Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1312. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.047.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13101311131213131314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorununuz şarj cihazı kaynaklı da olabilir, kablo da, telefon da. Sırayla denemekten başka şansınız yok. Bulabilirseniz aynı şarj cihazını, bulamazsanız en az 1.8A veren ve sağlam olduğunuzdan emin olduğunuz bir şarj cihazını deneyerek başlayın derim.
  • Telefonla konuştuktan sonra cinlerim tepeme geldi, Şikayet Var'a yazdım. Onaylansın, sosyal medyada da yayıcam.
    Bu kadar insanı mağdur edip pişkin pişkin Tüketici Hakem heyeti yolu gösteren LG Türkiye'ye sessiz kalmamak lazım..!


    https://store.donanimhaber.com/e6/e3/5e/e6e35eda727deaab56d209a65cdb7cc0.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayals -- 12 Temmuz 2016; 12:32:22 >




  • Benim de şarj sürem aşırı uzadı ve sorunların aynı anda çıkması çok garip.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bootloop sebebiyle şengüllere yolladim kargoyla cihaz değişimi istediğimi yazdım 6 ay dolmamıştı ama yedek parça bekliyor nedeniyle beklemeye alındı yazıyor arayıp tekrardan değişim istediğimi belirtiyim mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün en sonunda lg çağrı merkezine bağlanabildim ve bootloop olan telefonlarım için ücret iadesi istiyorum dedim. Onlarda yarın tekrar aramamı söylediler. Önce değişim formu çıkaracağız servisten ve daha sonra üst birime ücret iadesi için onaya göndereceğiz dediler. Onaylanırsa servisten hesap no isteyecekler ve paranız yatacak dediler. Eğer bu şekilde lg ücret iadesi yapıyorsa tüketici hakem heyetine gitmemizin mantığı ne biri açıklayabilir mi?
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    Ücret iadesi almanın mantığı aslında senin kullanmış oldugun süreden hesap edilerek %10 %15 ve %20 lik dilimlerle senden kullanım bedeli kesilmesi. Aklına yatıyorsa kesinti umrumda değil diyosan para iadesi alabilirsin tabiki. Tüketici haklarında birebir fatura bedelini ödüyorlar. Kuruşuna kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefona çinden ahşap kılıf aldım, hoş oldu ama kalınlaştı, kütük gibi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dde5

    Ücret iadesi almanın mantığı aslında senin kullanmış oldugun süreden hesap edilerek %10 %15 ve %20 lik dilimlerle senden kullanım bedeli kesilmesi. Aklına yatıyorsa kesinti umrumda değil diyosan para iadesi alabilirsin tabiki. Tüketici haklarında birebir fatura bedelini ödüyorlar. Kuruşuna kadar.

    işte aklıma takılan da bu. tüketici hakem heyeti ile alırsak parayı alma ne kadar sürer? lg den alırsak hemen ödüyorlar mı?
  • Başıma gelmedi. Bende 30 35 gün bekleyerek yeni seri 605 C cihazı gonderilen üyelerdenim. Bende bi ara thh ye gitmeyi düşündüm fakat bağlı bulunduğun il ve ilçenin yoğunluğuna göre değişiyormuş. Ayrıca karar çıktıktan sonra Lg karara itiraz edebiliyor fakat onada ihtar yolu ile avukatın aracılığıyla icrayla tahsil ediliyor. Yani kısacası yıpranma bedelini gözden çıkartırsanız normal servis süresi icerisinde geri dönüş yapılabilir ve iade süreci daha hızlı isleyebilir beyefendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dde5

    Başıma gelmedi. Bende 30 35 gün bekleyerek yeni seri 605 C cihazı gonderilen üyelerdenim. Bende bi ara thh ye gitmeyi düşündüm fakat bağlı bulunduğun il ve ilçenin yoğunluğuna göre değişiyormuş. Ayrıca karar çıktıktan sonra Lg karara itiraz edebiliyor fakat onada ihtar yolu ile avukatın aracılığıyla icrayla tahsil ediliyor. Yani kısacası yıpranma bedelini gözden çıkartırsanız normal servis süresi icerisinde geri dönüş yapılabilir ve iade süreci daha hızlı isleyebilir beyefendi.

