Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (113. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.977
Cevap
36
Favori
142.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinless34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sleymn

    size değişim kararı üstteki tyanali51 isimli arkadaşa da tamir edilmiş telefon gelmiş..neye göre acaba

    G2 ve G3 e dair hiç bir serviste parça yokmuş şu anda beklemedelermiş gelip gelmiyeceğide belirsizmiş ve gelmeme oranı çok yüksekmiş. Arkadaşın telefonu nasıl tamir edilmiş hayret, ve telefonları aldığınız yerlere değil doğrudan vintek servisine gönderin sizin için zaman kaybı ve işlem görme olayı daha çok zorlaşır.

    1 haftada geldi g2 sararmadan. Sadece ekran değişmiş. Arka logo yoktu. Gps zor bağlanıyordu. Wifi kopuyordu. Ekran dışında birşey yapmamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinless34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sleymn

    size değişim kararı üstteki tyanali51 isimli arkadaşa da tamir edilmiş telefon gelmiş..neye göre acaba

    G2 ve G3 e dair hiç bir serviste parça yokmuş şu anda beklemedelermiş gelip gelmiyeceğide belirsizmiş ve gelmeme oranı çok yüksekmiş. Arkadaşın telefonu nasıl tamir edilmiş hayret, ve telefonları aldığınız yerlere değil doğrudan vintek servisine gönderin sizin için zaman kaybı ve işlem görme olayı daha çok zorlaşır.

    1 haftada geldi g2 sararmadan. Sadece ekran değişmiş. Arka logo yoktu. Gps zor bağlanıyordu. Wifi kopuyordu. Ekran dışında birşey yapmamışlar.

    Sorunlu ürünlerin toplaması gibi olmuş hocam telefonunuz.




  • Arkadaşlar daha önce yazmıştım ve sonucu buradan yazacağımı söylemiştim.. 2014 Kasım ayında aldığım Delta Garantili cihazım çatlamıştı bu yüzden servise yollamıştım.. ekran ve anakart değişimi yapıldı.. ışık sızması, sarı renk ve ekranda dalgalanma olduğu için geri yolladım.. sözde yapılıp geri yollandı.. uzun süre kullandım cihazı, bu süre içinde cihaz sürekli reset atıyordu ve kapanıyordu sonrasında da kasa tekrar çatladı.. 6 ay önce Hakem Heyetine para iadesi için başvurdum ve pazartesi günü olumlu sonuçlandı bugün de paramı aldım.. Bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    Arkadaşlar daha önce yazmıştım ve sonucu buradan yazacağımı söylemiştim.. 2014 Kasım ayında aldığım Delta Garantili cihazım çatlamıştı bu yüzden servise yollamıştım.. ekran ve anakart değişimi yapıldı.. ışık sızması, sarı renk ve ekranda dalgalanma olduğu için geri yolladım.. sözde yapılıp geri yollandı.. uzun süre kullandım cihazı, bu süre içinde cihaz sürekli reset atıyordu ve kapanıyordu sonrasında da kasa tekrar çatladı.. 6 ay önce Hakem Heyetine para iadesi için başvurdum ve pazartesi günü olumlu sonuçlandı bugün de paramı aldım.. Bilginize

    Kasa çatlağı yüzünden servise gönderdim. Kasa değişmiş ama sarimtrak bir ekran gelmiş ürünü kabul etmedim ve tekrar geri gönderdim.büyük olasilikla hiçbir işlem yapmadan tekrar bana gönderecekler. Bende hakem heyetine vereceğim çünkü benim yolladigim ürün böyle değildi.birkaç defa belki geri gönderirim ama en sonunda para iadesi talep ederim.siz nasıl bir süreç takip ettiniz yardımcı olurmusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maltepe Şengüller Elektronik'e daha önce G3 gönderen oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oandb

    gecikmelide olsa 32 gb gönderdiğim lg g3 ümün değişim kararı sonrasında lg g4 gönderdiler. çok mutluyum :)

    Hangi servis?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crazyboy2099


    quote:

