Şimdi Ara

LG G2 Ekranda Sarı Leke (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
253
Cevap
8
Favori
44.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yardımlarınız için teşekkürler
  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    Lg.com dan takip edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    Lg.com dan takip edebilirsiniz

    orda kaydım var yanlız sadece kayıtlı ürünlerimde ürün kaydını seri no flan gösteriyo
    'ürün girişi geçmişinde ' herhangi bir sey göstermiyr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    zaten g3 göndermeyi kabul etmezlerse para iadesi alıcam isticem yani g2 verirlerse kabul etmiyorum dicem inşallah bi sorun olmadan çözerim şu işi ya telefonla ugrasmaktan bıktım artık
    servis konusunda da ben ilçe de ikametgah ediyorum servis antalya merkez de oraya gitme şansım yok kargo ile gelicek mecburen bakıcaz artık..
    bi şunu sormak istiyorum ben g3 yada para iadesi talep ettim her ikisinide kabul etmezlerde yeni g2 vercek olurlarsa kabul etmek zorundamıyım yoksa para iadesi alabilrmiyim ?

    o kadar ayrıntısını bilemicem hocam, aynı tarz konu açanlara özelden ulaşırsan daha yararlı olur
  • FrknTscı kullanıcısına yanıt
    yan çerçeveyle değişiyor fakat ekranı değiştirirler mi garanti dahilinde çünkü düşme falan olmadı . sadece çizik vs var. ekran kendiliğinden sarardı ne lanet bisey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By.TRabZonLu™

    yan çerçeveyle değişiyor fakat ekranı değiştirirler mi garanti dahilinde çünkü düşme falan olmadı . sadece çizik vs var. ekran kendiliğinden sarardı ne lanet bisey

    Eger ekranda sararma varsa cizige bakmazlar degistirirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihaz delta garantili, kesin degistirirler mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By.TRabZonLu™

    cihaz delta garantili, kesin degistirirler mi ?


    Niye değiştirmesinler? Değiştirirler. Delta'yı arayıp bilgi alın isterseniz. Ekran tamamen patlak olmadığı sürece sorun çıkarmazlar. Çizik her telefonda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRK Sigorta -- 16 Ocak 2015; 14:23:02 >
  • Yaklaşık 1 ay önce ekranımı mecidiyeköydeki lg servisinde ekran sararması nedeniyle değiştirtmiştim. Değişimden birkaç gün sonra farkettim ki ekranın yanındaki siyah kısımlar eşit değil. Sağdaki siyah kısım soldakine göre daha fazla. Çok problem olmasa da arada gözüme batıyor. Bu sebeple tekrar değişim yapılır mı sizce?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    Veee LG için Hazırlamış olduğum yazı
    LG TÜRKİYE
    ANTALYA YILDIRIM ELEKTRONİK MÜŞTERİ SERVİSİ VE TEKNİK DESTEK SERVİSİ'NE



    12/02/2014 tarihli ....... seri nolu fatura ile ............ ‘dan satın almış olduğum 35........60 IMEI numaralı LG-D802 32 gb marka modelli cep telefonum'un ürünü aldıktan yaklaşık 4-5 ay sonra ekranının sağ üst kenarında sarı bir şerit belirdi, ve dokunmatik algılamamaya başladı.Ürünü servis’e gönderdim tamiri yapıldı geri geldi ve 2-3 ay sonra aynı sorun tekrar belirdi yine servis e gönderdim ve tamir yapıldı ürün geldi 1 ay kullanmadan aynı dokunmatik sorunu tekrar oluştu ve yine gönderdim 20-25 gün kullandım şu anda aynı sorun yine mevcut 4.kez aynı sorun(ve bu garanti süreci zarfında 3 defa kullanmak için cihazım olmadığından başka cihaz almak zorunda kaldım ürün garantiden gelince almış olduğum cihazları sattım ve bu durumdan yaklaşık 400 tl kaybım oldu) LG G2 ürünü’nü dokunmatik ve ekran sorunu yaşamadığım ilk zamanlarda 2 arkadaşıma tavsiye edip onlarında almasını sağlamıştım benim yaşadığım sorun aynı şekilde onlarda da mevcut,
    İnternette başka LG G2 telefon kullanıcılarının bulunduğu forumlarda vewww.şikayetvar.com'da yaptığım araştırmalarda telefonun donanımının ısınmasından kaynaklı ekranda meydana gelen bir problem olduğunu öğrendim.Ancak yine forumlardaki araştırmalarımda;Ekrandaki sarı çizginin ekranın bir hatası değil, telefonun diğer donanımlarının ısınması sonucu ekrana verdiği tahribattan kaynaklı olduğunu ve garanti kaspamında ekranı değiştirilen telefonlarda da nüksettiğini öğrendim. Ve kendim de bu durumu yaşadım LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.
    Telefonumda yapılacak incelemeden sonra mümkün ise; telefonumun fatura fiyatı üzerinden değerlendirilerek, doğacak fiyat farkının tarafıma yüklenmesi ile bir üst modeli
    (LG G3) in tarafıma verilmesi değil ise fatura fiyatı üzerinden para iadesini talep etmekteyim. Telefonumu kullandığım süre içerisinde gerek sosyal çevremde gerekse mesleki çevremde telefondan olan memnuniyetimi belirterek birçok kişinin LG G2 ve LG G3 sahibi olmasını sağladım. Telefondan olan memnuniyetimin satış sonrası destek kısmında da devam edeceğini umduğumdan talebimin olumlu olarak karşılanmasını rica ederim.

