Şimdi Ara

LG G4 için SICAK FIRSATLAR (151. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.562
Cevap
84
Favori
302.168
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozcan4257 O kullanıcısına yanıt
    Cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum dedim. Onun için de diyor ki sim kartınızı taktiginiz için Cayma hakkından yararlanamazsiniz diyorlar. Çok ugrastirirlar mi hocam gözüm korkmaya başladı.
  • GITTIGIDIYOR 3 iş günü içinde parayı iade eder kimseyi dinlmemez rapor filan beklemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canciger C kullanıcısına yanıt
    İçime su serptin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar nasipse bende g4 alma niyetindeyim öyle pek inceleme fırsatım olmadı acil tel ihtiyaç olduğu için g4 alayım dedim. Tabiki zevk meselesidir lakin şu rengini al-alma yada seramik,deri al-alma gibi bir tavsiyeniz olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.

    Paralel ithalat sıkıntı olabilir ama özellikle delta demek haksızlık olur benim tecrübelerim beni pişman etmedi çizik değil fazlasını da yaşadım hocam merak etme g3 te yaşadıklarımı aktarıyım tekrardan. Merhaba Arkadaşlar, Delta servise dair kafasında soru işaretleri olan veya delta garantili telefonunun servislik bir durumu olursa ne olur acaba diye endişelenen arkadaşlar için kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.

    yaklaşık 25 gün önce telefonumu karşı ödemeli olarak yurtiçi kargo aracılığıyla gönderdim. Telefonumun servise ulaştığına dair hiçbir dönüş yapılmadı bu delta servisi açısından olumsuz bir özellikti. Arayıp bilgi almak zorunda kaldım ama bir dakika geçmeden hemen bağlanabiliyorsunuz bu konuda da çok iyiler.
    Telefonum açılmıyordu sadece şarja takılıyken kullanabiliyordum tahmin edeceğiniz gibi batarya problemi varmış servise gönderirken :" Ya nasıl olsa servise gidiyor kasa çatlağını da yazıyım" dedim ama çatlak tek yerde ve çok zor fark edilecek miniklikte bir şeydi. Telefonum kargoya verilir dedikleri son tarihten bir haftayı geçkin bir süre sonrasında kargoya verildi yurtiçi kargonun da keyfi dağıtıma çıkmaması nedeniyle telefonumu ben kargodan yaklaşık olarak 20 gün sonra alabildim bu durumdan memnun kalmadım. Ve karşı ödemeli göndermişler 5 lira karşılığında telefonumu kargodan aldım.

    Gelelim asıl önemli yere :) Telefonumun batarya değişimi ve kasa değişimi garanti kapsamında yapılmış ve işin sevindirici ve umut verici yanı telefonda yine çok minicik yarım metre civarından yere düşürme sonucu bir ezik vardı bu sebepten ötürü kasa değişimi ve diğer masraflar kullanıcı hatası diye bana yüklenir diye korkarak göndermiştim ama korktuğum gibi olmadı geç ve karşı ödemeli kargoyu saymazsak oldukça memnun kaldım diyebilirim. İyi ki delta tercih etmişim telefonum şu an tam anlamıyla sıfır oldu hazır böyleyken satıp delta garantili g4 e geçmeyi ciddi anlamda düşünüyorum :)

    Hocam bende g3 aldım şimdi g4 sipariş verdim deltadan ama aldığım g3 sürekli olarak kapanıyor. Günde 6-7 kere kapanıyor. Önceden daha azdı giderek kapanmaya başlıyor sebebi nedir ? Her ne kadar delta biraz iyi olsa da sonuçta tam bir garanti değil o yüzden yollamaya çakiniyorum telefonu iyice bozarlar kullanıcı hatası diye bana yüklerler diye. Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.

