Şimdi Ara

LG G4 için SICAK FIRSATLAR (150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.562
Cevap
84
Favori
302.168
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Henüz elime ulaşmadı. idealseçim'den aldım. Şarj aleti TR uyumlu, 512 serisi, delta garantili. Geçen hafta da almıştım bir tane ablama, beyaz tona gelince bakıp bilgi veririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 16 Ocak 2016; 10:45:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Eveet BHZ iletişimden 1327 liraya almış olduğum g4 dün 3 gibi kargo şirketine gelmiş dağıtıma çıkmadığı için bugün aldım kargo süresi perşembeye kadardı aynı gün yani pazartesi kargoya verildi. Bahsettiğimiz gibi delta garantili Türkiye uyumlu şarj aleti var yedek kapak var bunlarda sorun yok amaaa maalesef ekranda fotodaki gibi bir hata var yarın değişim talebiyle gönderecem inşallah olumlu yanıt geleceğini düşünüyorum. İade ederseler ben 250 liralık indirimimden zarar etmiş olurum ama onlara kaybettireceğim müşteri sayısından doğacak kayıpları çook daha fazla olur. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.


    Arkadaşlar, geçen hafta BHZ iletişimden aldığım telefonda yukarıdaki sorunu yaşamıştım. Perşembe günü değişim talebiyle sorunu n11 den yazarak ve ürünün yanına not koyarak(biraz da tehditvari bir tavır olabilir :) ) karşı ödemeli olarak kargoladım. Telefon incelenerek tarafıma bilgi verileceği söylendi bilgi verilmedi ve bu sırada telefonun stokları tükendi ben biraz umutsuzluğa kapıldım haliyle , pazartesi aradım( Anında müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz) Telefona çıkan bayan telefonumun büyük ihtimalle değiştirileceğini incelemenin devam ettiğini söyledi yetkili kişinin olmadığını yarın beni aramasını sağlayacağını söyledi. Ve salı telefon bekledim ama arayan olmadı. Çarşamba yani dün ben aradım 4 gibi, yine aynı bayan beni başka bir yere bağladı orada konuşan beyfendi biri telefonumdaki sorunu gördüklerini değişim yapacaklarını söyledi. Yarın gönderimini yaparız dedi ve n11 den bir baktım bir de ne göreyim değişim talebiniz iadeye çevrildi diyor sipariş durumunda ve sipariş geçmişimden kaldırmışlar telefonu tabii ben saymaya başladım dedim yarın göndermemiş olursalar arayıp bir güzel kızıyım dalga mı geçiyorsunuz diye telefonla görüştükten yarım saat sonra filan mesaj gelmişti n11 den aldığınız ürün kargoya verilmiştir diye acaba o mudur diye yarı umut yarı pişmanlık kızgınlıkla beklerken bugün stoklarında görünmemesine rağmen telefon elime ulaştı :) tam bir haftada beklediğimden birkaç gün geç de olsa maşallah hatasız şekilde geldi Delta garantili imei kaydedilmiş yedek kapak mevcut ve Türkiye uyumlu şarj aletli.

    Sonuç olarak telefoncudan alınan kvk lı vs telefonlarda hata çıksa servise gönderilip haftalarca servis raporu beklendiğine şahit olmuşluğum olduğu için BHZ iletişimden memnun kaldım

    Paralel ithalat "SIKINTI" diye diye tüy bitti dilimde. Özellikle DELTA. Daha dur biraz çizik olsun servise işin düşsün o zaman geçmiş olsun.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108794387 bu arada seni tenzih ederim "delta" ajanları konuyu basmış.

    Paralel ithalat sıkıntı olabilir ama özellikle delta demek haksızlık olur benim tecrübelerim beni pişman etmedi çizik değil fazlasını da yaşadım hocam merak etme g3 te yaşadıklarımı aktarıyım tekrardan. Merhaba Arkadaşlar, Delta servise dair kafasında soru işaretleri olan veya delta garantili telefonunun servislik bir durumu olursa ne olur acaba diye endişelenen arkadaşlar için kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.

    yaklaşık 25 gün önce telefonumu karşı ödemeli olarak yurtiçi kargo aracılığıyla gönderdim. Telefonumun servise ulaştığına dair hiçbir dönüş yapılmadı bu delta servisi açısından olumsuz bir özellikti. Arayıp bilgi almak zorunda kaldım ama bir dakika geçmeden hemen bağlanabiliyorsunuz bu konuda da çok iyiler.
    Telefonum açılmıyordu sadece şarja takılıyken kullanabiliyordum tahmin edeceğiniz gibi batarya problemi varmış servise gönderirken :" Ya nasıl olsa servise gidiyor kasa çatlağını da yazıyım" dedim ama çatlak tek yerde ve çok zor fark edilecek miniklikte bir şeydi. Telefonum kargoya verilir dedikleri son tarihten bir haftayı geçkin bir süre sonrasında kargoya verildi yurtiçi kargonun da keyfi dağıtıma çıkmaması nedeniyle telefonumu ben kargodan yaklaşık olarak 20 gün sonra alabildim bu durumdan memnun kalmadım. Ve karşı ödemeli göndermişler 5 lira karşılığında telefonumu kargodan aldım.

