Şimdi Ara

LG G4 Burn In (Ghost Screen) Sorunu İncelemesi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
7
Favori
27.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fataldose F kullanıcısına yanıt
    bir kaç mesaj önce önerdim zaten o programı bu konuda fakat şahsen görsel olarak hiç hoşuma gitmedi telefonu itici bir hale soktu. Şuan arkadaşımın 8 aylık telefonu serviste. Vintek e biraktik. Teknisyen ellerinde ana kart ve ekran olmadığından 20 gün beklemeleri gerektiğini sonra cihazın değişime gireceğini söyledi. Biz infotr ye mail attık madem elinizde parça yok değiştirin biran önce diye cevap gelmedi. Bizde 20 günün dolmasını bekliyoruz 20 iş günü geçtiğinden para iadesini istiyicez. Kendileri kaşındılar.
  • Ghost screen sebebiyle ayın 17sinde perpa servisine götürdüm telefonumu. 19unda cihazınız hazırdır diye mesaj geldi. Servisi arıyoruz ulaşamıyoruz tabi ki! Müşteri hizmetlerini aradım şehir dışında olduğumu ay sonuna doğru alabileceğimi söyledim. Servisten aradılar daha sonra. Konuyla ilgili mail atmamı istediler. Bu arada sordum cihazıma yapılan işlem nedir diye panel değişimi yapıldı dediler. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Panel değişimi ghost screen yaşanma ihtimalini düşürür mü? Cihazı önümüzdeki hafta içi alacağım. Aldıktan sonra gözlemlerimi sizlerle paylaşacağım.
  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Bugün videoma biri yorum atmış serviste ekranını değiştirmişler 10 gün sonra bu ghost screenin düzelmediğini farketmiş. tekrar vermiş servise anakartın değişmesi gerektiği söylenmiş. Oda cihaz değişimi talep etmiş. Daha detaylı bilgi istedim kendisinden. Sizdende tecrübelerinizi dinlemek isterim ekran değiştirmedim çünkü tek tecrübem cihaz değişikliği.
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Tabi ki telefonu elime aldığım anda uğraşacağım bakalım size haber veririm.
  • g4 alacaktım ghost screen sorunu var dediler. dedim ne sorunu bu kendimi burada buldum.

    bu muymuş la sorun dediğiniz .... g3 çatlamasından daha masumca bence.
  • Bende uzun zamandır G4 kullanıyorum.Geçenler de birader ile telefonu değiştirdik.Onda S6 var.Valla 1 ne kadar güzel telefon olsada G4 aradım.Sonra hemen geri değiştirdik.Bu telefonla ilgili tek sıkıntım android 6 ile gelen hızlı şarj tüketimi idi. Onuda 5.1 geri dönerek çözdüm.Çok stabil bir telefon.
  • Or_By O kullanıcısına yanıt
    Al kullan. Kasasinda falan catlama yok 4 4luk tasarimi, disi. Icerisini zaten bos koymussun gider bu telefon sana kacirma kardesim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saddece bu problem olsa yine iyi, bir G4 fırsatı konusuna araştırarak yazdığım mesajı buraya yansıtayım:

    quote:

    S4'üm kırıldıktan sonra 2 haftadır telefon arayışlarındaydım ve LG G4'ü çok araştırdım.
    Bu telefondan uzak durulması, alınıyorsa da kesinlikle LG garantili alınması gerektiği kanaatindeyim.
    LG boot loop problemini kabul ettiğinden bu cihazları birebir değiştiriyor, DELTA ile ilgili birşey duymadım ama sanmıyorum.
    Bu cihaz sahipleri -cihaz kusurluysa- 6-7. aydan itibaren bir çok problemler yaşamaya başlıyorlar, en eski 512. seriden alın.
    Mobil cihazlarda yetkim olduğundan her gün epey mesaj okuyorum ve bir çok LG G4 sahibi bu problemler ile boğuşuyor.