    Paralel ithalat sıkıntı olabilir ama özellikle delta demek haksızlık olur benim tecrübelerim beni pişman etmedi çizik değil fazlasını da yaşadım hocam merak etme g3 te yaşadıklarımı aktarıyım tekrardan. Merhaba Arkadaşlar, Delta servise dair kafasında soru işaretleri olan veya delta garantili telefonunun servislik bir durumu olursa ne olur acaba diye endişelenen arkadaşlar için kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.

    yaklaşık 25 gün önce telefonumu karşı ödemeli olarak yurtiçi kargo aracılığıyla gönderdim. Telefonumun servise ulaştığına dair hiçbir dönüş yapılmadı bu delta servisi açısından olumsuz bir özellikti. Arayıp bilgi almak zorunda kaldım ama bir dakika geçmeden hemen bağlanabiliyorsunuz bu konuda da çok iyiler.
    Telefonum açılmıyordu sadece şarja takılıyken kullanabiliyordum tahmin edeceğiniz gibi batarya problemi varmış servise gönderirken :" Ya nasıl olsa servise gidiyor kasa çatlağını da yazıyım" dedim ama çatlak tek yerde ve çok zor fark edilecek miniklikte bir şeydi. Telefonum kargoya verilir dedikleri son tarihten bir haftayı geçkin bir süre sonrasında kargoya verildi yurtiçi kargonun da keyfi dağıtıma çıkmaması nedeniyle telefonumu ben kargodan yaklaşık olarak 20 gün sonra alabildim bu durumdan memnun kalmadım. Ve karşı ödemeli göndermişler 5 lira karşılığında telefonumu kargodan aldım.

    Gelelim asıl önemli yere :) Telefonumun batarya değişimi ve kasa değişimi garanti kapsamında yapılmış ve işin sevindirici ve umut verici yanı telefonda yine çok minicik yarım metre civarından yere düşürme sonucu bir ezik vardı bu sebepten ötürü kasa değişimi ve diğer masraflar kullanıcı hatası diye bana yüklenir diye korkarak göndermiştim ama korktuğum gibi olmadı geç ve karşı ödemeli kargoyu saymazsak oldukça memnun kaldım diyebilirim. İyi ki delta tercih etmişim telefonum şu an tam anlamıyla sıfır oldu hazır böyleyken satıp delta garantili g4 e geçmeyi ciddi anlamda düşünüyorum :)

    Hocam bende g3 aldım şimdi g4 sipariş verdim deltadan ama aldığım g3 sürekli olarak kapanıyor. Günde 6-7 kere kapanıyor. Önceden daha azdı giderek kapanmaya başlıyor sebebi nedir ? Her ne kadar delta biraz iyi olsa da sonuçta tam bir garanti değil o yüzden yollamaya çakiniyorum telefonu iyice bozarlar kullanıcı hatası diye bana yüklerler diye. Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim. :)

    Hocam biraz daha sabret yakında hiç açılmayacak :D o zaman garantiden halledersin garanti olur :D Benimki de öyleydi artık son aşamada şarj aletinden çektiğim anda gidiyordu telefon şarja takılıyken kapanıyor mu kapanmıyor mu bunu anlarsan daha net olur. Eğer şarjdayken kapanmıyorsa batarya değişimiyle hallediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.

    Paralel ithalat sıkıntı olabilir ama özellikle delta demek haksızlık olur benim tecrübelerim beni pişman etmedi çizik değil fazlasını da yaşadım hocam merak etme g3 te yaşadıklarımı aktarıyım tekrardan. Merhaba Arkadaşlar, Delta servise dair kafasında soru işaretleri olan veya delta garantili telefonunun servislik bir durumu olursa ne olur acaba diye endişelenen arkadaşlar için kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.

    yaklaşık 25 gün önce telefonumu karşı ödemeli olarak yurtiçi kargo aracılığıyla gönderdim. Telefonumun servise ulaştığına dair hiçbir dönüş yapılmadı bu delta servisi açısından olumsuz bir özellikti. Arayıp bilgi almak zorunda kaldım ama bir dakika geçmeden hemen bağlanabiliyorsunuz bu konuda da çok iyiler.
    Telefonum açılmıyordu sadece şarja takılıyken kullanabiliyordum tahmin edeceğiniz gibi batarya problemi varmış servise gönderirken :" Ya nasıl olsa servise gidiyor kasa çatlağını da yazıyım" dedim ama çatlak tek yerde ve çok zor fark edilecek miniklikte bir şeydi. Telefonum kargoya verilir dedikleri son tarihten bir haftayı geçkin bir süre sonrasında kargoya verildi yurtiçi kargonun da keyfi dağıtıma çıkmaması nedeniyle telefonumu ben kargodan yaklaşık olarak 20 gün sonra alabildim bu durumdan memnun kalmadım. Ve karşı ödemeli göndermişler 5 lira karşılığında telefonumu kargodan aldım.

