Şimdi Ara

LG G4 Garanti Para İadesi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
5
Favori
22.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Servise durumu ilettim ama kendi yetkilerinin sorunu çözmek veya tamir etmek olduğunu, bu durumu lg ile görüşmem gerektiğini söylediler. Lg mail yazdım cevabı;
    Değerli Müşterimiz,
    Yasamis oldugunuz olumsuzluktan dolayi firmamiza adina üzgün oldugumuzu belirtmek isteriz
    Cihaziniz ile alakali sikayetinizin servis tarafindan incelenmesi ve tespitinin yapilmasi gerekmektedir. Cihazinizda tespit edilen arizadan sonra yapilacak isleme göre serviste kalma süresi degisiklik gösterebilmektedir.
    Bu nedenle cihaziniz incelenmeden tarafimızdan servis süreci ile alakali bilgi verilememektedir.

    Kaldıkı ben para iadesi istemem rağmen bana bu maili yazdılar. tekrar sinirlendim ve yazdım ama cevap gelmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sergant

    Arkadaşlar merhaba; 29 Ekim 2015 tarihinde bende maalesef Vodafone Sb. den faturaya yansıtılma üzere LG G4 815TR telefon aldım. Cihaz 26.02.2016 tarihinde kapandı ve açılmadı. Servise verdim yeni kutulu cihaz değişimi yapıldı. Telefonum 11.11.2016 tarihinde de kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Bataryayı çıkardığımda telefon açılıyor fakat logoda kalıyordu. 12.11.2016 tarihinde servise verdim. Anakart değişimi yapılmış. Ben para iadesi talebinde bulunmak istiyorum ne yapabilirim? Telefonu servisten alayım mı? Elimde fatura ve önceki serviste değiştiğine dair belge mevcut. Teşekkür ederim.

    Bugün LG yi aradım para talebinden bulunduğumu anlattım. THH müraacat etmemi istedi. Şimdi yine arayacağım. Cihazım neden bi öncekinde değişti şimdi neden anakart araızından değişmedi diye soracağım...




  • 2015 te aldığım lg g4 bootloop oldu kapandı açılmadı. Servise verdim değişim çıktı yenisi geldi. geçen hafta bu yeni cihazda bootloop oldu. Servise verdim tamir istemediğimi değişimle tekrar lg g4 istemediğimi belirttim. onlarda bana cevap olarak Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: AÇIKLAMAKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:cihazınız değişime uygun değildir ücret iadesi için hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir cihaz müşteri isteği ile tamirsiz iade edilmiştir demişler. Şimdi cihazım tamir edilmeden arıza tespit tutanağı ile geri geliyo. Lg ye yazdım onlarda Yasamis oldugunuz olumsuzluktan dolayi firmamiz adina üzgün oldugumuzu belirtmek isteriz.
    Cihazınız değişim olabilmesi için yasal değişim kriterlerine uygun olması gerekmektedir.Cihazınız incelenmiş ve kriterler kapsamında yapılacak olan işlem tarafınıza iletilmiştir demişler. İkinci kez aynı arızayla karşılaştım ilkinde değişim ikincide tamir önerdiler. Bende hakem heyetine gidecem sizce nasıl sonuçlanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sutahakkuk

    2015 te aldığım lg g4 bootloop oldu kapandı açılmadı. Servise verdim değişim çıktı yenisi geldi. geçen hafta bu yeni cihazda bootloop oldu. Servise verdim tamir istemediğimi değişimle tekrar lg g4 istemediğimi belirttim. onlarda bana cevap olarak Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: AÇIKLAMAKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:cihazınız değişime uygun değildir ücret iadesi için hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir cihaz müşteri isteği ile tamirsiz iade edilmiştir demişler. Şimdi cihazım tamir edilmeden arıza tespit tutanağı ile geri geliyo. Lg ye yazdım onlarda Yasamis oldugunuz olumsuzluktan dolayi firmamiz adina üzgün oldugumuzu belirtmek isteriz.
    Cihazınız değişim olabilmesi için yasal değişim kriterlerine uygun olması gerekmektedir.Cihazınız incelenmiş ve kriterler kapsamında yapılacak olan işlem tarafınıza iletilmiştir demişler. İkinci kez aynı arızayla karşılaştım ilkinde değişim ikincide tamir önerdiler. Bende hakem heyetine gidecem sizce nasıl sonuçlanır.