    LG G4'de sık görülebilen kronik sorunlar:

    1) Boot Loop: (LG donanımsal arızayı kabul etmiş:http://shiftdelete.net/lg-g4-uzerinde-boot-sorunu-yasaniyor-68073)


    2) Burn In (Ghost Screen):


    3) Video çekerken ve WiFi açıkken "click" sesi:


    4) LG G4 Screen Coating: ekranda kalıtsal leke (google resimleri durumu bariz açıklıyor)




  • Beyler selamlar,

    Yazdıgınız degerli bilgileri tek tek okudum, elinize emeginize saglik. Dun gece basladim okumaya, G4'un diger problemlerini de kontrol ettim, aslında bayagi bir baslik varmis, neyse ben de bugun G4 aldım kampanyalı vs, GG'den 1,150'ye falan geldi. Telefonu eşim kullanacak, bende G2 var 26 aydır ve maşallahı var cihazın, o nedenle yine LG'den devam ediyorum.

    Bence elektronik işi şans işi, o nedenle bunun garantisi vs'si olmaz. Evet cok saçma bir düşünce ama bence böyle malesef, bu şekilde kabul ederseniz herşey daha rahat ilerliyor.
  • yekho kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamadıysam siz diyorsunuz ki ağzınızı gözünüzü kapatın lg ye teslim olun.
    Malesefini falan bırakıcaksınız bu işin. Siz malesef derseniz o derse bu derse bunlar tepemize çıktıkça çıkacak.
    Ben size şu kadarını söyliyim.
    G4 sorunlu bir cihaz. Şuan çok seri bir şekilde cihaz değişimleri para iadeleri dönmekte serviste.
    Bir çok insana birşeyler kattığımı düşünüyorum ki şuan serviste yedek parçaları dahi kalmamış.
    Ben para iademi aldım. Çevremden alan almaya çalışanlar var.

    Gelelim sizin durumunuza ben 2200 2100 e aldığım (2 cihazım vardı) bu cihazlarda bu sorunu görmeyi hazmedemedim.
    Ha diyorsunuz ya 1150 ye aldım. 1150 fiyat çevresindeki diğer cihazlarla kıyaslama yapılırsa g4 ün bootloop sorunu hariç diğer sorunları göze batmaz.
    Rahatça kullanabilirsiniz.
    Bence önemli olan burada F/P
  • yekho kullanıcısına yanıt
    Tabi F/P dedimde Cihazınız Lg Türkiye garantisi altında ise dedim yoksa yine zarardasınız.
  • Cihazı bugün aldım. Fakat değişen panelin mükemmel bir ghost screen sorunu var. Ghost screen ve yavaş şarj sorunu var diyerek servise verdim. 2 gün sonra telefonunuz hazır dediler. Bugün alma şansım oldu bi baktım çerçeve kenarları darbeler almış. Bir de şimdi kurcalıyorum telefonu hala aynı sorunlar devam ediyor. Neyini yaptınız a i.neler diye soramıyorum çünkü çoktan tekirdağ a döndüm...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Keşke telefonu aldığınız gibi geri verseydiz bu ney böyle diye. Kendileri yedek cihaz verirken sağına soluna her tarafına bakarak geri teslim alıyorlar. biz cihaz verirken çiziği olmayan telefonun aformuna kasada çizikler var diye not alıyorlar. Ekran değişimide fayda etmediyse tekrar verin servise katı bir şekilde para iadenizi isteyin.
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Alacağım paramı geri kesin bu sefer. Mail yağmuruna tuttum bütün lge.com mail adresli kişileri. Bu sefer kargo ile gönderip not yazacağım değişim veya tamir kesinlikle istemiyorum diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halihazırda bir Ghost screen ana başlığı olduğundan konuların karışmaması açısından yazdığınız mesajlara buradan cevap veriyorum.