    Gereğinin yapılabilmesi hususunu bilgilerinize arz ederim.



    13.01.2015
    İsim
    imza
    (Toplama bilgisayar gibi sağdan soldan kendim den toparlama bir şey hazırladım benim gibi ihtiyacı olana hazır dilekçe olur :) sizin görüşleriniz nedir bu sekilde uygun mudur , eklenmesi yada silinmesi gereken bir şey var mı ?)





    servisi aradım sordum değişim talebiniz girildi dediler ben g2 degil g3 talep etmistim dedim bununla ilgili M.hizmetlerini amamaı söylediler ..
    aradım g3 ü ancak stoklarımızda g2 yoksa verebiliriz dediler , para iadesi içinde tüketici mahkemesinden karar istediler olumlu sonuc nasıl alabılırım ne yapmam gerekiyor..
    yardımcı olursanız sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Sony -- 19 Ocak 2015; 17:17:04 >




  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    İtiraz etmedikleri cok iyi olmus

    Www.tuketici.gov adresinden yonergeleri izleyerek online basvuru yapabilirsiniz hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorununuzu anlatan bir dilekçe, fatura, garanti belgesi ve servis formu ile hakem heyetine başvurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 19 Ocak 2015; 18:33:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Sorununuzu anlatan bir dilekçe, fatura, garanti belgesi ve servis formu ile hakem heyetine başvurun.

    servis forumlarından sadece son gelen mevcut diğerlerini bulamadım kaybetmişim herhalde,servisten talep edebilirmiyiz verirler mi ?

    (online yapılan başvuru ile saşhen yapılan başvuru arasında fark olur mu)?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Sony -- 19 Ocak 2015; 18:39:16 >
  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    Servis verir herhalde. Bizzat başvurmanız gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    Veee LG için Hazırlamış olduğum yazı
    LG TÜRKİYE
    ANTALYA YILDIRIM ELEKTRONİK MÜŞTERİ SERVİSİ VE TEKNİK DESTEK SERVİSİ'NE



