Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1384. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.046.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13821383138413851386
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eyü madem. büyük sakarlık etmişsin umarım telafisi kolay olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bootloop15 -- 4 Ağustos 2016; 22:20:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hann06 H kullanıcısına yanıt
    Banada 1 yıllık süreçte 3-4 kere olmuştur. Telefonu çağrıyı sonlandırmama rağmen telin açık kaldığını cebimde ısınınca anladım ve beni defalarca aramalarına rağmen hattın kapalı olduğunu söylediler. Bu arada geçen süre 40 dakika kadardı. Pili çıkarmadan düzeltmedim. Çok nadiren olan bi hadise olduğu için pek umursamadım açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratgnl -- 4 Ağustos 2016; 22:27:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeRoGaki

    Birkaç mesajına rastladım Xa Ultra cihazını övüp duruyorsun ama gidip ana model olmayan bir telefona 1600 tl verilmez bu vakitte ki bende teknosa da inceledim öyle aman aman bir cihaz değil g4 e alternatif olamaz , g4 ün kamerası güncelleme desteği sonynin önüne geçiyor

    Pardon ama G4 ün neresi amiral ? Mühendislik hataları ile dolu olan bir telefon amiral olabilir mi sizce, Xa ultra her türlü g4 rezilliğinden üstündür. G4 telefon tarihine kara bir leke olarak yer edinmiştir. Onun amiralliği çoktan batmıştır.
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    Kardesim xa ultraui g4 le bir tutamazsin g4 daha iyidir arkdas dogru soyluor övüp durma artikl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    Kardesim xa ultraui g4 le bir tutamazsin g4 daha iyidir arkdas dogru soyluor övüp durma artik anladik g4 sorunlu benimki sorunlu gibi durmuor tasgibi g4 um var masallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Camper7861

    Kardesim xa ultraui g4 le bir tutamazsin g4 daha iyidir arkdas dogru soyluor övüp durma artik anladik g4 sorunlu benimki sorunlu gibi durmuor tasgibi g4 um var masallah.

    İşlemcisi hariç(onda da çok küçkük bir fark) hiç bir üstün yanı yok kendini kandırma. Kendi G4 üne de taş gibi deme bak başına gelirse anlarsın şu G4 ü övüp durmayın insanların parasını boş yere harcatmayın.

    G4 Rezilliğine kimse bulaşmasın aman arkadaşlar dikkat edin...
  • 10D ye donun rahat edin. Neymiş 20 versiyonu. Cihazı tekrardan kullandığımı farkettim. Tavsiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu telefonlar seri üretime geçmeden test edilmiyor mu acaba ? nasıl olur da mühendislik hatalarıyla dolu bir telefon piyasaya sürülür ? google bu işe bir el atmalı telefonlar piyasaya sürülmeden 1 ay boyunca test kullanıcıları tarafından test edilmeli sorunları düzeltilip öyle piyasaya sürülmeli.
  • Ercan Eren kullanıcısına yanıt
    Aldığımdan beri 6.0 kullanan biri olarak kesinlikle katılıyorum!
    V10D yükledim telefon kendine geldi. Sevmeye başladım cihazı.
  • Şu ghost screen olayi çok artti. Onceden de vardi ama cok belli olmuyordu. Simdi ana ekranda bile cok net belli ediyor kendini.

    Hepsiburadadan paralel alip garantiye gonderen oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    Amiral battı oynuyoruz işte.
  • Faturası ve garanti belgesi olmayan LG Garantili cihazı servise verdim. Değişim yada para iadesi çıkma durumu nedir. Böyle birşey yaşayan var mı? Tüketici kanununda yeri nedir?
  • Arkadaşlar, sizden bir konuda yardım istiyorum.
    Benim cihazım 11 Temmuz'dan bu yana serviste. Telefona 19. iş günü değişim onaylandı o günden bu yana da stok bekliyor. Ben artık çok sıkıldım ve tüketici hakem heyetine başvurup 2200 lira olan faturamı almak istiyorum. LG Müşteri hizmetlerine konuyu açtığımda değişimin 20 iş günü içinde onaylandığını, 20 iş gününü geçmelerine rağmen bekletmelerinin bu nedenle yasal olduğunu söyledi.
    Sizden ricam, özellikle daha önce hakem heyetine başvuran arkadaşlardan benim gibi durumda olan var mı? Yaşayan varsa nasıl sonuç aldı?
  • Arkadaşlar merhabalar.. Ben de LG G Flex 2 sahibiyim. Sizler gibi benimde panelden(ekran) kaynaklı bir sorunum var. Bizim cihazın ana konusu aktif olmadığı için buraya yazıyorum. Malum bu konu da teknik servis ana konusu gibi olmuş vaziyette...

    Benim cihazım gri renkleri sarımsı gösteriyor, bu konuda ilk 6 ayda veren her arkadaş değişim aldı. Bunun yanısıra çok aşırı ısınıyor(snapdragon 810) ve USB soketinde temassızlık mevcut. Ayrıca kulaklığından da bir tarafı bozuldu, orijinal kulaklık sesi tek taraftan veriyor.

