Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
8
Favori
32.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam kafa rahat keyfini süremedikten sonra muhteşem ötesi bi cihaz olsa ne olur...bende oledleri çok beğeniyorum düzgün film izlenecek şuanki tek teknoloji bence ben tv alırken 1000tl fazlasına oled alabiliyordum ama almadım bugün ölü piksel var aylar yıllar sonra yanık olacak lg aynı müşteri hizmetlerininde söylediği gibi bana kalkıp kullanıcı kaynaklı yanık garantiye dahil dediği anda ben karşımda boğacak adam ararım mahkeme para iadesi kesmez beni neden para verip stres sahibi olayım...neredeyse 4 asgari ücret parası vereceğim koskoca lg sağlam ölü pikseli olmayan tv bulupta bana gönderemeyecek bende sırf siyah performansı için bu adamlara para kazandıracağım öylemi bana çok saçma geliyor açıkcası tabi herkesin kendi görüşü farklıdır bişey diyemem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acar85

    Durmadan lg propagandası yapan bir arkadaş vardı brknil06 idi sanırım. Gelsin bi zahmet bu arkadaşların mağduriyetini gidersin. Geçmiş olsun arkadaslar . Oled işi gerçekten risk. Ben de samsung q60r aldım. Oled den çekindim. Yanıklar oluyor diye başlıklar vardı. Bir de üstüne pikseller gelmiş. Çok yazık. 10.000 lira ödüyorsun. Bütün keyfini kaçırmayı başarıyorlar. Zor mu sağlam bi tv yapmak arkadaş. Her şey para olmuş firmalar için. Eskiden başarının verdiği haz yeterdi . Lanet olsun bu düzenlerine
    .
    Not: RNNN hocam.tekrar özür dilerim. Yanlışlık oldu. Zan altında bıraktım seni. Hakkını helal et.
    bu mesajı beğenen 4 kişi çıkıp adam gibi desinki bu vatandaş önerdi bize bu tv leri diye nesini beğendiğiniz bu mesajın çok merak ediyorum beni forumdaki lg satıcısı şahısla karıştırıyorsunuz sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acar85

    Durmadan lg propagandası yapan bir arkadaş vardı brknil06 idi sanırım. Gelsin bi zahmet bu arkadaşların mağduriyetini gidersin. Geçmiş olsun arkadaslar . Oled işi gerçekten risk. Ben de samsung q60r aldım. Oled den çekindim. Yanıklar oluyor diye başlıklar vardı. Bir de üstüne pikseller gelmiş. Çok yazık. 10.000 lira ödüyorsun. Bütün keyfini kaçırmayı başarıyorlar. Zor mu sağlam bi tv yapmak arkadaş. Her şey para olmuş firmalar için. Eskiden başarının verdiği haz yeterdi . Lanet olsun bu düzenlerine
    .
    Not: RNNN hocam.tekrar özür dilerim. Yanlışlık oldu. Zan altında bıraktım seni. Hakkını helal et.
    bana düşmanlığından olmayan şeyleri gerçekmiş gibi algı yapıp her fırsatta üstüme oynayan şahıslar ben burdayım siz nerdesiniz çıksanıza meydana bekliyorum bakalım nerde kime önermişim çamur at izi kalsın ne güzel dünya...




  • Bu Tv yi sorunsuz alabilmenin tek yolu kutuyu açtırıp testini yaptıktan sonra almak heralde buna izin verirlerse tabi.Yanık riski her zaman bir kenarda duruyor olacak haliyle.Hiç OLED tv izlemedim merak da ediyorum,film zevki için B9 aklımdan geçiyor ama kurulduktan sonra dikkat çekici bir sıkıntı yoksa moralimi bozmamak adına çok incelemem.Cehalet mutluluktur.
    Gerçi 12 yıldır fhd kullanıyorum ne alsam çok büyük değişiklik olacağı için mutlu eder,forumdaki arkadaşlar gibi tüm özellikleri kullanabileceğimi zannetmiyorum,zaten birçok şeyi de kafam almıyor.
  • özkanşef Ö kullanıcısına yanıt
    b9 alınacak tv değil parlaklık seviyesi rezalet...
  • Burada bir kafa karisikligi var sanirim; ben de Vatan'dan 55C9 aldim, olu piksel cikti ama magdur olacak bir durum olmadi, degisim yapilacak... Magdur olmak haksizliga ugramak demek... Yeni gelen TV'nizde olu piksel cikarsa iadesini gerceklestirebilirsiniz ya da benim gibi degisim talep edebilirsiniz...