    Orijinalden alıntı: oandb

    gecikmelide olsa 32 gb gönderdiğim lg g3 ümün değişim kararı sonrasında lg g4 gönderdiler. çok mutluyum :)

    sanırım hangi modeli gönderirsen bir üstünü gönderiyorlar bende 16 gb modelini göndermiştim 32 gb göndermişler 😀

    Hangi servis?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Crazyboy2099


    quote:

    Orijinalden alıntı: oandb

    gecikmelide olsa 32 gb gönderdiğim lg g3 ümün değişim kararı sonrasında lg g4 gönderdiler. çok mutluyum :)

    sanırım hangi modeli gönderirsen bir üstünü gönderiyorlar bende 16 gb modelini göndermiştim 32 gb göndermişler 😀

    Hangi servis?

    piksel ticarete vermiştim lg resmi servisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliak81.81


    quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    Arkadaşlar daha önce yazmıştım ve sonucu buradan yazacağımı söylemiştim.. 2014 Kasım ayında aldığım Delta Garantili cihazım çatlamıştı bu yüzden servise yollamıştım.. ekran ve anakart değişimi yapıldı.. ışık sızması, sarı renk ve ekranda dalgalanma olduğu için geri yolladım.. sözde yapılıp geri yollandı.. uzun süre kullandım cihazı, bu süre içinde cihaz sürekli reset atıyordu ve kapanıyordu sonrasında da kasa tekrar çatladı.. 6 ay önce Hakem Heyetine para iadesi için başvurdum ve pazartesi günü olumlu sonuçlandı bugün de paramı aldım.. Bilginize

    Kasa çatlağı yüzünden servise gönderdim. Kasa değişmiş ama sarimtrak bir ekran gelmiş ürünü kabul etmedim ve tekrar geri gönderdim.büyük olasilikla hiçbir işlem yapmadan tekrar bana gönderecekler. Bende hakem heyetine vereceğim çünkü benim yolladigim ürün böyle değildi.birkaç defa belki geri gönderirim ama en sonunda para iadesi talep ederim.siz nasıl bir süreç takip ettiniz yardımcı olurmusunuz

    servisle çok uğraşmadım ilk yolladığım servis kayıtlarını bulamadılar sistemde görünmüyormuş elimde de herhangi bir belge yoktu, ben de sinirlenip hakem heyetine gideceğimi söyledim. 2. servis kağıdı fatura, mail konuşmaları ve dilekçeyle başvuru yaptım.. yani cihazda sizden kaynaklı bir hasar yoksa hiç uğraşmadan verin heyete.. zaten süreç devam ederken telefon sizde kalıyor ve kullanıyorsunuz ancak daha dikkatli kullanmanız gerekecek zarar görmemesi için.. yasal süre 6 ile 12 aya çıkarılmış bu yüzden uzun sürüyor sonuçlanması.. 1 hafta önce telefonu incelemek için istediler çatlak yerlerini gösterdim kronik sorun dedim bu kadar, bu hafta içinde de sonuçlandı zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliak81.81


    quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    Arkadaşlar daha önce yazmıştım ve sonucu buradan yazacağımı söylemiştim.. 2014 Kasım ayında aldığım Delta Garantili cihazım çatlamıştı bu yüzden servise yollamıştım.. ekran ve anakart değişimi yapıldı.. ışık sızması, sarı renk ve ekranda dalgalanma olduğu için geri yolladım.. sözde yapılıp geri yollandı.. uzun süre kullandım cihazı, bu süre içinde cihaz sürekli reset atıyordu ve kapanıyordu sonrasında da kasa tekrar çatladı.. 6 ay önce Hakem Heyetine para iadesi için başvurdum ve pazartesi günü olumlu sonuçlandı bugün de paramı aldım.. Bilginize