    Gelelim asıl önemli yere :) Telefonumun batarya değişimi ve kasa değişimi garanti kapsamında yapılmış ve işin sevindirici ve umut verici yanı telefonda yine çok minicik yarım metre civarından yere düşürme sonucu bir ezik vardı bu sebepten ötürü kasa değişimi ve diğer masraflar kullanıcı hatası diye bana yüklenir diye korkarak göndermiştim ama korktuğum gibi olmadı geç ve karşı ödemeli kargoyu saymazsak oldukça memnun kaldım diyebilirim. İyi ki delta tercih etmişim telefonum şu an tam anlamıyla sıfır oldu hazır böyleyken satıp delta garantili g4 e geçmeyi ciddi anlamda düşünüyorum :)




  • Teknosa nın sitesinde sabah baktığımda 1899 olan fiyat az önce kontrol ettim, 1699 tl ye düşmüş, bu sefer ekran görüntüsüde aldım :)
    http://www.teknosa.com/urunler/125071511/lg-h815-g4-kahverengi-deri-akilli-telefon





  • ghan87 kullanıcısına yanıt
    Magazalarinda da ayni fiyata midir hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghan87 kullanıcısına yanıt
    mağazadan teslim ,75 tl daha düşüyor
  • Doğubankta en uygun fiyat olarak 1600'e 2-3 yerde LG Türkiye garantili vardı bugün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turhan0505 T kullanıcısına yanıt
    100 TL de hediye çeki var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-15şubat içerisinde 500tl alışverişlerde kullanılabilecek 100tl indirim çeki de var. Ben şahsen alışverişimi yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    Doğubankta en uygun fiyat olarak 1600'e 2-3 yerde LG Türkiye garantili vardı bugün.

    doğubankta paralel ithalatların durumu nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaraKule06

    1-15şubat içerisinde 500tl alışverişlerde kullanılabilecek 100tl indirim çeki de var. Ben şahsen alışverişimi yaptım.

    hangi renk aldınız,derilerde deformasyon oluyor sanırım, plastik kapaklar daha mı kullanışlı acaba.
  • ozcan4257 O kullanıcısına yanıt
    Hocam nereden geliyor bu indirim çeki?
  • mağazadan teslimi seçiyorum teknosa..com da ama 75 tl indirmiyor? neden
  • ps3xbox360 kullanıcısına yanıt
    Mağaza teslimde indirim alabilmeniz için hemen teslim olan bir mağaza seçmelisiniz. 1-5 güne indirim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sepete ekledikten sonra gösteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlave indirim alınabilecek bir opsiyon var mı peki? Bonus kart ile alayım diyorum ama, mesela verecekleri 100 tl'lik indirim çekini kullanmayacağım o da var.
  • Arkadaşlar,

    Arkadaşlar saçma bir durum ile karşılaştım. Ben dikkat etmedim. siz dikkat edin.

    teknosa.com üyelik bilgilerim ile farklı bir kişinin üyelik bilgileri karışmış

    Alışveriş yaptığım sırada fatura adresimi manuel girdim ve mağazadan teslimatı seçtim.

    En son ödeme ekranında teslimat kısmında mağazanın ismi ve farklı bir kişinin ismi yazıyordu. Teknosa görevlisinin filan ismidir diyerek önemsemeden bkm ekspress ile ödememi gerçekleştirdim.

    Daha sonra kontrol ettiğimde üyelik bilgilerinde farklı bir kişinin bilgileri yazıyordu.

    mail adresi ve şifre benim. Turuncu kart numaram doğru yanlız kişisel bilgiler farklı bir kişiye ait gözüküyor. Teknosa ödemeyi yapan kişiyide aynı kişi olarak biliyor ve teslimat yapacağı kişi yine bu kişi gözüküyor.

    Bu sebeple siparişin iptali için kayıt oluşturmak durumunda kaldım. Yanlız haftasonu olduğu için ilgili birim ancak pazartesi görev yapabilecekmiş

    Veri tabanlarında bir sıkıntı olabilir alışveriş yapmadan önce mutlaka kontrol edin.




  • Merhaba arkadaşlar, pazartesi günü gg dan idealseçimden g4 aldım, ürün geldiğinde batarya poşeti yoktu. Kapalı kutuydu, jelatin bir kısmına kadar açıktı ve cihazın üstüne faturayı bırakmıştılar. Cihazı açtım görüşme yaptığımda karşıdan ciddi bir cızırtı geldiğini tespit ettim, bu olan olayların hepsini videoya aldım tabi, ürünü iade veya değişim amaçlı göndermek istediğimi söyledim. Arkadaşlar test ederler sonra iade veya değişimi gerçeklerşir dediler. Ben de ürünü gönderdim, sonra teknik servise (delta) ya gönderip rapor alacaklarını söylediler, pazartesi ürün deltada olacak muhtemelen. Gg ile görüştüm durumu, satıcı 3 iş gününe kadar iadeyi yapmak zorundadır dediler. Şimdi hem mağdurum hem de telefonsuzum, bana önereceğiniz bir durum var mı konuyla ilgili?

    Ayrıca bahsedilen rapor ne kadar sürede elime ulaşır sizce? Para transferi durdurulmuş ggde bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursaevdefiziktedavi -- 16 Ocak 2016; 23:41:17 >




  • Hocam 1 hafta içinde koşulsuz iade hakkın vardı. Keşke direk iade deseydin.şimdi bunlar tamir,rapor bilmem ne diye seni ugrastirirlar. Tamir yoluna gitme.degistirt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KaraKule06 kullanıcısına yanıt
    Benimde geçen sene başıma gelmişti. Televizyon alıyordum. Teknosa'dan babamın adına olan Teknosa Kartı babamla beraber 6 kişiye ait gibi gözüküyordu. Durumu sipariş verdiğim anda farkettim. Hemen iptal ettim sıkıntı olmadı. Ertesi gün kendi adıma kart çıkarttım kendi adıma olan turuncu kart ile alışveriş yaptım.
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.