Şimdi Ara

LG G2 Ekranda Sararma Sorunu? [Her G2 Sararır] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
233
Cevap
3
Favori
18.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    Nasıl bir sararma, görüntüsü var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PAUL WALKER -- 14 Eylül 2014; 12:22:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    Nasıl bir sararma, görüntüsü var mı?

    Sararma dediğim sarı leke, ekranın kenarında, 5 dakika içinde SS koyarım istersen? Herkeste olan problem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    Nasıl bir sararma, görüntüsü var mı?

    Sararma dediğim sarı leke, ekranın kenarında, 5 dakika içinde SS koyarım istersen? Herkeste olan problem.

    Merak ettim telefonu yakın zaman da almayı düşünüyorum da. Herkeste böyle bir sıkıntı varsa almayabilirim.

    Size zahmet fotoğrafını atarsanız merak ettim açıkçası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    Nasıl bir sararma, görüntüsü var mı?

    Sararma dediğim sarı leke, ekranın kenarında, 5 dakika içinde SS koyarım istersen? Herkeste olan problem.

    Merak ettim telefonu yakın zaman da almayı düşünüyorum da. Herkeste böyle bir sıkıntı varsa almayabilirim.

    Size zahmet fotoğrafını atarsanız merak ettim açıkçası.

    Şans işi bu, ben ısınmaya baglı diye biliyordum ama bazısı yakmasına ragmen olmamış, bazısı oyun yuklemeden sararmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Ekranda sararma var, bunla yaşamayı öğrendim artık, servise gidecek vaktim olduğunda çıkarıp vericem ellerine.

    Nasıl bir sararma, görüntüsü var mı?

    Sararma dediğim sarı leke, ekranın kenarında, 5 dakika içinde SS koyarım istersen? Herkeste olan problem.

    Merak ettim telefonu yakın zaman da almayı düşünüyorum da. Herkeste böyle bir sıkıntı varsa almayabilirim.

    Size zahmet fotoğrafını atarsanız merak ettim açıkçası.

    Şans işi bu, ben ısınmaya baglı diye biliyordum ama bazısı yakmasına ragmen olmamış, bazısı oyun yuklemeden sararmış

    Sizde var mı bir sıkıntı?




  • Şöyle ki:
     LG G2 Ekranda Sararma Sorunu? [Her G2 Sararır]
    Edit: Cihazı bayağı ısındırıp çektim. Normalde daha az belirgin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seventy -- 14 Eylül 2014; 16:23:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Şöyle ki:
     LG G2 Ekranda Sararma Sorunu? [Her G2 Sararır]
    Edit: Cihazı bayağı ısındırıp çektim. Normalde daha az belirgin.

    Benim düne kadar Galaxy S2 telefonum vardı ve onun da kamerasında orta tarafında pembelik vardı ve çektiğim her fotoğrafta o pembelik belli oluyordu epey bir canımı sıkmıştı.

    Acaba genelleme yaparsak kaç telefonda böyle sorun vardır?

    Bu arada fotoğraf için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PAUL WALKER -- 14 Eylül 2014; 16:28:16 >




  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt
    Rica ederim Akrabama da aldırdım bu telefondan, onda da aynı sorun çıktı. Yaygın bir sorun, ama LG Turkiye servisine güveniniz tam olsun, bu gibi konularda kullanıcılara sağladığı destek çok iyi. Onun telefonunu sorgusuz sualsiz tamir ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seventy -- 14 Eylül 2014; 17:25:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklasık 9 aydır g2 kullanıyorum enıstem 3.ayı buldu..

    ısyerınden ıkı arkadas paralel aldı yaz basında boyle bır sıkıntı henuz hıcbır cıhazda yasamadık cok cukur ama servıs ucretsız degıstıror zaten dıye bılıorum ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seventy

    Rica ederim Akrabama da aldırdım bu telefondan, onda da aynı sorun çıktı. Yaygın bir sorun, ama LG Turkiye servisine güveniniz tam olsun, bu gibi konularda kullanıcılara sağladığı destek çok iyi. Onun telefonunu sorgusuz sualsiz tamir ettiler.

    Delta garantili 1.167 tl en uygun lg türkiye garantilisi 1.499 tl arada 332 tl fark var mesela. Delta denilen servis bir çok arızayı kullanıcı hatası diye geri dönüyormuş.

    Paralel olanlarda delta servisi hakkında çokça şikayet okudum ve okuyorum. Zaten Alırsam bütçeyi zorlayıp 1500 tl ye lg türkiye garantili alacağım başka yolu yok arıza çıkarsa vs uğraşmayalım. :)




  • bende de o resimdekinin 3 katı buyukluğunde vardı lg servis 1 hafta içinde ekranı değiştirdi .. kesinlikle lg garantili alın
  • Paralel ithalat kullanici hatasi diye yapmadi ekranindaki sari lekeyi. Napmaliyim acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurolyokus

    Paralel ithalat kullanici hatasi diye yapmadi ekranindaki sari lekeyi. Napmaliyim acaba