    "" şoşo
    Merhaba arkadaslar 6 7 aydır telefonu kullanıyorum, forumlarda dolasırken bu kronik sorunu fark ettim ve telefonun ekranın bi sure full parlaklıkta bıraktım ve sorunun bendede oldugunu gordum. 6 ayı gectigi icin degisim olmaz diye duydum tamir gormesini de istemiyorum sizce ne yapmalıyım. ""

    ""Nurkan58
    Yaptığın şeyin aynısını yaptım geçen hafta ama şu durum var ghost screen kalmıyor ekranda geçiyor hemen . Servise göndereceksin herhangibir görüntü olmama ihtimali var ben bu şekilde kullanmaya devam etsemmi diye düşünüyorum .
    Bootloop olacak zaten o zaman seve seve göndereceğiz""

    Cevap:
    2 adet g4 ümden 6 ayı doldurmamış olanından para iadesi aldım. 6 ayı geçen g4 ümde birebir 0 cihaz ile değişti (zorlasam para iadeside alırdım fakat elimde inceleme amaçlı bir 601 serisi g4 kalsın istedim). Şuan vintekte serviste, arkadaşımın 8 ayını doldurmuş bir g4ü yatmakta. Burn in(ghost screen), Bootloop belirtileri (kapanıp açılma ısınma), Ekranda siyah şerit iz birakma, bildirim olmadan bildirim ışığının yanması sorunlarından verdik. ekran ve anakart arzalıydı değişmesi gerekiyordu. Elimizde parça yok dediler. Beceremediler yada ellerinde parça yoktu bilemiyorum. 2 gün önce değişime sunuldu dünde değişimi onaylandı. Şuan para iadesi için görüşüyoruz.

    Ellerinde parça varsa cihazınızdaki sorunlar yapabilicekleri gibiyse tamir ederler 6 ayı geçtiği için. Ama aksi taktirde servis cihazı tamir edemediğinden tüketici haklarınızdan herhangi birini kullanabilirsiniz. Umarım aydınlatıcı olmuşumdur.




  • 15 dakikadır ekranı açık bıraktım sabit ana ekranda ve bildirim çubuğunu indirdiğimde herhangi bir sorun görmedim. Cihaz 8 aylık tam olarak sorunu ben anlamadım mı acaba? Sürekli aynı ekranda kalınca o ekranı başka ekranda yansıtıyor değil mi?
  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Keşke not yazmanız bir şey ifade etse onlar için. Onlara sözünüzü geçirebilmeniz için elinizde mahkemeye sunabileceğiniz bir delilinizin olması gerekiyor. Benimki ses kaydıydı.
    Yada sürekli değişim alıp illallah ettirmeniz gerekiyor bir arkadaşım yaptı. Forumda tek seferde para iademi istedim verdiler diyen kişiler var fakat parmakla sayılacak kadar azlar.

    Lg nin mantıkları şu; istediğimi dayatabilirsem dayatırım dayatmak için zorlarım. Baktım olmuyor tüketici hakem heyetine yönlendiririm. Hakem heyeti sonucu çıkana kadar para bankada faizde durur yine kaar ederim mantığı.
  • elmatadori kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Ana ekranında bırakın saatin izi kalıyor. Videoda ve resimlerde görmüşsünüzdür zaten nasıl olduğunu. Akşam yatarken yada gün ici vaktinizi telefonunuza ayırdığınızda instagram facebook vs. saatin yukarıda kaldığı uygulamalarda takılın süre tutmayın tam telefonu kapatıp köşeye koymayı düşündüğünüzde bildirim çubuğunu kaydırın birde öyle test edin. 2 gündede başına gelen var 5. ayındada. Baktınız göremediniz zorlamayın demekki sizde daha çıkmadı moralinizi bozmayın :)
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Yok çok takılan insan değilim böyle şeylere açıkçası sadece merak ettim. Denedim her türlüsünü ama göremedim. 8 ay oldu 1 yıl daha götürsün yeter zaten 2 yıldan fazla telefon kullanmıyorum değiştiriyorum.
  • elmatadori kullanıcısına yanıt
    sizin için daha iyi olur o zaman fatura tutarınızı alırsınız :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.