    Satici ya da LG Servis'in "yok kardesim ben ne TVni degistiririm, ne panelini degistiririm ne de parani iade ederim" dedigi olduysa magduriyet yasayan odur...

    Belli ki ortada hatali uretilmis bir parti TV var ve bunlar da hep Vatan'in stogunda... Degisim veya iade sureci gecikebilir sonucta hicbir is kolunda hersey COVID-19 oncesi oldugu gibi islemiyor, ortaligi ayaga kaldirmanin bir anlami oldugunu dusunmuyorum...

    LG'nin de durumdan memnun oldugunu sanmiyorum, ha keza Vatan'in da... Sorunlari ortaya koymak gerekir ama bu donemde hic olmazsa biraz sabirli davranmakta fayda var, olum kalim meselesi degil sonucta...
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    lg nin durumdan memnun olmadığını size düşündüren nedir hocam neden başka ülkelerde bu durum yaşanmazken türkiyede yaşanıyor hiç düşündünüzmü siz bir satıcı olsanız elinizdeki problemli ürünleri problemsiz fiyatına satsanız memnun olmazmıydınız?

    lg nin kendine yakışan yapması gereken burda 2-3 kez mağdur olan arkadaşlarla iletişime geçip bulunduğu illeri öğrenip gidip şu yetkili mağazamızdan test ederek sorunsuz bir c9 alabilirsiniz demesi lazım

    yoksa sen bu kadar adamın parasını al işlet karını et sonra alın size paranızı geri verdim mağdur etmedim demek ne bileyim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    Burada bir kafa karisikligi var sanirim; ben de Vatan'dan 55C9 aldim, olu piksel cikti ama magdur olacak bir durum olmadi, degisim yapilacak... Magdur olmak haksizliga ugramak demek... Yeni gelen TV'nizde olu piksel cikarsa iadesini gerceklestirebilirsiniz ya da benim gibi degisim talep edebilirsiniz...

    Satici ya da LG Servis'in "yok kardesim ben ne TVni degistiririm, ne panelini degistiririm ne de parani iade ederim" dedigi olduysa magduriyet yasayan odur...

    Belli ki ortada hatali uretilmis bir parti TV var ve bunlar da hep Vatan'in stogunda... Degisim veya iade sureci gecikebilir sonucta hicbir is kolunda hersey COVID-19 oncesi oldugu gibi islemiyor, ortaligi ayaga kaldirmanin bir anlami oldugunu dusunmuyorum...

    LG'nin de durumdan memnun oldugunu sanmiyorum, ha keza Vatan'in da... Sorunlari ortaya koymak gerekir ama bu donemde hic olmazsa biraz sabirli davranmakta fayda var, olum kalim meselesi degil sonucta...
    söz konusu LG ise her şeyi beklerim. Zamanında G4 için benimle oyun oynamaya kalkan firma. Yahu kaç paralık firmasın. Bi G4 için attığın taklalara bak. Sonunda 2250'lik fatura bedelini aldım da bir daha LG kapısından girmedim.

    Kıytırık telefon için çamura yatan LG 10 bin liralık TV için ne taklalar atar düşünemiyorum. Konuda görüldüğü gibi de iyice çamura yatmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    ne demek istedğinizi anlayamadım hocam ben tam tersi almayın lg yanığı garantiye dahil etmiyor mahkemeyle uğraşırsınız diye yazdım günlerce kimseye lg alın demedimki
    Karıştırmış olabilirim hocam. Sürekli lg 8600 lg oled lg bilmem ne alın diyen biri vardı. Siz değilsiniz demek ki. Özür dilerim yanlışlık olmuş. Birazdan tesbit ederim o kişiyi:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acar85 -- 19 Mayıs 2020; 23:14:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Hocam konu tam olarak öyle değil.

