Şimdi Ara

LG G2 Ekranda Sarı Leke (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
8
Favori
44.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    Merhaba arkadaşlar benim sorunum da lg g2 nin malum ekran sararması ve dokunmatik sorunu
    Cihazımı yaklaşık 8 ay öncesi aldım ve bu süreç içerisinde 3 defa garantiye gönderdim ekran değişimi yapıldı,cıhaz garantiden 15 gün önce geldi ve 4. kez yine ekran dokunmatiğinde sorun çıkardı ,ben cihazı alırken bu tür sorunlarınla karsılasmadıgım ve arastrmadıgım icin 2 arkadasıma tavsıye edip onlara da g2 aldırmıştım ,yaşadıgım sorun aynı sekilde onlarda da mevcut , size sormak istediğim ise ben cihazın g2 ile değiştirilmesini istemiyorum çünki yine aynı sorunlar olcak fiyat farkını ödesek g3 ile değiştirirlermi cihazı bu gün göndermem lazım yardımcı olursanız sevinirim . Teşekkürler..

    kuzenim telin ekranını değiştirilmesi için parayla tamir ettirdi, 2 kere adam hazır gel al dedi, 2 sinde de ekran dokunmatiği çalışmıyordu, 3.kez yapışında oldu cihaz
    lg g2lerde şöyle bir sorun var kronik, telefon düz zemine koyulduğu zaman dokunmatiği zayıflıyor sorununuz bu mudur?

    http://www.youtube.com/watch?v=fAP5iL_xamY




  • Benim garanti konusunda sıkıntım çıkmadı çok şükür lg nin kendi garantisindeydi telpa başarır falan değil 3 defa ücretsiz ekran değiştirdiler.Soruna gelince benim yaşadıgım sorunda ekrana 2-3 sn. basılı tutunca yada aynı nokta'ya 6-7 defa vurgulayınca algılıyor dokunmatik bazen hiç algılamıyor ve bu sorun ekranın her bölgesinde aynı paylaşmış oldugunuz video'daki gibi bölgesel değil. bu gün tekrar göndriyorum bakalım hayırlısı
  • Veee LG için Hazırlamış olduğum yazı
    LG TÜRKİYE
    ANTALYA YILDIRIM ELEKTRONİK MÜŞTERİ SERVİSİ VE TEKNİK DESTEK SERVİSİ'NE



    12/02/2014 tarihli ....... seri nolu fatura ile ............ ‘dan satın almış olduğum 35........60 IMEI numaralı LG-D802 32 gb marka modelli cep telefonum'un ürünü aldıktan yaklaşık 4-5 ay sonra ekranının sağ üst kenarında sarı bir şerit belirdi, ve dokunmatik algılamamaya başladı.Ürünü servis’e gönderdim tamiri yapıldı geri geldi ve 2-3 ay sonra aynı sorun tekrar belirdi yine servis e gönderdim ve tamir yapıldı ürün geldi 1 ay kullanmadan aynı dokunmatik sorunu tekrar oluştu ve yine gönderdim 20-25 gün kullandım şu anda aynı sorun yine mevcut 4.kez aynı sorun(ve bu garanti süreci zarfında 3 defa kullanmak için cihazım olmadığından başka cihaz almak zorunda kaldım ürün garantiden gelince almış olduğum cihazları sattım ve bu durumdan yaklaşık 400 tl kaybım oldu) LG G2 ürünü’nü dokunmatik ve ekran sorunu yaşamadığım ilk zamanlarda 2 arkadaşıma tavsiye edip onlarında almasını sağlamıştım benim yaşadığım sorun aynı şekilde onlarda da mevcut,
    İnternette başka LG G2 telefon kullanıcılarının bulunduğu forumlarda vewww.şikayetvar.com'da yaptığım araştırmalarda telefonun donanımının ısınmasından kaynaklı ekranda meydana gelen bir problem olduğunu öğrendim.Ancak yine forumlardaki araştırmalarımda;Ekrandaki sarı çizginin ekranın bir hatası değil, telefonun diğer donanımlarının ısınması sonucu ekrana verdiği tahribattan kaynaklı olduğunu ve garanti kaspamında ekranı değiştirilen telefonlarda da nüksettiğini öğrendim. Ve kendim de bu durumu yaşadım LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.
    Telefonumda yapılacak incelemeden sonra mümkün ise; telefonumun fatura fiyatı üzerinden değerlendirilerek, doğacak fiyat farkının tarafıma yüklenmesi ile bir üst modeli
    (LG G3) in tarafıma verilmesi değil ise fatura fiyatı üzerinden para iadesini talep etmekteyim. Telefonumu kullandığım süre içerisinde gerek sosyal çevremde gerekse mesleki çevremde telefondan olan memnuniyetimi belirterek birçok kişinin LG G2 ve LG G3 sahibi olmasını sağladım. Telefondan olan memnuniyetimin satış sonrası destek kısmında da devam edeceğini umduğumdan talebimin olumlu olarak karşılanmasını rica ederim.