    Forumumuza hoş geldiniz,sefalar getirdiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sergant


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sergant

    Arkadaşlar merhaba; 29 Ekim 2015 tarihinde bende maalesef Vodafone Sb. den faturaya yansıtılma üzere LG G4 815TR telefon aldım. Cihaz 26.02.2016 tarihinde kapandı ve açılmadı. Servise verdim yeni kutulu cihaz değişimi yapıldı. Telefonum 11.11.2016 tarihinde de kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Bataryayı çıkardığımda telefon açılıyor fakat logoda kalıyordu. 12.11.2016 tarihinde servise verdim. Anakart değişimi yapılmış. Ben para iadesi talebinde bulunmak istiyorum ne yapabilirim? Telefonu servisten alayım mı? Elimde fatura ve önceki serviste değiştiğine dair belge mevcut. Teşekkür ederim.

    Bugün LG yi aradım para talebinden bulunduğumu anlattım. THH müraacat etmemi istedi. Şimdi yine arayacağım. Cihazım neden bi öncekinde değişti şimdi neden anakart araızından değişmedi diye soracağım...

    Ozaman parca yoktu belki. Temin edilemediginden degismistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar klasik soruın benim telefonumda da oldu. bugun verdim garantiye. yanlız soyle bi sıkıntı var fatura benim üzerime degil. ben baskasından aldim, faturanın arkasında kişinin telefonu bana sattıgına dair yazısı ve imzası var. büyük ihtimalle değişim kararı verilecek cihazın. para iadesi isteyeceğim fakat burada bazı arkadaslar para iadesinin fatura sahibine yapılacağini bildirmişler. lg garantiye veren kişi belli, thh şikayet yapan kişi belli, faturada telefonun baskasına satildiği belli, nasil olurda para iadesi diğer kişiye yapılır. diğer kişiyi nerden bulacaklarda para iadesi yapacaklar. kişinin şikayeti bile yok.
  • g4 cihazım 1.5 ay önce servise verdim değişime gitti bugun ise mesaj gelmiş cihazınız geldi diye.
    yine g4 göndermişler son serisiymiş,aceba aynı arızayı yaşarmıyım. kulaklık ve şarj cihazını götürmek zorundamıyım yoksa içindekileri alıcaklarmış eski şarj cihazı ve kulaklığı kayıp nerde bulamıyorum
  • turanevcil kullanıcısına yanıt
    Selamlar, aynı arızayı belki 1 gün sonra belki 1 yıl sonra yaşarsınız belki hiç yaşamazsınız, kutunun içindeki ürünler eksikse teknik servis belirli bir ücret alıyor diye biliyorum 50-100 tl gibi bir para kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 senelik lg g4 ümde aynı sorun baş gösterdi. Bunun dışında ghost screen problemim var ama sorun etmeyip o şekilde kullanmaya devam ediyordum. Ayrıca konuşma esnasında cazır cuzur sesler geliyor sonrasında görüşme sonlandırmak zorunda kalıyorum. Şarj %1 e inmeden %4 te kapanıyor. Telefon bootloop olmadan önce kendi kendine arada reset atıyordu. Bunun gibi sorunlarım var şimdi artık mecbur garantiye göndermek zorunda kaldım. İlk kez gidiyor direk para iadesi isteyeceğim yaşadığım bir çok problem var sizce para iadesi yaparmı LG, tüketici mahkemesi ile uğraşmadan.
  • Merhaba. 1 yillik g4 telefonum var 7. Ayda bootloaptan anakarti degisti 604seri takildi ve suan hafif ghost screen var. Bu telefonu iade veya degisim nasil yaptiririz bi sansim varmi.? Ikinci defa tamir gormesini istemiyorum telefonun..
    (Tr garantili)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu bugün elden götürdüm herhangi bir işlem yapılmasını istemiyorum dedim. parça var parçası değişir diyor işlem yapılmasını istemiyorsanız niye veriyorsunuz falan diyor görevli kaç defa rapor istiyorum thh başvurup para iadesi için dediysemde işi uzatıyor anlamıyor gibi yapıyor telefonun tamirinden sonra yeniden bozulmayacağı ne malum dedim telefonunum zaten anakartı değişti işlem gördü tekrardan işlem görmesini istemiyorum dedim. telefona değişim kararı gelse bile iadesi için uğraşacağım. bakalım ne olacak yarın teknik servisi ararsınız dedi ben işlem istemiyorum para iadesine kadar uğraşacağım herhangi yapmam gereken bir şey varmı para iadesi alan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
  • Paramın iadesini aldım t. Ederim kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de ilk çıktığı zamanlar lg g4 cihaz aldım. şimdiye kadar telefonun bootloop sornundan dolayı bir defa anakartı değişti ve sonra sarj, ısınma sorunları patlak verdi ve tabi ghost screen. ücret iadesi almak için thh başvurmayı kafaya koymuştum ki yeni bir sorun... telefon sim kartı görüyor fakat şebeke almıyor. ben de direk servise gidip heyete başvuracağım bana bunun için bir rapor verin dedim. onlar da bana cihazda anakart ve ekran arızası vardır. işlem yapılmadan teslim edilmiştir yazılı bir rapor verdiler. sizce raporu işlem yapılsa dahi önlenecek bir çözüm yoktur vs yazan bir rapor almak için ısrar etmeli miyim yoksa bana verdikleri rapor yeterli olur mu? bir de heyete başvurduktan sonra telefonumun şebeke sorununu yaptırmak için tekrar servise vermeli miyim? bu heyet sürecini etkiler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Paramın iadesini aldım t. Ederim kardeşim