    Yıl boyu farklı aylarda üretilen veya satılan tüm ürünlerde, farklı satıcıdan alınan ürünlerde, farklı fiyatlara satılan (nispeten yüksek fiyatlar) ürünlerde dahi benzeri hatalar var.

    Kimi az kimi çok ama sağlam panele sahip ürün yok. Aramızda 2-3 sefer değişim yaptıran arkadaşlar var.

    55B9/65B9 ve 65C9 modellerinde bu sorun bulunmamakla beraber münferit hatalar çıkabiliyor.

    Siz de değişim yaptıracağınızı belirtmişsiniz ancak değişim çözüm olmayacak. Tekrar hatalı bir panel gelecek size de belki az belki çok.

    Bizim buradaki amacımız zaten konuya çözüm üretmek evet mağdur değiliz istediğimiz an paramızı geri alabiliriz. Ancak niyetimiz bu değil. Sesimizi duyurmak hatalı ürünlerimizi ya yurt dışı üretim hatasız asıllarıyla ya da bir üst modelleriyle değişimini sağlamak. Belki sesimiz duyulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    Burada bir kafa karisikligi var sanirim; ben de Vatan'dan 55C9 aldim, olu piksel cikti ama magdur olacak bir durum olmadi, degisim yapilacak... Magdur olmak haksizliga ugramak demek... Yeni gelen TV'nizde olu piksel cikarsa iadesini gerceklestirebilirsiniz ya da benim gibi degisim talep edebilirsiniz...

    Satici ya da LG Servis'in "yok kardesim ben ne TVni degistiririm, ne panelini degistiririm ne de parani iade ederim" dedigi olduysa magduriyet yasayan odur...

    Belli ki ortada hatali uretilmis bir parti TV var ve bunlar da hep Vatan'in stogunda... Degisim veya iade sureci gecikebilir sonucta hicbir is kolunda hersey COVID-19 oncesi oldugu gibi islemiyor, ortaligi ayaga kaldirmanin bir anlami oldugunu dusunmuyorum...

    LG'nin de durumdan memnun oldugunu sanmiyorum, ha keza Vatan'in da... Sorunlari ortaya koymak gerekir ama bu donemde hic olmazsa biraz sabirli davranmakta fayda var, olum kalim meselesi degil sonucta...
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 20 Temmuz 2020; 19:30:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostum beni eklememişsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allen_Bradley -- 19 Mayıs 2020; 23:38:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    ne demek istedğinizi anlayamadım hocam ben tam tersi almayın lg yanığı garantiye dahil etmiyor mahkemeyle uğraşırsınız diye yazdım günlerce kimseye lg alın demedimki
    Hocam tekrar özür dilerim. Mesajımı düzelttim. Kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar destek adına lütfen görenler konuyu öne çıkarabilir mi?

    Ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar iyi olur. Belki yetkili birileri görür veya duyar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    lg nin durumdan memnun olmadığını size düşündüren nedir hocam neden başka ülkelerde bu durum yaşanmazken türkiyede yaşanıyor hiç düşündünüzmü siz bir satıcı olsanız elinizdeki problemli ürünleri problemsiz fiyatına satsanız memnun olmazmıydınız?