    Gelelim asıl önemli yere :) Telefonumun batarya değişimi ve kasa değişimi garanti kapsamında yapılmış ve işin sevindirici ve umut verici yanı telefonda yine çok minicik yarım metre civarından yere düşürme sonucu bir ezik vardı bu sebepten ötürü kasa değişimi ve diğer masraflar kullanıcı hatası diye bana yüklenir diye korkarak göndermiştim ama korktuğum gibi olmadı geç ve karşı ödemeli kargoyu saymazsak oldukça memnun kaldım diyebilirim. İyi ki delta tercih etmişim telefonum şu an tam anlamıyla sıfır oldu hazır böyleyken satıp delta garantili g4 e geçmeyi ciddi anlamda düşünüyorum :)

    Hocam bende g3 aldım şimdi g4 sipariş verdim deltadan ama aldığım g3 sürekli olarak kapanıyor. Günde 6-7 kere kapanıyor. Önceden daha azdı giderek kapanmaya başlıyor sebebi nedir ? Her ne kadar delta biraz iyi olsa da sonuçta tam bir garanti değil o yüzden yollamaya çakiniyorum telefonu iyice bozarlar kullanıcı hatası diye bana yüklerler diye. Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim. :)

    Hocam biraz daha sabret yakında hiç açılmayacak :D o zaman garantiden halledersin garanti olur :D Benimki de öyleydi artık son aşamada şarj aletinden çektiğim anda gidiyordu telefon şarja takılıyken kapanıyor mu kapanmıyor mu bunu anlarsan daha net olur. Eğer şarjdayken kapanmıyorsa batarya değişimiyle hallediliyor.

    Şimdiden yollasam olmaz mı ?


    Ayrıca idealseçim'den g4 siparişi verdim bugün. Bi arkadaş ciddi sorun yaşamış


    Telefonu ilk kez alacaklar için kısaca test etme; Cayma hakkını kaybetmemek için kesinlikle sim takma ve internete bağlanma!
    *Telefonun kutusunu dikkatlice zarar vermeden aç.
    *Telefonun üstündeki jelatini sökmeden telefonu çalıştır.
    *Önce 3845#*855# den lcd test ölü piksele bak.
    - HWDevice Test
    - LCD Test
    - Manuel Test sekmelerine tıklanacak
    * Daha sonra telefonun menüsünde hızlıca gezin, kamerayı aç kapa tekrar aç foto çek, fotolara hızlıca bak, masa üstündeki kısa yolları
    seçip ekranın sol tarafına ve sağ tarafına sürükle bırak. beş - on dakikalık kullanımda herhangi bir sorun yaşamıyorsan telefonu kapa.
    * İmei kaydına bak tel kayıtlı mı?
    * Kayıtlı ise distribütör firmayı ara ve ime numarasını söyleyerek cihazın gerçekten onlara ait olup olmadığını öğren.Örneğin bu kontrol Delta Servis'in sitesinden online olarak da yapılabilir.
    *Faturayı kontrol et İsim ve İmei doğru yazılmış mı?

    Şu yolları izleyip bir hata gördüğüm de direk koşulsuz iade edebilirim sanırım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.

    Paralel ithalat sıkıntı olabilir ama özellikle delta demek haksızlık olur benim tecrübelerim beni pişman etmedi çizik değil fazlasını da yaşadım hocam merak etme g3 te yaşadıklarımı aktarıyım tekrardan. Merhaba Arkadaşlar, Delta servise dair kafasında soru işaretleri olan veya delta garantili telefonunun servislik bir durumu olursa ne olur acaba diye endişelenen arkadaşlar için kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.

    yaklaşık 25 gün önce telefonumu karşı ödemeli olarak yurtiçi kargo aracılığıyla gönderdim. Telefonumun servise ulaştığına dair hiçbir dönüş yapılmadı bu delta servisi açısından olumsuz bir özellikti. Arayıp bilgi almak zorunda kaldım ama bir dakika geçmeden hemen bağlanabiliyorsunuz bu konuda da çok iyiler.
    Telefonum açılmıyordu sadece şarja takılıyken kullanabiliyordum tahmin edeceğiniz gibi batarya problemi varmış servise gönderirken :" Ya nasıl olsa servise gidiyor kasa çatlağını da yazıyım" dedim ama çatlak tek yerde ve çok zor fark edilecek miniklikte bir şeydi. Telefonum kargoya verilir dedikleri son tarihten bir haftayı geçkin bir süre sonrasında kargoya verildi yurtiçi kargonun da keyfi dağıtıma çıkmaması nedeniyle telefonumu ben kargodan yaklaşık olarak 20 gün sonra alabildim bu durumdan memnun kalmadım. Ve karşı ödemeli göndermişler 5 lira karşılığında telefonumu kargodan aldım.