    Kasa çatlağı yüzünden servise gönderdim. Kasa değişmiş ama sarimtrak bir ekran gelmiş ürünü kabul etmedim ve tekrar geri gönderdim.büyük olasilikla hiçbir işlem yapmadan tekrar bana gönderecekler. Bende hakem heyetine vereceğim çünkü benim yolladigim ürün böyle değildi.birkaç defa belki geri gönderirim ama en sonunda para iadesi talep ederim.siz nasıl bir süreç takip ettiniz yardımcı olurmusunuz

    servisle çok uğraşmadım ilk yolladığım servis kayıtlarını bulamadılar sistemde görünmüyormuş elimde de herhangi bir belge yoktu, ben de sinirlenip hakem heyetine gideceğimi söyledim. 2. servis kağıdı fatura, mail konuşmaları ve dilekçeyle başvuru yaptım.. yani cihazda sizden kaynaklı bir hasar yoksa hiç uğraşmadan verin heyete.. zaten süreç devam ederken telefon sizde kalıyor ve kullanıyorsunuz ancak daha dikkatli kullanmanız gerekecek zarar görmemesi için.. yasal süre 6 ile 12 aya çıkarılmış bu yüzden uzun sürüyor sonuçlanması.. 1 hafta önce telefonu incelemek için istediler çatlak yerlerini gösterdim kronik sorun dedim bu kadar, bu hafta içinde de sonuçlandı zaten

    cihazınız kaç aylıkken hakem heyetine gittiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brynrdg

    quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliak81.81


    quote:

    Orijinalden alıntı: s3 mini

    Arkadaşlar daha önce yazmıştım ve sonucu buradan yazacağımı söylemiştim.. 2014 Kasım ayında aldığım Delta Garantili cihazım çatlamıştı bu yüzden servise yollamıştım.. ekran ve anakart değişimi yapıldı.. ışık sızması, sarı renk ve ekranda dalgalanma olduğu için geri yolladım.. sözde yapılıp geri yollandı.. uzun süre kullandım cihazı, bu süre içinde cihaz sürekli reset atıyordu ve kapanıyordu sonrasında da kasa tekrar çatladı.. 6 ay önce Hakem Heyetine para iadesi için başvurdum ve pazartesi günü olumlu sonuçlandı bugün de paramı aldım.. Bilginize

    Kasa çatlağı yüzünden servise gönderdim. Kasa değişmiş ama sarimtrak bir ekran gelmiş ürünü kabul etmedim ve tekrar geri gönderdim.büyük olasilikla hiçbir işlem yapmadan tekrar bana gönderecekler. Bende hakem heyetine vereceğim çünkü benim yolladigim ürün böyle değildi.birkaç defa belki geri gönderirim ama en sonunda para iadesi talep ederim.siz nasıl bir süreç takip ettiniz yardımcı olurmusunuz

    servisle çok uğraşmadım ilk yolladığım servis kayıtlarını bulamadılar sistemde görünmüyormuş elimde de herhangi bir belge yoktu, ben de sinirlenip hakem heyetine gideceğimi söyledim. 2. servis kağıdı fatura, mail konuşmaları ve dilekçeyle başvuru yaptım.. yani cihazda sizden kaynaklı bir hasar yoksa hiç uğraşmadan verin heyete.. zaten süreç devam ederken telefon sizde kalıyor ve kullanıyorsunuz ancak daha dikkatli kullanmanız gerekecek zarar görmemesi için.. yasal süre 6 ile 12 aya çıkarılmış bu yüzden uzun sürüyor sonuçlanması.. 1 hafta önce telefonu incelemek için istediler çatlak yerlerini gösterdim kronik sorun dedim bu kadar, bu hafta içinde de sonuçlandı zaten

    cihazınız kaç aylıkken hakem heyetine gittiniz

    aldıktan 10 ya da 11 ay sonra heyete verdim 16-17 ay olduğunda sonuçlandı




  • Şansa bak nereden buldularsa ana kartı buldular tamir etmişler gidip yarın alıcam 2-3 ay sonra yine bir sorun valla pazartesi salı günüde hakem heyetine başvuruya böyle olmayacak bu iş.
  • G2 kullanıyorum garantiye vereceğim detaylıca anlatabilirmisiniz daha önce hiç kendim vermedim garantiye en iyi servis hangisi izleyeceğim adımlar neler bi de fatura yok imei ile nasıl hallederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir arkadaşım telefonu düşürmüş, telefonda hiçbir çizik veya ezik yok ama ekran dokunmatiğinin ufak bir kısmında algılama sorunu var,daha önce başına gelen oldu mu? servise göndersem garanti kapsamında omarım olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, daha önce kasa çatlagi yüzünden garantiye gönderdim( vatan bilgisayar) kasa ekran değiştirilip geri geldi , fakat ekran la kasa birleşiminin olduğu sağ ve sol kısımda ışık sızma var. Karanlıkta rahatsız ediyor. Hiç beklemeden bu sefer direk kendim gönderdim servise ankara fırat elektroniğe . Şimdi kontrol ettim diyorki,

    Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: T4-Musteriye aciklama yapildiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:Cihazın lcd ekran testleri basarılı. Cihazda kullanıma engel hata görülmedi. Batarya akım değerleri normal. Ses frekans değerleri normal. Hat takılarak test edildi. Yazılım yüklendi. Genel kontrollerden geçti.
    10.03.2016 16:49:10 Kalite kontrol tamamlandı.


    Şimdi arkadaşlar ne yapmam lazim bana bir yardımcı olun . Eğer düzgünce tamir etseler sorun yoktu. Yalnız ucuz ve kalitesiz Çin malı telefon gibi kenarlarında ışık sızma sızma var ben bu şekilde kullanmak istemiyorum . Bu şekilde bana geri gönderçekler kesin . Bunlarla nasıl mücadele etcem lütfen bana bir yardımcı olun arkadaşlar , şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vintek aşırı derece kalitesini düşürmüş. Cumartesi gübü anakart değişimi yapılan cihazı almaya gittiğimde maşallah diyerek çercevelerin heryerini derinlemesinme çizmişler resmen ırzına geçmişler telefonun :) acaba şu köşe başı telefonculara gönderip onlaramı yaptırıyorlar düşünmüyor değilim kabul etmiyerek telefonu geri verdim ve şimdide yeniden kayıt oluşturmuşlar yok artık lg miş vintekmiş hayatta işim olmaz pişmanlık sinir hastası ederler paranla rezillik vericeksin parayı alıcaksın iphone hiç yoktansa muhatap olacak kişi bulup doğru düzgün güler yüzlü servis sağlıyorlar...
  • Arkadaşlar iyi forumlar G3 32 GB telefon kullanıyorum Teknosa'dan aldım ve LG garantili yaklaşık 10 aydır kullanıyorum yalnız bugün şöyle bir sorun oluştu telefon kapandi bir daha açılmadı aynı zamanda telefonda kasa catlagi ve darbe var.Amasya'da yaşıyorum tavsiye edeceginiz servis var mı? Bir de değişim verirler mi verirlerse G4 alma şansımız nedir?
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.

    Benim cihaz degisim olmustu. Fatura aslini onlara vermistim ve geri istedigimde faturaniz artik bu degisim formu dediler.

    Cihaz yine degisecek. Fatura isterlerse ne yaparim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Lg g3 gold 32 gb kullanıyorum,dün telefonu silerken kızılötesi kısmında incecik belirsiz bir çatlama farkettim ve acaip canım sıkıldı,
    Telefonu turkcell bayiden fatura sözleşmeli olarak aldım,yaklaşık 8 ay olmuş,bazan aşırı ısınma sorunu haricinde çok severek kullandığım bir cihaz..

    Kutusu hala duruyor fakat fatura vs yok alırkende vermediler zaten,

    Telefon kuru üzerinde 411 ile başlayan bir seri numarası var,

    Telefonu aldığım yere mi götüreyim,yoksa direk Fırat elektroniğe mi goturmemi tavsiye edersiniz,yada biraz daha kullanıpdamı götüreyim,bilemedim...

    Saygılar,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar lg g3 paralel ithalat medcell garantili telefonumun mikrofon girişinde çatlak oluştu.Forumda ve internette medcell garanti ile ilgili olumsuz yorumlar var.Medcell'e gönderilen telefonlarda sarı ekran ile gönderme,telefonu çizik içinde bırakma ve orjinal pili başka bir pille gönderme gibi şikayetler var. Çatlak dışında telefonda problem yok.Sizce ne yapayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.