    12/02/2014 tarihli ....... seri nolu fatura ile ............ ‘dan satın almış olduğum 35........60 IMEI numaralı LG-D802 32 gb marka modelli cep telefonum'un ürünü aldıktan yaklaşık 4-5 ay sonra ekranının sağ üst kenarında sarı bir şerit belirdi, ve dokunmatik algılamamaya başladı.Ürünü servis’e gönderdim tamiri yapıldı geri geldi ve 2-3 ay sonra aynı sorun tekrar belirdi yine servis e gönderdim ve tamir yapıldı ürün geldi 1 ay kullanmadan aynı dokunmatik sorunu tekrar oluştu ve yine gönderdim 20-25 gün kullandım şu anda aynı sorun yine mevcut 4.kez aynı sorun(ve bu garanti süreci zarfında 3 defa kullanmak için cihazım olmadığından başka cihaz almak zorunda kaldım ürün garantiden gelince almış olduğum cihazları sattım ve bu durumdan yaklaşık 400 tl kaybım oldu) LG G2 ürünü’nü dokunmatik ve ekran sorunu yaşamadığım ilk zamanlarda 2 arkadaşıma tavsiye edip onlarında almasını sağlamıştım benim yaşadığım sorun aynı şekilde onlarda da mevcut,
    İnternette başka LG G2 telefon kullanıcılarının bulunduğu forumlarda vewww.şikayetvar.com'da yaptığım araştırmalarda telefonun donanımının ısınmasından kaynaklı ekranda meydana gelen bir problem olduğunu öğrendim.Ancak yine forumlardaki araştırmalarımda;Ekrandaki sarı çizginin ekranın bir hatası değil, telefonun diğer donanımlarının ısınması sonucu ekrana verdiği tahribattan kaynaklı olduğunu ve garanti kaspamında ekranı değiştirilen telefonlarda da nüksettiğini öğrendim. Ve kendim de bu durumu yaşadım LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.
    Telefonumda yapılacak incelemeden sonra mümkün ise; telefonumun fatura fiyatı üzerinden değerlendirilerek, doğacak fiyat farkının tarafıma yüklenmesi ile bir üst modeli
    (LG G3) in tarafıma verilmesi değil ise fatura fiyatı üzerinden para iadesini talep etmekteyim. Telefonumu kullandığım süre içerisinde gerek sosyal çevremde gerekse mesleki çevremde telefondan olan memnuniyetimi belirterek birçok kişinin LG G2 ve LG G3 sahibi olmasını sağladım. Telefondan olan memnuniyetimin satış sonrası destek kısmında da devam edeceğini umduğumdan talebimin olumlu olarak karşılanmasını rica ederim.

    Gereğinin yapılabilmesi hususunu bilgilerinize arz ederim.



    13.01.2015
    İsim
    imza
    (Toplama bilgisayar gibi sağdan soldan kendim den toparlama bir şey hazırladım benim gibi ihtiyacı olana hazır dilekçe olur :) sizin görüşleriniz nedir bu sekilde uygun mudur , eklenmesi yada silinmesi gereken bir şey var mı ?)





    servisi aradım sordum değişim talebiniz girildi dediler ben g2 degil g3 talep etmistim dedim bununla ilgili M.hizmetlerini amamaı söylediler ..
    aradım g3 ü ancak stoklarımızda g2 yoksa verebiliriz dediler , para iadesi içinde tüketici mahkemesinden karar istediler olumlu sonuc nasıl alabılırım ne yapmam gerekiyor..
    yardımcı olursanız sevinirim..

    Tuketici mahkemesine gitmediğin surece cok zor para iadesi. G2 stokta yoksa yakin zamanda tedarik edilmiyecek ise g3 verirler. vaktim var uğrasirim beklerim diyorsan ver mahkemeye kesin o sekilde iade alirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 aylık g3 ümde sol üstte sarı leke oluştu garantiye yolluycam teknosadan yine teknosadan aldıgım g2 de de aynı sarı leke sorunu oluşmuştu gönderdim ekranı değiştirip yolladılar şuandabir sıkıntısı yok ama tekrar yaparmı bilmem
  • bende birebir değişim olarak aldım bu gün ama bütün sarj adaptörü ve kulaklığı götürdim her şeyi sıfırladılar. Para iadesi çok zor başvuru yaptıktan sonra 10 gün içinde yanıt vermek zorundalar oda %99.9 red ediliyor cihaz değişimi öneriyorlar red edilenide tüketici mahkemesine verip 5-6 ay beklemen gerkiyor
  • G2 almak istemiyorum resmen nefret ettim telefondan tüketici mahkemesine basvurcam sonuc gelmesini bekliyorum henüz kesin cvp gelmedi ..
    tüketici hakem heyetinde garanti belgesi şartı varmı almış oldugum yerden talep ettim ama henüz dönmediler cihazı alırken ''fatura ile her işinizi görürsünüz'' klasiğiyle almamıstım garanti belgesini
    ( fatura'nın da aslı yok 2. nüshası var ) sorun olurmu ? +
    bişey daha sorcam şimdi lg para iadesi ve g3 vermedi diyelim ben hakem heyetine basvurcam servis benim cihazı gerı gönderiyormu yoksa işlem sonuçlanıncaya kadar onlarda mı kalıyor, verirlerse hakem
    heyetine veriyormuyuz cihazı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Sony -- 27 Ocak 2015; 15:21:04 >
  • Dejavu14 D kullanıcısına yanıt
    Sarı leke için bende şengüllere gönderdim kardeş sendeki sonuç ne oldu ben yeni gönderdim bakalım ...kaç günde geri yolladılar sana ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sıkıntı benim cihazımda da vae bir daha Iphone'dan şaşmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.