    Tuketici haklarına mı ne şikayet ediliyormuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucretsiz ekran yaptiran birisi bana bunun belgesini gonderebilir mi . bir de telefonun hangi surum oldugunu nereden ogreniyoruz 401 405 gibi nerede yaziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam tamına serviste 6 günde ekranı değiştirip hallettiler ricam üzerine arka kapagida değiştirmişler telefon bildiğin sıfır olarak elime geldi mecidiyeköy lg servis te

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugüne kadar 5-6 tane akıllı telefon kullandım bazıları darbe aldı cam falan çatladı kırıldı falan. Ama darbe aldı ekran sarardı o yüzden garanti dışıdır diye bir cevap duymadım. Yani darbe alsa cam sapasağlam nasıl iş? Bu telefon elastik yapıda mı arkadaş biri bana açıklasın.! 450 lira para nedir? Paralel ithalat olunca ceplerinden para çıkacak tabi böyle bir şey uyduruyorlar. Almayın kardeşim hiç tavsiye etmiyorum. öyle sarı lekeyle kaldık.
  • Beyler telefonumun ekrani sarardi lg servisini aradim tr garantisinde oldugunu soyledi fakat suresini ve nereden satildigini biz goremiyoruz. Dediler teli 2 el almistim kutusu ile icindeki fatura ayni imei fakat telefondaki farkli aldigim yeri aradim kutular karismis dediler suan bi kopyasini bulmaya calisiyorlar cihazi satan vatandasin tele ulasmamislar delta servisi ve basari servidini aradim cihaz garantisi bixde deil dediler nasil bulurum bu bu cihazin faturasinn kesildigi magazayi .yardimci olursaniz sevinirim
  • Geçtiğimiz ay bir arkadaşın telefonunda olmuştu. Garantiden ekranı değiştirdiler. Şimdi de benim telefonda da oldu. Telefon alınalı bir yıl olmadı. Telefonda şu ana kadar hiç oyun oynamadım. Hatta telefonu aşırı ısındıracak hiçbir çalışmam da olmadı. Sorunun kronik olduğunu düşünmeye başladım. Telefonu n11.com dan garantili diye almıştık. Bakalım servise götüreceğim durumlar belli olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimyazgan

    1 aylık cihazım, üst taraf her iki taraftanda sarardı, tlfondan sogudum, note 3 alın derim


    Arkadaşlar sorunumu anlatayım öncelikle böyle bir mail yollamıştım lg ye .

    LG G2 telefonum 20.09.2014 tarihinde İzmir Çankaya LG yetkili servisine verdim. Ekranda sarı leke oluştu ve oldukça fazla ısınıyordu ayrıca şebeke sorunu vardı. Bir sorun teşkil etmedi çünkü servise verdim telefonumu fakat 3-4 gün önce aynı sorun eşimin telefonunda da oldu , ekranda sarı leke oluştu. Ben G2 yi ilk eşime hediye aldım çok memnun kaldı bende çok beğendim sonrasında kendime aldım ve etrafımızda ki arkadaşlarımıza tavsiye ettik onlar aldı üstüne kardeşim ve nişanlısı ve en son babam LG G2 satın aldı. Ayrıca evimizde ki 2 televizyonumuz 42la740s ve 50pb690v ve 5+1 BH5540T var.

    LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim ve bunu bana söyleyen İzmir Çankaya Lg servis müdürünüz Sayın S... Y... beyefendi. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? 17 gündür telefonumu kullanamıyorum. Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.

    Eşim ve ben bu telefonları artık istemiyoruz sizde hak verirsiniz ki LG ürünlerini bu kadar kullanırken kronik sorunlu bir cihazınız olduğunu bilmek hiç güzel değil. LG markasına yakışmıyor.

    Lütfen, bu mağduriyetimizin en kısa zamanda çözülmesini arz ederim.


    Şimdi gelelim soruna 20 iş günü geçti tamam dediler telefonun yenisi ile değiştiriyoruz. Çağrı Merkezinden bir hanımefendi ile görüştüm. Gayet sakin konuşmama rağmen sesini yükseltti. Kabul edilir bir şey değil.
    17 gün oldu hala telefon yollanacak arıyorum bu hafta sonuna kadar ulaşır diyorlar hafta sonu geçiyor ertesi hafta arıyorum beyefendi ctesiye kadar elinize ulaşır. Sonuç hala yok.
    Bana bir numara verdiler değişim departmanının numarası. Abartmıyorum 15 gün boyunca her gün aradım telefonu açan yok. Çağrı merkezi hiç bir yardımı olmuyor . Söyledikleri tek şey efendim biz bize aktarılanları size söylüyoruz.
    Eeee diyorum benim sorunum asıl sorun hep havada. Çağrı merkezi ile konuşuyorum bir dakika diyorlar telefonu kapatıyorlar. Hadi 1 kere olsa anlarım hat düştü derim Farklı farklı kişiler aynı şeyler oldu. 4 defada hat düşmez.

    Anlıyacağınız LG alırken çooook defa düşünün. Satış sonrası Servis çok önemli. Ben açıkçası LG firmasını gözümde çok büyütmüşüm.

    Tavsiyem yakınlarınıza bunu paylaşın. 40 günü geçkin süre boyunca telefonsuz olmak düşünün derim!!!




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.