    Benim sorum; Tamir olmaksızın değişim/iade için hangi servis daha uygun? Hangisinden daha memnun kaldınız? İstanbul Şengüller, Vintek, Perpa.. İzmir Ayes.. Ankara Fırat.. Bunlardan bir tanesine göndermeyi planlıyorum ama hepsi hakkında türlü şikayetler mevcut. Derdimi dinleyecek, anlayacak, diksiyonu düzgün, kurumsal nitelikte bir yere vermek istiyorum.

    Dipnot: Lütfen beni "sıfırını almaya çalışan açgözlü biri" olarak algılamayın. Cihazlar bir defa tamir gördümü çoğu zaman dikiş tutturamıyor. Ayrıca birsürü para vererek aldığım cihazım ilk 2 ay dışında hep sorun yarattı. Şu an 8. ayında ve şarj soketi temassızlığı sabah uyandığımda şarjın olmamasını ve telefonun bataryasının tükenerek %0 şarjla kapanmasını yaşatan lanet bir durum. Saygılarımla..
  • $U$PeCT RoCKerS kullanıcısına yanıt
    Öyle dediğiniz gibi değişim isteme gibi bir hakkınız yok.
    Parça varsa tamiri yapılır verilir.

    Eğer 20 iş günü içinde tamir edilmezse o zaman yeni cihaz talep edersiniz veya tüketiciye başvurup fatura bedelini istersiniz.
  • ercans007 E kullanıcısına yanıt
    Telefonu teslim ederken bedel iadesi istediğinizi belirtmeniz, bununla birlikte, imzaladığınız belgede bunun aksine bir talepte bulunmamanız gerekir, eğer bunları yaptıysanız büyük bir avantajınız var demektir. Ancak, bunları yapmamış olsanız bile, görünen o ki servis istasyonu telefonun onarımının yapılamayacağına karar vermiş. Bu hâlde Garanti Belgesi Yönetmeliğinin 9/1-c bendinde belirtilen "Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi" durumu söz konusudur, bu yüzden tekrar seçimlik hakkınız doğmuştur. Seçimlik hakkı, size ait olan bir haktır, yetkili servis istasyonunun sizin yerinize hareket etme lüksü yoktur. Telefonunun değişimini siz onaylamadıysanız ve bedel iadesi talebinde bulunduysanız bu talebi reddedemezler ve derhâl yerine getirmek zorundadırlar. Bu talebinizi yazılı bir şekilde de (iadeli taahhütlü posta gibi) karşı tarafa iletirseniz bunu sağlam bir şekilde kayıt altına almış olursunuz.


    Ayıplı mal, yani kullanım hatasından kaynaklanmayan bir kusuru bulunan/ortaya çıkan mal, konusundan detaylıca bahsedeyim:

    Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketicinin seçimlik hakkı doğar. Bunlar bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarım haklarıdır. Yani sanılanın aksine tüketici, kendi hatasından kaynaklanmayan bir kusuru bulunan/ortaya çıkan ürünü tamir ettirmek zorunda değildir, bu bahsettiğim seçimlik haklarından herhangi birini kullanmakta tamamen özgürdür. Servis istasyonları tercih hakkı sanki onlardaymış gibi davranarak tüketiciyi aldatmaktadır.

    Seçimlik haklarından ücretsiz onarımı seçerek (veya servis istasyonunun oyununa gelip seçtirilerek) ürünü servis istasyonuna teslim ettiniz diyelim. Bu durumda seçimlik haklarınızın tekrar doğması için gerekli olan koşullar Garanti Belgesi Yönetmeliğinin 9'uncu maddesinde şöyle açıklanmıştır:

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
  • Spect3r S kullanıcısına yanıt
    Bunları biliyorum hocam. Belirtmek istediğim husus, değişim konusunda veya derdini anlama konusunda anlayışlı ve kurumsallaşmış bir yönetim ortaya kkoyan, şikayetleri diğerlerine nazaran en az olan servisi bulmak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malda kullanım hatasından kaynaklanmayan bir kusur bulunur/daha sonra ortaya çıkar ise, yani malın ayıplı olduğu anlaşılırsa tüketicinin seçimlik hakkı doğar. Bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarım haklarından herhangi biri tüketici tarafından tercih edilebilir (parça varsa tamiri yapılır gibi bir durum söz konusu değildir, tüketici onarım hakkını seçmek zorunda değildir). 20 iş günü beklemek seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkı seçildi ise bir anlam ifade eder, bu durumda 20 iş gününün sonunda veya tamirinin mümkün olmadığının anlaşılması durumunda tekrar seçimlik hakkı doğar.

    Bu konuya üstteki mesajımda ve şu mesajlarımda değindim:

    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_451//tm.htm#118966427
    https://forum.donanimhaber.com/m_109488706/mpage_451//tm.htm#118977612
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    "mühendislik hatalarıyla dolu"...

    puhahahahahah bu kadar büyük çamur olamaz !
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    Sen konuyu anlamamışsın , Lg nin K serisi var birde G serisi var bunlardan G serisi olan ana model g4 ilk çıktığı zaman amiral gemisi konumundaydı ki bu kadar insan gidip satın aldı.Sonynin de amiral gemileri Z serisinde tanıtılıyor , şuan sonynin Amiral gemisi Z5 Premiumdur.
  • 
Sayfa: önceki 13821383138413851386
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.