    Gereğinin yapılabilmesi hususunu bilgilerinize arz ederim.



    13.01.2015
    İsim
    imza
    (Toplama bilgisayar gibi sağdan soldan kendim den toparlama bir şey hazırladım benim gibi ihtiyacı olana hazır dilekçe olur :) sizin görüşleriniz nedir bu sekilde uygun mudur , eklenmesi yada silinmesi gereken bir şey var mı ?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Sony -- 13 Ocak 2015; 11:36:39 >




  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    Guzel olmus hocam garantinizden aldiginiz yapim islemi faturalarinida ek oparak postalayabilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onların sadece sonuncu aldıgım mevcut digerlerini saklamamıştm sorun olur mu ki yada servis ten talep etsek verirlermi örneğini yada aslı gibidir olarak ?
  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    Hocam sistemde gorunur isterseniz evinize servis yakinsa alabilisiniz yoksa ugrasmayim gorurler

    Bende mi versem acaba gflex2 alasim geldi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lg sabit ekranlı düz bi cihaz da bile bu sekilde ekran sorunları yaşatırken bence gflex te neler le karşılaşrız tahmın bile edemiyorum
  • hayırlısı hocam, yine sıkıntı çıkartırlarsa kaba dille girişceksiniz mecbur
  • Ekran yan cerceveyle beraber degisiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratoto kullanıcısına yanıt
    Seri ile alakasi yok sari ekran sorunu g2lerde kronik gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dilekçe yazan arkadaşlar sonuç alabildiler mi benim telefonu vereli 20 iş günü oldu "13.01.2015 12:42:00 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı". alındı yazıyor ama bana gelin telefonu verelim gibi bir şey bildirmediler şimdi ben tutar iadesi veya üst model isteme hakkım varmı yok mu ben bedel iadesi istiyorum çünkü bu sorun tekrar nüks edicek farklı bir telefon almak istiyorum
  • Ben bu gün gönderdim cihazı bakalım neler olcak beklicez..( servis i yada müşteri hizmetlerini aramalımıyım bu konu ile ilgili aramama gerek varmı yoksa sadece cihaz ve dilekçeyi servis'e göndermem yeterli mi ?
    ve arasam iyi mi sonuc alırım kötü mü bi etkisi olur mu ?
  • sarı leke dediğiniz şöyle birşeymi

    Benim cihazdada var ama ben 1 defa yere düşürdüm her ne kadar jelatin olsada taş parçası jelatini delmiş böyle bir hasar bırakmış olabilirmi
     LG G2 Ekranda Sarı Leke
  • bendeki sarı leke bu şekilde değil darbeden kaynaklı olabilr.
    genelde resimdeki gibi oluyor bazen sag üst köşede bazen farklı bölgelerde
     LG G2 Ekranda Sarı Leke
  • kickergls K kullanıcısına yanıt
    J3latini cikartip bakin sanmıyorum jelatininde oluşan sikintidir.

    Az kaliteli birşey se zarar görmemiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    valla ben şimdi 175'i aradım tğketici danışma hattını bana bu şekilde bir dilekçe yazıp direkt olarak ürünü aldığım teknosaya PTT ile göndermemi ve 10 gün içerisinde yanıt beklememi eğer gelmez ise tüketici mahkemesine gitmemi söylediler bende teknosa ya yazıcam bakalım sonuçtan bilgi veririm
  • Mr.Sony kullanıcısına yanıt
    Hocam hic bilmiyorum o konuyu arayin iciniz rahat olucaksa isterseniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Sony

    Ben bu gün gönderdim cihazı bakalım neler olcak beklicez..( servis i yada müşteri hizmetlerini aramalımıyım bu konu ile ilgili aramama gerek varmı yoksa sadece cihaz ve dilekçeyi servis'e göndermem yeterli mi ?
    ve arasam iyi mi sonuc alırım kötü mü bi etkisi olur mu ?

    cihaz gelene kadar bekleyin, cihazı onların yanında açarsınız, düzelmemişse sesinizi yükseltirsiniz, ben yapamam dersenizde çevrenizden sinirli birini çekip getirin yanınızda dağıtsın orayı
  • zaten g3 göndermeyi kabul etmezlerse para iadesi alıcam isticem yani g2 verirlerse kabul etmiyorum dicem inşallah bi sorun olmadan çözerim şu işi ya telefonla ugrasmaktan bıktım artık
    servis konusunda da ben ilçe de ikametgah ediyorum servis antalya merkez de oraya gitme şansım yok kargo ile gelicek mecburen bakıcaz artık..
    bi şunu sormak istiyorum ben g3 yada para iadesi talep ettim her ikisinide kabul etmezlerde yeni g2 vercek olurlarsa kabul etmek zorundamıyım yoksa para iadesi alabilrmiyim ?
  • Arkadaşlar Servis e göndermiş oldugumuz ürünün cihaz takibini nerden yapabilriz ?
    güvenilir bi yer varmı tavsiye edebileceğiniz..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.