    Tr garanti mj distribütör muydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuhaanfrt

    ben de ilk çıktığı zamanlar lg g4 cihaz aldım. şimdiye kadar telefonun bootloop sornundan dolayı bir defa anakartı değişti ve sonra sarj, ısınma sorunları patlak verdi ve tabi ghost screen. ücret iadesi almak için thh başvurmayı kafaya koymuştum ki yeni bir sorun... telefon sim kartı görüyor fakat şebeke almıyor. ben de direk servise gidip heyete başvuracağım bana bunun için bir rapor verin dedim. onlar da bana cihazda anakart ve ekran arızası vardır. işlem yapılmadan teslim edilmiştir yazılı bir rapor verdiler. sizce raporu işlem yapılsa dahi önlenecek bir çözüm yoktur vs yazan bir rapor almak için ısrar etmeli miyim yoksa bana verdikleri rapor yeterli olur mu? bir de heyete başvurduktan sonra telefonumun şebeke sorununu yaptırmak için tekrar servise vermeli miyim? bu heyet sürecini etkiler mi?

    Bunu LG G4 anakonu bölümüne yazarsan daha fazla yardımcı olan olur.




  • Hayalet ekran + Cihazın LG yazısında kalıp açılmamasından ötürü ücret iadesi talep ettim ve sonuç ! Cihazım LG V10 Para henüz hesabıma gelmedi !

    Cihazın Durumu : TÜM İŞLEMLER BİTMİŞ - TESLİM EDİLMİŞ
    Marka / Model : LG LGH960TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    15.12.2016 16:42:26 Statu Manuel Değişti :TÜM İŞLEMLER BİTMİŞ - TESLİM EDİLMİŞ Bilgi :
    15.12.2016 16:42:16 Kalite kontrol tamamlandı.
    15.12.2016 16:42:13 Cihaz Statusu Değişti: ÜCRET İADESİ YAPILARAK KAPANDI Tamir Kodu: SFDD/L03-ÜCRET İADESİ YAPILDIKapanisSonucu: ÜCRET İADESİ YAPILARAK KAPANDI Not:LG MERKEZ TARAFINDAN %10 İSKONTOLU ÜCRET İADESİ YAPILACAK. EVRAKLAR 15.12.2016'DA MAİL YOLU İLE LG MERKEZE, CİHAZ DA 05.12.2016 TARİHLİ F23345 NUMARALI İRSALİYE TUZLA DEPOYA GÖNDERİLDİ.
    15.12.2016 16:41:35 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    15.12.2016 15:28:10 MÜŞTERİDEN FATURA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.LG TARAFINDAN %15 İSKONTOLU ÜCRET İADESİ YAPILACAK. BİLGİLENDİRİLDİ. KİMLİK, IBAN BEKLENİYOR
    15.12.2016 12:47:58 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    30.11.2016 18:58:09 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    24.11.2016 09:20:20 İşemri Açıldı