    kardeşim bikaç soru soracağım. cihazı tam olarak kutu içeriğiyle mi gönderdin ? ve cihazını alalı kaç ay olmuştu ?
  • Cihazı sadece gönderdim. Herhangi bir icerik(kulaklık,şarj aleti vs.) olmadan, fatura fotokopisine sarıp göndermiştim.kutuyuda bozma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN BANA BİR BAKIN BU TELEFONU DUVARA VURUP KIRMAMAK İÇİN KENDİMİ ZORLUYORUM. TELEFON 1 GÜN ÖNCE V10D SÜRÜMÜ VARDI ŞARJI İYİ GİTSİN DİYE AMA VE BU SÜRÜM DE SON 1-2 GÜNDÜR ŞARJI ÇOK BERBAT GİDİYORDU 1 SAAT 37 DAKİKA EKRAN SÜRESİ VERİYORDU VE BEN PAZAR AKŞAMI V20D SÜRÜMÜNE GÜNCELLEDİM BUGÜN ŞARJI GENE HİÇ ELLEMEDEN PATIR PATIR DÜŞMEYE BAŞLADI VE GENE 1 SAAT 37 DK EKRAN SÜRESİ VARDI ACABA TESADÜF MÜ BU VE BU SÜREYİ DÜZELTMEK İÇİN NE YAPMAM LAZIM . ASLINDA EN İYİ ÇÖZÜM SATIP VİBE P1 ALMAK AMA ŞUAN DEĞİŞESİM DE PEK YOK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayals kullanıcısına yanıt
    YAYMAK lazım .gerekirse paylaşalım . kaç tane lg kullanıcı var .face de yayınlansa oradandan da ikişer arkadaş yayınlasa dalga dalga buyur bu mesele.
  • dancingman kullanıcısına yanıt
    bendede 4.yıldız tamamlanmadan acılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88

    YAYMAK lazım .gerekirse paylaşalım . kaç tane lg kullanıcı var .face de yayınlansa oradandan da ikişer arkadaş yayınlasa dalga dalga buyur bu mesele.

    Şikayer var'da redaksiyon aşamasında gözüküyor.
    Twitter'dan bu görseli paylaştım. DM'den telefonumu istediler.
    Bişey olacağını sanmıyorum ama bakalım.. Burda hep münferit mesajlar var. Birlikte çıkacak bir sese gelecek cevap daha makul olacaktır diye düşünüyorum.. Yazık günah 1700 TL para vermişim, telefon sorun üstüne sorun çıkartıyor.. Kolay mı kazanıyoruz kardeşim?!
  • Eski lg g2 kullanıc~ları varsa bilirler
    Kitkat operasyonunu bütün heryere güncelleme gelmedi diye yazmıştık büyük olay ve tepki olmuştu 3 gün sonra kitkat gelmişti aynı olay yapılabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeze1

    ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN BANA BİR BAKIN BU TELEFONU DUVARA VURUP KIRMAMAK İÇİN KENDİMİ ZORLUYORUM. TELEFON 1 GÜN ÖNCE V10D SÜRÜMÜ VARDI ŞARJI İYİ GİTSİN DİYE AMA VE BU SÜRÜM DE SON 1-2 GÜNDÜR ŞARJI ÇOK BERBAT GİDİYORDU 1 SAAT 37 DAKİKA EKRAN SÜRESİ VERİYORDU VE BEN PAZAR AKŞAMI V20D SÜRÜMÜNE GÜNCELLEDİM BUGÜN ŞARJI GENE HİÇ ELLEMEDEN PATIR PATIR DÜŞMEYE BAŞLADI VE GENE 1 SAAT 37 DK EKRAN SÜRESİ VARDI ACABA TESADÜF MÜ BU VE BU SÜREYİ DÜZELTMEK İÇİN NE YAPMAM LAZIM . ASLINDA EN İYİ ÇÖZÜM SATIP VİBE P1 ALMAK AMA ŞUAN DEĞİŞESİM DE PEK YOK

    Konum açıkmı? Aktivite günlükleri açıkmı? Wifi sürekli tarama açıkmı? Cihazı nasıl kullanıyorsun? Oyun falan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeze1

    ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN BANA BİR BAKIN BU TELEFONU DUVARA VURUP KIRMAMAK İÇİN KENDİMİ ZORLUYORUM. TELEFON 1 GÜN ÖNCE V10D SÜRÜMÜ VARDI ŞARJI İYİ GİTSİN DİYE AMA VE BU SÜRÜM DE SON 1-2 GÜNDÜR ŞARJI ÇOK BERBAT GİDİYORDU 1 SAAT 37 DAKİKA EKRAN SÜRESİ VERİYORDU VE BEN PAZAR AKŞAMI V20D SÜRÜMÜNE GÜNCELLEDİM BUGÜN ŞARJI GENE HİÇ ELLEMEDEN PATIR PATIR DÜŞMEYE BAŞLADI VE GENE 1 SAAT 37 DK EKRAN SÜRESİ VARDI ACABA TESADÜF MÜ BU VE BU SÜREYİ DÜZELTMEK İÇİN NE YAPMAM LAZIM . ASLINDA EN İYİ ÇÖZÜM SATIP VİBE P1 ALMAK AMA ŞUAN DEĞİŞESİM DE PEK YOK

    Servise ver hocam normal degil bu süre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamandalina kullanıcısına yanıt
    Hocam hiçbirşey açık değil oyunda öyle cok aman aman oynamıyorum. Cihaz oyun dışında bile birşey yapmadan şarjı gidiyor su gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeze1

    Hocam hiçbirşey açık değil oyunda öyle cok aman aman oynamıyorum. Cihaz oyun dışında bile birşey yapmadan şarjı gidiyor su gibi

    O zaman servise yapacak bişey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13101311131213131314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.