Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1387. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.046.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13851386138713881389
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spect3r

    Bunları daha önce de okudum yazmıştınız ama oradaki ayıplı ibaresi neye göre belirlenecek.

    Şimdi bu dediğiniz ayıplı mal şu andaki bootloop durumunu kapsamıyor sanırım.

    Ayıplı mal ibaresi tamamen farklı bir durum içindir yoksa her arıza çıktığında tamir edilme süreci var daha ilk günden ilk arızada her ürüne ayıplı tanımı koyarak herkes parasını isterse ortada hiçbir firma kalmaz ki.

    Bana da kalırsa bootloop sorunundan dolayı G4 ayıplı maldır.

    Bunun ayıplı mal olarak ilan edilmesi ve toplatılması gerekir de işte bu iş nasıl oluyor raporlar mı gerekiyor?
    Firmanın da bu raporlara göre durumu kabul etmesi ve toplatması mı gerekiyor vs vs.



    http://www.donanimhaber.com/diger-ev-elektronigi/haberleri/Ayipli-urun-nasil-iade-edilir-para-nasil-geri-alinir-Detaylar-bu-videomuzda.htm




  • dancingman kullanıcısına yanıt
    İzleyelim bakalım.
    Sağolun
  • LG Denizli yetkili servisine vermiştim bootlooplu telefonu bir haftada anakartı değiştirdiler. Yeni telefon veya para iadesi alsam iyiydi ama en azından bekletmediler.
  • Lg g4 forumu ne hale geldi. Varsa yoksa değişim yada para iadesi tecrübelerinin paylaşımı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elmasuyum E kullanıcısına yanıt
    G5 le degsim yapsalarda kurtulsak forumdan. Yoksa g4 telefonun kronik sorunlari cozulsede hala sorun var derler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallaha milleti bilmende. benim 602k taywancihazi gayet iyi calisior. Ghost yok. Bootlop yok. Sorun yok. Ulenn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spect3r S kullanıcısına yanıt
    Satın aldığınız malda sizden kaynaklanmayan bir kusur varsa veya bu mal sizin hatanız olmayan bir sebeple arızalanırsa mal ayıplıdır. Bu durumda seçimlik hakkınız doğar (bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarım).

    Siz ürünü servis istasyonuna götürdüğünüzde ürününüzü ücretsiz olarak onarmaları Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda bulunan "ayıplı mal" tanımından ileri gelir. Diğer bir deyişle, servis istasyonunun "Bu, kullanıcı hatasıdır." diyerek onarım için ücret talep etmediği her arıza Kanunda "ayıplı mal" tanımı olduğu için ücretsiz olarak onarılır. Ama ücretsiz onarım hakkı tüketicinin seçimlik haklarından sadece bir tanesidir, tüketici istediği seçimlik hakkını kullanabilir. Ne yazık ki servis istasyonları tercih hakkı sanki onlardaymış gibi davranarak tüketiciyi aldatmaktadır.

    Garanti Belgesi Yönetmeliğindeki "ücretsiz onarım isteme hakkı" bölümü de bu "ayıplı mal" tanımından doğan seçimlik haklarından "ücretsiz onarım hakkına" göre inşa edilmiştir. O bölüm şu şekildedir:

    Ücretsiz onarım isteme hakkı

    MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.



    Yani eğer Kanunun 11'inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkınızı seçerseniz bu hüküm devreye giriyor.


    "... ilk arızada her ürüne ayıplı tanımı koyarak herkes parasını isterse ortada hiçbir firma kalmaz ki" demişsiniz, fakat kanunlar böyle düşünmez, her iki tarafın da adil bir şekilde menfaatinin korunmasını hedeflerler. Bu sözünüzü daha detaylı olarak ele alalım:

    - "İlk arızada" değil, tüketicinin hatası olmayan herhangi bir arızada malın tanımı "ayıplı mal" olarak yapılır.

    - Herkes ayıplı mala ödediği bedeli malı geri vermek üzere isteyebilir.

    - Firmalar mevcut yasaları göz önünde bulundurarak hareket etmek zorundalar. Eğer ürünlerini, hizmetlerini, tarifelerini bunu dikkate almayıp yaparlar ve planlarını aynı kayıtsızlıkla icra ederlerse, tüketici yasal haklarını kullandığı zaman "Ama tüketici bu durumdan kârlı çıkıyor!" deme hakları yok; herkes için referans noktası mevcut yasalardır. Firmanın ürettiği ürün 2 yıl içerisinde arızalanacaksa bu, tüketicinin sorunu değil, firmanın sorunudur; bu soruna karşı tüketici yasalar ve yönetmeliklerle güvence altına alınmıştır. Yasalara kulak asmayıp 2 yılda arıza çıkaracak ürünleri piyasaya sürmeye devam eden firma varsın "ortada kalmasın". Ayrıca ayıplı olduğu için bedeli tüketiciye iade edilen ürün firmanın eline geri dönüyor, bu ürünün mali değeri sıfır olarak düşünülmemeli.