    lg nin kendine yakışan yapması gereken burda 2-3 kez mağdur olan arkadaşlarla iletişime geçip bulunduğu illeri öğrenip gidip şu yetkili mağazamızdan test ederek sorunsuz bir c9 alabilirsiniz demesi lazım

    yoksa sen bu kadar adamın parasını al işlet karını et sonra alın size paranızı geri verdim mağdur etmedim demek ne bileyim...
    Size katılıyorum ve bu durum eminim LG nin umurunda bile değildir!
    Otomobil firmaları bile garantisi bitmiş kronik sorunu olan araçlarını geri çağırıyor ve sorunu çözüyor,Lg böyle birşey yapar mı bence yapmaz, çünkü birçok elektronik firması biri almazsa diğeri alır mantığıyla ilerliyor.
    Bana göre Tv nin en önemli olan parçası pikseldir çünkü pikseller sönerse tv duvarda tablodan başka birşeye yaramaz ve ne yazık ki bu tv lerde piksel sorunu belli ki kronik! Bu forumda bazı arkadaşlar değişim yaptı yeni gelen tv leri gideni fazlasıyla arattı!
    İnsanlar birikim yapmış veya kendi maddi imkanlarını zorlayarak sözde en iyisi olsun diye tv almış ve rezil olmuş,burada kim mutlu?Tabii ki Lg almış parasını koymuş cebine kim ne yaparsa yapsın.ilk 6 ay sorun çıkarsa birebir değişim yaparız deniliyor bu forumda bir arkadaşa panel değişimi önerilmiş,diğer bir arkadaş ( ucanhollandalı) adamın başına gelen mecazi anlamda pişmiş tavuğun başına gelmez aylardır uğraşıyor.
    Mesela alsem ve noafer61 nickli arkadaşlar tv yi ilk sipariş verdiğinde bu lg forumuna geldi yazdı heyecanla tv nin kargodan gelmesini bekliyorlar, tv geliyor kurulum yapılıyor virabismillah dk bir gol bir gönderiyorlar tv yi 2. Tv geliyor aynı manzara hemde daha fazlasıyla şimdi kara kara düşünüyorlar yine göndersek yine sorunlu tv gelecek diyorlar,bendede var aynı sorunlar ama burada ki yazılanları görünce ne yapacağımı şaşırmış durumdayım, yenisi gelse o da sorunlu olacak, paramı alsam o paraya hangi tv yi alacağım, tv fiyatları almış başını gidiyor!
    Millet işine gücüne mi baksın, para verip aldığı ürünün sorunuyla mı uğraşsın!!!
    Son olarak şunu söylemek isterim bazı arkadaşlar acaba vatana mı arızalı seri gönderdiker diye düşünüyor bu sorunun vatanla falan alakası yok, sorun Lg nin sorunu üretip satan LG.
    Herkesin mübarek kadir gecesini kutluyor, iyi geceler diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acar85 kullanıcısına yanıt
    önemsiz hocam yukardaki mesajda yazdığım gibi benim sıkıntım sorgusuz sualsiz bana çamur atmanın peşinde olan kitleyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    hocam koskoca lg yi 50-100 tane tv batırmaz ben lg de yetkili birisi olsam sırf marka güveni adına dediğim gibi bir yol izlerdim yani bu tv lerden edeceği kar yada zarar lg ye hiçbir etki yapmaz ama burda yaşanan durum lg için büyük sıkıntı bana göre...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen thh başvurun özellikle ilk 6ay icinde sorun cikarsa değişim şart diye biliyorum yapmazlarsa thh ile iadenizi alin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda mantiken su geldi aklima...Tv iade Degisimi olmasa Panel degisikligi olsa nasil olur? En azindan Panel degisikliginde test edip sorunsuzca iade edilecek musteriye..Her gelen Tv'de olu pixel cikmasindan iyidir..

    Hani Sifir Tv'ler de Hatali panel olur da, panel degisimin de olmaz bence..

    Ama tabi Panel degisimi zormu,iscilik onemli mi,kim degistirecek,kusursuz mu degisim olacak,orjinal gibi mi olacak bilemem de ?

    Degerlendirilebilinir Sonuc olarak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 19 Mayıs 2020; 23:50:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    siz sıfır aldığınız bir ürünün 1 hafta sonra işlem görmesini istermisiniz hocam az paralarda değil türkiyede bu cihazlar ben şahsen o kadar para verip panel değişimini kabul etmezdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.