bi cevap verildi.

    "Insanlari susturmak icinmi boyle yapiliyor" dedim. Alakasi felan yok dedi Irmak hanim. Bana oyle birsey verilmesi teklif edildiyse ben o telefonu magduriyetimin karsiligi olarak almak istiyorum eger verilmezse yasal yollara basvuracagim zaten ses kayitlari mevcut dedim. Yaklasik 10 dakika hatta bekletti birileriyle gorustu ve kesin bilgi oldugunu soyledi.

    Ne olur ne olmaz diye konusma saatimi tarihi ve konustgum kisilerin ismini not alip kapattim telefonu.

    Sansinizi deneyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    845 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Spect3r

    Bunları daha önce de okudum yazmıştınız ama oradaki ayıplı ibaresi neye göre belirlenecek.

    Şimdi bu dediğiniz ayıplı mal şu andaki bootloop durumunu kapsamıyor sanırım.

    Ayıplı mal ibaresi tamamen farklı bir durum içindir yoksa her arıza çıktığında tamir edilme süreci var daha ilk günden ilk arızada her ürüne ayıplı tanımı koyarak herkes parasını isterse ortada hiçbir firma kalmaz ki.

    Bana da kalırsa bootloop sorunundan dolayı G4 ayıplı maldır.

    Bunun ayıplı mal olarak ilan edilmesi ve toplatılması gerekir de işte bu iş nasıl oluyor raporlar mı gerekiyor?
    Firmanın da bu raporlara göre durumu kabul etmesi ve toplatması mı gerekiyor vs vs.



    http://www.donanimhaber.com/diger-ev-elektronigi/haberleri/Ayipli-urun-nasil-iade-edilir-para-nasil-geri-alinir-Detaylar-bu-videomuzda.htm
    _____________________________
    Hayat senin, kuralları kendin koy !!




  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    İzleyelim bakalım.
    Sağolun
    |
    |
    dancingman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    LG Denizli yetkili servisine vermiştim bootlooplu telefonu bir haftada anakartı değiştirdiler. Yeni telefon veya para iadesi alsam iyiydi ama en azından bekletmediler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    541 Mesaj
    Lg g4 forumu ne hale geldi. Varsa yoksa değişim yada para iadesi tecrübelerinin paylaşımı...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj

    G5 le degsim yapsalarda kurtulsak forumdan. Yoksa g4 telefonun kronik sorunlari cozulsede hala sorun var derler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    elmasuyum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    Vallaha milleti bilmende. benim 602k taywancihazi gayet iyi calisior. Ghost yok. Bootlop yok. Sorun yok. Ulenn



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1886 Mesaj

    Satın aldığınız malda sizden kaynaklanmayan bir kusur varsa veya bu mal sizin hatanız olmayan bir sebeple arızalanırsa mal ayıplıdır. Bu durumda seçimlik hakkınız doğar (bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarım).

    Siz ürünü servis istasyonuna götürdüğünüzde ürününüzü ücretsiz olarak onarmaları Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda bulunan "ayıplı mal" tanımından ileri gelir. Diğer bir deyişle, servis istasyonunun "Bu, kullanıcı hatasıdır." diyerek onarım için ücret talep etmediği her arıza Kanunda "ayıplı mal" tanımı olduğu için ücretsiz olarak onarılır. Ama ücretsiz onarım hakkı tüketicinin seçimlik haklarından sadece bir tanesidir, tüketici istediği seçimlik hakkını kullanabilir. Ne yazık ki servis istasyonları tercih hakkı sanki onlardaymış gibi davranarak tüketiciyi aldatmaktadır.

    Garanti Belgesi Yönetmeliğindeki "ücretsiz onarım isteme hakkı" bölümü de bu "ayıplı mal" tanımından doğan seçimlik haklarından "ücretsiz onarım hakkına" göre inşa edilmiştir. O bölüm şu şekildedir:

    Ücretsiz onarım isteme hakkı

    MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.



    Yani eğer Kanunun 11'inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkınızı seçerseniz bu hüküm devreye giriyor.


    "... ilk arızada her ürüne ayıplı tanımı koyarak herkes parasını isterse ortada hiçbir firma kalmaz ki" demişsiniz, fakat kanunlar böyle düşünmez, her iki tarafın da adil bir şekilde menfaatinin korunmasını hedeflerler. Bu sözünüzü daha detaylı olarak ele alalım:

    - "İlk arızada" değil, tüketicinin hatası olmayan herhangi bir arızada malın tanımı "ayıplı mal" olarak yapılır.

    - Herkes ayıplı mala ödediği bedeli malı geri vermek üzere isteyebilir.

    - Firmalar mevcut yasaları göz önünde bulundurarak hareket etmek zorundalar. Eğer ürünlerini, hizmetlerini, tarifelerini bunu dikkate almayıp yaparlar ve planlarını aynı kayıtsızlıkla icra ederlerse, tüketici yasal haklarını kullandığı zaman "Ama tüketici bu durumdan kârlı çıkıyor!" deme hakları yok; herkes için referans noktası mevcut yasalardır. Firmanın ürettiği ürün 2 yıl içerisinde arızalanacaksa bu, tüketicinin sorunu değil, firmanın sorunudur; bu soruna karşı tüketici yasalar ve yönetmeliklerle güvence altına alınmıştır. Yasalara kulak asmayıp 2 yılda arıza çıkaracak ürünleri piyasaya sürmeye devam eden firma varsın "ortada kalmasın". Ayrıca ayıplı olduğu için bedeli tüketiciye iade edilen ürün firmanın eline geri dönüyor, bu ürünün mali değeri sıfır olarak düşünülmemeli.
    |
    |
    Spect3r kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Er
    11 Mesaj
    zenfone 3 serisi (ve tabiiki ilgilendiğim deluxe) 17 ağustos ta hindistan da sanırım öncelik olarak o bölge olmak üzere sunulacak.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    48 Mesaj

    telefon sorunsuz çalışsada deneyimlerimizi paylaşsak
    |
    |
    elmasuyum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1584 Mesaj
    Arkadaşlar elimde sıfır alınmış ve kullanılmamış g4 batarya kiti vardır ve kit+batarya şeklinde verilecektir.Cihazımı satacağım gün aldım ama kullanmadım. İsteyen olursa 50 tl ve ücretsiz kargo şeklinde yollanır. Özelden ulaşabilirsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bazen doğru bildiğin şeyleri yapmalısın.Sonuçların canı cehenneme.
  • Yüzbaşı
    393 Mesaj
    Bende G4 kullanıyorum anladım ki bu telefonların yarısı sağlam yarısı dandik ben kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok ama ablamda da var kasmalar donmalar aşırı ısınmalar hepsi mevcut ikisde 602K serisi yani G4 alıcaklar şansına güveniyorsa alabilir
    _____________________________
    Genç,Dinamik,Veteriner Hekim
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    Sans işi beyler bu bootlop işi .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5749 Mesaj
    Bootloop olmayıp benim telefonum taş gibi, memnunum, abartıyorsunuz diyen arkadaslar. 9 ay boyunca ben de memnundum telefondan. Ta ki bootloop olana kadar. Bootloop olup haftalarca telefonsuz kalınca, karşınızda adam akıllı muhatap bulamayınca, yasal haklarınızı hiçe saydıklarında anlarsınız insanların neden bu kadar kızgın olduğunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 5 Ağustos 2016; 20:28:07 >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
Bey Azura
Mobilya Takımları
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.