  • zenfone 3 serisi (ve tabiiki ilgilendiğim deluxe) 17 ağustos ta hindistan da sanırım öncelik olarak o bölge olmak üzere sunulacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • elmasuyum E kullanıcısına yanıt
    telefon sorunsuz çalışsada deneyimlerimizi paylaşsak
  • Arkadaşlar elimde sıfır alınmış ve kullanılmamış g4 batarya kiti vardır ve kit+batarya şeklinde verilecektir.Cihazımı satacağım gün aldım ama kullanmadım. İsteyen olursa 50 tl ve ücretsiz kargo şeklinde yollanır. Özelden ulaşabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende G4 kullanıyorum anladım ki bu telefonların yarısı sağlam yarısı dandik ben kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok ama ablamda da var kasmalar donmalar aşırı ısınmalar hepsi mevcut ikisde 602K serisi yani G4 alıcaklar şansına güveniyorsa alabilir
  • Sans işi beyler bu bootlop işi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bootloop olmayıp benim telefonum taş gibi, memnunum, abartıyorsunuz diyen arkadaslar. 9 ay boyunca ben de memnundum telefondan. Ta ki bootloop olana kadar. Bootloop olup haftalarca telefonsuz kalınca, karşınızda adam akıllı muhatap bulamayınca, yasal haklarınızı hiçe saydıklarında anlarsınız insanların neden bu kadar kızgın olduğunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 5 Ağustos 2016; 20:28:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygsbenbiz

    Bende G4 kullanıyorum anladım ki bu telefonların yarısı sağlam yarısı dandik ben kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok ama ablamda da var kasmalar donmalar aşırı ısınmalar hepsi mevcut ikisde 602K serisi yani G4 alıcaklar şansına güveniyorsa alabilir

    Aynen haklisin dostum daha oncede g4 kullandim cok sıkıntılıydı bunda cok sukur bir problem bulunmamakta ah lg ah su kronik problemleri olmasaydi g4 cok guzel telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulspruta kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı yapma hocam. Benim tel bootlop olursa garanti bitince olur.. Ozmn oyle ise sokarm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enochian.

    Bana kalırsa konuda bu kadar çok sorun yaşayan olmasının sebebi sıkıntısı olanın aklına konuya girmek geliyor. Sıkıntısı olmayan buralara hiç uğramıyordur.

    O sebep ile konuyu gezipte LG G4 almayı düşünenlere bari ben kendi deneyimimi yazayım sıkıntı yaşamamış birisi olarak.

    Telefonum Birleşik Kırallık'dan ithal, 615 sürümü, Hepsiburada.com'dan alınma, Android 5.1 versiyonunu kullanan bir telefon. Henüz bir problem yaşamadım, donma dahil. Nazar değmez inşallah.

    Edit: Telefonum 5 aylık.

    5 ayda zaten çıkmıyor. En az bir 8-10 ay geçmesi lazım. Hangi seri olursa olsun hatalı mühendislik var bu telefonlarda. Pek umut bağlamayın bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacksss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ygsbenbiz

    Bende G4 kullanıyorum anladım ki bu telefonların yarısı sağlam yarısı dandik ben kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok ama ablamda da var kasmalar donmalar aşırı ısınmalar hepsi mevcut ikisde 602K serisi yani G4 alıcaklar şansına güveniyorsa alabilir

    Aynen haklisin dostum daha oncede g4 kullandim cok sıkıntılıydı bunda cok sukur bir problem bulunmamakta ah lg ah su kronik problemleri olmasaydi g4 cok guzel telefon

    Aynen hocam hatta benimki ithalatçı garantili deltadan ama hiç bir problem yok göremedim yani çok hafif bir ısınma var oda snapdragon 808 işlemciye göre az bile




  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam benim telefon için 14 iş günü doldu şu anda ve değişim onayı bekleniyor durumuna geçti. Ben nasıl bir yol izleyeyim, önce arayıp değişim istemiyorum mu demeliyim? Bir önceki mesajda iadeli taahhütlü dilekçe yazın demişsiniz. Ben de bunu düşünüyor da aklıma şey takıldı. Karşı taraf dilekçeyi aldığını onaylıyor ve bu bizim elimize geçiyor. Peki dilekçenin içeriğini olası bir hakem heyetinde kanıtlama şansımız var mı? İadeli taahhütlü gönderince içerik de kayıt altına alınıyor mu? Yoksa noterden mi göndermem gerekiyor bu dilekçeyi, öyle yaparsam elimde delil olur mu? Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EBF85AD14 -- 5 Ağustos 2016; 21:18:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim cihazımda bir sorun var.

    Sorun şöyle.

    Telefonu akşam uyuduğumda kilitliyorum normal, masaya koyuyorum. Sabah 10-11 gibi elime alıyorum ve şarjda azalma olduğunu fark ettim. Misal geçen gece 2'de taktım, öğlen 12'de baktım telefona %8'lik bir düşüş var.

    Dün gece 1'de bıraktım masaya, gün boyunca elime almadım cihazı akşam 5'e kadar yani. %55 şarj düşmüş %15'e.

    Bataryamdan mı kaynaklı? 2900 mah bataryam var.

    2900 mah batarya geldi bana, internetten aldığım için.

    Ben şimdi internetten 3000 mah batarya alsam, telefona uyar mı? 2900 mah geldiği için bana soruyorum. 3000 mah uyar mı?
  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Hocam bunun gibi maddeleri paylaşıp paylaşıp duruyorsunuz biz bilgileniyoruz da önemli olan bilgisiz cahil servislerin bilgilenmesi. Bizim bilmemiz bir şey etki etmiyor servis yine para iadesi kabul etmiyor, yaparsa kanunda yer almayan %10 kesinti yapılıyor böyle bir şey yok kanunda diyince laubali bir şekilde var araştırın görürsünüz diyor, kafasına göre sormadan işlem yapıyor. Biz ne yapalım yani 1 haftadır sürekli arayorum para iadesi için 1 gram ilerleme olmadı, sonunda arayıp söveceksin anca bu işe yarıyor.
  • 
Sayfa: önceki 13851386138713881389
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.