    Gelelim asıl önemli yere :) Telefonumun batarya değişimi ve kasa değişimi garanti kapsamında yapılmış ve işin sevindirici ve umut verici yanı telefonda yine çok minicik yarım metre civarından yere düşürme sonucu bir ezik vardı bu sebepten ötürü kasa değişimi ve diğer masraflar kullanıcı hatası diye bana yüklenir diye korkarak göndermiştim ama korktuğum gibi olmadı geç ve karşı ödemeli kargoyu saymazsak oldukça memnun kaldım diyebilirim. İyi ki delta tercih etmişim telefonum şu an tam anlamıyla sıfır oldu hazır böyleyken satıp delta garantili g4 e geçmeyi ciddi anlamda düşünüyorum :)

    Hocam bende g3 aldım şimdi g4 sipariş verdim deltadan ama aldığım g3 sürekli olarak kapanıyor. Günde 6-7 kere kapanıyor. Önceden daha azdı giderek kapanmaya başlıyor sebebi nedir ? Her ne kadar delta biraz iyi olsa da sonuçta tam bir garanti değil o yüzden yollamaya çakiniyorum telefonu iyice bozarlar kullanıcı hatası diye bana yüklerler diye. Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim. :)

    Hocam biraz daha sabret yakında hiç açılmayacak :D o zaman garantiden halledersin garanti olur :D Benimki de öyleydi artık son aşamada şarj aletinden çektiğim anda gidiyordu telefon şarja takılıyken kapanıyor mu kapanmıyor mu bunu anlarsan daha net olur. Eğer şarjdayken kapanmıyorsa batarya değişimiyle hallediliyor.

    Şimdiden yollasam olmaz mı ?


    Ayrıca idealseçim'den g4 siparişi verdim bugün. Bi arkadaş ciddi sorun yaşamış


    Telefonu ilk kez alacaklar için kısaca test etme; Cayma hakkını kaybetmemek için kesinlikle sim takma ve internete bağlanma!
    *Telefonun kutusunu dikkatlice zarar vermeden aç.
    *Telefonun üstündeki jelatini sökmeden telefonu çalıştır.
    *Önce 3845#*855# den lcd test ölü piksele bak.
    - HWDevice Test
    - LCD Test
    - Manuel Test sekmelerine tıklanacak
    * Daha sonra telefonun menüsünde hızlıca gezin, kamerayı aç kapa tekrar aç foto çek, fotolara hızlıca bak, masa üstündeki kısa yolları
    seçip ekranın sol tarafına ve sağ tarafına sürükle bırak. beş - on dakikalık kullanımda herhangi bir sorun yaşamıyorsan telefonu kapa.
    * İmei kaydına bak tel kayıtlı mı?
    * Kayıtlı ise distribütör firmayı ara ve ime numarasını söyleyerek cihazın gerçekten onlara ait olup olmadığını öğren.Örneğin bu kontrol Delta Servis'in sitesinden online olarak da yapılabilir.
    *Faturayı kontrol et İsim ve İmei doğru yazılmış mı?

    Şu yolları izleyip bir hata gördüğüm de direk koşulsuz iade edebilirim sanırım ?


    Gönderebilirsin hocam kapanmanın sebebini biraz bulmaya çalışsan daha mantıklı olur bence. Hani bazen ısınınca çok program açılınca kapanır bazen de çok bir sebep yokken kapanır hangi sıklıkta nasıl kapanıyor bunu belirledikten sonra göndermek istersen gönder. Hani sorun çok barız belli olursa çamura yatma ihtimalleri zayıflar diye dedim. Ben sorunla karşılaşmadım deltada ama karşılaşanlar da malum çok sayıda var. İade alırlar değişim biraz daha sıkıntı oluyo ölü piksele dikkat et hocam.