  • merhaba 2015 yılının 9.ayında lg 4 aldım avea hat üzerine dört ay sonra güncelleme yaparken ekran kararmaya ve telefon açılmamaya başladı servise gönderdim.3 hafta sonra telefonu kutulu yenisini gönderdiler ama öncesi ben aradım biraz tartıştım falan o şekilde değiştirmeyi kabul ettiler.7 yada 8 ay sonra şarz tutmamaya başladı sürekli kapanıyordu tekrar servise gitti bir ay önce yine servisten anakartı ve bataryasını değiştirerek geri gönderdiler.bu durumda ben tüketici haklarına başvursam para iadesi alabilirmiyim.teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Simdi guzel yazmissiniz ama tamirinin 20 is gunu icinde yapilmasi ile sizin bu isteklerinizi lg karsilamaz cunku tamirinin mumkun olmadigini belirtmesi gerekiyor yetkili servis formunda o yuzden ekrani degistirip gonderirlerse yapabileceginiz hic birsey yok o yuzden bence 20 is gununun dolmasini bekleyin bence

    Hocam burda hatalı bilgi var. Ben bootloop sorunu yaşadım, servise gittim ve tamir istemiyorum dedim, sorunu belirlediler, bootloop ve anakart arızası, servis fişine de "müşteri tamir istemediğinden telefon müşteriye iade edilmiştir" yazdırdım. Sonra hakem heyetine gittim. Bugün de heyet bu ürünün ÜRETİM HATASI olduğuna karar verip paramın iadesine karar verdi. Üstelik telefonu alalı 1 yıl olmuştu öyle 6 ay filan değil. Yani 20 iş günü beklemek zorunda değil kimse. İşte benim karar:https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/2355510/06152c0b-1585-49ba-b54b-d432bc8001a6.jpg

    Yanlız size sormak istediğim bir şey var, şimdi ne yapıyoruz? Ben daha kararı bugün aldım, hemen LG'ye telefonu teslim edeyim mi, yoksa itiraz süresi olan 15 günü bekleyip öyle mi götüreyim telefonu? Siz nasıl yaptınız?




  • dpd06 kullanıcısına yanıt
    Simdi orada benim vermek istediğim cevap eger arizalanan telefonu tamir edilsin diye servisr veripte sonradan ben istemiyorum bunu demekle ilgili yani siz telefonu tamire verirseniz ucretsiz onarim hakkinizi kullanmis oluyorsunuz o yuzden 20 gunde yapip teslim ederse yapacak birseyiniz yok dedim...
    Ikinci sorunuza gelirsek ben hakem heyeti yolu ile almadim para iademi lg yapti direk hesabima yapmadan önce cihazla birlikte kutusu faturasi ve ibanimi istemisti hakem heyetinden banka iadesi almistim size gönderilen kararin aynisi onlarda da var bir kac gun bekleyin arayin lg yi kararin oldugunu isleyislerini sorun lg sizi yonlendirecektir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Simdi orada benim vermek istediğim cevap eger arizalanan telefonu tamir edilsin diye servisr veripte sonradan ben istemiyorum bunu demekle ilgili yani siz telefonu tamire verirseniz ucretsiz onarim hakkinizi kullanmis oluyorsunuz o yuzden 20 gunde yapip teslim ederse yapacak birseyiniz yok dedim...
    Ikinci sorunuza gelirsek ben hakem heyeti yolu ile almadim para iademi lg yapti direk hesabima yapmadan önce cihazla birlikte kutusu faturasi ve ibanimi istemisti hakem heyetinden banka iadesi almistim size gönderilen kararin aynisi onlarda da var bir kac gun bekleyin arayin lg yi kararin oldugunu isleyislerini sorun lg sizi yonlendirecektir...

    Benim telefon ikinci el. Sıfır alip begenmeyen birinden aldım ve fatura onun adına. Ben şimdi bootloop durumunda para iadesi konusunda ne yapabilirim. Yoksa sıfır cihaz değişim veya tamir mı olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.