  • üstadlar bugün eşim için sipariş vereceğim ama telefonu çok bilmiyorum. Kısa bir araştırma sonucu gittigidiyorda 1499 tl'yehttp://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-g4-h818p-32gb-cift-hatli-deri-cep-telefonu-201117500 bunu buldum anca 818 yazıyor tam olarak nedir ki acaba? bunu yanı sırahttp://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-g4-32gb-h815-4g-lte-cep-telefonu-203429143
    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-h815-g4-32gb-4g-lte-202048438
    bu ikisi de 1539 tl. anladığım kadarı ile idealseçim den alan arkadaşlar olmuş.

    Bana yardımcı olabilir misiniz acaba? hangisini almalıyım yada başka bir yerden mi almalıyım bilemedim. Bugün akşama kadar vereceğim siparişi yardımcı olabilen olursa çok müteşekkir kalırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazellewish

    üstadlar bugün eşim için sipariş vereceğim ama telefonu çok bilmiyorum. Kısa bir araştırma sonucu gittigidiyorda 1499 tl'yehttp://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-g4-h818p-32gb-cift-hatli-deri-cep-telefonu-201117500 bunu buldum anca 818 yazıyor tam olarak nedir ki acaba? bunu yanı sırahttp://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-g4-32gb-h815-4g-lte-cep-telefonu-203429143
    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/lg-h815-g4-32gb-4g-lte-202048438
    bu ikisi de 1539 tl. anladığım kadarı ile idealseçim den alan arkadaşlar olmuş.

    Bana yardımcı olabilir misiniz acaba? hangisini almalıyım yada başka bir yerden mi almalıyım bilemedim. Bugün akşama kadar vereceğim siparişi yardımcı olabilen olursa çok müteşekkir kalırım.

    Ben dün 1540 lira olanından aldım çünkü Delta garanti biraz daha iyi gibi duruyor yani kötünün iyisi deyim :)
    Ayrıca kupon kovalamayı biliyorsan 22'sinde 1000 tl üstü alışverişlerde 150 tl indirim kuponu olacak çek satan konudan 30 liraya falan alabilirsin bu çeki ayrıca finansbank'ın varsa 100 tl parapuan gelir.

    Benim dün %7 çekim vardı+100 tl parapuan ile 1330 liraya geldi telefon.




  • gazellewish kullanıcısına yanıt
    hocam bende sabahtan beri bu link üzerinde duruyorum araştırdığıma göre 818p serisi en iyisi ve sipariş vermem an meselesi. Önemli olan kodunuz varsa gittigidiyorda geçerli dahada uyguna alınabilir sağlam kombo yapabilecek bir arkadaş bekliyorum :)
  • hastaruhluluciferian kullanıcısına yanıt
    Hocam garantide önemli bir seçenek tabii ki ama seri farkıda çok etkiliyormuş diye duydum bende cihazı almak için araştırma yapıyorum.. Bu arada kod bulamadım benim maile göndermemişler :)
  • G4 almayı dusunuyorum bende ama, 1500 tl cıkar en fazla benden, bu fiyatada ithalatcı garantılıler var, delta, fonotel vs. Guvenemıyorum bende bunlara yardımcı olabilecek var mı ?
  • doğubank piyasında delta garantili g4 fiyatı nedir? gidip soran var mı?
  • Tam alacaktım teknosadan sayfayı yenile yaptım fiyat yine 2 bin oldu şaka gibi sinirlerim bozuldu diğer indirim dalgasını beklicez artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam alacaktım teknosadan sayfayı yenile yaptım fiyat yine 2 bin oldu şaka gibi sinirlerim bozuldu diğer indirim dalgasını beklicez artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazellewish kullanıcısına yanıt
    çift hatlılar 818 seri tek farkı çift hat olması.

    Bende araştırıyorum g5 i bekliyorum.Bu aralar çevremde garantiye gitmeyen telefon görmedim,Deltayı iyi araştırmak lazım.
  • Distribütör garantili LG G4 fiyatı hakkında link atabilecek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an hala almamış olan varsa. 1 ay daha dişini sıksın. G5 beklenenden daha erken tanıtılacak.
    Hem belki g5 alacak bütçeniz olur hem g4 fiyatları daha çok kırılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 19 Ocak 2016; 8:26:39 >
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Hocam, 1600e telefoncudan orjinal garantili buldum. Bugün alacaktım yine de beklemeyi tavsiye eder misiniz? Gidip alayım mı yoksa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.